Rumimmat naistennimet top 5
Kommentit (904)
Leena
Jatta
Irmeli
Maire
Marvi
Mervi
Annikki
Päivikki
Onerva
Raita
Suoma
Hulda
Tuula
Petra
Suvi
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:22"]Yksi on ylitse muiden: Tarja.
Karmea nimi.
Samaan genreen menee Merja, Päivi, Tuula, Sisko, Kirsi, Sirpa,Marja, Pirjo, Pirkko, Hannele, Tiina, Mervi, Arja, Taina, Anne, Kaisa.
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta, mikä sun oma nimi on?
HJÖRDIS ehdottomasti pahin hyvänä kakkosena tulee Signe ompelukone. Voin vain todeta, ettei ole lasta ajateltu., varmaan vihattu
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:43"]Henrika hönökana
[/quote] Henri KA
Kaikki nimet jotka kalenterista löytyy, selasin kalenteria läpi varmaan kuukauden, enkä löytänyt esikoiselleni nimeä, niinpä tyydyin ulkomaiseen, jonka nimistä ei löydy Suomesta kuin yksi.. tyttöni :)
Pirkko, Pirjo, Virpi, Tuire, Saila, Linda, Marjut, Tuula, Seija, Sari. Yöks.
Onko vielä nimiä joita ei ole mainittu?
Lähes kaikki kalenterissa olevat nimet ovat jo olleet täällä haukuttuna.
Erja, Pirjo, Pirkko, Ylva (tulee mieleen vulva)
Mikä tän ketjun pointti on? Antoi lapselleen minkä tahansa nimen niin väärin meni? Ja jengi juhlii kun omaa nimeä ei kukaan ole maininnut? "Jee olen jotenkin parempi ihminen, koska vanhempani eivät nimenneet minua Jessicaksi/Ritvaksi/Tytiksi/jne."
Sinikka, Pirjo ja Tellervo. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 00:18"]kukaan ei kehtaa antaa lapselle nimeksi Signe. Ihan wt
[/quote]
Tulee mieleen suomenruotsalainen vanha mummo, ei wt. Sinänsä symppis nimi, mutta ei ehkä vauvalle.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:25"]Minusta Jessika ja Iina ovat kauniita nimiä, mutta tässä top 5: 1:Pirkko 2: Noora 3: Elle 4:Sohvi 5: Jenna, siinä pari. niitä on kyllä vielä PITKÄ lista.
[/quote] mun mielestä Elle on kaunis, ajaton nimi. Kansainvälinenkin.
Mun nimi on Minea ja joo.. Oliks nää niitä rumia nimä vai kauniita ;\\ Mun mielestä rumii nimii on tälläset : Hertta Martti Mauri Paulus ja sitä rataa. Mut kauniita nimii on esim tytöillä : Eleanor Maiju Becky Naomi Nuppu ja pojil : Nuutti Jami Jani Riku Miko ja Tiitus .
Raija, Tarja, Tulee, Pirjo, Terttu, Hjördis, Jessica, Tytti, Päivi, Marjatta
Minusta Rauni on ruma nimi, jota käytetään miehille ja naisille...sitten Pirjo, Ritva jne..uudemmista janessa yms.
Yksi on ylitse muiden: Tarja.
Karmea nimi.
Samaan genreen menee Merja, Päivi, Tuula, Sisko, Kirsi, Sirpa,Marja, Pirjo, Pirkko, Hannele, Tiina, Mervi, Arja, Taina, Anne, Kaisa.