Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen nettisaitti GOSUPERMODEL, onko kokemuksia?

Vierailija
22.01.2010 |

pian 9v tyttäreni kävi eilen luomassa kyseiselle sivustolle hahmon ja haluaa nyt alkaa pelailemaan siellä ja tekemään miä voi. Hänen muutama kaverinsakin käy sivuilla. Ongelmaksi muodostui se, että siellä ei voi edes pelata mitään ellei ole omaa sähköpostiosoitetta tai anna jotain. Tosin voi mesettääkin. Tyttärellämme ei ole s-postiosoitetta eikä mesetä. Hänen muutamilla kavereillaan omat osoitteet jo on. Nyt pähkäilen, että perustanko hänelle oman postin vai en. Isänsä mielestä ei mitään "vaaraa", mutta mitä mieltä olette?

Kommentit (170)

Vierailija
61/170 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele sillä sivustoa ei ole tarkoitettu 9 vuotiaille

Vierailija
62/170 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele sillä sivustoa ei ole tarkoitettu 9 vuotiaille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/170 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole paha, jos saa pyytää kaveriksi ja jutella sellaisten kanssa joita ei tunne irl. Sieltä löytää kuulemma helposti samanhenkisiä juttelukavereita - oma tyttöni on jopa nähnyt osaa heistä. Onhan siinä aija riskinsä, mutta minun lapselleni sivusto on ollut tosi hyvää ajanviihdettä. Mitä nyt on minulle puhunut, niin taitaa olla levelillä 12-14.

Oma tyttöni on siis pian 13-vuotias (-00) ja käynyt sivulla vuodesta 2008 asti, mutta ei koko aikaa samalla mallilla. Mun tytöllä on kuulemma myös yli 15-vuotiaita kaverina, eli jotkut pienemmät saattaa tuntea olonsa nuoreksi.

Vierailija
64/170 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

goSupermodelissa huolehditaan tarkkaan turvallisuudesta ja siihen myös panostetaan paljon. Lapsen voi päästää käymään saitilla ja mikäli törmää asiattomaan materiaaliin, opettaa heti ilmoittamaan asiasta ylläpidolle tai modeille, jotta sellainen saadaan poistettua mahdollisimman pian.

Vierailija
65/170 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusto on täysin turvallinen. sähköposti annetaan sen vuoksi, että jos käyttäjä esim. rikkoo sääntöjä vakavasti, niin käyttäjä voidaan estää törkeän käytöksen vuoksi. sivustolla on useita valvojia, jotka pitävät saitin puhtaana, ja huolehtivat asiallisesta käytöksestä. sivustolla on paljon toimintaa ja tekemistä nuorille tytöille. sivusto on suunnattu pelkästään tytöille, ja myös valvojat ovat naisia. valvojia on Admin, Maisie ja kolmatta en muista. heistä saa tietoa menemällä heidän profiileihinsa.

Vierailija
66/170 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

itse olen 13v, tämä saitti on turvallinen.

Vierailija
67/170 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitää 9  vuotiaita !! Saitti on yli 11 vuotiaille

Vierailija
68/170 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

goSupermodel on erittäin turvallinen tyttöjen nettisivusto. Sähöpostinhan voitte tehdä esim. G-mailiksi, hotmailiksi tms. Silloin ei paljoa nimiä tarvita.

Joskus "gosussa" kuitenkin näkyy k-12 keskusteluja, mutta niitä lähinnä iltaisin ja yöllä...

Käykää lukemassa "Vanhemmat" -osiosta lisätietoa, sieltä löytyy kaikki tarvittava lisätieto, mutta jos haluat VIELÄ enemmän tietoa, voin kernaasti auttaa. :) Itsekin "gosutan", voin auttaa sivun kautta. Tee vain itsellesikin malli ja etsi minun mallini, jelpin tarvittaessa siellä, ja näet itsekin, millaisella sivulla tyttäresi liikkuu. :) Mallini nimi on _Jelppari.

Älä kerro tyttärellesi, jos liityt sivustolle. Tutkaile ensin sivustoa ja jossain vaiheessa lähetä tyttäresi mallille ystäväpyyntö. Jos hän hyväksyy sen, voit entistä helpommin seurailla hänen tekemisiään. ;)

Lähetä mallilleni koodiviesti: 'SOS, äiti hädässä!', niin autan sinua. (Jos siis teet mallin sivustolle..)

Muillekin äideille tiedoksi, jotka miettivät samoja asioita; TEHKÄÄ ITSE MALLI GOSUPERMODELIIN JA LÄHETTÄKÄÄ MALLILLE _Jelppari KOODIVIESTI: 'SOS, äiti hädässä!'

Autan kernaasti kaikkia apua tarvitsevia. :)

Vierailija
69/170 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turvallinen sivusto on. Olen käynyt siellä 4 vuotta ja ongelmatapauksia ei ole tullut vastaan. Toki ihmiset on ilkeitä, mutta pitää vaan olla hyvä itsetunto eikä pidä lannistua moisista. Ja mitä ideaa sitä olisi gosuun mennä, jos ei voisi jutella tuntemattomille ? KUKAAN EI SYÖ SIELLÄ KETÄÄN, ellette sitten mene kertomaan mitään ´"Hei olen Pertti Perttinen, 9 vuotta" -tietojanne siellä.

Tuntuu aika hauskalta katsoa äitien näkökulmaa asiasta kun olen kuitenkin itse lapsi vielä. Mutta elkääpä huolestuko, emme me lapset siellä pahuuksia tee (en kyllä usko tuohon ihan itsekään..). Elkää vahtiko lapsosianne niin tarkoin, gosu on senverran turvallinen paikka että ei siellä mitään kovin vakavaa tapahdu. Ja veikkaanpa että 9 -vuotiaat eivät ole kovin kiinnostuneita foorumista, enemminkin gosun pelit ovat mielenkiintoisempia siinä iässä (t. olin gosussa sen ikäisenä, kokemusta on). Forkka tulee sitten vasta noin kymmenen vuoden iässä.

Turvallinen saitti on. Messiin vaan :)

Vierailija
70/170 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse olen ollut siellä 2 vuotta, olen nyt 11-w. Ikäraja sinne on mielestäni 8-vuotta, mutta löytyyhän sieltä nuorempiakin. Turvallinen on saitti, ja kun sähköpostia kysytään, sitä ei näytetä muille malleille, ja viestejä tulee sähköpostiin noin 2, vahvistuslinkki ensimmäisenä päivänä, ja toinen ilmoituskirje 'tule takaisin gosupermodeliin' toisena päivänä.

Vierailija
71/170 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihan turvallinen paikka. Ikää multa löytyy 15 ja oon ollu tuolla jo useemman vuoden. Kyllä siellä varmistetaan, että vähän pienemmilläkin on turvallista.

Vierailija
72/170 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei gosu oo vaarallinen :D

Vierailija
73/170 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaahan minä nyt selitän. Olen ollut goSussa jo lähemmäksi kolme vuotta, ja olen 12 vuotta. Minulla on siellä yli kolmen kuukauden VIP, jonka olen saanut lahjaksi muilta malleilta, ja olen maksanut gorahaa. Siellähän nykyään on tarkoitus, että mielellään liian pienet (alle 10v) eivät saata ymmärtää joidenkin foorumikeskustelujen tarkoitusta. Esimerkiksi nyt jos puhutaan parisuhteista. Mutta hieman vanhemmille, yli 14 vuotiaille suunnattu kerho Girl Talk on foorumikerho, jossa saa jutella mm.. seksistä, pervoilusta yms. asiallisesti. Jos alle 10 vuotias tyttärenne haluaa goSupermodeliin, kokeilkaa aluksi Stardollia, joka on turvallisempi ja asiallisempi tuon ikäiselle. Stardollissa pitää laittaa oikea ikä asetuksiin, (sitä ei voi muuttaa), ja jos  tuo on alle 13v, niin ei kaverit pysty kirjoittamaan vieraskirjaan, ja hän ei voi myöskään osallistua keskusteluihin siellä. Kokeilkaa aluksi Stardollia, edullisemmat jäsenyyksien hinnat ja selkeämpi ensisivustoksi. Mutta jos haluatte TODELLA turvallista, niin suosittelen Panfua, siellä sensuroidaan kaikki ilkeät sanat, mm.. hah hah, nolo, lol, oot ruma, tyhmä jne. ja kirosanat yms. Mutta jos liitytte goSupermodeliin, varmistakaa että salasana on vaikea (ei esim. koira123) vaan esim. etunimi & syntymäpäivä tyylii 31701 Kannattaa varmistaa ja sanoa todella kovaa, että salasanaa ei saa kertoa kenellekkään, paitsi äidille. Moderaattorit poistavat gosussa liian kypsät keskustelut nuoremmille. Kyllähän siellä pilamallit kirjoittelevat foorumille mitä sattuu, joten sitä kannattaa varoa. Kiitos, olen puhunut :)

Vierailija
74/170 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 14-vuotias, ja ollu siellä -09 vuodesta lähtien. Tosi kiva paikka, sähköposti ei näy kenellekkään. Siellä voi siis suunnitella vaatteita niille malleille, pelata, ja pukea mallia. Peleistä ansaitaan goRahaa ja mainetta, jolla malli pääsee tasoja eteenpäin. VIP on sitten se, että siihen käytetään oikeaa rahaa, esimerkiksi viikon VIP maksaa 3€. Sitä ei ole siis mikään oakko ostaa, joskus siellä on ilmaisVIP. goSupermodelissa on alareunassa "Vanhemmille"-osio, jossa on lisää tietoa. Mutta luotettava ja hauska paikka :).

Vierailija
75/170 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon vip maksaa 4e, 2vk 6e, 1kk 8e, 3kk 20e ja 6kk 35e ja vuodne vip 65e

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 11:13"]

Oon 14-vuotias, ja ollu siellä -09 vuodesta lähtien. Tosi kiva paikka, sähköposti ei näy kenellekkään. Siellä voi siis suunnitella vaatteita niille malleille, pelata, ja pukea mallia. Peleistä ansaitaan goRahaa ja mainetta, jolla malli pääsee tasoja eteenpäin. VIP on sitten se, että siihen käytetään oikeaa rahaa, esimerkiksi viikon VIP maksaa 3€. Sitä ei ole siis mikään oakko ostaa, joskus siellä on ilmaisVIP. goSupermodelissa on alareunassa "Vanhemmille"-osio, jossa on lisää tietoa. Mutta luotettava ja hauska paikka :).

[/quote]

Vierailija
76/170 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt 14-vuotias ja gosussa oon pyörinyt 9-vuotiaasta lähtien.Tosi kiva tyttöjen nettisaitti, jossa pääsee kehittämään luovuuttaan esim. piirtämällä, kirjoittamalla novelleja tai tekemällä lehtiä jne. 

Vierailija
77/170 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen on, kannattaa ehkä vähän väliä itse käydä kurkkaamassa että mitä tyttö siellä tekee. Jos sähköposti on ongelma, laita oma sähköposti! Harvemmin sieltä viestejä tulee. Välillä vaan saattaa tulla muistutuksia, ettei malli ole vieraillut saitilla vähään aikaan. Viestiä tulee myös jos malli on vaihtanut salasanaa. Saat salasanan sähköpostiisi. Näin meidän perheessä toimitaan, ja viimeiset 3 vuotta, kaikki on sujuvasti sujunut! Vaikka lapsilla omat sähköpostitkin on.

Vierailija
78/170 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi voitte laittaa vanhempienkin sähköpostinsinne :)

Vierailija
79/170 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko 12v. on käyttänyt Gosupermodel.comia nyt noin parisen vuotta, ilman ongelmia. Itse isosiskona 22v. siellä hänen kanssaan juttelen ja selailen, turvallinen sivusto ja hyvin valvottu. Valvojat ovat parikymppisiä nuoria naisia. Jotkut tytöt toki innostuvat rikkomaan sääntöjä, esim. viemään toisten gorahat tai kiroilevat, mutta huonoon käytökseen puututaan paitsi valvojien, myös muiden "gosulaisten" toimesta. Kyllä kypsän kymmenvuotiaan tytön voi päästää "leikkimään nettipaperinukeilla" ja keskustelemaan, mutta ei se sen nuorempien paikka mielestäni ole -kuten ei netti muutenkaan...

Vierailija
80/170 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostit ja muut yksityiset asiat  ei näy muille.. Olen itse ollut siellä 6 vuotta eikä mitään ongelmia ole ollut :) Toki siellä saattaa olla asiattomia keskusteluja mutt modet kyllä sen poistavat. Luotettava on!! :) Itse tykkään :D 

Ketju on lukittu.