Tonyn sanat!
Synnyin tähän maailmaan huutaen, perseauki ja täysin yksin. Vaelsin elämäni polut vailla kenenkään ymmärrystä, joten poistun tästä maailmasta täysin yksin, perseauki ja huutaen.
-Tony Halme-
Kommentit (128)
Oishan se kiva kun Suomi olisi täynnä Halmeja ja Nykäsiä. Muualla maailmassa Halmeella ei olisi ollut mitänä asiaa eduskuntaan, mutta täällä luuserit edustavat lähiökansan syviä rivejä.
Jos sinäkin hoitaisit työsi yhtä hyvin kuin Nykänen ja Halme niin Suomi olisi vauras maa.
Kuka hyvänsä vastuuntuntoinen ihminen, myös urheilija, tajuaa tämän.
.
[/quote]
Jos sinäkin hoitaisit työsi yhtä hyvin kuin Nykänen ja Halme niin Suomi olisi vauras maa.
[/quote]
paljonkohan se Halmeen eläkeläinen oli OIKEASTI veroja tähän maahan maksanut?
kyllä te lähiöluuserit ette tiedä muun maailman poltiikasta
Vierailija - 11.01.10 02:36 (ID 9810814)
yhtään mitään. :D
Paskahousukun olet niin soitat suutasi netissä
Sillä oli kova lapsuus ja ei siitä varmaan koskaan toipunut.
Sillä oli hyvä arvomaailma: minun seurassani naisen ei tarvitse koskaan pelätä.
Se on kunnioitettava kundi, kun pääsi eduskuntaankin kansanedustajaksi. Todella kova temppu. Nykänen esim. ei pääsisi ikinä.
[iNyt Halmetta puolustavien ja aiheilevien pitäisi ottaa järki käteen ja tutkia mitä hyvää mies sai aikaan! Ei mitään.
[/quote]
Maksuttomat hautapaikat sotiemme veteraaneille.
Miksi pitäisi jotenkin ihailla ihmistä, joka on menestynyt noissa? Mulle ainakin ihan yks hailee vaikka koko lajeja ei olisi olemassakaan.
Kerro mulle yksikin maa, missä on tummia ja kaikki asiat on OK! Ne "ihmiset" ei pysty yhtään mihinkään ja tulee ottamaan parannusta elämään niiltä, ketkä siihen luonnostaan pystyy.
sen oli väkivaltainen myös naisia kohtaan, järkevä keskustelutaito ei ollut hänen suurimpia avujaan! Olisi käynyt varmasti kimppuun vaikka olenkin paljon pienempi naisihminen.
Elämänhallinta lipsui joskus, lopussa pahastikin.
Miksi kuvittelette olevanne niin hyviä, ettei teille voisi ikinä sattua moista? Vai onko teillä pää niin pensaassa, tai olette pumpulissa kasvaneita?
Oikeat ihmiset tekevät virheitä, jopa sekaantuvat päihteisiin.
Miksi pilkkaatte vainajaa, joka tuskin teitä on haavoittanut? Eikä teillä ole mitään häpyä?
58. en todella uskaltaiskaan!sen oli väkivaltainen myös naisia kohtaan, järkevä keskustelutaito ei ollut hänen suurimpia avujaan! Olisi käynyt varmasti kimppuun vaikka olenkin paljon pienempi naisihminen.
Miksi pitäisi jotenkin ihailla ihmistä, joka on menestynyt noissa? Mulle ainakin ihan yks hailee vaikka koko lajeja ei olisi olemassakaan.
niillä ei ole yhtään mitään tekemistä oikeiden elämäntaitojen kanssa.
tästä aiheesta.
Nämä "elämäänsä hallitsevat" haukkuvat täällä vain vainajia ja ovat olevinaan hyviä sekä sankarillisia!
viitsitte haukkua. Ressukat ja reppanat!
Kait tajuatte, että Tonyllakin oli läheisiä, veli, tämän lapset ym.
Aivan VITUN hienoa toimintaa teiltä. Menkää itseenne hetkeksi!
Periaatteet oli kuitenkin äijällä ihan kohdallaan verrattuna moneen muuhun edustajaan. Ei moni muukaan nimekäs edustaja ole saanut mitään aikaan SUOMEN hyväksi!
hänellä olisi ollut mahdollisuus tehdä elämässään jotain oikeasti merkityksellistä.. mutta mitä hän tekikään? veti kaikki vessanpytystä alas.
muuten kuin kehässä
Saihan tuo tuomion pahoinpitelystäkin... Mitä taas tuosta poliittisesta "urasta" voi sanoa? Oli miehellä suuret puheet... Nyt Halmetta puolustavien ja aiheilevien pitäisi ottaa järki käteen ja tutkia mitä hyvää mies sai aikaan! Ei mitään. Teot puhuivat täysin toista kuin miehet teot. Mm. huumeitahan hän väitti vastustavansa, todellisuudessä käytti niitä ja ties mitä mömmöjä. Alkoholin lisäksi. Mitä väliä on millään mestaruuksilla, jos se todellinen elämä ei suju. Halme oli vain yksi nykänen lisää, vain isommilla puheilla ja massalla.
Kertoo paljon sinustakin. Mä en ole Tonyn kanssa ollut samaa mieltä kaikista asioista enkä hyväksynyt hänen kaikkia temppujaan.
Naurattaa silti ne jotka eivät voi myöntää edes sitä että kyllä se elämssä saavuttikin, lähinnä urheilun parissa.
nosti eduskunnassa pari vuotta isoa palkkaa aukaisematta kunnolla suutaan, ja sitten nosti eläkettä tyhjästä.
Isot oli puheet mutta pienet teot.
...ne Suomessa syntyvät samoin toimivat? Mieti nyt huolella mitä kaikkea rikollista Halme ehti elämänsä aikana tehdä! Nyt jopa elämänsä viimeisen teon ilmeisesti suoritti laittomalla aseella.
Itse näin livenä Halmeen vain kerran, eipä hän herättänyt silloinkaan muita tunteita kuin sääliä ja myötähäpeää.