Rumimmat naistennimet top 5
Kommentit (904)
Pitää varmaan muuttaa lähiöön, kun on lapsellekin tullut annettua "lähiönimi". Omasta mielestäni laitoin kauniin nimen kauniille lapselle, mutta väärässä siis olin.Olette kyllä tosi ilkeitä ihmisiä! Ihan sama mikä teidän nimenne on, mutta rumia olette sisältä päin.
pahoitat mielesi siitä, mitä joku randomi täällä ajattelee lapsesi nimestä? Eihän sillä ole mitään väliä kunhan nimi on sinun mielestäsi kaunis.
Yöööööh.... Nämä on oksuja... :P
Jos oisi, niin voisi olla aivan eri nimet listalla...
Tarja ja Tuire ovat minusta äänteellisesti kovia ja siksi ei niin kauniita, tosin esim. Pirkko nimi on minusta pirteän ponnekas, vaikka onkin äänteellisesti kova (r, k jap samassa paketissa)
Itse en kauheasti pidä kovin vännetyist nimistä, perusnimet ok. T ja U-kirjaimet samassa nimessä ei miellytä korvaa, vaan kun ei nimi miestä niin miksi naistakaan pahentaisi.
Tällainen lista on hyvin ikävä ja kertoo aloittajansa sielunmaisemasta (en väitä, että itsekään pitäisin kaikista nimistä muttei edes anonyymisti tulisi mieleeni lähteä tällaista listaa tekemään.
T: Kyllikin äiti, jonka mielestä Päivi ja Päivikkikin ovat oikein kauniita nimiä. Virpikin menettelee.
Reija, YÖK!! Menee Reijon kanssa hyvin.
Mona/Moona
miesnais mm.Aleksiina, Henriikka.....
Mun lapsesta tuli Aune, koska se oli mielestäni ehkä kamalin nimi ever, mutta kun aikani sillä pelleilin, siitä tulikin todella hyvä ja sopiva vanhanaikainen nimi. Aune Johanna meillä siis kärsii äitinsä mielenlaadusta.
siis naisten nimet. kaikki. kun noita pitkiäkin listoja näkyy olevan. =D
näistä viimeksi listatuista ulla on tosi nätti nimi, hitsi kun en sitä muistanut kun lapsilleni nimiä mietin aikoinaan. olisi varmasti ollut varteenotettava vaihtoehto.
Aivan ihana nimi. Kauniin tytön nimi.
2. Kerttu
3. Jonna
4. Pilvi
5. Kaikki suomalaiset väännökset ulkolaisista nimistä
Jade, Mimosa, Jasmin, Lumi, Lumia, Minea, Tara, Ronja, Tarja, Arja
Ronja
Annukka
Kaisu
Elin
Päivikki
Aika monet inhokkinimet muuten ovat sellaisia keski-ikäisten - kuusikymppisten nimiä. Varmaan nuo Pirkot, Ritvat ja Päivit ovat sitten muotia, kun omat lapsemme ovat lapsentekoiässä. Niin se vaan menee. Kun itse oli lapsi, montako Siiriä, Ainoa ja Onnia kastettiin? Aika vähän. Nyt suosikkinimiä taas.
Tyttäreni miehen siskon nimi.TYYNI TUISKU TUULIA.
Sen sijaan mun äidin nimi on joka toisen listalla :(
Mutta eipä se äänneasultaan ruma olekaan.
Olen samaa mieltä muutamien kanssa siitä, että rumin nimi on Hjördis. Johtuu varmaankin Ö- ja R-äänteistä.
Sen sijaan en ymmärrä lainkaan, miten joku Lotta tai Eveliina voi aiheuttaa joissakuissa tuollaisia inhon väristyksiä.
Maailma on täynnä nimiä joita en valitsisi lapsilleni, mutta en silti pidä niitä rumina tai yököttävinä. Hassuja olette.
1. Virpi
2. Mervi
3. Noora
4. Kiira/Kira
5. Arja
Mutta tuossa muutama
Alli
Vappu
Martta
Sirkka
Tyyne