Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies opiskelee naisvaltaisella alalla

Vierailija
26.01.2010 |

eli lähes kaikki opiskelukaverit ovat naisia. Olisiko sinusta outoa, että mies lähtee bilettämään (yli 30v. pian kolmen lapsen isi)näiden kanssa? Ensin oli pikkujoulut ja pian olisi "luokkabileet". Tää tuntuu musta jotenkin käsittämättömältä! En pidä lainkaan ajatuksesta, että jään itse kotiin vastasyntyneen ja parin vanhemman kanssa. Mielestäni tässä iässä pitäisi olla jo vastuuntuntoisempi ja perheen pitäisi olla etusijalla. Toki ajatteluuni vaikuttaa myös se, että opiskekukaverit ovat naisia. Tuntuu hassulta olla itse juuri synnyttäneenä ja kotona ja mies jossain kotibileissä ja jatkoilla baarissa...Olenko nipo?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten aiot elää asian kanssa kun jatkossa suurin osa työkavereista on naisia. Mustasukkainen?

Olin opiskelemassa ja ryhmässä vain kaksi miestä, mentiin illanistujaisiin niin toisen miehen muija oli ängennyt itsensä mukaan. Noloa.

Kukaan ryhmästä ei ollut mitenkään kiinnostunut tästä miehestä, oli opiskelukaveri siinä missä naispuolisetkin.

Onko vaikea käsittää että nainen ja mies voi suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen täysin kaveripohjalta.

Ei minun intohimoja herätä kaikki vastakkaiseen sukupuoleen kuuluvat, suhtaudun heihin ihmisinä en ajattele seksuaalisia asioita.

Vierailija
22/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se, että mies käy kavereidensa kanssa ulkona, tarkoita että hän vetää koko homman överiksi? Myös oma mieheni opiskelee naisvaltaisella alalla, ja saa tulla ja mennä noissa kekkereissä miten haluaa. Hänkin on yli 30. Hirveästi ei käy, mut muutaman kerran vuodessa. Mä olen vaan iloinen, että hänkin saa virkistystä, itse kun käyn harrastuksissa ja ulkona paljon enemmän kuin hän.

Ei ole tullut mieleen, että noissa juhlissa tapahtuis jotain mikä meidän elämän pilais. On ihan selvää, että aina kun opiskelut alkaa ja pistetään nuoria, terveitä ihmisiä samaan porukkaan, niin siellä on ihastumisia ja jännitteitä. Mut mä tunnen mieheni ja luotan häneen. Asiaan varmasti vaikuttaa sekin, että itse olen miesvaltaisella alalla, ja mm. asunut miesten kanssa kämppiksinä. Ikinä en ole tehnyt sellaista, mikä ei kestäis päivänvaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en käsitä, miksi kolmekymppinen mies menisi kaksikymppisten tyttöjen bileisiin, ellei mielessä ole jotain arveluttavaa. Tuskin mitään syvällistä henkistä yhteyttä löytyy. Eikö miehelläsi ole kavereita joiden kanssa menisi mieluummin?

Opiskelen terveydenhoitajaksi. Enkä todellakaan tunne tarvetta ravata pikkujouluissa, saunailloissa ja opiskelijabileissä opiskelukavereiden kanssa. Elin villin opiskelijaelämäni silloin parikymppisenä, nyt hyväksyn sen että olen aikuinen eikä minun tarvitse leikkiä parikymppistä, vaikka nuorisopuolella opiskelenkin.

Eli EN hyväksyisi että mieskään kävisi opiskelijariennoissa, jos roolimme olisivat toisinpäin. Riippumatta siitä, olisiko kyseessä mies- vai naisvaltainen ala. Perheellinen käyttäytyköön kuten aikuisen kuuluu.

sen perheen kanssa maailman tappiin saakka? Mitään omia menoja ei saa enää olla? Ja jännä juttu että ne toiset opiskelijat on jo leimattu kännisiksi akoiksi, huhhuh mitä hommaa..

Vierailija
24/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan , perheellisenkään EI tarvitse kotona istua, mutta hiukan ihmeellistä on se, että aikuinen mies kävisi kerran kuukaudessa bilettämässä 20-vuotiaiden naisten kanssa. Ymmärrettävämpää on se, että menee ikäistensä kavereiden kanssa silloin tällöin baariin. Kotona ei tosiaan tarvitse istua.

Vierailija
25/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan , perheellisenkään EI tarvitse kotona istua, mutta hiukan ihmeellistä on se, että aikuinen mies kävisi kerran kuukaudessa bilettämässä 20-vuotiaiden naisten kanssa. Ymmärrettävämpää on se, että menee ikäistensä kavereiden kanssa silloin tällöin baariin. Kotona ei tosiaan tarvitse istua.

Ja mitä iällä on asian kanssa tekemistä, ovatko 20-vuotiaat jotenkin tyhmempiä, joiden kansa ei voi vapaa-ajalla olla tekemisissä? Onhan siellä samoja kiinnostuksen kohteita, jos kerraan samaa alaa opiskelevatkin ja opiskelun lomassa varmaan juttu syntyy muustakin.

Vierailija
26/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alalla ja ikähaarukka on melkoinen kumpaankin suuntaan ja voin silti illanvietossa olla mukana, eikä mies vedä hernettä nenään.

Vierailija
27/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tod. ole mikään nipo-vaimo, mutta ryyppyreissut on taaksejäänyttä elämää, silloin kun lapsia ruvetaan hankkimaan, niin isältä kuin äidiltäkin, varsinkin jos teillä on siellä ihan pieni... Voivoi... kyllä on isyys hukassa nyt ja pahasti, ehkä joku kriisi meneillään?

Vierailija
28/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tod. ole mikään nipo-vaimo, mutta ryyppyreissut on taaksejäänyttä elämää, silloin kun lapsia ruvetaan hankkimaan, niin isältä kuin äidiltäkin, varsinkin jos teillä on siellä ihan pieni... Voivoi... kyllä on isyys hukassa nyt ja pahasti, ehkä joku kriisi meneillään?

oluelle ja pelaamaan biljardia, kun toinen jää lasten kanssa kotiin? Mä en ymmärrä miksi ne lapset tuon estävät?

Vierailija
29/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan oletin, että keski-ikä on jotain hiukan sitä vähemmän. Oletin ap:n aloituksesta,e ttä kyse on vastaavista bileistä, kuin esimerkiksi yliopistolla on (haalaribileisiin verrattavat). Jos niitä nyt alkaa olla joka kuukausi, niin silloin en ymmärrä, että perheellinen mies niissä "juoksee". Tietty opiskelijakaverit voivat itsekin olla keski-ikää lähestyviä ja perheellisiä ja "bileet" hiukan maltillisempi illanviettoja, kuin mitä sana minulle assosioi. Itse opiskelin yliopistolla "vanhalla iällä" eli noin 30-vuotiaana ankä kokenut mitään hengenheimolaisuutta niiden 2-kymppisten kanssa. Mieluummin menin ulos omien ikätovereideni kanssa.

Vierailija
30/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppistä miestä kiinnostaa timmien ja kauniiden parikymppisten kanssa bilettäminen. Tuskin sitä niin kiinnostaa, onko ne henkisesti kypsiä ja aikuisia, varmaan vaan parempi, jos eivät ole.

Vierailija
31/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamistakin ja käyn joskus kavereiden kanssa ulkona. Myös mies saa mennä kun haluaa, mutta se menee mielummin mökille saunomaan kaveriporukalla. Pointti on se, ettei minusta lasten tekeminen ja perhe ole este sille, että joskus voisi käydä ulkona tanssimassa, syömässä ja jopa sieläl yökerhossa. Känninörvellystä senkään ei tarvitse olla.

Vierailija
32/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo timmiys ja nuoruus varmaan ap:n miestäkin kiinnostaa. Enemmän kuin mahdollinen henkinen kypsyys. Jota tietysti voi olla ikään katsomatta.

numero 30

Vierailija
33/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oluelle ja pelaamaan biljardia, kun toinen jää lasten kanssa kotiin? Mä en ymmärrä miksi ne lapset tuon estävät?

harrastukset ja kavereiden kanssa kahvittelut on sitten asia ihan erikseen.. Ja jos joskus sinne illanviettoon halutaan, erittäin harvinaista, mutta jos on vaikka tuoarit tms. niin sinne mennään yhdessä... Kummallakaan ei ole baariin mitään kiinnosutsta...

Vierailija
34/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamistakin ja käyn joskus kavereiden kanssa ulkona. Myös mies saa mennä kun haluaa, mutta se menee mielummin mökille saunomaan kaveriporukalla. Pointti on se, ettei minusta lasten tekeminen ja perhe ole este sille, että joskus voisi käydä ulkona tanssimassa, syömässä ja jopa sieläl yökerhossa. Känninörvellystä senkään ei tarvitse olla.

puhuin nimenomaan ryyppyreissuista, en muusta, kuten haraastuksista taikka kavereiden kanssa kahvittelusta...

Vierailija
35/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun on pakko sanoa, että en ollenkaan käsitä tätä "mies saa mennä miten haluaa"-juttua, kun vuoden parin päästä sitten täällä kitistään, kun se vaan ryyppää... Alusta asti yhteiset pelisäännöt, ennekuin lapsia edes hankkii, itse en mitään kapakassa ravailijaa katsoisi päivääkään, mutta jos isille ja äitille alko maistuu yhtälailla niin mikäs siinä ;)

34

Vierailija
36/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuin nimenomaan ryyppyreissuista, en muusta, kuten haraastuksista taikka kavereiden kanssa kahvittelusta...

nekin viedä kohtuudella läpi.

Vierailija
37/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun on pakko sanoa, että en ollenkaan käsitä tätä "mies saa mennä miten haluaa"-juttua, kun vuoden parin päästä sitten täällä kitistään, kun se vaan ryyppää... Alusta asti yhteiset pelisäännöt, ennekuin lapsia edes hankkii, itse en mitään kapakassa ravailijaa katsoisi päivääkään, mutta jos isille ja äitille alko maistuu yhtälailla niin mikäs siinä ;)

34

baarissa, niin sitten on alkoholisti. Ja kuten kerroin, meillä voi kumpikin käydä jos siltä tuntuu, ei tarvitse olla kuin paita ja peppu aina yhdessä ja näin on jo 10v mennyt kivasti.

Vierailija
38/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän duunipaikalla (tällä osastolla) on 6 naista ja jotain 50 miestä.

eikä meidän illanvietoissa höyläillä ketään :D hoitsuopiskelijoiden bileistä en sit tiedä... mutta henkilökysymyshän tämä on, jos on "höylätäkseen" niin ei siihen niitä opiskelijabileitä tarvita

alalla ja ikähaarukka on melkoinen kumpaankin suuntaan ja voin silti illanvietossa olla mukana, eikä mies vedä hernettä nenään.

Vierailija
39/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelehtiä tyttösten kanssa eikä olla kotona. Ei todellakaan ole hyväksyttävää käytöstä.Pistä äijä vaihtoon jos tuollainen örvellys ei lopu.

Vierailija
40/48 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nekin viedä kohtuudella läpi.

mutta alkuperäiseen kysymykseen, eli siis ap:n tilanteseen ei ole ok lähteä sinne baarireissulle, vaikka sen osaisi viedä kohtuudella (mikä se sitten lieneekään) läpi..

Jos kotona on vastasyntynyt ja jos kerran seurassa on vain naisia (mikä selvästi ap:ta häiritsee) täytyy kyetä kieltäytymään kutsusta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan