Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisiä vastauksia. Syödäänkö teillä IKINÄ ransklaisia, lihapiirakoita ym.?

Vierailija
05.01.2010 |

Hodareita, pitsaa, kalapuikkoja? Entäs pyttipannua?

Kuinka monta kertaa kuussa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään ehkä kaksi kertaa kuukaudessa, pakastepizzaa kerran kuukaudessa.

Hodareita, pyttipannua, lihapiirakoita ei koskaan. Niin ja kalapuikkoja kans ehkä kaks-kolme kertaa kuukaudessa.

Vierailija
2/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari-kolme kertaa viikossa

ennenkuin joku älähtää, ei olla ylipainoisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää on!! Eikä olla ylipainoisia. Ei muutama 'roskaruokapäivä' kaada maailmaa :)

Vierailija
4/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuussa

Vierailija
5/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisia: kotona ei koskaan, jos ollaan automatkalla (pidemmällä, voidaan pistäytyä hampurilaisella ja ranskalaisilla matkan varrella, joskus myös ostoskeskuksessa lasten mieliksi; lasten annoksissa ravintoloissa on muutenkin monesti ranskalaiset, eli ulkona syödessä tulee syötyä).

Lihapiirakoita: opeteltiin tekemään niitä ITSE viime vuonna, syödään pari kertaa vuodessa, noin.

Hodareita: Ikeassa joskus ;-)

Pitsaa: kyllä, sekä itse tehtyä että pizzeriasta haettua, yleensä kasvis-; ehkä 4x kk

Kalapuikkoja: samoin ehkä 4x kk

Pyttipannua: ei koskaan

Vierailija
6/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaavat vanhemmat ei.

Vierailija
7/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitsaa (sekä itsetehtyä, että kaupan), hampurilaisia, kala(filee)puikkoja, lihapiirakoita, ranskiksia ja monia muita eineksiä (pinaattilättyjä, maksalaatikkoa, muusilaatikkoa, Korpelan nugetteja). Vähintään kerran viikossa on jotain näistä ainakin lapsille, kun en ole tosiaankaan mikään intokokkaaja.

Ja koko perhe ihan normaalipainoisia :)

Vierailija
8/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotakin noista, ei kaikkea. Esim. tällä viikolla ranskiksia, ensi viikolla hodarit, seuraavalla lihikset.

Vierailija
9/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä käydään ehkä kerran kuussa, pizzaa teen kotona joskus, kalapuikkoja ei ikinä. Grahamlihapiirakoista lapset tykkää. Ei niitä turhaan kaupassa myydä, joku niitä syö ;-)

Vierailija
10/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin,tänään oli pitsaa (oma tekoista), ranskalaisia oli uutenavuotena.

Vierailija
11/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

`Yllättävän vähän kuitenkin, vähempi energiaa tulee ranskalaisista ja ketsupista kuin keitetyistä perunoista ja kastikkeesta.

Vierailija
12/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hodaria spydäriä lihistä ranskikisa koska emme syö mitään vilajpitoista emmekä perunapitosita.

Syömme kyllä pekonia päivttäin... Mutta tässä ei kai tarkoitettu tätä? Vai mitä tässä haettiin takaa?

Vierailija
13/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapiirakoita ei koskaan ikinä missään.

Kalapuikot teen itse, eli paneroitua kalaa kyllä.

Nakkeja joskus, keitossa

Vierailija
14/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisia - mies ja lapsi Hesessä noin kerran kuussa, minä en ota omaan annokseen

Lihapiirakoita - mies ja lapsi noin kaksi kertaa vuodessa, en syö näitäkään

Hodareita - ei koskaan

Pitsaa - ravintolassa noin 4 x vuosi ehkä, kotona teen ehkä kerran kuussa, parissa

Kalapuikkoja - ei juuri koskaan, miehen harvoilla ruoanlaittovuoroilla joskus, en tykkää niistä yhtään

Pyttipannua - ei koskaan ole syöty

Vierailija
15/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikot ja muusi maistuis lapsille vaikka joka päivä... Valmispizzakin menee, mutta itselleni kyllä lisään siihen päälle kaikenlaisia vihanneksia. Mies puolestaan inhoaa pizzaa.

Mäkissä käydään noin kerran kuussa, samoin kerran kuussa haetaan kiinalaista.

Ollaan ihan riukulaihoja kaikki, koska liikumme paljon.

Vierailija
16/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hodareita, pitsaa, kalapuikkoja? Entäs pyttipannua?

Kuinka monta kertaa kuussa?

Hodareita ei olla syöty koskaan, pitsaa n. kerta viikkoon (yleensä itse tehtyä), kalapuikkoja ehkä kerran kuussa. Pyttipannua ei koskaan.

Ja mie olen ylipainoinen, mies ja lapsi eivät.

Vierailija
17/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä käydään ehkä kerran kuussa, ja sen lisäksi ehkä kerran kuussa tehdään kotona uunissa ranskalaiset (ja kaupan lihapullat tai nakit).

Lihapiirakoita ei ole tullut mieleen antaa lapsille, mutta ehkä sekin päivä joskus koittaa...

Hodarit tulee ostettua citymarketin edestä ehkä kerran vuodessa :) Ja pyttipannu tulee tehtyä tähteistä myös noin kerran vuodessa.

Kotipizzassa asioidaan n. kerran kuussa, ja itse tehdään pizzaa ehkä parin-kolmen kuukauden välein.

Lapset 5v ja 1,5v

Vierailija
18/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hodareita ja pyttipannua ei, koska niistä ei vain tykätä. Mutta pitsaa joka viikko (tehdään kyllä itse), ja kaupasta ostettuja ranskalaisia muutaman kerran kuukaudessa ja kalapuikkoja ainakin 3-4 kertaa.

Vierailija
19/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita muita ei syoda. Lihapiirakoita ei kai edes saa kaupasta taalla. Pyttipannua ei hyi yok.

Vierailija
20/27 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hodareita ei koskaan. Pizzaa pari krt kuukaudessa, kalapuikkoja ehkä kerran kuussa. Itsetehtyä pyttipannua muutaman kerran vuodessa.

Me vanhemmat syödään työaikana epäterveellisemmin ja pizzaa esim. noin kerran viikossa.

Tosin käydään koko perhe pari krt kuukaudessa ulkona syömässä ja siellä syödään sit kuka mitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi