Tonyn sanat!
Synnyin tähän maailmaan huutaen, perseauki ja täysin yksin. Vaelsin elämäni polut vailla kenenkään ymmärrystä, joten poistun tästä maailmasta täysin yksin, perseauki ja huutaen.
-Tony Halme-
Kommentit (128)
mutta mitä kasvaa tämän ketjun "onneksi se kuoli" ketjuun kommentoineiden lapsista? Vihaa on monenlaista! ..Ja tässäkin ketjussa moni vihaa ihmistä jota eivät edes tunteneet _ennakkoluulojen_ vuoksi jotka ovat Seiskan sivuilta saaneet.
"Synnyin tähän maailmaan huutaen, perseauki (exit only-tekstillä) ja täysin yksin. Vaelsin elämäni polut vailla kenenkään ymmärrystä, joten poistun tästä maailmasta täysin yksin, perseauki (exit only-tekstillä) ja huutaen".
teksti on siitä kirjasta...
Paskoja tyyppejä olette te, haukkujat. Ei Tony ole ikinä tehnyt teille mitään(en usko koska elätte silkkimaailmassanne).
ei siitä nyt vaan pääse mihinkään.
Monta suomen mestaruutta sulla on? Monessako elokuvassa ole ollut? Ootko ollut eduskunnassa meitä edustamassa? Asunut ulkomailla 15 vuotta, painimassa, nyrkkeilemässä ja henkivartijana?
Kovaa toi luuserin homma :)
minä olen asunut ulkomailla kolmessa eri maassa.
Puhun viittä kieltä.Olen raitis, terveet elämäntavat omaava.
Minua ei ole syytetty eikä tuomittu rikoksista. En ole ampunu itseäni päähän, enkä uhkaillut toisia väkivallalla. En ole käyttäynyt huumeita enkä stereoideja. Väkivalta ei viehätä minua, en ole itsetuhoinen enkä vihaa toisia ihmisiä sen vuoksi että heillä on eri värinen iho.
itse. Lisäksi vielä kehonrakennuksen SM-hopea ja UFC matsi Randya vastaan. Tee perässä, luuseri :)
Puhun viittä kieltä.Olen raitis, terveet elämäntavat omaava.
Minua ei ole syytetty eikä tuomittu rikoksista. En ole ampunu itseäni päähän, enkä uhkaillut toisia väkivallalla. En ole käyttäynyt huumeita enkä stereoideja. Väkivalta ei viehätä minua, en ole itsetuhoinen enkä vihaa toisia ihmisiä sen vuoksi että heillä on eri värinen iho.
Onko TÄMÄ sitten menestyksen mitta? Kyllä kuka vain oppii kieliä puhumaan, muttei saavuta sitä, mitä Tony saavutti.
Eipä tarvinnut Halmeen palstoilla uhota.
Puhun viittä eri kieltä.Olen raitis, terveet elämäntavat omaava.
Minua ei ole syytetty eikä tuomittu rikoksista. En ole ampunut itseäni päähän, enkä uhkaillut toisia väkivallalla. En ole käyttäynyt huumeita enkä stereoideja. Väkivalta ei viehätä minua, en ole itsetuhoinen enkä vihaa toisia ihmisiä sen vuoksi että heillä on eri värinen iho.
minä olen asunut ulkomailla kolmessa eri maassa. Puhun viittä kieltä.Olen raitis, terveet elämäntavat omaava. Minua ei ole syytetty eikä tuomittu rikoksista. En ole ampunu itseäni päähän, enkä uhkaillut toisia väkivallalla. En ole käyttäynyt huumeita enkä stereoideja. Väkivalta ei viehätä minua, en ole itsetuhoinen enkä vihaa toisia ihmisiä sen vuoksi että heillä on eri värinen iho.
Sitä suomen mestaruutta sulla ei kuitenkaan edelleenkään ole, senhän saa vain luuserit :)
Ja miten ihanasti sä osaa kivittää ihmisen jota ei ole edes haudan lepoon vielä saatettu. "Hyvä sinä"!
Joku vähemmän ja joku enemmän. Harmi sinänsä toi Tonyn juttu että jos se ei olisi ollut päihderiippuvainen, niin siitä olis voinut tulla mitä vaan, ainakin edellytykset oli olemassa.
sujuvasti ainakin niitä 3 peruskieltä, mitä Suomesta löytyy. Tunnetusti myös puhui ja kirjoitti värikkäästi. Tiesi varmaan elämäntyylinsä vuoksi olevansa "doomed" ja sitähän se sen aasialainen niskatatuointikin tarkoitti, että ei tule kauniisti loppumaan tämä tarina.
Joku vähemmän ja joku enemmän. Harmi sinänsä toi Tonyn juttu että jos se ei olisi ollut päihderiippuvainen, niin siitä olis voinut tulla mitä vaan, ainakin edellytykset oli olemassa.
urheilu onnistuu mutta muu elämä menee päin helvettiä. Jos ja jos, lahjoja on mutta näytät vaan jäi puuttumaan.
sujuvasti ainakin niitä 3 peruskieltä, mitä Suomesta löytyy. Tunnetusti myös puhui ja kirjoitti värikkäästi. Tiesi varmaan elämäntyylinsä vuoksi olevansa "doomed" ja sitähän se sen aasialainen niskatatuointikin tarkoitti, että ei tule kauniisti loppumaan tämä tarina.
Minunkin isä puhuu sujuvasti kolmea kieltä vaikka on vain peruskoulun käynyt.
takaa, onpa teissä miestä tai naista. Tony ei kuitenkaan tehnyt teille, silkkimaailman kasvateille mitään pahaa.
Kyllä hän saavutti hyvin paljon, jokaisella tietty omat mittarit.
ei siitä nyt vaan pääse mihinkään.
Uskon että vilpittömin mielin halusi parantaa maailmaa pyrkiessään eduskuntaa. Moniko teistä uskaltaisi vastaavaa tehdä?
Teki tietenkin myös tyhmyyksiä, mutta kukapa meistä ei?
Jota en kuullut tiedotusvälineiden kautta, ei kuitenkaan tuttu.
Terveinä aikoinaan oltiin joissakin samoissa juhlissa ja poikani harrastaman lajin parissa. Mukavalta tyypiltä vaikutti selvin päin. Tsemppi veistit kirjoitti pojalleni joka edelleen tallessa.
Reilu vuosi sitten näimme eräissä juhlissa, yksin istui, liikkumisessa näkyi halvauksen aiheuttamat ongelmat, mietin menisinkö juttelee ku oli niin yksinäinen, sunnuntai iltana harmitti kun en mennyt. En olisi häntä pelastanut, mutta olisin näyttänyt että joku välittää.
Itse olen hoitoalalla, tavallinen perheenäiti