Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teimme 3. lapsen, vaikka ei olisi "tarvinnut", koska meillä on jo tyttö ja poika.

Vierailija
26.12.2009 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko, että ihmiset tekevät lapsia sukupuolen takia?

Minulla on kaksi poikaa. Minä en tee kolmatta lasta, koska en "tarvitse" kolmatta lasta. En tarvitse tyttöä enkä poikaa.

Vierailija
2/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä odotin meidän kuopusta (kaksi tyttöä ennestään), mulle sanottiin, että "ai te päätitte vielä yrittää _sitä_ poikaa".

Ja kun kuopus sitten syntyi ja oli tyttö, sain kuulla, että "no, on se tyttökin kiva".

Yksi kaveri hehkutti tyttönsä syntymän jälkeen (esikoinen poika), että heillä on nyt "täydellinen perhe". Onko meillä sitten epätäydellinen?

Mä en ole koskaan kaivannut poikaa sen kummemmin, ei myöskään mies, vaikkei tätä kukaan tunnukaan uskovan. Me haluttiin kolme lasta, ihan sama minkä merkkisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö, poika, koira, okt, kesämökki, vene, volvo.

Vierailija
4/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheeseen kuuluu tyttö ja poika.

tyttö, poika, koira, okt, kesämökki, vene, volvo.

Vierailija
5/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

median luoman kuvan mukaan.

scientologeista en tiedä.

Vierailija
6/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli toinen poika, eiköhän tämä riitä nyt.

Vierailija
7/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä on 3 poikaa

Vierailija
8/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö ja poika kun saimme tytön. Neljäskin oli tyttö...

Vierailija
9/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi poikaa ja tyttö... nelonen sitten oli varmaan muiden mielessä vahinko, kun ei enää olisi tarvinnut... Mitähän ajattelevat vitosesta, kun sen aika koittaa?

Vierailija
10/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon ihan suoraan että tytön jälkeen toivoin poikaa ja ehkä olisin kolmannenkin tehnyt jos toinen lapsi olisi ollut tyttö?

Sama toisinpäin.

Vierailija
11/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä on kolmessa määränä, kun neljäkään ei ole paljon?

Vierailija
12/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua tollanen ärsytti todella paljon. En tosiaankaan yrittänyt poikaa, ei mulle eikä miehelle ollut mitään väliä sukupuolella (tosin meidän kolmas on poika.) Ja vaikka olisi tullut kolmas tyttö, meidän lapsilukumme olisi jäänyt tähän, ei ollut tarvetta saada Poikaa.

Kun mä odotin meidän kuopusta (kaksi tyttöä ennestään), mulle sanottiin, että "ai te päätitte vielä yrittää _sitä_ poikaa". Ja kun kuopus sitten syntyi ja oli tyttö, sain kuulla, että "no, on se tyttökin kiva". Yksi kaveri hehkutti tyttönsä syntymän jälkeen (esikoinen poika), että heillä on nyt "täydellinen perhe". Onko meillä sitten epätäydellinen? Mä en ole koskaan kaivannut poikaa sen kummemmin, ei myöskään mies, vaikkei tätä kukaan tunnukaan uskovan. Me haluttiin kolme lasta, ihan sama minkä merkkisiä.

Vierailija
13/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö joka ei ole tarpeeksi prinsessa tai poika josta ei tullutkaan jääkiekkoilijaa, joten piti vielä kerran yrittää :-) - tuli vaan mieleen kun pitää ihan täällä asiasta huudella.

Mutta muuten kyllä se rikastuttaa kun on molempia, mutta tosiaan lapsetkin ovat kukin erilaisia yksilöitä

Vierailija
14/14 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kolmas sitten varmasti on poika. Kolmannen tytön jälkeen tapasin sanoa että haluttaisiin ehkä neljäskin, jos jostain saisi takeet, että se on tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän