Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~Pikku2 TammiQ~ (suljettu ryhmä)

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäeemeli tais kysellä vatsakivuista ja mulla on myös ollu pari sellasta isoa "kramppia" kun on vauhdilla repässy itsensä ylös. Jos oikein muistelen, johtuu siitä kun kudokset alkaa jo nyt venyä niin saattaa venähtää kerralla enemmän, mutta ei siis vaarallista. Pelottavaa kylläkin...

Yleisesti ultrista: Vuonna 2008 pk-seudulla toimi ja toimii ilmeisesti edelleen seuraava systeemi. 2 kunnan tarjoamaa ultraa np-uä vko 10+jotain ja rakenne uä vko 20+jotain. Ensimmäisestä neuvolasta pisti terkka paperit vetämään ja aika tuli postitse kotiin. Oli siinä puh nro, josta aikaa sai muutettua mutta en siis itse varannut/saanut päättää aikaa. Jos oikein muistan molemmat ajat tuli samalla kertaa.

Nyt kävin siis omien laskujen mukaan viikolla 7+5 varhaisraskauden ultraäänessä ja tavallisessa gynetutkimuksessa. Molemmat tutkimukset oli laajat, eli lekuri katto huolella myös munasarjat, virtsarakon ja lantiopohjan. Kuvankin sain =)koko hoito maksoi 120€, uä 90€, gyne 70€, toimistomaksu 10€ ja kela korvasi noin 50€ yhteensä. Lääkäri arvioi viikkojen olevan 6+5, mutta sydämen syke näkyi selvästi. Lääkäri sanoi, että kannattaa odottaa juuri, että alkaa tuo 8. raskausviikko, koska usein hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin ja silloin liian ajoissa ei näy se pieni sydän=)

Masu pömpöttää sillain kivasti, että tutustuin mammahousuihin. Mulla on normaalistikin vähän sellanen möhömaha, niin nyt tuntuu, että nappi ei mee kiinni=) Pe eka nauvola ja nyt viikot 9+0, eli jo 10.viikko lähti käyntiin.. nopeesti se menee=)

Vierailija
22/103 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfrida: Jorviin pitää varata ite aika, mut se on ihan kiva ku saa valita ajan. Meillä ei nyt sitten mies pääse mukaan lainkaan kun ne tekee sen seulonnan ni sen voi tehdä vain viikolla 11. Ja mies on koko viikon Tampereella. =( No hän sanoi että jos nyt syyskuussa viimeistään näkee niin ihan hyvä.

Mulle tuli vihdoin (2viikkoa tilauksesta) eilen ne ihanan mammafarkut saksasta mutta ne oli aivan liian isot. =( Laitoin menee tänään takas ja kun niitä ei voi vaihtaa vaan ne täytyy palauttaa, sitte ooottaa et rahat tulee tilille (oli niin kalliit etten kyllä viitsi maksaa uusia kunnes ed. rahat on tilillä takas) ja sitten laitan pienemmän koon tilaukseen. Joten menee varmaan ainaki kuukaus ennenko on housut taas mulla. Ja kyllä omat farkut kiristää jo vatsan kohdalta...=( Jotenki pitäs kuukaus pärjätä. Onhan mulla yhet toisetkin resorihousut mutta en oikeen tykkää niistä. Bebessä oli kyllä kesäksi tosi kivan näköset mammahousut mutta ne tais olla 3/4 osaa lahkeelliset eli vasta kesäksi.

Ekaan neuvolaan olis nyt viikko vielä. Olisko muuten kellään mitään vinkkiä tosi kovaan mahaan? Yritän kuitupitosta ruokaa syödä mutta tuntuu ettei yksin riitä. Pitäskö alkaa vetää jotain Levolacia (yäk!) tai jotain?

Soffu rv 6+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime raskaudesta on tosiaan aikaa 7 vuotta ja enkä yhtään muista tehtiinkö np-ultra vatsan päältä??

Vähän nyt harmittaa ku en oo saanu tota painoa alaspäin tossa sen jälkeen ku on paino noussut ku oli stressiä. Tarvii vaan varmaan yrittää ettei tuo paino niin kauheesti nyt tässä raskaudessa nousisi mitä viime raskaudessa.

Mä en nyt ainakaan vielä oo tarvinnu mammahousuja, mut katsotaan nyt jos sit tässä keväällä alkais tarvitsemaan, ku ei nää mun joustavat housut kyl montaa aikaa varmaankaan mee.

Toivottavasti vaan toukka on matkassa mukana ja pysyykin, ku mulla kun ei oo mitään ihmeempiä oireita. Tekis mieli soittaa neuvolaan, et jos yritettäis kuunnella sydänääniä ennen sitä ultraa, mut kai mä kestän ens viikon maanantaihin asti..

No olipa tää teksti nyt ihan täysin omaan napaan tuijottamista..

Maijamehi81 rv 11+3

Vierailija
24/103 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Np-ultra tehtiin mulla esikoisesta vatsan päältä ja keskenmenneestä raskaudesta alakautta - eli taitaa vaidella kätilöstä riippuen? Sillon eka kerralla kätilö sanoi et katsoo eka vatsan päältä ja kun hyvin näkyi siitäkin niin ei tarvinnut katsoa alakautta. Mulla on kohtu eteenpäin kallellaan joten näkyy kai helpommin.

Hiivasta: En halua pelotella, mut aina näistä lääkkeistä ym. tuntuu olevan eri ohjeet. Mulla oli hiiva ton keskenmenneen raskauden aikana ja mua kielleettiin ottamasta mitään lääkettä siihen. Vasta vk 12 jälkeen olisi saanut ottaa sanoi lääkäri. Mut jos Alfridakin on saanut ottaa, niin varmaan ihan turvallista kuitenkin! Taisi olla joku ylivarovainen lääkäri mulla.

Soffulle: Mistä tilasit mammahousuja? Mä lupasin esikoisen syntymän jälkeen et jos joskun olen uudelleen raskaana niin ostan vähän enemmän mammavaatteita ettei tarvitse yksiä ainoita pitää koko ajan! Kaikki tunikat yms. menee aika hyvin ihan normaalivaatteista mut housut on vähän hankalampia. Nappi auki ja pitkäpaita toimii toki alkuun ;)

Alkuraskauden ultrasta: mä en muuten varmasti myöskään menis mut se km muutti kaikkea sen verran että nyt on AIVAN pakko päästä katsomaan onko mahassa mitään ennen np-ultraa. Melkein mikä tahansa summa on pieni mielenrauhasta. Mä oon jotenkin ihan hulluks menny tän pelkoni kanssa. En tiedä mikä siihen auttaisi. Raskaustesejäkin tehnyt jokatoinen päivä ihan vaan siksi että näen jotain konkrreettista vaikka tiedän ettei ne mitään kerro raskauden jatkumisesta. Pää on seonnut siis jo nyt ja "pelottavia" viikkoja on vaikka kuinka jäljellä. Hohhoijaa.

Pikkugallup: Tiesitteko esikoisen sukupuolen etukäteen ja aijoitteko kysyä sitä nyt?

Me kysyttiin esikoista ja tokassa ultrassa saatiin tietää että poika tulossa. 4D ultra sen vielä sitten vahvisti. Nyt toki salaa toivon tyttöä (vaikka pojalle olisi kaikki vermeet valmiina ja pojat varmaan enemmän saisi toisitaan seuraa) ja varmaan kysymme sukupuolen etukäteen nytkin.

Jopas taas tuli pitkät tarinat, mistä tätä oikein riittää :)??

KesäEemeli rv 4+5

Vierailija
25/103 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffulle: Mulla kans ollu vähän vatsa kovalla. Oon syöny kuivattuja luumuja ja venhäleseitä ja juonu paljon,niillä oon ainaki ite pärjänny. Mut Levolac on varmasti hyvä,jos ei noista muista oo hyötyä. Ja liikunta mulla myös on nyt auttanu...ku jaksais vaan!:D Ja sit ku jännittää jotain,ni sit on hetkes vatsa löysällä!;D No joo...ainaki toivon,et jännittämisestä...toivottavasti ei mee kesken tämäkin.

Ultrasta: En mäkään esikoisesta käynyt varhaisultrassa,mut nyt toi keskenmeno sai mielen muuttumaan,haluan tietää onko elämää,vaik oireita nyt onkin. Huomenna pääsen katsomaa sykkiikö pieni sydän!:)

Mulle muistaakseni terkkari sanoi esikoista odottaessa,et niitä emätinkapseleita ei suositella hiivan hoitoon,mut sitä voidetta voi ihan vapaasti käyttää. Toisaalt lääkäri ei puhunu mitään,sanoi vaan et voi käyttää.

Mul ei enää toivoakaan,et menis normihousut jalkaan. Ei mee lähellekään kiinni! Joitain pystyn käyttää jatkopalan kanssa,mut mukavampaa on pistää äitiyshousut jalkaan!:) Huuto.netistä muuten tekee löytöjä!:) Huusin sieltä just yhdet mustat äitiyshousut 13e ja postikulutkin sisältyi viel hintaa,ni ihan ilmaset!:)

Pikagalluppiin: Ei tiedetty esikoisesta kumpi tulossa,mut vahva epäily ja enneuni pitivät paikkansa. Ultrasta en itse nähnyt enkä sit viitsinyt kysyäkään.

Mut nyt välipalaa,ennen ku tulee huono olo!

Salsa08 ja Velmu rv 6+4

Vierailija
26/103 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makoilin just kaks tuntii sängyssä. No en oikeestaan nukkunu mut sillai puolihorroksessa olin. Mä voisin vaan loikoilla päivät pitkät sängyssä. Ihanaa vaan olla!

KesäEemeli: Mä tilaisn espritiltä mammafarkut. Siellä on kivoja. Menee vaan pirun kauan ku laittavat saksasta asti tulemaan ja vaihtokin on vähän hankalaa mutta kun eilen niitä kokeilin ni haluun kyllä ne mutta oikeen koon joten pistetään homma uusiksi. Ne oli sellaset kivat mahan alta menevät resorihousut joita voi alkaa jo nyt käyttää.

Esikoisesta ei tiedetty sukupuolta kun ei se kätilö nähny. Poikaolo meillä molemmilla koko ajan oli mutta tavallaan yllätyksenä sitten tuli. Mäkin vähän toivon nyt tyttöä jospa tää vaikka jää meidän viimoseksi ni olis sit molemmat =) Mutta toki pojalle kaikki vaatteet olis valmiina ja esikoinen sais painikaverin. ;-D

No voihan henkselit jos tosta pirun hiivakapselista jotain seuraa! Mä oon kyllä aika varomattomasti tehny kaikkeen ja syöny kaikkee. Kaiken maailman lääkekuurit yms tässä on jo otettu että aika kovaa tekoo tuo toukka tuolla mun sisällä kyllä on... No ehkä tässä nyt pari päivää hieman jännäillään että pysyykö se alkio siellä vaikka kapselin pistinki sinen sen kiusaksi.

Salsa: Mäkin oon nyt liikkunu mielestäni aika hyvin-> kolme kertaa viikossa vitosen lenkki ja juotua kyllä tulee kun on muutenkin jano koko ajan. =) Katsellaan mihin suuntaan tää lähtee!

Jaahas, jos menis tekee vähän ruokaa ja hakis pojan päiväkodista syömään. Illaksi ollankin menossa serkulle kylään. Saas nähdä saako serkku tänään kuulla raskaudesta. =D

Soffu taas

ps. ainiin, tänään meinas ekaa kertaa ohan oikeesti tulla aamulla yökkäys. tästäkö tää nyt alkaa?

Vierailija
27/103 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksistä meni kaarituki poikki ja näissä yksissä tuntuu loppuvan kuppikoko.. Esikoisesta kuppikoko kasvo kahdella ja nyt en kyl toivo et niin käy.

Pikagalluppiin: En tienny esikoiseta kumpaa odota, mun mahan mallistakaan ei oikeen silloin osannut sanoa juuta eikä jaata. Enkä mä kyl oikeestaan halunnutkaan tietää. Miehen kanssa juteltiin nyt ja todettiin ettei haluta tietää kumpi on tulossa, onpahan ainakin kiva arvuutella ja veikkailla ja miettiä nimiä sekä pojalle että tytölle:) Vaikka nehän taitaa kyllä jo olla valmiiks mietitty.

Voisko mun raskausoire olla tuo kun joka yö käyn vessassa, ku normaalisti en kyllä käy?? No niin nyt ainakin ajattelin ajatella et on se ainoo oire tästä odotuksesta (plus noi kasvaneet rinnat).

Maijamehi81 ja toukka rv 11+3

Vierailija
28/103 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli tekstiä tullut päivässä! Mä oon tohistellut koko päivän, enkä ole ehtinyt vielä tänne aikaisemmin tänään!! (ennätys) Tänään tosi hyvä olo ollut koko päivän, mitä kyllä ihmettelen suuresti!

Vaatteista: se mun kaveri, joka haluaa lainaa niitä sänkyjä sun muita haluaa myös lainata äippävaatteita, jos vaan siis mulle mahtuu, kun oon vähän tällainen, noh en missin mitoissa oleva! Lisäks mulla on aika paljon ekasta kerrasta peruskäyttövaatteita, varsinkin kesäks, koska eka raskaus oli kans vähän niinkuin kesällä! Housut mahtuis varmaan vielä kiinni, mut tuntuvat hieman epämiellyttäviltä, niin pidän farkuissa sellaista kuminauhahössäkkää, joka pitää ne sitten niinkuin kiinni! Koitan sillä pärjätä mahd. pitkään! Kuppikoon suurenemista odottelin ekalla kerralla pitkään, mut eihän se mihinkään muuttunut (paitsi leveys!) joten toivon kyllä että nytkin pysyis samassa!Tissit kyllä nyt on paljon kipeämmän kuin ekalla kerralla... Outoa!

Gallupiin: ekalla kerralla kätilö näytti, että tyttö tulee ja se kyllä munkin mielestä näytti ihan naisten värkille, mut koska varsinkin tyttöä on joskus kuiteskin vaikea nähdä, niin mietittiin pojan nimikin valmiiksi! Tosin silloin pojan nimeä ei oikein meinannnut löytyä! Eli kai sekin oli enne?? Muuten on ihan sama kumpi lapsi tulee, kunhan kaikki menee hyvin ja vauva olis terve!

Eli tällaista täällä nyt, olikohan vielä jotain...?? Noh, palailen...

Alfrida 8+3

Vierailija
29/103 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja vielä niistä emätinpuikoista; kysyin silloin apteekista sellaista merkkiä, jota saa käyttää raskaana ollessa ja se nyt ainakin toimi hyvin! ;)

Joop...

Vierailija
30/103 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuska mikä yö!

Naapurissa vauva huusi puoli yötä, mä olin sitte juonu kaverilla kahvia klo 19 enkä nukkunu juuri lainkaan aj lisäksi pojalle nousi rokotuksesta kuume yöllä. Nyt ollaan sitte kotona tää päivä. oisaalta kiva kun yö meni ihan plörinäksi.

Oltiin pojan kanssa tosiaan eilen serkulla kylässä ja kerroin hänelle raskaudesta. Hän meni ihan sekasin ja oli tosi onnellinen meidän puolesta. Olipa kiva että joku todella iloitsi aidosti tästä vauvasta.

Alfrida: muistatko sen emätinpuikon merkkiä? Mä käytän aina (sillon ko tarviin) tota canestenia. On ollu ihan oiva ja hyvä. Mutta nyt mua kyllä epäilyttää että ei mulla hiivaa olekaan vaan jotain muuta kuivumista sillä kutina jatkuu. Iyy! Voe voe!

No jospa sitä menis hieman pitkälleen tonne kun muksu kattelee muumeja...=)

Soffu rv 6+3

Vierailija
31/103 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli mun mielestä kans Canesten. Eli antaa mennä vaan!!! Ne varmaan kirjoittelee niihin myös niitä varoituksia siks, etteivät sitten joudu vastuuseen- siis lääkefirmat... Näin ne pesee oman osuutensa pois!!

Ihanaa, että joku on jo iloinnut vauvasta!! Mulla kanssa ne jotka ovat kuulleet asiasta ovat tosi iloisia asiasta olleet!! Jip jee!!

Mä vielä vaan odottelen sitä np-ultran aikaa. tän päivän posti tuli jo, ja mua ärsyttää kun se ei tule!!!!! Noh, ei sillä nyt vielä mitään kiirettä ole... Mut mulla vaan tää maltti on aika lyhyt!! Mut nyt taidan kohta mennä päiväunille mä kans, mun lapsi täällä kans kipeänä kökkii... Meni just nukkuu...

Alfrida 8+4

Vierailija
32/103 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eilen aamulla käytiin siel varhaisultrassa. Ja siellä se pienen pieni möykky köllötteli ja pieni sydän sykki meille,vaik itel se olikin vähän vaikee havaita,ku nostin päätä,ni sit se ei näkynytkään niin selkeesti. Eikä oo tuol Vantaan lääkärikeskuskses mitkään ihan tarkimmat ultralaitteet,jotenki tosi epäselvää kuvaa näytti Kättärin ultraan verrattuna. No mut pääasia,et kaikki näkyi mitä pitikin.:) Eikä paljoo heittäny viikot omaan arvioon...kaks päivää vähemmän mitä itse arvioin. Et meilläkin sit todennäköisin LA on 6.9.:) Mä jännitin sinne mennessä ihan kauheesti ja iso helpotus nähdä,et kaikki hyvin. Mies taas ei jännittänyt sinne mennessä,mut sit ku se lääkäri pohti siinä ääneen: "Et tääl kaikki näyttää olevan hyvin,sykekin näkyy ihan selkeästi,MUTTA sit on viel yks juttu...et miten me saadaan mitattua pituus,ku hän on niin pikkuinen,et saadaan tarkkat viikot.":D No ennen ku lääkäri oli saanut lausettaan loppuun,ni mies oli ehtiny miettiä,et löytyi joku kasvain tai muuta,ku lääkäri niin merkillisesti puhui!:D No onneks ite en sillai ajatellu. Sit ku oli ultrattu,ni mies juoksi siitä sit vessaan ja tuli ulos ihan kalpeena!:D Voi raasu...no onneks iltaan mennes sit oli jo toipunut!:)

Eilen oli niin hässäkkää,etten aikasemmin ehtiny tulla kertomaan kuulumisia,ku tulikin ikkunoiden vaihto meidän asuntoon odotettua aikaisemmin. Ni sit eilen siirrettiin kamoja kasaan ja lähdettiin tytön ja eläinten kanssa evakkoon. Saa nähdä mikä sotku meitä huomenna odottaa. Työtä varmaan riittää!

Mulla itellä ollu kans kutinaa varsinkin raskausaikana,mut epäilen ite kans enemmän limakalvojen kuivuutta,ku mitään hiivaa. Ceridal on ollut hyvä apua siihen.

Ja joku kirjoitti univaikeuksista. Itellä kans alkanu olla vaikeeta saada yöllä unen päästä uudestaan kiinni,helposti menee tunti ennen ku saa taas unesta kiinni,ja sit lisäks nään painajaisia mihin saatan herätä sen lisäks,et tyttö herättää vähintään kerran! Et yöllä unet jää aika vähiin ja päivällä tyttö nukkuu vaan tunnin,ni en ehdi välttämät nukahtaa ennen ku tyttö on taas hereillä. Voih tätä väsymystä!!!ZzZ

Mut nyt ulkoilee,jos se piristäis!

Salsa08 ja Velmu rv 6+4

Vierailija
33/103 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs tästä alkaa töihin lähtemään. Kuvottaa vaan kauhiasti. Mieskin tuli eilen kotiin viikonlopuksi, minä kylläkin lähden työmatkalle huomenna. Että ei paljon ehditä näkee kun tuun sunnuntai-iltana niin mies lähtee samantien. =(

Salsa: juu, vanhat laitteet oli siellä ainakin sillon kun kävin neljä vuotta sitten, mutta enpä osannu kaivata muuta ku sen tiedon että siellä tosiaan elävä alkio on. Voi muistan niin elävästi sen kun istuin sen jälkeen bussissa ihan ekstaasissa ja muut ihmiset varmaan katto kun mä vaan hymyilin ittekseni koko matkan. =)

No me nyt sitten Salsa mennään ihan samaoissa viikoissa ja LA:t on samat! =)

Mutta nyt vaatetta niskaan ja voimaan hionosti töihin...=/

Soffu rv 6+4

Vierailija
34/103 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin kokoajan pelko persiissä et mitä jos kaikki ei ookkaan hyvin, varsinkin ku tollon uudenvuoden päivänä tuli pikkasen vuotoa pyyhkiessä. Maanantaina se sit selviää et onko masuasukki kunnossa vai ei.

Hienoa ku mahdun vielä farkkuihini, ku tuli jo tossa joku päivä sellainen olo etten näihin mahtuis, ku tuntu maha olevan jotenkin turvoksissa. Katsotaan sit miltä nää illalla tuntuu päällä.

Maijamehi81 rv 11+5

Vierailija
35/103 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa salsa08, että kaikki hyvin!! Toi olis kyllä niin kiva tietää! Mullakin vähän samanlainen tunne maijamehiksen kanssa että mitäköhän tuol mahassa on!! Mulla turvotus alkaa hieman helpottaa!!Muuten ihmettelen edelleen että miks tissit on niin pirullisen kipeät vieläkin!! Luulis, että ne tokassa raskaudessa olis jo "valmiit", eikä kipuilis, mut eipä voi mitään! Toisaalta niin kauan kun kipua riittää, niin mahassa luultavasti kaikki ok!

Ajoittaisia alavatsakipuja on aika usein, mut ajattelin, että koska ne menee ohi helposti, niin ne on normaaleja ;)

Muuten kaikki aika hyvin. Nyt oon huomannut, että joka toinen päivä on vaikea ja sitten taas parempi!! Outoa!! Saas nähdä, kun oikein duunioutket alkaa, että miten sitä sitten kestää! Nyt kuitenkin aika iisi olo...

Eipä muuta, vapaapäivää lapsen kanssa vietän kotona.

Alfrida 8+5

Vierailija
36/103 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon piti taas lappuja kirjoitella ja lueskella, melkeen 2 h siinä vierähti tutun terkan kanssa jutellen. Pyysin, että sydänääniä kuunnellaan, mutta eipä sieltä mitään kuulunut. Istukka viuhkoi samalla tavalla, mutta tahtin oli rauhallinen. Noh parin viikon sisällä pitäisi olla eka ultra, kun siihen pitää kuulemma päästä viim viikolla 11+6.

Uusi juttu minulle, oli se, että kaikki yli 25 v ja joiden BMI on yli 25, joutuvat sokerirasitukseen viikolla 24-28!!! Mä olin vähän hämmästynyt, kun oma BMI oli 25,5 niin sinne siis joudun. Kiva niille, joilla paljon lihasmassaa eikä olisi yhtään edes pulskia (En nyt puhu itestäni =)

GALLUP: oli vahva tunne, että tulee poika ja rakenneultrassa asia vahvistui. Ei edes mietitty tytön nimiä juuri ollenkaan... Hassu tunne, nyt on taas "poika" fiilis.

KOVA VATSA: Kokeilkaa Visibliniä. Se ei ole varsinaista ummetuslääkettä, vaan taspainottaa vatsan toimintaa molemmin päin. Eli ei ole vaaraa, että ottaa liikaa ja paskoo housuihinsa, niinkuin noitten ummetuslääkkeiden kanssa voi käydä. Itse oon käyttäny myös Laxoberon kapseleita, ei siis tarvi mitään pahaa litkua juoda...Mut siihen visibliniin kannattaa tutustua, jos on ongelmia masun kanssa.

Chocomum 9+3

Vierailija
37/103 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei Mammat!

Voih, ihanaa Salsa että näitte sydämen sykkivän! Varmasti helpotti jännitystä hetkeksi! Voi kun tämä aika nyt juoksisi pian ja pääsisin itsekin vastaavan näkemään!

ON: Pakko alkaa myöntämään ääneen että jotain oireita on ilmaantunut tännekin. Lieviä kyllä ja lähinnä tooodella vetämätön olo koko ajan. Puistossa aamupäivällä haukottelin ja istun lumipenkassa. Päästä huippaa kun nousee ylös ja kun aamupalasta oli kulunut 2h oli mulla jo kauhea nälkä ja kunnes lounaan kimppuun pääsin oli jo jopa vähän etova olo. Eikös nämä aika lupaavia oireita ole ;)?

Ja oire kai tämäkin etten oikeen enää muista mitä te olitte kirjoitelleet ;)

Mukavaa viikonloppua!!

KesäEemeli rv 5+1

Vierailija
38/103 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jään joukostanne pois.Kävin tänään ultrassa,eikä kohdussa näkynyt elämää.Lääkäri totesi,että on tuulimunaraskaus.Kurja jutta ja pettymys.Mutta vähän helpottaa,ettei mitään sikiötä edes ollut,kuin mielikuvissa..

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
39/103 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi pahoillani!! Jaksamista ja iso hali!!! Ja onnea seuraavaan yritykseen kun sen aika tulee!!!! :(

Kesäeemelille taas; kiva kun oireita on alkanut löytymään!! On varmaan rasittavaa olla "ryhmässämme viimeinen", joten kaikilla muilla jotain, mutta sä alat päästä nyt kanssa oireisiin kiinni! Onnea niistä!!

Noh, eipä tässä muuta, mut ihmetyttää edelleen, koska posti tuli, mut ei mitään kirjettä!! ;( En ymmärrä, miten ne luulee, että mä pystyn tulee sinne ultraan niinkuin 2 päivän varotusajalla!?!?!?!? ;)

Noh, kyl se varmaan onnistuu, kun tekee tätä sekatyötä, eli 3vuorossa... ;)mut anyway!!!

Pitäis varmaan kasvattaa malttia ja aika pirustikin!!

Sitten vielä yks juttu! Onks kellekään tullut ajatusta siitä, että onko tässä nyt mitään järkeä!? Meille lapsi tosi toivottu, mutta nyt alkoi tuntuu, että jaksaako sitä kakkavaippayms show:ta enää uudestaan. Esikoinen on jo niin HELPPO!! Tuntuu että tästä murusta tulee sitten vähän niinkuin joku peräkärry, joka hengailee vaan perässä!? Noh, ehkä tää nyt vain on joku tällainen tunne, joka menee ohi. Toisaalta tuijotan kuin joku hullu kaikkia näkemiäni vauvoja yms...

Että tämmöistä vaan...

Alfrida 8+5

Vierailija
40/103 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todella pahoillani.

Alfrida: mä oon moneen otteseen jo kerinnyt miettimään, varsinkin kun tuo esikoinen on jo todella helppo (täyttää ens kuussa 7 vuotta) mut sit taas toisaalta oon ajatellu et kait sitä jaksaa ja ehkä tää olis sinäänsäkin kiva et sais sit oltua kotona kun esikoinen aloittaa varsinaisen koulutiensä. Toivottu tää masuasukki kuitenkin on

ON: selkää vihloo välillä niinkuin siellä olis joku iskias vaiva (eräs tuttu meinas et kohtu vaan hakee paikkaansa) sekä toi mun alapää sattuu kun kävelee.

Maijamehi81 rv 11+5