Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelimella metelöinti julkisissa (PK-seutu)

Vierailija
30.06.2025 |

Miksi tästä on tullut niin hyväksyttyä? Joka vaunussa on joku teini huudattamassa tiktokkia kaiuttimesta tai neropatti huutamassa kaiuttimesta tulevaan videopuheluun.

Miksei HSL tee asiasta mitään sääntöjä/linjauksia? Miksi tämä ylipäänsä koetaan heidän puoleltaan hyväksyttävänä, kun sen laskee merkittävästi kulkuvälineen viihtyvyyttä?

Tilanne pahenee koko ajan. Edes omien kuulokkeiden käyttö ei auta, möly kuuluu niistä läpi. Olen alkanut vain heti siirtymään pois vaunusta jossa joku huutaa, mutta seuraavassa on aina joku muu vastaavanlainen asiaton henkilö. 

Olisipa edes "quiet carriaget", eli erotellut vaunut joissa näin ei saa tehdä, sekin riittäisi.

En enää tiedä mitä tehdä. Omaan autoon ei ole varaa, olen opiskelija. 

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni näin käyttäytyviä ihmisiä on ihan aiheellista kutsua apinoiksi. Meteli on samanlaista kuin viidakon asukeilla.

Vierailija
2/71 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni näin käyttäytyviä ihmisiä on ihan aiheellista kutsua apinoiksi. Meteli on samanlaista kuin viidakon asukeilla.

Valitettavasti olen huomannut, että mm. Ukrainan pakolaiset tekee samaa. Kun olen useamman kohdalla pyytänyt, että käyttäisitkö kuulokkeita ja laittaisitko pienemmälle, niin pyörittelevät silmiä ja pilkkaavat. Ukrainassa ei liene montaa viidakkoa, ja olen täysin Ukrainan puolella sodan osalta.

Toivoisin, että kaikille annettaisiin matkustusrauha.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN RAIVOSTUTTAVAA

Vierailija
4/71 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäakateeminen väestönosa käyttäytyy kuin epäakateeminen väestönosa. Ei tuota voi voittaa vaan parempi ostaa hyvät vastamelukuulokkeet.

Vierailija
5/71 |