Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumimmat naistennimet top 5

Vierailija
11.01.2010 |

1. Tuire 2. Päivi 3. Kyllikki 4. Virpi 5. Tarja

Kommentit (904)

Vierailija
561/904 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hannele

2. Stiina

3. Lotta

4. Vilma

5. Olivia

Vierailija
562/904 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jessica

2. Päivi

3. Pirkko

4. Hjördis

5. Ella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/904 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nimeäni tälle listalle ;) t. 199

Vierailija
564/904 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin puhelinmuistiosta, tunnenko ketään naista, jolla ei olisi ruma nimi. En tunne!

Terv. Jaana, jonka lapsillakin on rumat nimet :)

Vierailija
565/904 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimi on Virpi oon 13v mielestäni lihava, ruma, epäkehittyny, kukaan ei halua mua ja 50v miehet on yrittäny raiskata mut 5 kertaa, olen saamassa silmälaseja, mul ei oo kunnon vaatteita, mun vanhemmat haukkuu mua. Kiitos että paransit päivääni! :|

Vierailija
566/904 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooh...  Löysin jostain Kukka-Maria Unelma Anelma :D Aika jäätävä... :D

Ja sitten muita: annika-Aleksi. Tyttö vai poika?? :D

rulla on kans ihan ruma..

vaikkakin jos jollain on ruma nimi, niin se voi olla

Silti tosi kiva!! :) että muistetaan se ;) esim. Täällä oli

Monessa listassa nimi Merja, ja mä tunnnen yhen

Merjan joka on ihan huippu kiva!!!

Rumia nimiä on silti välillä kiva lukee ja miettiä :D

Vierailija
567/904 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameimpia etunimiä ovat tekotaiteelliset ja mukahienot nimet yhdistettynä (perus)suomalaiseen sukunimeen tyyliin: Isabel Virtanen, Sofia Korhonen, Olivia Mäkeläinen... lisäksi kaikki c-kirjaimella ryyditetyt jessicat, nicot ym ticoticot, myös nimessä Maarit on jotenkin ruma sointi.

Muutenkin nimen pitäisi olla kokonaisuus, yksinään rumalta kuulostava nimi saattakin kalskahtaa komeasti tai sointua mukavasti jonkun tietyn sukunimen kanssa.

Toisaalta myös joku sinänsä kaunis mutta liian suosituksi noussut nimi tekee siitä omaan korvaani ärsyttävän kuuloisen. Miten virkistävää vaihtelua olisi ristiä lapsensa vaikka Marja-Liisaksi näiden satojen ellojen, emmojen iidojen, aadojen ja ainojen joukossa.

Vierailija
568/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve!

Vierailija
569/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SONJA on aina ollu inhokki, aivan aina. Yhdistän sen jotenkin sottapyttyyn, sottaseen, jne. Sonja ei muutenkaan soinnu kivasti kuten ei Ronjakaan.

PÄIVI on myös ikuinen kammoke, naapurin suloinen vauva oli Päivi. Päivistä tulee mieleen jo vauvana vanhus, jolla on pälvikalju ja lempinimi väännetty Päiviöstä tai Päivikistä. Hyi.

RIIKKA, yksinkertaisesti vaan ei. Eikä kyllä muutkaan Riikkaan päin menevät Riitat ja Riinat.

SARI voi olla kurja nimi siksikin että tiedän yllättävän montakin Saria, jotka edustavat eri ikäluokkia ja vaikuttavat eripuolilla Suomea, mutta ovat kaikki vain epämiellyttäviä persoonia. Kuten Sinit ja Miratkin.

J:llä alkavat J niinkuin Juntti nimet; Jonna, Jenna, Jenni, Johanna, Jemina, Janika, Janita, Jasmin, Jutta.. Tasan yksi J:llä alkava naisen nimi on kiva, mutta sekin on varmasti vain mun mielestä.

Tässä erittäin rönsyilevän levee inhokki viis+, josta on pitkin hampain saatu jätettyä pois Pirjo, Pirkko, Liisa, Liina, AURA (ai kamala), Aurora, Adalmiina ja ei en mä kestä luetella enempää koska tulee vain paha mieli niitä lapsia kohtaan keiden vanhemmat on vain ilkeitä. Ei siinä ole mitään hauskaa tai hipsteriä että sun söpö 2vuotias lapsi on AURA. Lumiaura, maantieaura, lintuaura, apua auttakaa!!

Vierailija
570/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 22:48"]

Yrsa

[/quote]

Ja Ylva ja Kiira ja Kyra.

Vierailija
571/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ceellä varustetut wt-nimet kuten Janica, Nico, Micaela, Jessica

Vierailija
572/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anttiina, Myrmidia, Akuliina, Perttiina, Wolferiina"

Meillä taitaa olla sama tuttu? Paitsi että minusta M:n tyttärien nimet on vaan erikoiset, ei rumat. 

Vierailija
573/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisa kahdella i:llä! Idiotismia.

lisäksi kaikki J alkuiset Jeminat ja Janetet ym.

Tulee mieleen tupakoivat white trash teiniäidit. 

Vierailija
574/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2010 klo 13:09"]

Hirveän usein jo mainittu. Eihän siitä nimestä tule mitään mieleen, ihan mukava neutraali nimi.

[/quote]

Päivi on siitä outo, että se on melkein sana päivä, mutta ei ihan. Päivä olisi ihan kiva nimi, mutta miksi on kehitelty nimeksi tuollainen väännös? Outoa kyllä nimi Päivikki kuulostaa ihan kivalta.

Vierailija
575/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta, Tellervo ja Soile

Vierailija
576/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna

Katariina

Karoliina

yleisesti kaikki liina- ja riinaloppuiset, oksetus.

Vierailija
577/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Mervi 2.Tuire 3.Virve 4.Jemina/Jasmina jne. 5. Päivi

Vierailija
578/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikki kaksiosaiset viivalla eevi-helmi on pahin kuulemani tähän mennessä. 

Vierailija
579/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen tuolla alussa inhottu Virpi ja saanut usein kuulla, että onpas kaunis nimi. Makuasioita. Itse tykkään nimestäni, tarkoittaa hentoa oksaa eli aika kaunis merkityskin. Lapsellista muuten inhota niin kovasti joitakin Sirkkoja ja Päivejä. Ihan yhtä lailla Emmat ja Aadat on kamalia tulevista sukupolvista, sitten kun ne ei satu olemaan muodissa.

Vierailija
580/904 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi se on!

Ketju on lukittu.