Tyttöjen nettisaitti GOSUPERMODEL, onko kokemuksia?
pian 9v tyttäreni kävi eilen luomassa kyseiselle sivustolle hahmon ja haluaa nyt alkaa pelailemaan siellä ja tekemään miä voi. Hänen muutama kaverinsakin käy sivuilla. Ongelmaksi muodostui se, että siellä ei voi edes pelata mitään ellei ole omaa sähköpostiosoitetta tai anna jotain. Tosin voi mesettääkin. Tyttärellämme ei ole s-postiosoitetta eikä mesetä. Hänen muutamilla kavereillaan omat osoitteet jo on. Nyt pähkäilen, että perustanko hänelle oman postin vai en. Isänsä mielestä ei mitään "vaaraa", mutta mitä mieltä olette?
Kommentit (170)
Moi! Olen 13.v tyttö ja pelailen Strawberry Smooth nimisellä mallilla gosussa. Ei ole mitään vaaraa! :)) mutta kannattaa kerran kuussa vaihtaa salis, sillä siellä hakkeroidaan hyvin paljon.. ja kannattaa piilottaa gorahat ja maineet asetuksista gsm:ssä :)
Itse olen käynyt 7-vuotiaasta asti goSupermodelissa ja kivaa on! Nyt olen jo 12-vuotias, ja käyn edelleen. Siellä on niin mukavaa, että omasta puolestani mukaan vain! :)
olen 10.w ja aloitin gosun 8.w. gosu on ihana paikka ja turvallinen
No mä oon 10w tyttö ja sielä ei tod voi mitää tehä ilman omaa s-postia. suosittelen että käytätte gmailia... tosi yksinkertanen s-posti nimittäin.
oon ite gmail-sähköpostissa
No ei kyllä todellakaan mikään vain teinejen sivusto eikä siellä mitään kielarijuttuja ole. -.-
Itse olen kyseisellä paikalla.
Ei kannata mennä sinne, siel on vaikka mitä pedokarhuja ja mummeleita ja joku kanikin siellä kuulemma on.
Ei kannata mennä sinne, siel on vaikka mitä pedokarhuja ja mummeleita ja joku kanikin siellä kuulemma on.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2010 klo 08:47"]
Mielestäni ihan hyvä ja turvallinen sivusto. Sähköpostiosoiteen voi tosiaan perustaa vaikka nimellä mannasuurimo456@jne, ei tarvitse omaa nimeään näyttää
[/quote]
Ai muka ihan "turvallinen"?Se paikka on 11-14v tytöille nimittäin siellä onkin myös paljon seksiaiheita yms..
No sivusto on suunnatto 10-15 vuotiaille, joten voi sinne kyllä mennä, mutta kyllä sitä voi vielä odottaa. Sivusto on turvallinen ja siellä on modeeraattoreita, jotka valvoo muiden tekemisiä.
Joo siel ei oo mitää vaaraa se on paras koska ihq!:)<3
On aika noloo tutustua tollain tälläsellä vauvojen kasvattamin sivustolla oikees en ees älyy jos joku ees kehtaa tehä tämmätteen keskustelun!! OOTTE NOLOJA
Gosu on tarkoitettu teini-ikäisille.
Omasta mielestäni Gosu on niin turvallinen kuin netissä vain päästään. Olen itse 15.v, käynyt Gosussa pari-kolme vuotta. Pikkusisko houkutteli aikoinaan, oli tällöin jotain 10.v. Pienenä muistan, että käyttö rajoittui tosiaan vain pelaamiseen, mallin tuunaamiseen ja ajoittaisesti roolaamiseen. Nykyään käyn Gosussa enää juttelemassa noiden nettikavereiden kanssa ja aina välillä ropeissa. Tokihan sieltäkin noita törttöjä löytyy, mutta foorumia saa tonkia hetken, ennen kuin löytää mitään "eksoottista". Lähinnä jutellaan ns. normaaleista teinijutuista, kuten koulusta, puhelimista, idoleista, tv-ohjelmista jne.
Itse kävin siellä noin vuoden hyvin aktiivisesti, ja voin sanoa, että on kyllä ihan turvallinen saitti. Luo vaan oma sähköposti, siitä on varmasti tytölle jatkossakin hyötyä :)
Tyttöjenhän sivusto tuo on, siellä puhutaan kyllä tuollaisia, mutta mielestäni ihan siistillä mielellä.
itse olen siellä ja turvallinen on
mukava tyttöjen oma yhteisö.
perusta sähköpostiosoite ihan rauhassa, osoite ei näy missään kennellekään
meillä nuo osoitteet ei ole tyyliin etunimi.sukunimi vaan jotain muuta
ps. minäkin pelailen joskus tytön tunnuksilla vaatehuonepeliä
Mielestäni ihan hyvä ja turvallinen sivusto. Sähköpostiosoiteen voi tosiaan perustaa vaikka nimellä mannasuurimo456@jne, ei tarvitse omaa nimeään näyttää
Aloitin 2007 ja olen nytten siis 14v.