Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita YH-äitejä, jotka eivät kaipaa miestä?

Vierailija
19.01.2010 |

Olen aivan onnellinen kahden lapseni kanssa. Miehet on kokeiltu edestä, takaa, päältä, alta ja sivulta. EVVK! Yhden illan panot tai kaveripanot eivät kiinnosta. Elämä miehen kanssa on vaikeeta, olen oppinut arvostamaan omaa rauhaa ja hyvää elämää lasten kanssa.

Jatkuvasti kummastellaan, kun en kaipaa miestä itselleni. Olenko tosiaankin kummajainen???

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän voi mitenkään muodostaa mielipidettä kaverista parin lauseen perusteella, jopa niin kovaa mielipidettä, ettet haluaisi edes tutustua häneen.

Hui hai nyt rennompaa otetta elämään! Kuunnellaan kaikkien mielipide, eikä suututa vaikkei samaa mieltä ollakaan.

Vierailija
42/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän voi mitenkään muodostaa mielipidettä kaverista parin lauseen perusteella, jopa niin kovaa mielipidettä, ettet haluaisi edes tutustua häneen. Hui hai nyt rennompaa otetta elämään! Kuunnellaan kaikkien mielipide, eikä suututa vaikkei samaa mieltä ollakaan.

Enkä mä sitäpaitsi edes halua miestä, jolla on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häviäväsi ex-vaimolle?

Vierailija
44/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häviäväsi ex-vaimolle?

Vierailija
45/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUNNOLLISTA miestä. Turvallista miestä. Muita vaatimuksia ei paljoa olekaan, mutta missä sellainen olisi. Monia olen minäkin kokeillut, mutta yhtäkään en olisi voinut vihille viedä.

Miesten ajatusmaailma on vaan niin outo joissain asioissa, että olen minäkin mieluummin yksin lapseni kanssa, kuin taistelen päivänselvyyksistä.

Kunnon miehiä on maalla! Mitä syrjemmässä, sitä parempia.

Vierailija
46/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan syytä katso peiliin, jos ei ns. kunnollista tai sopivaa miestä ole onnistunut löytämään?

Kummallista, että aina vika on muissa.

Vierailija
47/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain todella paljon ajateltavaa. Olen ollut lapseni yh ja (ikävä kyllä) sen jälkeen muuttanut nykyisen avomieheni kanssa yhteen. Niin monet asiat mitä ketjussa mainittiin miehen ominaisuuksien suhteen on niin totta. Minä olin ilmeisesti tyhmä ja kuvittelin että mies aikuistuisi kun kerta yh:n kanssa muuttaa yhteen (=olisi tajunnut että lapsi muuttaa asioita) mutta ei. Mies on jatkanut elämäänsä kuin poikamies; hän on itsekäs, joustamaton ja jopa ilkeä. Meillä on yhteinenkin lapsi mutta sekään ei ole miestä muuttanut.

Niin vaan toivoisin ettei olisi ikinä muutettu yhteen. Yhteistä lasta en pysty katumaan kun hän on ihan täydellinen:) Elämä olisi silti niin paljon helpompaa jos asuisin yksin lasten kanssa.

Mieheltä kaipaan kumppanuutta, luotettavuutta, apua jos sitä tarvitsen ja tietenkin yhdessäoloa. Mitään näistä en saa tässä suhteessa.

Vierailija
48/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulukaan etsiä miehiä, vaan kasvattaa ne lapsensa.

Vierailija
49/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jollekulle kertyy liuta liittoja ja lapsia eri miehille.

Kuvitellaan kovasti, ei ajatella.

Vierailija
50/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa kauhuistelemasta muiden valintoja ja keskity kasvattamaan omaa persoonaa.

Vierailija
51/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo kirjoittaa, että on jo toisen mukulan tehnyt väärälle miehelle.

Vierailija
52/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jollekulle kertyy liuta liittoja ja lapsia eri miehille. Kuvitellaan kovasti, ei ajatella.

Kun ihastun, ilmeisesti lakkaan ajattelemasta. Jos nyt elämääni katson taaksepäin niin aivan idioottimaisia valintoja ja päätöksiä olen tehnyt. Jos olisin järkipäätöksiä tehnyt niin toisaalta minulla ei varmaankaan olisi nyt yhtään lasta (enkä olisi kelpuuttanut yhtäkään miestä). Toisaalta, olisinko silloinkaan onnellinen? Itse luulen että näin olen onnellisempi, lasten kanssa.

Ja edelleen "kuvittelen" että mies jossain vaiheessa tajuaisi että perhe on tärkeämpi kuin muut asiat vaikka järkeni sanoo että näin ei ikinä tule tapahtumaan ja hänen kanssaan minulla ei ikinä tule sitä olemaan mitä parisuhteelta haluaisin. Mutta nyt on lapset eikä eroaminen enää helppoa (jos se ikinä on).

45

Vierailija
53/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen ihmetellyt sitä, että tietyt naiset eivät koskaan niitä tapaa. Haukkuvat vaan kaikkien miehien olevan huonoja ja epäkelpoja.

Se ei kerro miehistä mitään vaan siitä naisesta itsestään.

Usein hulttiomiehet saavat puheillaan naisen pyörryksiin, ja nämä naiset uskovat heti mitä kuulevat. En ymmärrä miksi jotkut aikuiset ihmiset menevät jatkuvasti lipevyyden ansaan.

Vierailija
54/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 7 vuoden suhteen jälkeen halusi kovasti lasta. Kun olin raskaana hän lähti parin viikon matkalle kavereiden kanssa ja kun palasi Suomeen, ilmoitti ettei halua olla enää missään tekemisissä. Jäin siis raskaana yksin ja tuon jälkeen mies ei ole minua eikä lastansa nähnyt.

Eli tässä tapauksessa ei ollut ihan minun "kuvittelustani" kyse. Tässä toisessa tapauksessa sen sijaan olen ollut idiootti.

45

Vierailija
55/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä sitä ensimmäistä miestäkään kukaan muu sinulle valinnut kuin ihan sinä itse.

Vierailija
56/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niistä pidetään kiinni.

Kunnon mieskin ehkä katsoo itselleen lapsettoman naisen ja perustaa sen kanssa ydinperheen. Miksi sen pitäisi etsiä itselleen yh-nainen ongelmineen.

Vierailija
57/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ketään ei voi ilmeisesti todella tuntea vaikka vuosikausia olisi oltu yhdessä. Omista virheistään on opittava. Kun ei menneille voi mitään.

Mutta palatkaamme ketjun alkuperäiseen aiheeseen (ja mikä oli pointti minunkin alkuperäisessä viestissäni): Monet yh:t ovat vahvoja, itsenäisiä ja järkeensä käyttäviä - tällöin ihan kuka tahansa mies ei enää kelpaa ja kunnollisen miehen löytäminen ei ole helppoa. Tosin monet päättävät elää ilman miestä kun ilman on helpompaa.

45 ja 52

Vierailija
58/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se kliseisesti "oikea" tuli vastaan mieli muuttui. Edelleen olen sitä mieltä, että olin yh:na tyytyväinen, enkä olisi tyytymättömäksi muuttunutkaan, mutta kyllä nyt on parempi.

Vierailija
59/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasit myös toisen lapsen isän valinnassa.

Vierailija
60/61 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasit myös toisen lapsen isän valinnassa.

Voit perustaa oman ketjun selvittääksesi kaikki virheet mitä olen elämässäni tehnyt:)

Sinun iloksesi voin tosin raportoida tänne jos/kun mokaan myös kolmannen lapsen isän valinnassa:)

45&52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän