Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko kiloja jää sairaalaan?

29.09.2006 |

Niin, synnytyksen jälkeen kun olette palailleet kotiin, niin paljonko kiloja on jäänyt sairaalaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotiin viemiseksi jäi 8-9kg. Olin kyl tosi turvoksissa vielä sairaalasta lähtiessä, ei menny kengät jalkaan...

Kotona lähti parissa viikossa vielä 4kg. Viimeiset 5 kiloa lähti vasta 10-11kk synnytyksestä, vaikka imetin 11kk.

Toivottavasti tän toisen kanssa vähän maltillisempi painonnousu :)

Vierailija
2/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tulopaino sairaalassa 70kg ja neljän päivän päästä kun pois läksin niin painoa oli 74kg samalla vaa' alla mitattuna :o Upz...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..noin 5kg jääny sairaalaan, eli ei kovin paljoa.. mutta sitten kun tullut kotiin niin aivan hirveellä vauhdilla.. tuo imetys tuntuu jotenkin vievän multa ainakin kaiken, että pitää melkeen taistella ettei lähde liian nopeaan.. :)

Vierailija
4/10 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 kg tuli rakauden aikana ja kotiin palattua jonkun päivän päästä kokeilin, oli lähtenyt 10 kg. turvotusta oli ja ruoka ei maistunut ensimmäiseen viikkoon yhtään.

Eliane 17+3

Vierailija
5/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista raskauksista paino noussut n. 16 kg. Ekasta jäi sairaalaan 6 kg, paljon vähemmän kun olin odottanut. Tokasta jäikin sitten jo 10 kg, oli kauhea turvotus joka poistui päivän, parin päästä synnytyksestä ja sain juosta vessassa...

Vierailija
6/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 oli pois synnytystä seuraavana päivänä. Lähtöpäivänä (3 pv synnytyksen jälkeen) en vaa' alla käynyt. Saa nähdä miten käy tokan kanssa, laskettu aika on kuukauden päästä. Kiloja kertynyt tähän asti paljon maltillisemmin (7 kg).

-Adana-

Vierailija
7/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista sairaalaan jäi 5kg. Minulla ei ollut turvotusta tai ylimääräistä rasvaa,mutta parissa viikossa kaikki oli hävinnyt ja viiden viikon kuluttua mahduin loistavasti hääpukuun..

Seuraavien lasten kohdalla en ole käynyt vaa' alla,turhaa itsekidutusta.

Vierailija
8/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja oli tullut 12 ja seuraavat 2 meni aika pian mutta viimeiset 2 vasta noin 1,5 vuoden aikana. Ja vaikka olin sitten taas samoissa kiloissa kuin ennenkin, huomasin lantion leventyneen niin, että jotkut housut eivät kuitenkaan enää menneet päälle.

Nyt vasta rv 16 tätä raskautta.

Vierailija
9/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta tuli 13 kg raskausaikana ja turvotuksen kanssa oli ongelmia. Sairaalaan jäi 10 kg ja kotia tuotiin loput 3 kg. Tuli aiemmin vastattua vähän väärin ja meni tuonne palstan otsikoihin vastaus:)

Vierailija
10/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli turvotuksineen n. 14 kiloa, sairaalaan jäi viitisen kiloa, kotona tippui ekoina päivinä vielä kilo mutta loput 8kiloa pysyy tiukasti vielä kahden kuukauden imetyksen jälkeenkin,grammaakaan ei ole tippunut:/ Mutta kyllä ne vielä katoaa:)