Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmenon/keskenmenojen jälkeen uuteen yritykseen

Kommentit (792)

Vierailija
261/792 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvafani onnea menkoista :) . Emmy hyvää lomaa. Ja eveys ... hih. Nyt kyllä jänskättää ja kovasti sun puolesta - toivottavasti pe testi sen plussan sit antaa :) . Ja mitä sitä nyt kaikille taas kuuluikaan - oon käyny joka päivä lukee mutta ei ole jotenkin jaksanut vain kirjoitella - lamaannus :) . Ja jotenki sellainen seisokkivaihe päällä. Mulla jotain viikko vielä siihen kun menkkojen pitäisi alkaa - kai :) .

Muutoin meillä on taas jälleen kerran sairastettu .... mahatautia olantakaa ja koko perhe. Hohhoh.

Thelma mitä sulle ? Entä Pilvilinna? Inna

.. niin ja Raxutin tervetuloa joukkoon..

Vierailija
262/792 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi menkat :-) Voi tätä onnenpäivää ;-) Keskenmenon vuodon alkamisesta on 37 päivää. Nyt vaan clomeja 3-7pvä, sit tikutellaan ovista. Mulla se on ollut yleensä loppukuusta, mutta ihan oireeton. Mitään limoja tai nippailuja en ole koskaan bongannut, siksi liuskat on hyviä.

Älkää nyt kärsikö, mutta innokkaana kävin jo laskemassa lasketus päivän ja se osuisi 1-3.12. Oih! Joulujahja! Tekeekö muut noin, että heti kun menkat tulee, niin käy lasketuttamassa uuden la:n? Ai miten niin innokas :-)

Tässä meiltä tärkeämmät. Mukavia talvipäiviä!

-kuutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/792 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... hyvä kuutti nyt kierto käynnissä :) . Itse en kyllä ole tuohon sortunut, jotta milloin olisi la vielä tuossa vaiheessa, mutta heti sitten melekein kun testi positiivinen niin sitten kyllä :) . Mutta hyvä ku on intoa --- ja eikun yrittämään vaan.

Thelma sua ja sun vointeja huutelen ...?? Huoli

susta.

Eveys tuu kertoo aamulla kuulumiset :) ....

Inna

Vierailija
264/792 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaa viettävänä olo on ollut mukavan leppoisa, kun arkikiireet ovat pienellä tauolla. Kovasti on kyllä puuhailtu, kotia ehostettu ja ulkoiltu. Pari viimeistä päivää olleet ihanan aurinkoisiakin.

Raxutinille tervetuloa mukaan. Ja mikäs tilanne siellä nyt on meneillään, oletko uusinut testiä?

Vauvafanille ja Kuutille puolestaan onnittelut menkoista. Heräsi se keho sittenkin;) Ja Kuutti, kyllä mäkin toisinaan käyn piinapäivillä tsekkaamassa mahdollisen la:n. Tosin erityisesti ammattiini liittyvien aikataulutusten takia.. tietää ikäänkuin jo etukäteen miten vaikeaan saumaan se mahdollinen raskaus voisikaan osua..

Ja juuri kun pääsin uumoilemasta, ettei tähän pinoon lähihetkinä plussaa saada, niin sitten sellainen taitaa sittenkin olla tuloillaan! Eveykselle kovasti tsempityksiä ja toivott. huomen antaa sen plussan.

Mitenkähän Thelma jaksaa, kun ei voi enää niitä särkylääkkeitäkään kipujen avuksi napsia. Mikä tilanne siellä, vieläkään ultraan päässyt?

Innalle tsemppiä piinaviikolle - mikäli sitä sellaisena edes tällä haavaa pidätkään;) Kiva kuulla sinustakin!

Mulla menkat alkamassa näillä istuimilla - ehkä..

Pilvis

Vierailija
265/792 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut jotenkin tosi apaattinen viime päivinä. En ole edes käynyt täällä lukemassa teidän kirjoituksia.

Raxutin, tervetuloa joukkoon! Ja pahoittelut, että tänne jouduit. Mä lisään sut tohon listaan jossain vaiheessa.

Voi Eveys, kunpa se oikein kunnon selkeä plussa sieltä tulis. Noi epävarmat tilanteet ei ole koskaan kivoja ja varmaan vielä hankalampaa sun työssä, kun töiden osalta kuvio heti muuttuu, jos on raskaana.

Onnittelut niille, joilla menkat ovat alkaneet.

Mä en oikeastaan tiedä, mitä mä odotan. Mä en odota ovista, enkä välttämättä nyt heti raskauttakaan. En mä menkkojakaan haluaisi. Ehkä mä lähinnä odotan sitä, ettei tarvi labrassa ja lääkärissä juosta ja tää kaikki olis vihdoin ohi.

Kivut ja vuoto näyttäis nyt rauhoittuneen, olis jo aika, kun keskenmenosta on 8 viikkoa ja kaavinnasta reilu 2 viikkoa. Ens viikolla selviää sit hcg ja ultralla kohdun tilanne. Masentaa vaa ajatella, että jos kaikki olis menny hyvin viikkoja olis jo 19.

Muutenkin suhtaudun nyt kaikkeen tosi ristiriitaisin tuntein. Töiden osalta tuli eteen sellainen mahdollisuus, että mikäli se onnistuu, raskautuminen nyt pian hankaloittais asiaa tosi paljon. Toisaalta en haluais jättää tuota mahdollisuutta väliin, jos se kohdalle oikeasti osuu. Mut toisaalta eipä noiden raskaussuunnitelmienkaan kans viitsi ihan kauhean kauaa odotella, kun ensi viikolla ikää tulee mittariin 32. En mä tiedä, on tää elämä niin vaikeata välillä tai siis mä teen omastani vaikeata.

Thelma

Vierailija
266/792 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ne menkat sitten tuli vähän yli 7vk kuluttua tyhjennyksestä. ensin tuli 3pv ihan hivenen ettei tienny alkaako vai ei mutta eilen illalla ja tänään on tullut sitä reilumminkin. Tunteet sitten ailahtelevat laidasta laitaan, toisaalta on hyvä että menkat alko, MUTTA olishan se ollu parempi jos siihen testiin olisi tullut kaksi viivaa.

Terv. Lakka

Vierailija
267/792 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylidramaattinen otsikko alkuun... Heipä hei kaikille. Olen seurannut ketjuanne ihan alusta alkaen, joten älkää ihmetelkö jos heittäydyn liian tuttavalliseksi. Tammikuun alusta olen odotellut "pääsenkö" tänne vai odotuspuolen syyskuisiin. Olen vielä raskaana rv 13+?, mutta eilen np-ultrassa sikiöllä todettiin niin pahoja pään alueen epämuodostumia, että keskeytys on edessä viikon sisällä. :(

Raskaushistoriani on seuraava: ensimmäisestä raskaudesta terve tyttö 01/05, sitten v. 2006 neljä km viikoilla 5.-8., terve poika (hormonien avittamana) 04/07, nyt kolmatta yrittäessä (syksystä 2008 alkaen) viisi km viikoilla 5.-8. ja tämä onneton tapaus vielä lisäksi. Alkuraskauden keskenmenoihin selitykseksi on annettu hormoniepätasapaino, joka on jälkikaikuja nuorena todetusta kilpirauhasairaudesta. Aikuisena kilppariarvot on aina ollu kuitenkin normaalin rajoissa. Tästä epämuodostumajutusta ei tietenkään vielä mitään selitystä osattu antaa.

Koko tämän raskauden ajan olen ollut hyvin pessimistinen. Mulla ei ole ollut juuri mitään oireita, vaikka kaikissa muissa raskauksissa ne ovat ilmaantuneet jo hyvin aikaisin (mm. voimakas pahoinvointi). Lisäksi kohtu on mielestäni tuntunut "oudolta". Näistäkin epäilyistä huolimatta mikään ei voinut valmistaa mua siihen järkytykseen mikä eilen tuli.

Olin ollut jo ihan hermona ultran takia useita päiviä. Niinpä kun kätilö ensimmäisenä sanoi, "täällä näkyy elävä sikiö", tunsin sanoinkuvaamatonta helpotusta. Rupesin jopa höpöttämään kaikkea hullua ja taisin hymyillä kuin hölmö. Onnea kesti viisi minuuttia. "Minun täytyy pyytää lääkäri tänne" ei vielä hetkauttanut mitenkään. Mutta eipä siinä tarvinnut kauan ihmetellä, itsekin näin ettei sikiöllä ollut kuin pari luun kaistaletta pään kohdalla. :( Ikinä en ole sellaista tunteiden vuoristorataa kokenut. Ihan kuin joku olisi tehnyt todella karmean pilan. :( Lopusta ajasta en muistakaan kovin tarkasti. Sen huomioin, että paikalle kutsuttu lääkäri hoki useita kertoja "mutta teillähän on kaksi tervettä lasta". Sain sen kuvitelman, että hän oikein hämmästeli miten niin voi olla...

Eilisestä asti olen itkenyt silmät päästäni. Olen tuntevinani sikiön liikkeet, mutta toivottavasti kuvittelen vain. :( Tiistaina menin ensimmäistä kertaa kokeilemaan äitiysvaatteita, onneksi en ostanut. Esikoinen on monta kertaa havainnoinnut, että äidillä on pullea maha, viime viikolla meinasin jo kertoa. Hän odottaa kovasti että meille tulisi vielä yksi vauva.

Eipä tässä oikein tiedä mistä huumoria repisi. Uskaaltaako tämän jälkeen enää ikinä yrittää raskautta? Toisaalta sekin olisi kauheaa, jos tämä jää viimeiseksi kokemukseksi raskaudesta. Lisäksi keskeytys pelottaa hirveästi. Yhtään noista alkuraskauden km:sta ei ole tarvinnut tyhjentää, vaan vuoto on tullu itsestään ja kohtu toipunut nopeasti. Onko täällä ketään, jolla olisi näillä rv:lla tehty keskeytystä/tyhjennystä? Sattuuko kamalasti, onko runsasta vuotoa pitkään (olisi talvilomamatka varattuna vajaan parin viikon päähän)? Täytyykö kohdun tyhjenemistä odottaa yksin? Mulla on näin "järkeviä" ajatuksia, että joudun näkemään ulos tulleen sikiön... :(

Taisi tulla aika pitkä ja sekava sepustus tästä, tosin olokin on aika seko. Mutta ette usko kuinka helpottavaa oli saada tämä "kerrottua" johonkin. Mies otti päivän vapaata töistä, mutta se tuntuu menneen tästä aivan lukkoon. Eilen itki vessassa puoli tuntia, mutta nyt ei edes pysty puhumaan asiasta. Äidilleni ja siskolle olen kertonut, muille ei aiokaan.

surullinen Pyrrhyla, vielä vähän aikaa rv13+

P.S. Sori, jos tulee kahteen kertaan, kone heittää mua ulos.

Vierailija
268/792 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrrhyla - olen pahoillani - niin pahoillani tämän hetkisestä tilanteestasi ja surullinen puolesetasi. Ei ole sanoja mitä sanoa. Muutenkin olet aika kovia kokenut aiemminkin. Voimia sinulle ja miehellesi kovasti.

Thelma kiva kuulla sinustakin ja että sinulla on helpottanut kivut. Toivottavasti hiljalleen muutenkin olo kohenee. Välillä on ihan hyvä ottaa etäisyyttä tännekki :) .

Pilvis - mitkä tuntemukset voisiko olla (+) mahdollinen ... :) ?

Nyt jää lyhyeen...lapset huutaa ruokaa... palaan Inna

Vierailija
269/792 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sinulle Pyrrhyla! Voi kuinka sanoinkuvaamattoman raskaan taipaleen olet kulkenut; nuo yhdeksän keskenmenoa ja sitten vielä tämä epämuodostuma. Isosti elin viestisi tuntemusten mukana ja niin surullinen olen puolestasi! Ei mulla mitään muuta sanottavaa tähän osaa olla - ei tällaisiin asioihin yksinkertaisesti ole. Mutta ei oikeastaan tarvitsekaan olla: kuunteleminen ja myötäeläminen, halaus ja rutistus taitavat olla niitä parhaita. Kaikki nämä eivät näin virtuaalisesti ihan täysin onnistu, mutta.. olet mielessäni.

Rutistus sinne Thelmankin suuntaan. Toivotaan, että sunkin kurjuus kääntyisi pikkuhiljaa sinne valoisemmalle puolelle.

Lakalle onnittelut kehon heräämisestä.

Menkkoja ei vielä näy. Joka toinen hetki on olo, että alkavat minä hetkenä vain ja sitten joka toinen hetki ei tunnu siltä lainkaan.. Selkää on jomotellut jo melkein viikon päivät, on lähinnä "väsynyt", ei onneksi mitään kipuilevaa jomottelua. Mutta odotellaan siis, josko jo huomenna tapahtuisi.

Pilvilinna

Vierailija
270/792 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sua Pilvilinna :) .

Kuulkaapas, mulla jotain ihme vuotoa (taas) aivan ku menkat olisi alkamassa (kai) sellasta haaleen vaaleen punasta ja ihan vähän ... eli jos nyt alkaa niin kierto olisi vain 21 ! Ounou vähänkö elimistö sekaisin.... jännittyneenä odottelen kyllä nyt miksi tuo muuttuu tuo vuoto.... oikeesti menkkojen pitäisi alkaa vasta ens viikon loppupuolella...

Eveys miten sun kävi ? Kukas muu oli testaamassa nyt ? Miten kävi joku plussia pärähtelee täällä :) ... Mukavaa la päivää. Inna

Vierailija
271/792 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Pyrrhyla, olen todella pahoillani sinun ja miehesi puolesta! :( Olet joutunut kokemaan todella kamalia. Sanat ei riitä kertomaan kuinka kurjalta tuntuu ja kuinka voisin edes sinua lohduttaa... Myötäelämiseni ja halaukseni teille. Toivottavasti kirjoittelu auttaa edes hiukan suuressa surussa. Tiedätkö miten raskaudenkeskeytys tehdään? Mietin, että mikäli päiväkirurgisena toimenpiteenä sairaalassa, niin silloin sun ei kannata pelätä kipua. Palstalaisista mulle, Emmylle ja Thelmalle on kohdun kaavinta tehty kevyessä nukutuksessa, ns. humautuksessa. Toimenpiteenä se ei ole paha ja jälkikivut menevät särkylääkkeillä. Thelmalla tosin on ollut huonoa tuuria sen jälkeen. Toivottavasti, Thelma, voit jo paremmin!

Täällä monella onkin menkat alkanut :). Onnittelut niistä Lakalle, Vauvafanille ja Kuutille! Superlämpöinen onnitteluhalaus Eveykselle! Voi vitsi, hienoa. Kuule, älä suotta murehdi ;) (helppo sanoa muille, varsinkin kun olen itse koko ajan huolissani). Oletko tehnyt jo uuden testin? Mitä testiä käytit ma? Mulla liuskatestit on reagoineet raskauksiin huonommin, herkät Clearbluen plussatestit jo hyvissä ajoin.

Olen kyllä Eveyksen ja Emmyn kanssa samaa mieltä, että km jättää pelon eikä sen vuoksi testiplussan saaminen tai alkuraskaus suju niin onnellisen ihastuneissa merkeissä. Ite olen tällä viikolla ollut taas aika väsynyt ja huolissani, itkeskellyt aina välillä ym.

Tiistaina päätin aloittaa positiivisemman ajattelun ja mietin asioita, joita voin tehdä jos lapsi ei jostaan syystä tulekaan. Niin kuin hakea töitä ulkomailta, reissata ja sen sellaista. Yritän psyykata itseäni, ettei toinen kkm välttämättä ole maailmanloppu. Keskiviikkona puolestaan päätin, et nyt alan nauttimaan raskaudesta ja ajatella, että aina kun tunnen "kipua" alavatsassa se on lapseni, joka sanoo "hei äiti". Tämä psyykkaus ei toiminut yhtään ja itketti vaan entistä enemmän, tällä kertaa ilosta ja liikutuksesta.

Mutta tällaisilla sekalaisilla fiiliksillä mennään ja kovasti odotan ensi perjantain np-ultraa. Tänään tuli rv 11+0 hedelmöityksestä laskettuna, kuukautisista rv 10+5.

Pilvikselle ja Innalle pidän peukkuja!

Terveisin, Minnis7

Vierailija
272/792 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten kerkeä kommentoida muita mutta onko teillä kellään ensimmäiset menkat olleet niin rajut kun itse keskenmenovuoto? mä vuodan ku seula ja hyytymiä tulee!!! äsken luulin pissaavani housuun ja kaikki meni pesuun! siis ei oo kivaa ja ajattelen et onko tää normaalia....?

Sen tiedän varmasti et raskaana en ole ollut uudelleen mut olisko sitten kuitenkin vaan jäänyt kohtuun jotain vaikka ultrassa ei sillon näkynyt... tulen kommentoimaan toisia kunhan tää vuoto vähän helppais....

Vierailija
273/792 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrrhyla, en löydä sanoja kuvaamaan, miten pahoillani olen puolestanne! *virtuaalihalaus* Pohdiskelit tuota keskeytystä. Mulle tehtiin kaavinta 2,5 viikkoa sitten. Tuolloin oli kulunut jo vajaa 6 viikkoa keskenmenosta, mutta vatsakivut ja ultra paljastivat, että kaikki ei ollutkaan tullut ulos. Mulla siis oli km tammikuussa rv 11 ja suurin osa raskausmateriaalista tuli itsestään ulos. Mua ahdisti ja hirvitti se kaavinta, mut ei se ollut niin kauheaa kuin pelkäsin. Tosin toimenpiteen odottelu yksin osastolla oli kurjaa ja itkua siellä itseksi tuhersin. Leikkurissa hoitajat oli tosi empaattisia ja äkkiähän siinä uni tuli, kun nukutuslääkkeen sai. Kun heräsin olin aika kipeä ja huonovointinen. Osastolla oksensinkin kertaalleen. Nukutuslääkkeen jäljiltä seuraavana päivänä oli krapulainen olo ja alavatsaa jomotti. Mulla noi kivut ja jälkivuodot oli aika ihmeelliset, mutta 2 viikon kuluttua keskenmenosta olo rupes olemaan aika hyvä ja nyt ei ole muutamaan päivään enää tullut mitään vuotoa. Tsemppiä hirmuisesti tulevaan!

Thelma

Vierailija
274/792 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas "normaalia" vuotoa joten rauhallisesti pystyn istuskelemaan :)

Lakka: Harmi et menkat tuli,2 viivaa olis varmaan ollu hienompaa mut nyt vaan peukkuja uuteen kiertoon :)

Pyrrhyla: Todella paljon jaksamista ja haleja ja toivotaan et seuraava raskaus menee hyvin.

Inna4: Mulla alko kans silleen menkat et vähän välil jotain rusehtavaa limaa ja välillä jotain oransista ja sit holahti yhtäkkiä puun takaa vaik menkka olo oli ollu mont viikkoa!

Pilvilinna: Voisitko raskaana olla...?

Minnis7: Peukkuja ultraan *hali*

Thelmalle: jaksuhali ja toivotaan että se elimistö nyt jo palautuisi pian.

Eveys: Mitä kuuluu? teitkö testin? jännittää sun puolesta...

Kuutti: Onnea menkoista.samoissa mennään sit sen lasketun ajan kanssa jos tärppää..mä siis kuulun kasn niihin ketkä heti menkkojen alkaessa hyökkää raskauskiekon kimppuun ha ha ja mun muka piti ottaa löysin rantein... ;)

Mä kävin lukemassa et kyl tää mun vuotamiseni hyytymineen on ihan normaalia et rauhotuin vaik ei kyl kaikilla oo mut kai se on sit niin ihmisestä kiinni ku jollain taas tosi niukat...Mä olen kyl varautunu siihenkin et ei tää viel täs ollut et saan odotella niitä kahta viivaa viel kauan ku tuntuu et kroppa ei vaan jotenkin palaudu...:(

Mut toivotaan parasta ja meitä on tääl nyt monta kellä menkat menossa et nyt me ja kaikki menkkoja vielä odottavat ni toivotaan et ovikset tulee ja saadaan pian plussia*hali*

nyt lähen katteleen telkkaa,hyvää lauantaita kaikille :)

Vierailija
275/792 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrrhylalle lähettäisin voimaa, jos voisin. Olet tosiaan ajatuksissa. Miten yhdelle ihmiselle onkaan voitu antaa noin paljon tuskaa ja kärsitystä. Ihan kamalaa.

Vauvavanille vuodosta...

Mulla kanssa ekan päivä antoi haaleita viivoja paperiin, mutta illalla vuoto voimistui. Ilta ja yön lorisin melkein kuin keskenmenossa. Siis huomattavasti enemmän kuin normi menkoissa. Tänään vuoto on tasoittunut taas normaalimmaksi.

Voimia ja jaksuja kaikille, oviksia, plussia ja tarrasukkia. Jokaiselle jotakin ;-)

-kuutti

Vierailija
276/792 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvafanille minulla oli menkka tuntemuksia vissiin pari viikkoa ja sitten oli kolme päivää hivenen jotain vaaleanpunaista vessa paperissa ja piti laittaa varoiksi pikkuhousun suoja ja sitten alkoi todella runsaalla veren vuodolla ja sitä on kestäny paripäivää ja minulle tuli kyllä ihan tyjennysvuoto ja mieleen, tarvi laittaa tamppooni ja yöside ettei ihan joka paikkaa sotke, nyt tuntuu jo hivenen laantuvan normaali tasolle. saa nähdä kuinka kauan kestää minulla keskimäärin 5 pv ja kierto on ollu 30-35pv saa nyt sitten nähdä.

Terv,Lakka

Vierailija
277/792 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä kuullostaa ihan samoilta ku mullakin ja mul meni viel mahakin ihan sekasin eilen illalla ja vieläkin särkee.sillon keskenmenossa ihan sama juttu!

Toivotaan et meil ovis ja plussatkin yhdessä ja mul kans kp on ollu jotain 33-35 mut en tiiä sekottaako tää sitäkin...

elikä nyt mul olis sit kp 5....

Vierailija
278/792 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juuri kun eilen kirjoittelin, että kivut ja vuodot ovat asettuneet, niin taas se alkoi. Eilisestä lähtien on ollut taas alavatsakipuja ja sit epämääräistä tuhruvuotoa. No, huomenna labraan ja keskiviikkona lääkäriin ultrakontrolliin. Saa nähdä, kauanko tää rumba nyt oikeasti jatkuu.

Muuten on kyl ollut mukava viikonloppu. Molempina päivinä on ollut koiraharrastuksiin liittyvää ohjelmaa. Ja ajatuksia on saanut muualle. Se on sinänsä ihan hyvä, kun olen aika väsynyt tähän koko hässäkkään. Mulla oli tuossa toisenkin keskenmenon jälkeen sellainen tunne, että haluan mahdollismman pian uudestaan raskaaksi, kun mä niin kovasti haluan lapsen. Mut nyt olo on jotenkin muuttunut. Mun vauvakuume on hävinnyt jonnekin takavasemmalle. Ehkäpä sitä alitajuisesti yrittää suojella itseään, ettei uudestaan joutuis tähän rumbaan. En nyt sit tiedä, pitäiskö pitää vähän taukoa tässä yrittämisessä vai ei.

Thelma

Vierailija
279/792 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oliskin kuukautiset...toivotaan ja oliskin nyt kp 1 *hali* :)

Kaavinnan jälkeen on monella tullut aika piankin menkat...

Vierailija
280/792 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä menkat, kun kaavinnan jälkeen on enemmän ja vähemmän vuotanut 2 viikkoa ja sit oli pari päivää välissä, ettei tullut mitään. Ja nyt sit taas ja käytännössä koko ajan on ollut alavatsakipuja.