Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonyn sanat!

Vierailija
11.01.2010 |

Synnyin tähän maailmaan huutaen, perseauki ja täysin yksin. Vaelsin elämäni polut vailla kenenkään ymmärrystä, joten poistun tästä maailmasta täysin yksin, perseauki ja huutaen.

-Tony Halme-

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony oli sitä mieltä ettei otettaisi maahanmuuttajia vaan autettaisiin heitä heidän omassa kotimaassaan. Vaikka hän oli urheillullinen niin silti oli sitä mieltä ettei kalliita liikuntahalleja saati musiikkitaloja pitäisi rahentaa niin pitkään kun maamme vanhukset, saati maame meille taistelleet sotaveteraani makaavat yksin kotona paskavaipoissaan kun ei ole tarpeeksi henkilökuntaa antamaan heille inhimillistä hoitoa. Myöskään naisten hakkaajia hän ei sietänyt. Ex-vaimokin muistaakseni sanoi hänelle että jollei Tony muutu niin hän lähtee ja Tony sanoi tervemenoa.

olisiko ex-vaimon mielestäTonyn sitten pitänyt hakat?

Vierailija
82/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse. Lisäksi vielä kehonrakennuksen SM-hopea ja UFC matsi Randya vastaan. Tee perässä, luuseri :)

Kyllähän se jätkä osasi suutaan aukoa ja väittää, että yksin on kaikki päämääränsä saavuttanut. Ja paskat, ilman managereita sun muita avustajia se ei olisi koskaan saavuttanut yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on.

Mutta sitä että olisi vaeltanut yksin ja vailla ymmärrystä, en kyllä käsitä. Sillähän oli suuuuret ja vankat kannattajajoukot, mm. eduskuntaanhan sai oikein ääniryöpyn.

Vierailija
84/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä näiden oikeiden junttien kaksinaismoraalistisuus. Mennään yhteen rintamaan haukkumaan kuollutta ja leimataan amiksiksi ja ties miksi Halmetta puolustavat.

Halme saavutti elämässään enemmän, kuin uskon kenenkään täällä vinkuvan tulevan saavuttamaan.

Kerrotte haukkamalla vain ja ainoastaan omasta heikkoudestanne, rasistisuudestanne, sekä kapeakatseisuudestanne.

En ole näin kuvottavaa tekstiä juuri muualta lukenut.

Ei, Halme ei ollut jumalani. Ei, luulojanne vastoin olen korkeakoulutettu. Kyllä, ihailin Halmetta tietyllä tapaa.

Vierailija
85/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä näiden oikeiden junttien kaksinaismoraalistisuus. Mennään yhteen rintamaan haukkumaan kuollutta ja leimataan amiksiksi ja ties miksi Halmetta puolustavat.

Halme saavutti elämässään enemmän, kuin uskon kenenkään täällä vinkuvan tulevan saavuttamaan.

Kerrotte haukkamalla vain ja ainoastaan omasta heikkoudestanne, rasistisuudestanne, sekä kapeakatseisuudestanne.

En ole näin kuvottavaa tekstiä juuri muualta lukenut.

Ei, Halme ei ollut jumalani. Ei, luulojanne vastoin olen korkeakoulutettu. Kyllä, ihailin Halmetta tietyllä tapaa.

Aivan kuin itse olisin voinut kirjoittaa.

Vierailija
86/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä kehtaavat Halmetta soimata suunsoitosta, kyllä on kaksnaamaista porukkaa ei voi muuta sanoa, todella säälittävää!

Vierailija
87/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllähän se jätkä osasi suutaan aukoa ja väittää, että yksin on kaikki päämääränsä saavuttanut. Ja paskat, ilman managereita sun muita avustajia se ei olisi koskaan saavuttanut yhtään mitään."

Et ilmeisesti tiedä mitään urheilusta? Tottakai managerilla on merkitystä, mutta hyvä manageri ei ota huonoa urheilijaa siipiensä suojaan! Hyvällä managerilla on vara valita, ja miksi valita lahjaton vätys, jos voi valita tulevan mestarin? Ja en puhu nyt nyrkkeilystä vaan KAIKISTA lajeista...!!!

Nyrkkeily (kuten moni muukin laji) on yksilölaji! Siinä eivät pärjää keskinkertaisuudet, vain tähden loistavat. Esim. jääkiekon SM-liigassa pelaa myös "vaihtopenkin lämmittäjiä", ja hyvällä tuurilla Kanada maljan saa sellainenkin joka ei sitä ansaitse (ainakaan pelillisin taidoin, toki huono pelaaja voi olla hyvä tsemppari ja siksi hänellä tärkeä rooli joukkueessa).

Mutta jos ei omaa urheilija taustaa, ei voi tietää mitään siitä maailmasta. Itse en ole nyrkkeilyä harrastanut, mutta aktiivisena urheilijana (ennen ammattimielessä, nykyisin harrastajana) siitäkin lajista keskivertoa enemmän tiedän. Nyrkkeilyä ei aiheetta pidetä kuningaslajina, sillä se vaatii paljon asioita. Pitää olla todella hyvä kunto, pitää olla teknisesti lahjakas (siinä ei vaan summassa hakata niinkun jotkut luulevat!)pitää kestää kipua, sekä olla henkisesti vahvaa ei saa pelätä ei luovuttaa jne.

Vierailija
88/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän haki itse omaa tuhoaan, ei nauttinut elämästä.. eihän sellaisella elämän asenteella voi nauttia, vihaa ja väkivaltaa koko elämä.

Vierailija
89/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän haki itse omaa tuhoaan, ei nauttinut elämästä.. eihän sellaisella elämän asenteella voi nauttia, vihaa ja väkivaltaa koko elämä.

Kun tiedät nämä asiat? Ei Tonyn elämä ollut vihaa koko elämä. Väkivaltaa? Ei, vaan urheilua. Kaksi eri asiaa.

Työnnä pää takaisin pensaaseen. Vähän kunnioitusta vainajaa kohtaan.

Vierailija
90/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vihaa toisia ihmisiä sen vuoksi että heillä on eri värinen iho.

Minä en vihaa ihmisiä ihonvärin takia. Vihaan ihmisiä jotka tulevat Suomeen helpon rahan toivossa, raiskaamaan ja varastelemaan. Olivat nämä sitten mustia, ruskeita, valkoisia tai keltaisia.

...ne Suomessa syntyvät samoin toimivat? Mieti nyt huolella mitä kaikkea rikollista Halme ehti elämänsä aikana tehdä! Nyt jopa elämänsä viimeisen teon ilmeisesti suoritti laittomalla aseella. Itse näin livenä Halmeen vain kerran, eipä hän herättänyt silloinkaan muita tunteita kuin sääliä ja myötähäpeää.

Mutta toisaalta, eiköhän jokaisella ole oikeus päättää että "tää on tässä ja nyt, kaikki on nähty"

Ja vaikka en tiedä varmuudella miten päivänsä päätti (käsitys että ampumalla), niin voisin kuvitella että vaatii aikamoista rohkeutta lähteä sillä tavoin. Parempi se kuin niiden luusereiden tavat jotka vetää viattomatkin mukaansa esim. ajamalla päin rekkaa.

Värikäs persoonhan se oli, omanlaisensa ihminen ja omalla tavallaan kiinnostava persoona.

Lepää rauhassa Tony.

Vierailija
91/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Halme oli sairas mies! Ottamatta kantaa siihen mistä vammansa johtuivat, niin varmasti teki tiukkaa kun kroppa ei enää toiminut kuten ennen. Pudotus huippukuntoisesta "heikkokuntoiseksi" on varmasti ollut kova.

Onhan eri asia jos esim. terve nuori tappaa itsensä kun lyhyen seurustelun jälkeen poikakaveri jättää, vert. todella sairas ihminen jonka elämä on kivuliasta ei enää jaksa ja riistää hengen itseltään.

Vierailija
92/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku on itse tappanut itsensä, niin miksi sellaista pitää kunnioittaa? miten perustellaan?

että se on vanha tapa? eikös tapoja saa muuttaa jos en huonoiksi havaitaan?

Vierailija
93/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan kunnioita tippakaan.

Vierailija
94/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella meistä on lähimmäisiä, ja he kyllä ansaitsevat tietyn kunnioituksen menettämisensä johdosta. Älä unohda sitä että jokainen narkkari tai rikollinenkin on aina jonkun lapsi, veli, sisko, eno jne.

Se että sinä et kunnioita vainajaa ei tarkoita sitä että lähimmäiset eivät surisi. Ja viisas ihminen osaa pitää suunsa kiinni tietyissä tilanteissa, jonkinlainen tilannetaju pitää olla olemassa.

Vierailija
95/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseenalaistaminen on akateemista juu. mutta siihen pitää käydä kouluja. jos kyseenalaistaa liikaa se on typerää ja teiniä. miksi et vain voisi pitää päätä kiinni ja olla hiljaa hautajaisissa?

jos joku on itse tappanut itsensä, niin miksi sellaista pitää kunnioittaa? miten perustellaan?

että se on vanha tapa? eikös tapoja saa muuttaa jos en huonoiksi havaitaan?

Vierailija
96/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kestäisit yhden erän. Ja joka erätauolla sulta kysyttäis:

-no kunnioitatko? ni kyl sä kunnioittaisit muuten peli jatkuisi. ennenpitkää sä kyl kunnioittaisit Mestaria. Muista että hän pystyis tyrmäämään sut ekassa erässä. Mut se totuus jota susta kaivetaan sielä kehässä on pääasia. Se totuus että jokaista kunnioitetaan myös häviäjää. Siitä on nyrkkeilyssä kyse.

Vierailija
97/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella meistä on lähimmäisiä, ja he kyllä ansaitsevat tietyn kunnioituksen menettämisensä johdosta. Älä unohda sitä että jokainen narkkari tai rikollinenkin on aina jonkun lapsi, veli, sisko, eno jne. Se että sinä et kunnioita vainajaa ei tarkoita sitä että lähimmäiset eivät surisi. Ja viisas ihminen osaa pitää suunsa kiinni tietyissä tilanteissa, jonkinlainen tilannetaju pitää olla olemassa.

Vierailija
98/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni otti ne jutut tosissaan ja uhkana. Kun isomies sanoo jotain se koetaan uhkana, jos Tony olisi ollut vähän pienempi niin hauskaa olis ollut.

Ei kannata ottaa kaikkea niin tosissaan. Kyllä sillä miehellä oli paljon asiaakin. Sitä ei vaan näe roskalehtien otsikoista.

Vierailija
99/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Tampereen yössä törmäsinkin Halmeeseen siihen aikaan, kun hän oli paljon esillä julkisuudessa rikollisia ja mamuja kritisoimassa. Samaan baariin tupsahti sattumoisin erään Suomen tunnetuimman rikollisjengin jäsenet ja myös useita pohjois-Afrikkalaisia, jotka pitivät Halmetta tiukasti silmällä, mutta ei näkynyt Tonya haittaavan, vaan jatkoi iltaansa yksin oluttaan tiskillä juoden. Itse katselin jo, että mihinkähän sekin ilta päättyy, mutta eipä siinä sitten mitään.

Merkillinen mies ja epäilen, että aika harva tietää minkälainen hänen todellinen persoonansa sen Viikinki roolin takana oli.

Vierailija
100/128 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillinen mies ja epäilen, että aika harva tietää minkälainen hänen todellinen persoonansa sen Viikinki roolin takana oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan