Pelkään, että en saa enää töitä
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se on kova juttu, mutta mä en ole mikään kova kundi. t. AP
Ei se ole kova juttu vaan kauheeaaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Loppuelämää työttömänä??? ??? ???
Ukrainassa on töitä vapaaehtoisille
Vierailija kirjoitti:
Ukrainassa on töitä vapaaehtoisille
Tykinruoaksi? Mikä on kertakorvaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuelämää työttömänä??? ??? ???
No mä olen 54 vuotias ukko, tämmönen setämies. Lääkäri sanoi, että olisin voinut vaikka kuolla. AP
Vaikea sanoa. Itse jäin 47-vuotiaana työttömäksi ja kaksi vuotta yritin hakea kaikkea mahdollista, millä voisi elättää itsensä. Nyt jo alkanut luovuttamaan ja hyväksymään, että köyhänä ja yksinäisenä yhteiskunnan riippana tässä ollaan loppuelämä. Tsemppiä kuitenkin.
Näin minäkin luulin, mutta työttömyyden jälkeen jo toinen vakituinen työpaikka. Ensimmäisen vain otin, enkä tajunnut, ettei ollut minun juttuni, mutta enpä ollut työttömänä, vaikka olisin saanut "hyvät" korvukset, eikä uusi palkkani juurikaan ollut suurempi aluksi, kuin mitä työttömyyskorvaus olisi ollut. Mutta homma toimi juuri kuten ajattelin. Työllisen on helpompi saada töitä kuin työttömän.
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin luulin, mutta työttömyyden jälkeen jo toinen vakituinen työpaikka. Ensimmäisen vain otin, enkä tajunnut, ettei ollut minun juttuni, mutta enpä ollut työttömänä, vaikka olisin saanut "hyvät" korvukset, eikä uusi palkkani juurikaan ollut suurempi aluksi, kuin mitä työttömyyskorvaus olisi ollut. Mutta homma toimi juuri kuten ajattelin. Työllisen on helpompi saada töitä kuin työttömän.
Mitäs pitäisi tehdä useamman vuoden työttömyyden tilanteessa? :(
Purra ja orpo hoitaa sinulle töitä.
En minäkään usko, että saan. Jos en saa, teen ikuisesti tätä 1 x/vko. Otettava se, mitä annetaan.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään usko, että saan. Jos en saa, teen ikuisesti tätä 1 x/vko. Otettava se, mitä annetaan.
Haluaisin saada vanhan elämäni takaisin, ajassa ei voi lentää taaksepäin. Eteenpäin ei taida päästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada vanhan elämäni takaisin, ajassa ei voi lentää taaksepäin. Eteenpäin ei taida päästä
Ja tekevälle sattuu... kun ei tee mitään niin ei satu mitään
Vierailija kirjoitti:
Perusta yritys?
Joo-o, tullut harkittua. Mistä asiakkaita?
Mä yritän hyväksyä sen etten saa enää ikinä töitä. Ottaa päähän mutta en voi sille mitään ettei kukaan palkkaa mua.
M.53
jos kuitenkin alat rötökselliseksi, niin voisitko kohdistaa toiminnan nimenomaan poliitikkoihin? ei ne muuten palaa kontaktiin todellisuuden kanssa, ennen kuin oma nahka on kyseessä. eikös nyt ole jo ennätysmäärä konkursseja tässä banaanitasavallassa? ja lisää kaatuu jatkuvasti. kukahan sitten maksaa ne saatanallisetverot mitä tämä kehitysmaa nostaa vaan, vaikka ollaan maailman kovimmin verotettuja jo valmiiksi? me lopetettiin verojen maksu kokonaan, niin jää enemmän käpälään vaikkei sitten mitään tekisikään.
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän hyväksyä sen etten saa enää ikinä töitä. Ottaa päähän mutta en voi sille mitään ettei kukaan palkkaa mua.
M.53
Samalta näyttää täällä.
M52
Mä oon jo 61 ja ollut lomautettuna yli vuoden. Kohta saa OVEa ja sitten riittää mulle. Olen hakenut yli sataa paikkaa, en ole päässyt edes haastatteluun. It alan spesialisti. Kaverit näköjään saa kenkää, jotka ovat mua viisi vuotta nuorempia.