Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonyn sanat!

Vierailija
11.01.2010 |

Synnyin tähän maailmaan huutaen, perseauki ja täysin yksin. Vaelsin elämäni polut vailla kenenkään ymmärrystä, joten poistun tästä maailmasta täysin yksin, perseauki ja huutaen.

-Tony Halme-

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteet oli kuitenkin äijällä ihan kohdallaan verrattuna moneen muuhun edustajaan. Ei moni muukaan nimekäs edustaja ole saanut mitään aikaan SUOMEN hyväksi!

että viinaa ja aseet kaikille vai?

Vierailija
42/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosti eduskunnassa pari vuotta isoa palkkaa aukaisematta kunnolla suutaan, ja sitten nosti eläkettä tyhjästä. Isot oli puheet mutta pienet teot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halme oli ollut backstagen vartijana muinoin ac/dc:n keikalla ja madonna ja sean penn olivat pyrkineet sisään. Halme sanoi, että ei käy ja madde oli kysynyt, että tiedätkö kuka minä olen. Halme siihen, että tiedätkö sinä kuka minä olen, ja jatkanut, että minä olen se joka ei päästänyt Madonnaa ac/dc:n takahuoneeseen. Sean Penn oli kuulemma ollu kovin huvittunut.

Noh, totuudenperäisyydestä en tiedä, mutta hyvä juttu. Muistaiskohan Madde itse, jos kysyis? :D

Vierailija
44/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sentään tehdään niitä asioita KOTIMAASSAMME, vaikka vihaankin itse raiskaajia kohtuullisen paljon, niin paljon että "oikeudellisesta" taposta otin joskus peräti 2 suvea palloa. Nautin joka sekunnista ja aion puhdistaa Suomen katuja edelleen!

Vierailija
45/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteet oli kuitenkin äijällä ihan kohdallaan verrattuna moneen muuhun edustajaan. Ei moni muukaan nimekäs edustaja ole saanut mitään aikaan SUOMEN hyväksi!

että viinaa ja aseet kaikille vai?

Halme ei ikinä vaatinut noita asioita.

Vierailija
46/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halme oli ollut backstagen vartijana muinoin ac/dc:n keikalla ja madonna ja sean penn olivat pyrkineet sisään. Halme sanoi, että ei käy ja madde oli kysynyt, että tiedätkö kuka minä olen. Halme siihen, että tiedätkö sinä kuka minä olen, ja jatkanut, että minä olen se joka ei päästänyt Madonnaa ac/dc:n takahuoneeseen. Sean Penn oli kuulemma ollu kovin huvittunut. Noh, totuudenperäisyydestä en tiedä, mutta hyvä juttu. Muistaiskohan Madde itse, jos kysyis? :D

Vierailija
47/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika meni hiljaseksi Tonyn kuolemasta. Olen varma että itki huoneessaan. Hän on 16v ja aina ollut suuri fani. Poikani harrastaa nyrkkeilyä ja varmaan turha kertoa mikä vaikutus Tonylla on ollut tähän... Vaikka monelle nyrkkeily, paini tai painonnosto ei merkitse mitään, tai ei liity elämään mitenkään. Niin osalle se on koko elämä. Sitä ette voi ymmärtää, kun nakerratte pizzaanne ja juotte sokasolaanne.

Vierailija
48/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

i] että viinaa ja aseet kaikille vai?

[/quote]

Halme ei ikinä vaatinut noita asioita.

[/quote]

Vierailija
49/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sekakäyttäjä-sekoboltsi idolina.

Vierailija
50/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika meni hiljaseksi Tonyn kuolemasta. Olen varma että itki huoneessaan. Hän on 16v ja aina ollut suuri fani. Poikani harrastaa nyrkkeilyä ja varmaan turha kertoa mikä vaikutus Tonylla on ollut tähän... Vaikka monelle nyrkkeily, paini tai painonnosto ei merkitse mitään, tai ei liity elämään mitenkään. Niin osalle se on koko elämä. Sitä ette voi ymmärtää, kun nakerratte pizzaanne ja juotte sokasolaanne.

Minä itsekin muistan Tonyn lähinnä nyrkkeilystä. Hieno urheilija!

Vierailija
51/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän.

Vierailija
52/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony on on ollut monelle jonkinlainen "uhkakuva", jonka kuolema on heille ja heidän maailmankuvalleen suuri helpotus.

Vierailija
53/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osanotto omaisille!

Toni Halme on malliesimerkki siitä, että kun aletaan rakentaa rikkinäiselle perustalle (hirveä lapsuus) niin vaikka saisit mitä maallista mammonaa ja mainetta myöhemmin, ei se hutera pohja kanna vaan menee rikki ennemmin tai myöhemmin. Kuinka paljon näitä onkaan, joilla olisi ollut maailma edessä avoinna, mutta joilla psyyke ei kestänyt, Marilyn nyt tulee heti ekana mieleen, Elviskin omalla tavallaan, kotimaisista Rauli Badding ja Laila Kinnunen.

Vierailija
54/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä on, mutta en ihaile todellakaan ihmistä joka on niin heikko että tappaa itsensä aloholilla.

Vierailija
55/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä on, mutta en ihaile todellakaan ihmistä joka on niin heikko että tappaa itsensä aloholilla.

Mutta ei kukaan silti voi väittää että se ei olisi saavauttanut mitään urheilu-uransa aikana.

Vierailija
56/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony on on ollut monelle jonkinlainen "uhkakuva", jonka kuolema on heille ja heidän maailmankuvalleen suuri helpotus.

rikolliset ovat minusta kaikki yhtä vastenmielistä sakkia.

Vierailija
57/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana, selkävaivaisena, kokemattomana nyrkkeilijänä. Hänestä kasvoi nopeasti Mestari.

Siinä oli se todellinen menestystarina jota jenkitkin ihailee. Mies päätti minä alan nyrkkeilemään. Siis todella nyrkkeilemään eikä leikkimään. Päätti asian, teki ja menestyi.

Hyvästi Mestari, jäämme kaipaamaan sinua.

Vierailija
58/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan se oli ihan hyvää viihdettä ja tuntui sellaiselta suoraselkäiseltä mieheltä. Sitten karkas mopo käsistä, sai sen aivovamman pillereistä, riehu aseen kanssa ja käytti huumeita. Poseerasi Tuksun kanssa seiskassa.

Aina ottaa päähän kun joku mokaa asiansa pahasti vaikka olis ollut mahdollisuudet vaikka mihin. Mitä tulee eduskuntaan ja siellä päättäjiin, niin en mä tajau Mikko Alataloa, Kauko Juhantaloa tai Lasse Vireniä, mitä helvettiä ne tekee tai ovat tehneet siellä. Kakekin kunnon rötöstelijä ja suomalaiset äänestää sen sinne uudestaan. Anyway, niiden paikka on tietty siellä ketä sinne on äänestetty.

Tykkäsin Tony Halmeesta joskus.

Vierailija
59/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainajien kunnioittaminen liittyy taikauskoon että ne muka kuulee ja kostaa.

Mutta mielestäni se kuuluu hyviin tapoihin. Tai no korjataan, se kuuluu tapoihin.

Vierailija
60/128 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaimokin jätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä