Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen nettisaitti GOSUPERMODEL, onko kokemuksia?

Vierailija
22.01.2010 |

pian 9v tyttäreni kävi eilen luomassa kyseiselle sivustolle hahmon ja haluaa nyt alkaa pelailemaan siellä ja tekemään miä voi. Hänen muutama kaverinsakin käy sivuilla. Ongelmaksi muodostui se, että siellä ei voi edes pelata mitään ellei ole omaa sähköpostiosoitetta tai anna jotain. Tosin voi mesettääkin. Tyttärellämme ei ole s-postiosoitetta eikä mesetä. Hänen muutamilla kavereillaan omat osoitteet jo on. Nyt pähkäilen, että perustanko hänelle oman postin vai en. Isänsä mielestä ei mitään "vaaraa", mutta mitä mieltä olette?

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

goSupermodel ei oo mun mielestä todellakaan mikään 9-vuotiaiden sivusto, vaan sivut on suunnattu teini-ikäisille. Siks noita kielarijuttuja ei mun mielestä tarvii ihmetellä...

Tv: 13-vuotias goSulainen

Vierailija
2/170 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia. Ylläpitäjiin voi aina olla yhteydessä ja vastaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö itse muista omaa lapsuuttanne? Älkää ajatelko heti likaisia ajatuksia, mammakullat. Antakaa tyttöjen rauhassa ja viattomasti kehittyä naisiksi!! Ei noi kielari ym jutut ole likaisia tai pahoja. Ne liikkuu lasten tasolla, höpönöpö juttua joka kiinnostaa.

Ja seksivalistusta voi jo antaa ikätasolla 9-10 vuotiaille - ja kannattaakin! on se hyvä että joku moderaattori opastaa jos vanhempia ei kiinnosta.

Vierailija
4/170 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sivusto ei ole tuottanut ongelmia, mutta kavereiden kanssa on ollut vähän vaikeuksia, kun on ollut kiusaamista puolin ja toisin jne. Niitä on sitten selvitelty reaalimaailmassa. Mä olen ottanut ton niin, että siinäpähän oppii, miten netissä käyttäydytään.

Vierailija
5/170 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään vaaraa ole, sillä olen moderaattori ja tyttärelläni on oma hahmo ja sähköposti osoite. En onna tytön vain jutella tuntemattomien kanssa!

Vierailija
6/170 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 v siskonsa esimerkistä.

Monet luokkakaverit ovat myös siellä ja pidän ko sivustoa varsin harmittomana :-)

Vierailija
7/170 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu kyseisellä sivustolla jo n. 2w oon 15v. Ja minunmielstäni sivustolla kuitenkin saisi olla ikäraja. Tai ei omasta mielestäni. Mutta me 'isommat' haluamme puhua erilaisista asioista, niin että modet tulevat poistelemaan keskusteluja, ja pienimmästäkin kirosanasta rapsataan. HUOM!! En kerro mallini nimeä, netissä oppii varovaiseksi.. Ja kuitenkin rapsaisitte >:D

Vierailija
8/170 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sähköpostit tulevat perheen yhteiseen sposoitteeseen, kavereiksi saa pyytää vain realimaailmassa tuttuja ja go-rahaa ei osteta, vaan sitä pelataan itse.

Nyt puoli vuotta menty näillä säännöillä ja oltu tyytyväisiä. Siellähän on vanhemmille omat ohjeetkin.

Vierailija
9/170 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tyttö siellä päivittäin. Pelaa ja tekee niitä malleja sekä keskustelee.

sähköpostiosoite kannattaa tehdä, meillä on gmailissa lapsilla sekä minulla jokaisella omansa.

Minun tyttö on 13 ja ollut tuolla reilut kolme vuotta eikä ole pahaa sanottavaa.

Siellä on modet jotka poistaa asiattomuudet jos niitä sinne ilmestyy.

Vierailija
10/170 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis noin 11.vuotiaan tytön äiti ja se on ollut siellä gosupermodelissa kohta kaksi vuotta. Ihan turvallista kaikki on. Luota vaan. Ja voithan sä laittaa sun oman sähköpostin siihen mihin se piti laittaa. kyllä se on turvallista.

Vierailija
11/170 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on siellä muitakin ja se ei ole vaarallinen paikka.....

usko pois

Vierailija
12/170 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei siellä mitään pahaa ole, mutta kannattaa silti sanoa tytölle että kellekkään ei saa kertoa mitään omia juttuja mistä itsensä voisi tunnistaa, nykyään kun habbbo hotel hiljennettiin niin siellä saattaa olla vaikka keitä tyyppejä... eli varovaisuutta!

mutta kyllähän tuo sinne voisi mennä, onhan se muuten ihan mukava paikka. :)

Vierailija
13/170 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttö ei sinne enää halua mennä, enkä päästäisikään. On 8v

Vierailija
14/170 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttö ei sinne enää halua mennä, enkä päästäisikään. On 8v

Vierailija
15/170 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan siellä välillä joku tekee asiattomia keksuteluita, mutta kyllä modet ne poistaa.

Ja 9v ei ehkä edes men keskusteluaihealueelle POJAT, vaan ehkä johonkin muuhun.

9v varmaan enemmään pelailee pelejä, ostaa vaatteita mallilleen ja stailaa malliaan.

Kyllä siellä on 9v ihan turvallista olla.

Ja meidän 10v:llä ei ole omaa s-potsia, mutta on rekisteröidytti minun s-postiin. Sitä ei siellä tarvita mihinkään, eikä se näy missään. Kun olen ostanut jäsenyyttä eli VIPIiä lapselleni, niin s-postiin tulee siitä kuitti.

Vierailija
16/170 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gosupermodelissa voi olla joskus rankempia aiheita mitä pienempien tarvitsee tietää, mutta nämä 6-8 vuotiaat pelaavat enimmäkseen ja silloin tällöin juttelevat kavereille jotka on itse hyväksytty. Foorumia ei viellä tuon ikäisenä luultavasti tule katseltua, pelit ovat ne tärkein asia. Sitten kun ollaan lähempänä 10 ikävuotta tulee jos kielarit, seksi, valehtelu jnejne jo koulussa kavereiden kesken puheeksi, niin se vain on että ne asiat tulevat aina vain aikaisemmin ja aikaisemmin

lasten tietoon, eikä sille mitään oikein voi tehdä. Ainakin kun minä olin vähän nuorempi niin kaikki kyllä tiesivät seksistä ja kielareista ja miten lapset tulevat jo siinä yhdeksän vuoden lähettyvillä. Olen siis viisitoista & eka lapsi on jo syntynyt. Ja gosussa olen, samoin pikkusisko. Pikkusisko on nyt siis 10 ja ei hirveästi siltikään foorumia käytä. Gosussa ei hirveästi niitä 'lapsia vaanivia rikollisia' ole, koska yhtään mitään ehdottelevat mallit poistetaan heti, ja s-posti menee pois käytöstä. Ja eihän ne rikolliset edes löydä tyttären mallia jos ei tyttö foorumilla hirveästi puhu.

Vierailija
17/170 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvät säännöt mutta jossain vaiheessa niistä vain alkaa liusumaan, usko pois.. Minulla oli ihan samat säännöt, mutta vuoden pelailtua alkoi niitä tuntemattomiakin tulemaan kaveriksi. Syy on ihan vain se että kun puhut jonkun kanssa foorumilla, tutustut ja alat tykkäämään ihmisestä kaverina, niin kyllä sitä tulee ystäväpyyntö hyväksyttyä kun ei halua menettää sellaista ihmistä, haluaa jatkaa juttelua. Ja kun huomaa ettei se ensimmäinen ystävä sua tappanut vaikket oikeasti tunnekkaan, niin tulee entistä luottavaisemmaksi ihmisiä kohtaan. Jossain vaiheessa profiilista löytyy melkein kaikki tiedot ja viestillä kysymällä saa lisää tietoa, kunhan ensin hetken juttelee ;P Esim profiilissa voi lukea näin: Tyttö x 10 vuotta x Helsinki Tykkää: tykkäämisen kohteita. Siniset silmät ? Blondit hiukset ? 32Kg ? 140cm ? 70A ? jnejne. Tuollaisia profiileja tosiaan tulee nähtyä. Ja usein on ilman vanhempien lupaa pienemmilläkin tytöillä omia kuvia täynnä profiili..

Vierailija
18/170 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/170 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei, ainahan se harmi on kun goRahat viedään :D mutta ei mitään hätää, olen siellä käynyt jo kolme vuotta, mahtava paikka, varoituksena se että saattaa jäädä koukkuun ;D

T: Santtu40, 12v tyttö gosusta :3

Vierailija
20/170 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pilamallit tekevät tuollaista ja moderaattorit taistelevat tuota juttua vastaan kovasti!

Ketju on lukittu.