Rumimmat naistennimet top 5
Kommentit (904)
Ruut, Roine, Riina, Aurora, Inga
Pitää varmaan muuttaa lähiöön, kun on lapsellekin tullut annettua "lähiönimi". Omasta mielestäni laitoin kauniin nimen kauniille lapselle, mutta väärässä siis olin.Olette kyllä tosi ilkeitä ihmisiä! Ihan sama mikä teidän nimenne on, mutta rumia olette sisältä päin.
pahoitat mielesi siitä, mitä joku randomi täällä ajattelee lapsesi nimestä? Eihän sillä ole mitään väliä kunhan nimi on sinun mielestäsi kaunis.
Mullakin on ns. lähiönimi, mutta pidän itse nimestäni (ja itsestäni). Naurattaa vaan nämä "inhokki" kommentit. Satunpa vielä olemaan rikkaasta perheestä, enkä todellakaan mistään lähiöstä ;-). Toisesta korvasta ulos...
Ikäni olen sitä nimeä _vihannut_, niin ruma ja niin ihku-yleinen... muutenkin noi nykyajan yleiset nimet, hyi.
VEETI.
Ja kettuku katosi yli puolet viestistä -.-
Oma nimesihän on toodella kaunis Jancelin. Tottahan se sinun nimesi on!
Rafaela, Filippa, Alexa, Jolanda/Yolanda, Peppiina
ja kyllä, tunnen ihan suomalaisissa perheissä noiden nimien edustajia.
Ida/ Iida
Ina/ Iina
Ada/ Aada
Ava/ Aava
Veera
Veeti
Eetu
Jerry
Niko
Miika
miten joku voi inhota, pitää rumina sellaisia pehemitä, nättejä kuin Eveliina, Anna, Sonja, Senja tai Titta.sen sijaan aivan kamalia ovat sellaiset, joissa on hölmö merkitys ! eli Sisko, Aina, Impi, Rauha, Maila... TAI sellaiset kovat, joissa ärrät sorisee kuten Raisa, Raija, Reija, Katri... TAI nimet joissa on tavoiteltu epäonnistuneesti erikoisuutta tyyliin Janica, Malina/melina, Jasminella...
ei nämä ole edes oikeita nimiä, vaan jotain "pakko keksiä jotain erilaista" viritelmiä...
Ihanaa, että minun nimeäni (Salla) ei ole kukaan vissiin maininnut. Tarha-aikoinani 80-luvulla olisin ollut mieluiten joku Jenni, Minna tai Anna, joita oli aina ryhmässä monta. Vasta murkkuna aloin pikkuhiljaa pitämään nimestäni.
Minun inhokkeja ovat kaikki liian pitkät ja liian (muka hienot) ulkomaalaisperäiset etunimet suomalaisen sukunimen perään kuten
Madeleine
Camilla
Emilia
Pauline (myös Pauliina)¨
Jessica
Victoria....
sekä mm. nämä laivojen nimet
Mariella
Isabella
Rosella...
Heh 83, tyttö nimeltä Peruna ja veljensä Kurkku ;)
Reija
Pirkko
Kyllikki
Ulla
Virpi
Maire
jne
en tunne yhtään sen nimistä mutta tulipa vain mieleeni..
60-lukulaiset nimet. Ja janika, jessika, janita.
Minusta Ruth ja Rakel, ainakin noin kirjoitettuina, ovat kauniita kansainvälisiä (raamatullisia) nimiä.
Mutta menepäs ulkomaille ja esittele itsesi Marja-Tertuksi, Tuiskuksi, Kyöstiksi tai Pyryksi.
Nykyään kun paljon matkustetaan ulkomailla, työn tai loman merkeissä, on kansainvälinen nimi eduksi. Ei tarvitse kantajansa sitä joka käänteessä ja joka esittelyssä selitellä ja tavailla.
kuin mikään nimi, on kyllä haukkua toisten nimiä.
T: Venla joka on aina pitänyt nimestään
Niissä nimissä ei ole yhtään munaa, siksi :D
mun inhokit:
Krista (Crista, Christa)
Karita
Margit
Piukku
Irmeli
1. Minette
2. Tarleena
3. Jemina
4. Jarna
5. Minea
Lasten nimiä ei löytynyt listalta :)
tyttären nimeä ei vielä listoilla näkyny, mutta eiköhän sekin sinne ennen pitkää pulpahda.
1. Anu
2. Pirjo
3. Kaarina
4. Heljä
5. Mirva
omaa nimeäni en ole koskaan rumana pitänyt, vaikka tietysti se on jonkun ihnokki sekin (siis Mari), kun makuja on niin monia. Onneksi!