Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (177)

Vierailija
121/177 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supisteli 5-10 minuutin välein klo 05-13, mutta sitten alkoi harventua. Yhä on kohtalaisen kipeitä suppareita mutta paljon harvemmin. prkl!

Äitini lähti jo tulemaan isomman lapseni (2 v) vahdiksi kuuden tunnin ajomatkan päästä. Toivon siis ettei tämä kestä enää kahta viikkoa...

Vierailija
122/177 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Maajulle* Onnea, unohtui tuosta edellisestä viestistä! Ja paranemisia, ei kuulostanut kivalle nuo vauriot, mutta toivotaan pikaista paranemista!!

Onpas täällä monta supistelijaa ja kaikenlaisia oireita meneillään, jännää!

Toivotaan nyt vaan että päästäis tositoimiin, varsinkin te joilla se la on ihan jo käsillä. Mulla nyt ei vielä niin väliä ole, kun ei viikkoja vasta tämän enempää ole. Mutta ei tällaista supistusten kanssa veivailua montaa viikkoa jaksaisi :-)

Jokohan *Niinanii* on päässyt tositoimiin??

Täällä nyt niitä supistuksia tulee ja menee, mutta ei niin säännöllisesti kuin yöllä. Otin pienet päiväunet tuossa ja jotenkin levossa niitä tulee herkemmin. Ihme juttu. Mutta limatulppaa ei ole näkynyt ja kahdesta ekasta ainakin se limatulppa lähti ihan selkeästi.

Maha on kyllä ihan pinkeä ja kova jatkuvasti. Vauvakin tuntuu liikkuvan nyt tavallista enemmän, vaikka eikös sen pitänyt olla päinvastoin??

T. Jaffa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/177 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käytiin näyttäytymässä. Paineet jonkun verran kohonnu, hemppa noussu (outoo ku en oo muistanu rautaa ees syödä monee päivää), pissi puhasta ja painoki pysyny ennallaa.

Nappulalla sykkeet heitti vähän väliä yli 200, mut jonkun aikaa ku seurattii ni hyvät ne oli (140-150) ja kovasti hän möyri samalla. Hän on laskeutunu hyvin piukkaan ihan alas asti ja sieltä tuskin enää pääsee irti muuten ku ulos tulemal.

Mainitsin noista "menkkakivuista" terkkarille ja se sano, et ne on vaa hyvä merkki ja ajatteli et ehkä me ei enää ens viikol nähä... mä uskon kuitenki viä meneväni sinne. Tosin suppailut on lisääntyny, samoin ku toi menkkakipuilu on ajoittain aika karmivaa. Liikkuminen alkaa olla jo tosi tosi vaikeeta ku tuntuu et liitokset napsahtaa ihan just irti :(

Isäntä oli saanu jonku vision/päähänpiston... hänel on vankka kutina takalistos et ens viikon alkupäivinä meil tulee vauva. Ja varmaa just nii, et hän o juur ehtiny ajaa töihi ni saaki lähtee takasi. Ois se kyl tosi kiva!!

Emmä tiä enää mistää mitää ku tulis ny ulos vaa et loppuis tää ahdistamine! *Arvista* joku kyseli: mul ei oo tullu yhtää uutta ja esikosta tulleet (paljon!!) on kans jotenki käyttämättömii. Toisaalta just eile sanoin, et mikäli tää on viä kaua tääl ni alkaa venymine iha näinä aikoina.

Nyt hakemaa Renniee ja ehkä tekemää jotai ruokaa...

Marlene ja möhömassu rv 38

Vierailija
124/177 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sitten kolmena ässän kokeilu päivä, saa nähdä kuinka käy. Siivous ja seksi on jo kokeiltu, vielä illalla saunaa. Kahdesta ekasta ei ainakaan tullut viä muuta, kun selkä kipeeksi. taitaa siis olla aika tehotonta mulle.

Alapäätä vihloo ja vauvan likkeet sattuu. Muuten olo iha ok ja tuntuu, ettei tällä kaverilla ole mikään kiire. Mulla alkais jo olemaan. noh, onhan tässä vielä reilu viikko laskettuun aikaan.

Mulla raskausarpia tullut onneksi vähän. vasta tossa viikkoa sitten tuli tonne navan alapuolelle pari viivaa. Saa nähdä kuinka niitä nyt rupeaa tulemaan, ellei vauva päätä pihalle pian tulla.

odottattavan aika on vaan niin pitkä! (viikolla 38+5)

Vierailija
125/177 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää supistukset tunnu kovenevan ollenkaan, vaikka muuten tulee aika säännöllisin väliajoin, siis 5-10min välein.

Nyt tullut illalla taas tota menkkakipuilua, joten tarkottaiskohan jotain..

Aika hiljasta on muuten ollut aamun jälkeen täällä, vaiootteko synnyttämään lähteneet? :)

Jadmiras ja tyttö 39+2

Vierailija
126/177 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ne vauvat antaa itseään odottaa vaikka tosi monella on jo lupaavan kuuloisesti supistellut. No, kyllä ne sieltä vielä tulee..ennemmin tai myöhemmin;).

Emmuli: Sitä lähinnä tarkoitin sillä puudutteen turhaan ottamisella että kun viimeksikin sinnittelin ja sinnittelin ennenkuin sen petidiinin sain, ja sitten kun se ei toiminutkaan ollenkaan niin hermothan siinä meinasi mennä sitten. Kun ensin odottaa kuin kuuta nousevaa että kohta ne kivut helpottaa ja sitten kun ei helpotakaan, niin jos alunperin jo olisi saanut jotain tuhdimpaa niin olis välttynyt siltä ISOLTA pettymykseltä kun ne kivut ei hävinnytkään.

Mutta siis, täytyy nyt katsoa sitten H-hetkellä että miten luulen jaksavani jos se kohdunkaula-puudute ei autakaan. Vai pyydänkö heti epiduraalin kun alkaa olo olla sietämätön. Vaikka ei kai sekään 100%:sti toimi välttämättä..

Mulla ei ole tullut yhtään arpea vielä ja toivottavasti ei tulekaan. Mahaan mulla ei ole tullut aiemmillakaan kerroilla, mutta esikoisesti tuli reisiin ja takapuoleen. Mutta ne oli onneksi niin ohuita, että ajan kuluessa vaalenivat ihan huomaamattomiksi. Yhä edelleen siis voi pitää semmoista uikkaria kuin haluaa.. =)

Jahas, mutta pitänee lähteä tv:tä tuijottamaan kun tänään käytiin kerta ostamassa uusi telkkukin;). Hieman outoa sitä kyllä näin alkuun katsoa kun entinen oli 32" ja tämä uusi on 42". Mut jospa sitä tottuisi.

Illan jatkoja kaikille!

miuwau rv38+1

Vierailija
127/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinkahan moni muu meistä on jo synnyttämässä/synnyttänyt perjantaina!?

Itse valvoin viime yönä myöskin pari tuntia kera supistusten ja tosi lähellä oli,etten herättänyt miestä ja soittanut äidilleni,että äkkiä tänne...Mutta sitten ne supistukset loppuivat kuin seinään!

Tänään on kyllä päivän ollut tosi tukala olo;vatsa on kivikovana ja supistelujakin tullut pitkin päivää...Todellakin toivon,että jo ensi yönä tai nyt viikonloppuna pääsisi synnyttämään,ei tälläistä olotilaa kestä kyllä enää viikkotolkulla,kun koko ajan vatsa kuin pinkeä pallo.Mutta senhän sitten näkee,koska se H-hetki koittaa!!!

Koti on nyt siivottuna ja paikat tiptop,josko lähtö vaikka yöllä tulis....On mumminkin sitten mukavampi olla täällä tyttöjen kanssa.

Eikun öitä kaikille ja supisteluja niitä kaipaaville!

T:kotiäityli+ masukki rv 38+1

Vierailija
128/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi että mua kyrpii toi mies, oli pakko lähteä vielä ryyppäämään, vaikka lähtö voi tulla jo ensi yönä!

"Muttakun sitten kun se vauva on syntyny, ni en pääse enään pitkään aikaan ryyppäämään, ni pakko mennä nyt".

Ja kun toi on sellanen, että rupee aina tappelemaan, kun on juonut, alkaa inttämään joka pikku asiasta ja haastaa koko ajan riitaa ja keksii koko ajan uuden jutun, mistä vois valittaa..Muutenki ollu tänään tosi paska päivä..Ärsyttäny kaikki..

Mä oikeen toivon, että tulis nyt ens yönä lähtö, ni en varmana ottais tota kännissä sinne mukaan! Omapahan on syynsä!

Just tuli äsken kotiin ihan julmetussa kunnossa ja sammu tonne sänkyyn. Siellä se lemuaa kauhealle viinalle, etten varmana mene sen viereen ainakaan pariin tuntiin..Tai sitten nukun sohvalla!

Ja taas vaan vali valia täältä..mut ottaa vaan päähän..

Toivottavasti muilla ollut parempi päivä..

Jadmiras ja tyttönen pienoinen 39+3

Vierailija
129/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nukkumaan, joten tulinpas tänne aikaa kuluttamaan. Eli heräsin puol tuntia sitten sihhen kun koski oikealla alaselkään ja en edes pystynyt vaihtamaan asentoa kun teki niin kipeää. Oli pakko nousta ylös. Vatsakin kovettu ja kipuja on. Kivut kesti useamman minuutin ja ajattelinkin jo, että eikö ne jo lopu??! Rupes tulemaan hirveä tarve mennä isolle hädälle?! Yritin sitten sitäkin, mutta eihän sieltä mitään ulos tullut. Nyt on kaksi kertaa sen jälkeen supistanut silleen, että kipua on myös alaselässäkin. Ei mulla vielä ennen näin kovaa ole supistanut. Toivoa siis on!!

Jadmiras, kyllä on todella kurja tilanne sinulla!! Mä en varmasti kestäisi tuollaista. Tosin mulla on eri tilannekin kun yksi lapsi jo on, joten ei voi tehdäkään kaikkea sellaista mitä lapseton pari voi. Voisiko olla että miehesi ei vielä uskalla tiedostaa sitä, että hänestä tulee pian isä? Jos hän kännää sen takia, että on peloissaan siitä, mitä arki sitten tuo tullessaan?! Toivottavasti en loukkaa sinua tällä viestillä, se ei ole tarkoitukseni!! Ja varmasti miestäsi harmittaisi jälkikäteen jos ei pääsisi synnytykseen lähtemään mukaan (ehkäpä hieman hävettäisi oma käytös), mutta se on sitten jälkiviisautta se. Olisi kuitenkin parempi jos sinun ei vielä tarvitsisi lähteä synnyttämään, niin voisi miehesikin lähteä mukaan! Hyvää loppuraskautta toivon sinulle! :)

Nyt ei enää supistele...mitähän sitä tekisi...ei tule unikaan silmään...taidan käydä pitkälleni sohvalle hetkeksi (jos sattuisin vaikka nukahtamaan).

MOELPA rv39+5

Vierailija
130/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meidän pino kutistunut melko pieneksi. Tai ainakin on vaikea uskoa, että vasta noin vähän olisi Tammikuisia syntynyt.

*Jadmirakselle* voimia miehen käytöksen kanssa! Tosi kurja tilanne. Synnärille ei kuitenkaan päästetä humalaista tai viinalle haisevaa isää, joten olisi miestäsi varmasti harmittanut jos lähtö olisi tullut viime yönä.

( . ) Tänään olisi eräpäivä :) Tosin ei mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä. Viimeistään ensi yön aikana saisi jotain alkaa tapahtumaan, niin olisi esikoiselle nopeasti hoitaja saatavilla. Ensi viikolla yölähdöt onkin sitten hankalampia sen suhteen. Keskiviikkona olisi vielä neuvola. Toivottavasti varattu aika jää käyttämättä...

Nyt on kyllä lähdettävä ulkoilemaan, kun on kerrankin pakkasta ja kuratonta täällä pk-seudulla!

Supistuksia kaikille meille :)

- PP 40+0 !!!

Vierailija
131/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tiedän miltä tuntuu kun ukko lähtee ryyppäämään ja millanen vitutus siitä tulee :( Ei mukavaa....

Eilen vietettiin parin naapurin kanssa tyttöjen iltaa ja katsottiin sex in the city leffa ja syötiin ihan hulluna kaikkia herkkuja....Pieniä suppailuja koko leffan ajan ja paheni kun menin nukkumaan mut taas loppu ku seinään....

Saisi jo tulla vauva oon niin kypsä jo kaikkien kyselyihin ja tää maha alkaa oleen jo aika tiellä. Koko ajan on kivikovana ja ihan kosketus arka tuo mahanahka..

Raskausarvista ollut puhetta, mulla on niitä ihan sikana ja lisää tulee, sit sain sisäpuolelle polven kohdalle ison suonikohjun joka on tosi kipee....Eli pikku muistot jätti tämä raskaus....Viimenen raskaus kyllä mun puolesta.

Just mietin että pitäisikö sitä laittaa iso aamupala ja sit lähteä lasten kanssa ikeaan ja toivoa että siellä alkaisi supistelemaan :)

Voimia ja supisteluja kaikille jotka niitä kaipaa

T:Lootuskukkanen ja Aada 39+5 jo

Vierailija
132/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla oli aika kipeitä supistuksia, nukahdin kuitenkin yhden aikaan ja seuraavaan suppariin heräsin viideltä. olo on kyllä sellainen, että jotain on tapahtumassa. Menkkamaiset kivut lisääntyy kokoajan. Ihanaa kuitenkin että sai nukkua.

*Jadmirakselle* voimia, ehkä tosiaan miehelle tuli joku pakokauhu vauvan syntymän lähestyessä.

Onko *Nofferus* jo saanut nyytin?

Raskausarvista; mulla on tullut pari lanteille, masuun ei oo tullut. Aiemmista raskauksista niitä on tullut rintoihin, lanteille ja sisäreisiin mutta vaan muutamia onneksi.

Tsemppiä kaikille taas

Jaffa rv 38 tasan ja .... auts taas supistaa!

133/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eilen ehtinyt enkä illalla enää jaksanut avata konetta kun oli niin ohjelmallinen päivä. Nyt sitten heti aamutuimaan tarkistamaan ;)

Itse kuvittelin eilen kuopuksen kanssa isomman päiväkerhoaikaan kyläillessäni vessassa bonganneeni hieman limatulppaa... mutta sitä ei ole taas sen jälkeen näkynyt. Tietysti joka vessakäynnillä olen aivan intona odottanut että joko joko... :P Eikä siitä minun tapauksessani tietenkään voi kovin pikaista lähtöä ennustaa kun viimeksikin meni 5vrk. Mutta ihmeissäni olisin ellei mitään limatulppaa tulisi tällä kerralla, niinkuin joku muukin mainitsi!

Vauva mylläsi eilen minullakin aivan mahdottomasti. Särki tuosta häpyluun yläpuolelta kudoksia, varmaan se pää siellä venyttää. Kävely on kyllä aivan kamalaa, tuntuu niinkuin tuo ala-keskiosa vartaloa olisi irtonainen osa muusta vartalosta...

Sain eilen ommeltua ä-pakkauksen kestoihin tarranauhat ja mielestäni tuli aika pätevän näköisiä ainakin :) Toivottavasti tule nyt sitten käytettyäkin. Joku niistä kestoista kyseli, lisäimuksi voi laittaa juuri niitä mitä ehdotit, ja se kuivaliina tulee ihoa vasten, ei harson sisään. Kuivaliinojakin on sekä kertakäyttöisiä että pestäviä, itse olen kyllä tykännyt niistä kertakäyttöisistä kun niillä voi heivata kakat vessanpönttöön...

*äippä74:lle* : Olin minäkin aika pettynyt siihen viime käyntiin ja jotenkaan en luota ollenkaan näihin arvioihin täällä lakeudella, kun kavereilla on viime aikoina pääsääntöisesti puoli kiloa heittänyt alakanttiin :/ Ajattelin että varmaan soitan pelkopolille ja pyydän sitä kautta vielä yhtä käyntiä ellei neuvola lähetä. Tai toivottavasti tämä ymmärtäisi syntyä vaikkapa ensi viikolla...

No nyt täytyy laittaa lapsille jotain ohjelmaa kun alkavat riehua.

eikkuli 39+1

Vierailija
134/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOELPAlle ja Jaffalle tsempit, et nyt ois sitten niitä kunnon suppailuja ja pääsisitte hakemaan vaavia :) Vai miten kävi moelpalle, pystyitkö nukahtaan sohvalle supistuksilta?

Raskausarvista ootte höpötellyt. Mulla tuli esikoisen aikaan ihan muutaman viimeisen viikon aikana ja ne on nyt sitten vähän venyneet lisää, et ne päät on punasena ja venyy lisää.. vaikka tätä vatsanahkaa riittäis ;)

Laitoin kuvankin nyt mun masusta ja se ei tod ole mihkään laskeutunut..! Ärsyttää, kun maha iso ja tissit ei kasvanut ollenkaan, mut niin mulle kävi ed raskaudessakin, et sit vasta, kun maito nousee :)

Meidän 3 vee poitsu vaikuttais tulevan kipeeks, on aivastellut ja pärskinyt, joten toiv tää ei synny sillee, et ois poika kipee, kun sitten ei pääse pian kattoon meitä sairaalaan :( Mut ehkä tuo paranee sitten siihen laskettuun mennessä, kun sinne asti tää kuitenkin menee ;)

Eilen poika oli mummulassa ja mä tääl kuuntelin musaa ja jorasin, et jos sais ton laskeutuun tuolta.. kyllä kovettu maha, ja kun menin poikaa kävellen hakeen, niin vihlo alapäätä, mut siinä se.. no ehkä se oli ihan hyvää valmistautumista tuonne alhaalle :)

Ihana ilma, aurinko paistaa, mut pakkasta on nyt liikaa.. Mennään sitten iltapäivällä ulkoileen, pitäis hieman pakkasen laskee. Viikonloppuja!

Onkohan noffetus tosiaan nyyttiä hakemassa?

Emmuli rv 38+3
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=524106f6-e476-11dd-a536-…!

Vierailija
135/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin vie, et on siitä päiviä, kun noffetus on kirjoitellut, joten eiköhän siellä olla jo päästy tositoimiin :)

Ja olikos KeinoElvillä eilen käynnistely varmasti..? Sielläkin voi olla jo pikkuinen sylissä :)

Voi kun ihanata <3 Miekin haluun jo......

Ja lisää vaaviuutisia kehiin, hep!

Vierailija
136/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei tullu yöllä lähtöä, koska mies tosiaan ei olisi humalaltaan mukaan päässyt..Ja kiitos teille lohduttavista sanoista. :)

Maha on täällä kanssa ihan kivikova koko ajan, mutta edelleen niitä kipeempiä supistuksia odotellaan..Ja menkkakipuilu vaan jatkuu. :)

Raskausarvista oli puhetta, itselleni on tullut ihan sikana alamahaan ja muutama tohon navan yläpuolelle, lisäksi tullut jenkkakahvat ja raskausarpia niihinkin, ja vielä reisiin ja ihan pari haaleaa tisseihin. :/

Nyt kattomaan salkkareitten uusintoja. :)

Jaksamista kaikille ja supistuksia niitä haluaville, myös minulle siis. :D

Jadmiras ja neitokainen 39+3

Vierailija
137/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaa ollu keskiviikosta asti ku ois menkat alkamassa ja se vaa yltyy. Eile illal alko jo näyttää mahottomalta ku nii teki ilkeetä ja sitte tajusin et supisteleeki iha kivasti. Tosin ei niillä viälä synnytetä mut siihen suuntaan oltii menossa. Nukahdin sit jotai puole yö jälkee ku ajattelin, et josko lähtö ehkä tulis ni oisin nukkunu ainaki ennen... Paskat! sanoin minä ku aamulla omasta punkastani heräsin :)

Jadmiraksella ollu kans jännät paikat, onneks kaik meni kuitenki hyvi. Kyllä se siitä!

Meiänki isäntä lähti pokerii pelaamaa illal, mut omal autol meni ja yhen kaljan kertoi nauttineensa. Oli siis hälytysvalmiudes :) eikä kuulema oo menos ku varpajaisii seuraavaks. Eipä meil muutenkaa oo kauheest tapan käydä missää ikin... Mä oo esikon (3v) ja tän raskaude välis tainnu ol 5 kertaa viihteel...

Missäs tosiaan mahtaa olla mm. Noffetus, Pantsa ja KainoElvi (käsitin, et se käynnistys oli vast viikon pääst perjantaina ollu?).

Aamul tosiaa kaikki ennallaa, mitä ny käveleen ei edelleenkää kunnol pääse. Toivon mukaa nää täs päivä aika taas lisääntyis ja "tiukkenis". Eiliset oli jo vähä sellasii et oli hankala hengittää ja tuntu seläs ja tuol jossai alapää/reidet seutuvil. Mä oo nii innoissani jo lähdös ettei mitää rajaa!! Ehkä joudun kuitenki, mun tuuril, oottaa viä monta päivää. (tän kuukautiskipuilun ja kävelemättömyyden kans :( )

Nyt herättää esikkoo et pääsee isin kaa tekee remppaa. Isi rupes tekee meil ihanaa sängyn päätyy ku oon sitä nii kaua hinkunu.

Poksumisiin!

Marlene ja "outo" massu rv 38+...2 ko/kö?

Vierailija
138/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmuli, täällä minä edelleen olen. Käynnistyspäivä on siis ensiviikon perjantai, joten vielä on viisi kokonaista päivää aikaa nauttia vatsakkaana olemisesta. Olo onkin ihan ok ja nuo nukkumisetkin ovat paremmalla mallilla, vaikka edelleen muutama yö viikosta meneekin valvoessa. Supistelee kipeästi, limatulpaa vuotaa ja vertakin on välillä tullut, mutta silti en usko, että näillä oireilla ennen perjantaita mihinkään tarvitsee lähteä. Itseasiassa toivoinkin, ettei synnytys ennen perjantaita käynnisty noiden lastenhoitokuvioiden vuoksi.

Jadmirakselle jaksamisia miehen kanssa. Meillä asia menee ihan toisinpäin. Mies reppana ei eilen uskaltanut edes ottaa yhtä saunaolutta illalla siltä varalta jos lähtö tuleekin vaikka yön aikana mun vastakkaisista vannoitteluista huolimatta:).

Kaikille supistuksia kaipaaville toivottelen niitä roppakaupalla ja osalla onkin jo oireet sitäluokkaa, että tuskin enää montaa päivää tarttee lähtöä odotella.

Raskausarpia ei ole tullut sitten esikoisen raskauden jälkeen, mutta silloin niitä tulikin ennemmän kuin riittävästi. Suonikohjujakaan ei ole enää lisää tullut ja siihen luulen vakuttaneen tuon tukisukkien ahkeran käytön.

Nyt taidan heittäytyä vähäksi aikaa pitkälleen kun sain pienet päiväunille ja on hetken aikaa on rauha maassa.

Leppoisaa päivää kaikille tasapuolisesti:).

t:KainoElvi ja kaunokainen 38+1

Vierailija
139/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tuntuu synnytysoireiluja kaikilla olevan. Tuli mieleen, kun silloin joskus etti merkkejä mahdollisesta raskaudesta, niin nyt sitten samalla tavalla ettii merkkejä mahdollisesta synnytyksen lähenemisestä :D Vähän tuntuu, että mullakin supistukset olis napakoitunu, mut eipä juuri muuten tunnu mitenkään. Eilen oli ihan hyvä olo, lukuunottamatta sitä raivoa, mut tänään taas ollu tosi etova ja huono olo. Raskauspahoinvointiako? :D

Harmillista, että Jadmiraksen mies lähteny viihteelle näin lähellä H-hetkeä. Tosiaankin voi olla jonkinlaista pelkoa/ jännitystä tulevasta. Kuitenkin tosi iso elämänmuutos edessä. Tai sitten ei vaan oo ajatellu, niinku monesti tuntuu ettei miehet yksinkertasesti ajattele asioita niinku me naiset... Meillä mies sanoo, ettei tämä lapsi ole sille vielä samalla tavalla "totta" ku mulle. Mutta kovasti kuitenkin yrittää. Viime aikoina oon saanu patistella sitä että lähtis kavereiden kanssa johonkin. Tais tuo viime kevään 30 rajapyykki tosissaan rauhottaa miestä :D Viime viikkoina kylläkin meillä minä olen ollu se, joka on halunnu lähteä saunailtoihin tai ravintolaan syömään/ istuskelemaan. Mahtaa johtua tästä kotona istuskelemisesta. Tänäänkään en ulos oo saanu itteäni hilattua.. Pitäis kyllä ettei ihan homehu tänne!

Joo. Eli ei mulla oikeestaan mitään asiaa ollu. Kuhan tulin aikani kuluksi tänne turisemaan, kun ei mitään "järkevääkään" kehtaa tehä. Vaikka tosiaan kaikkea pitäis tehä ennen synnyttämään lähtöä..

Mutta supistusrikasta lauantai-iltaa kaikille ja toivotaan mahdollisimman monelle sairaalareissua tälle viikonlopulle ;)

Hömppä ja typy 38+1

Vierailija
140/177 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo täälläkään vielä vauvaa kuulunut. Parin viikon sisään on supistellut viitisen kertaa useamman tunnin siihen malliin että olisin oottanut että alkas tosissaan tapahtua, mutta sitten se on aina loppunut. Kohta ei varmaan älyä lähteä sairaalaan kun oikeasti alkaa tapahtuun. Jännitän jo muutenkin kun tuota matkaa kertyy 170 km ja lapsenvahtikin tulee 45 min matkan päästä.

Neuvolassa olin tällä viikolla keskiviikkona ja sanoin haluavani painoarvioon jos ei viikon sisään synny. Ihme, sain ajan ens keskiviikolle, toivon kyllä tosissaan ettei sitä tarvi käyttää. Kuopus painoi yli 4 kg, eikä mennyt yli kuin päivän, ja tämä masuasukki painoi saman verran kun joutui seurantaan viimesellä arviolla viikolla 33. Että en haluaisi synnyttää mitään viiden kilon vauvaa, varsinkaan matkalla;)

Alan olla aika kipeä ja väsynyt, yöunet surkeat kun painaa kylkiluihin ja en saa nukuttua. Illat aikalailla pois pelistä.

Tsemppiä kaikille!

Terkuin Uglyduck 40+2