Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuulemma rasisti :)

Vierailija
13.12.2009 |

Kun sanon aina kaikille ulkomaaneläville heti kättelyssä ettei mua kiinnosta ulkomaalainen miesystävä pätkääkään.

Jostain syystä mua miehet muutenkin lähestyy aina ja jokapaikassa ja syy on kuulemma se, että olen viehättävä.

Ja en pukeudu todellakaan provosoivasti vaan ihan ns normaalisti, mutta olen kuitenkin aina huoliteltu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäsulla on ongelmana tässä mun viestissä ? Oletko sä tuo sama tyyppi, joka laittaa tämän saman viestin kaikkiin viesteihin, jotka itseä ei kiinnosta ?

Sä voit katos skipata jos viesti on mielestäsi ns turha ok.

Mä saan täällä yhtälailla laittaa tän viestin niinkuin se äitikin, joka valittaa hakkaavasta miehestään ok.

Ap

Vierailija
2/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäsulla on ongelmana tässä mun viestissä ? Oletko sä tuo sama tyyppi, joka laittaa tämän saman viestin kaikkiin viesteihin, jotka itseä ei kiinnosta ? Sä voit katos skipata jos viesti on mielestäsi ns turha ok. Mä saan täällä yhtälailla laittaa tän viestin niinkuin se äitikin, joka valittaa hakkaavasta miehestään ok. Ap

en vain käsitä miksi kerrot tästä asiasta. vähän niinkuin jos mä tekisin avauksen "lähdin tänään bussilla kauppaan. morjestin kuskia. jotkut eivät morjesta kuskia. olen viehättäväksi kehuttu nainen."

eli tuolla ei ole mitään MERKITYSTÄ kenellekään muulle. nk. turhanpäiväistä lätinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en ole sama, en edes tiedä kenestä puhut.

Vierailija
4/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanon suomalaisille miehille jo ennen kättelyä ettei kiinnosta!

Vierailija
5/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti ei ihmisiä kiinnosta tällaiset aloitukset niin voivat olla vastaamatta!

Ap mulla ihan sama.. täälläkin monet kerrat kirjoiteltu tällaisista aiheista ja minut on kans merkattu täälläkin rasistiksi :D

Vierailija
6/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulemma n******huo*a kun sanon suomalaisille miehille jo ennen kättelyä ettei kiinnosta!

siis tämä on kans jännä jos et anna niin oot huo*a

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan