SUURPERHEkuumeilijoiden alkuvuosi 2010
Aloitanpa uuden pinon, kun vuosikin vaihtui. Jos vaikka saataisiin uusia suuresta perheestä haaveilijoita joukkoon.
Meriutulle ISOT onnittelut! Niin sitä pitää. Kunpa pääsisi itse perässä.
Pitäkää peukkuja kiertoni tasaantumiselle....... Täällä eletään toivossa ja asiat on junailtu normikiertoon sopien. Jos nyt ihme tapahtuisi niin syyskuulle vielä ehtisin minäkin.
Sinuvi, ihanaa. kun kävit moikkaamassa, tulehan jatkossakin kertomaan kuulumisia!
Tosiaan kaikki suurperheelliset tai isosta perheestä haaveilevat, tänne vain ettei minun tarvitse yksinäni haaveilla!
Katjalah kp15/??? + nelikko + haaveet
Kommentit (169)
Tosin se toinen tuli kai pois. Nyt en tiedä että onko siinä toisessa pussukassa asukkia, mutta sitä sykettä nyt odotellaan viikon verran. Nyt on kai viikkoja jotain melkeen 6. Joten saattaa olla että tänne palaan jos tilanne ei parane.
Eli seitsemäs ois tulossa jos pikkuinen sinne ilmestyisi vielä. :) Toivotaan nyt oikeen kovasti!
(Aina se ei kyllä riitä.)
Onnea plussista ja myötätuntoinen hali niille, joilla harmia ja jännitystä on vähän toisissa merkeissä!!!
Omaa napaa sen verran, että tyhjennysvuoto kierukasta kesti sittenkin pe asti eli 7vrk. Kaksi päivää ilman vuotoja ja eilen alkoi menkat, vuoto ihan normaalia ja hieman jomottaa mahaa. Noo, hyvä puolihan tässä on se, että näköjään hormonitoiminta rullaa ihan hyvin ja parin viikon päästä toivotaan normia ovista ;)
Paljon onnea biitalle:DD nyt kaikki varpaat ja sormet ristiin ja toivotaan parasta... onko sulla minkä ikäisiä muut lapset?
Meillä tosiaan muutto kahen vkon päästä, käytiin tyttären kanssa aamulla vähän shoppailemassa sisustusjuttuja uuteen kotiin, samalla tarttu mukaan raskaustesti:D
Tänään siis kp 22/max 29, ja hiukan muka oireita pukkaa... olen seurannu lämpöjä ja mulla on oviksesta lähtien ollu korkealla, ja nousee vaan... tänä aamuna 37,3. Kohdunnapukka noussu myös korkealle ja visusti supussa ja tuntuu "nenältä". Näitä asioita seuraan opin tota nelkkua odotellessa, joten siinä mielessä hyvältä näyttää... mutta mutta. Testi sen sitten kertoo, teen testin jos tarvetta tulee vasta 29/29.
mami
jaha.... kovin on hiljasta??
Täällä ei vielä mitään kerrottavaa. Pitkiä on päivät kun odottaa... että saa tietää mikä tilanne. Vähän ristiriitasia ajatuksia tosin pukkaa pintaan. Toisaalta olen sitä mieltä että näin on tosi hyvä, elämä on ihanan "helppoa" kun ei ole vauvaa, jos ymmärrätte... ja sitten kuitenkin tekee mieli vielä kerran saada pieni, kokea se uudelleen... vaikeeta!!
Mami 24/26-29
Oikein paljon onnea PÖÖH!! Ja hurjan paljon tarrasukkia pienokaiselle matkaan mukaan!
Ja onnea myös Biitalle! Toivottavasti toinen pikkuinen jaksaisi matkassa loppuun asti! Pahoitteluni toisen menetyksestä!
Toivottavasti me tavataan tuolla marraskuisissa sillä niin ilosesti siinä kävi että määki plussasin eilen!! Meillä LA sijoittuu aika välille 23.-25.11 eli aika lähelle mennään...En ois kyllä uskonu oikeesti että tässä näin käy sillä mun lekuriki sanoi että kypsytellään ihan rauhassa noita munaskuja yks kierto että katellaan sitte ens kierron 10.pv että miltä siellä näyttää :) Meillä tais olla sitte aika hedelmällinen hiihtoloma :) ja sanoinki ukkokullalle että eiköhän sieltä ole neljäs poika tuloillaan ku niitä tärppipäiviä miettii =DD
Mua vaan niin kauhiasti pelottaa ku kaks km:a on takana (tai 4 mutta nyt kuopuksen jälkeen 2)...voikohan sitä enää koskaan nauttia tästä??
Katjalah: Voi että hauvavauva! Lapinkoirat on kyllä aivan ihania ja sulosen pörröisiä hauveleita! Ootko aatellu minkä värisen haluaisit, tai minkä värisiä sieltä ois äitin ja isän kautta ois ootettavissa?
En tiiä miten meidän hauvelin käy joka piti vuoden päästä ottaa jos siis hyvin käy ja vauva marraskuussa tulee..Toivottavasti ei se hanke sitte kuitenki kaadu lopullisesti...Mutta yks asia kerrallaan :)
Miltäs Mamin oireet vaikuttaa? Siellä on jännitys ihan käsinkosketeltavissa ainaki päivien suhteen...
Plussatuulia!
nani
Kovasti onnea Nanille ja perheelle:)) meinasin tuolla toisessa ketjussa sua jo onnitella, itku tuli mullakin kun luin sun plussasta!! Aivan ihana uutinen. Ymmärrän sun pelkosi, mutta toivotaan todella, että sua ei enempää koeteltaisi. Iso lämmin hali:)
Jaa oireita? Ihan kauheesti ei mitään. Mutta eipä mulla ole kyllä koskaan ollu raskautuessani ollu kummempia oireita, ennenku plussan jälkeen! Negakierroissa aina ollu kovastikkin oireita:D Nyt oli sellanen uusi oire että oviksesta lähtien reilu vkon viilsi ja oli painaessakin vasen munis arka... se on mennyt ohi. Sitten nämä lämmöt on pysyny siellä 37 ja välillä päällekkin. Kn on korkealla ja napakka:) Rinnat ei kipuile yhtään, tosin ei koskaan ennenkään! Vähän sellanen olo että kumpi vaan mahdollista, plussa tai täti. Mutta jos täti tulee, niin aivan varmana pidempi kierto tulossa, koska mulla puuttuu täysin ne selkeät tätioireet jotka tulee noin 3 päivää ennen...
mami
ihanaa, kyllä se tällä kertaa tulee hyvin menemään!!!!! Muillekin plussanneille onnittelut.
Mulla ihan omituiset kuukautiset, vuotoa nyt kahdeksan päivää... luulin jo loppuneen, mutta ei vieläkään. hermot menee...
Ja koirasta sen verran, meille siis tulee lapinPOROkoira ei suomenlapinkoiraa. Porokoira on se lyhytkarvaisempi ja Suomessakin huonosti tunnettu rotu. Itsekin vasta ihan ykskaks äkkiseltään havaitsin sattumalta, että siinähän se meidän rotu onkin. Oli niin lähellä, että meinasi jäädä löytymättä. Vanhemmat ovat mustia ruskein merkein, mutta ainakin äidillä myös parkkeja sisaruksia, joten voi tulla niitäkin, jos pentuja tulee...... ultraan asti on jännättävä ja koirillahan ultrakin antaa vain varmuuden siitä, että pentuja on masussa, edes niiden tarkkaa lukumäärää ei välttämättä ultraaminen selvitä.
Huoh... taas mä jauhan noista piskeistä, pitää mennä muualle täältä tämän pentukuumeen kanssa!
Katjalah: Suuri kiitos onnitteluista! Mitäänhän sille ei voi että pelko tätä olotilaa varjostaa aivan sairaasti ja sitä kuulostelee kroppaansa ihan liikaa: oireita raskaudesta ja oireita mahd. km:stä...Mää vaan haluaisin niin nauttia tästä ku eilen ukkokullan kans päätettiin että tää ois meidän viimenen vauva..ku ikää tulee mittariin taas ens viikolla lisää ja sitä ku alkaa vääjäämättä tuo 40v lähestymään ja ku tää kroppa on sellanen II-lk tapaus..
Jaksuja tuon tätiturjakkeen kans! Mitähän seki nyt hommaa? Mulla oli nuo viimeset menkat joulun aikaan (ku mullahan kierto meni ihan sekasin) kesti ikuisuuden 10pv ja oli ihmeen niukat ja vuoti muutenki miten sattuun...
Niin muuten olin jostain lukevani että sullaki ois synttärit, olisko ne jo huomenna?? Hurjan paljon onnea!!
No olithan laittanukkin että lapinPOROkoira mutta ilmeisesti on jonkilainen lukihäiriö ku lyhensin sen noin! =D Mutta on tuo kyllä kans aivan ihqu ja tosi ihania kuvia netissä niistä oli!
Ja mää kyllä myönnän olevani ikuinen hauvahöperö! Mulla oli aikoinaan itelläni seropi ennen ukkokultaani ja tää on niin hiaslömpönen noitten karvakerien suhteen etten ole vielä 17v aikana saanu meille asti sellasta hommattua...
Tuossa jo tuolla kyseisellä hiihtolomalla ukkokultani jo kertoi että hän haluaisi sellaisen ison koiran (on aina halunnu sellasen "kunnon koiran", ei mitään pientä karvakerää), aiemmin ollaan koikkeriin päädytty vähän yhenlaisena koon puolesta kompromissina (ovat aivan ihania!!), mutta nyt siis katseet ois jotain leon ja nöffin paikkeilla. :)
Mutta nyt sitten tämä meidän iloinen ihmisvauvaylläri saattaapi hiukan taas siirtää tuota meidän hauvavauvan hankintaa, mutta karvaisia vauvojahan me naiset voidaan vielä 40+:ki saada =D
Syksyllä hommasin äitilleni sellasen kääpiökokosen pitkäkarvaisen narttu mäyriksen mustan värisen ruskeilla merkeillä...Häneltä kuoli edellinen (kark.karvainen mäyris) vuosi takaperin ja äiti yksinään kotona on muttei vaan saanu aikaseksi sitä ite hommata niin minä sitte yks päivä hälle ilmotin että sulle on tulossa hauveli!
Tietty olin sitä vähän varotellu mutta sen viimesen päätöksen minä "jouduin" tekemään. Tuo prosessi (rodun miettiminen, kasvattajien etsiminen ja niiden kanssa yhteyden pitäminen ja lopulta koiran hankinta) olivat mulle ihanaa terapiaa ja vähän elin niinku toisen elämää...me sitte lasten kanssa haettiin hauvavauva ennen joulua kasvattajalta ja vietiin se äitille. Siellä he nyt viettävät päivät kahden kesken ja äitillekki on tullu ihan erilailla elämäniloa!
Mami: Kiitos sullekin onnitteluista! Voi että kauankohan maltat olla testaamatta? Nuo oireet kuulostaa kyllä oikeesti siltä ettei se tätönen ole sinnepäin ihan heti saapumassa :)
Mulla tuo kn elelee aivan omaa elämäänsä...minä kans tietenki sitäki rappaan (samalla lailla ku noita muitaki oireita kyttään) ja joka kerta vessassa käydessäni se on eripaikassa ja eri tuntunen...ja mää tietty pelkään ku se ei aina ookkaan ihan kova ja kunnolla kiinni...mutta seuraavalla kopelointikerralla se onki taas siellä kaukana ja ihan "kovana" eli valmista kauraa tämä rouva pyöreän seinän sisälle..
Tuuhan sitte kertoilemaan miten kävi! Minä kyllä luulen että se plussa sieltä testiin tulee...
Öö..pitäsköhän sitä kenties töitä tänään tehä.. :)
nani taas
Heippa kaikki,
en ole suurperheellinen, kaksi mukulaa vasta siunaantunut. Mutta.. saanko liittyä tänne, kun kovasti haaveilen suurperheestä, haluaisin 4-5 lasta ainakin. Minusta on IHANAA lukea teidän elämästänne, ihan kaikesta miten suurperhe toimii. Ja normaaliperhe näin niinkun muutenkin..
Oma lapsuuden aikainen perheeni oli me kaksi siskoni kanssa + vanhemmat. Ja minulla ja siskolla ikäeroa 8vuotta. Haaveilin aina siskosta ja useammastakin.. Meidän perheessä oli lisäksi väkivaltainen isä ja muutenkin pieni, sulkeutunut, kiero suku. Ne on jo ihmeissään katselleet, kun kaksi lasta olen "tehnyt", että kun näin nuorena (hmm, 27v olen) ja että eihän ainakaan enempää.. meillä ei siis ole mitenkään lapsiystävällinen suku, paitsi minä tietenkin.. :D
minulla ei siis ole käsitystäkään, millaista on normaalissa perheessä, muuta kuin omat lapseni ja mieheni, joille olen halunnut normaalia perhearkea tuoda, ei väkivaltaa ja normaalit rutiinit ja kuviot.
Saanko liittyä kuumeilemaan suurperheestä? kerron toki lisää itsestäni, jos haluatte, mutta niin mielelläni olisin osa tätä "perhettä" ja kuumeilua. olen hurjan epävarma ihminen ja pelkää edelleen isäni mielipiteitä, esim. lapsiluvusta, vaikka oma päätöksemmehän se on.
NANI: Ihan varman olette ekoja ketkä plussasta kuulee, sitten kun ja jos sellasen saan pissittyä:D Testaan ensi keskiviikkona jos ei tättähäärä ole luutansa kanssa sitä ennen tullu siivoamaan! Mä repesin ihan totaalisesti tuosta sun kuvauksesta raplaamassa kn:aa joka veskireissulla!! Mä opin tosta nelosesta sitä vasta tutkimaan, silloin raskautuessa se pakeni kovaa ja korkealle... ja on taas nyt sellanen saman oloinen kuin sillon, mutta tiedä häntä... kauheesti tekis mieli testailla, mutta maltti on valttia, senkin olen näissä hommissa oppinu, ei tule turhia pettymyksiä!
mami
Minulla olisi huomenna sitten se kierukan poisto (hmmmmm, montakohan kerta on tullut mainittua???). Jännittää. Ja huomenna sitten puolen yön aikaan suunnataan nenä kohti Lappia. Joten toivon kaikille kovin plussarikasta viikkoa, tulen nuuskimaan uutiset reilun viikon päästä, kun loma on ohi ja arki yötyössä taas alkaa :)
Pientä kutinaa ja kihelmöintia meillä päin on ilmassa, tästä kun se "oikea" kuumeilu ja odotuksen odottaminen sitten alkaa :)
Suurperheelliset ovat avarasydämistä porukkaa ja perheeseen lasketaan yleensä niin kaksijalkaiset, nelijalkaiset kuin jalattomatkin...... Minullakin noita rakkaita on aika liuta jo, kun minä hölmö lasken akvaariokalatkin perheeseen (kaikki joista huolta pidän)
Andrealle onnea operaatioon, hyvin se poisto tulee menemään! Minullekin tuo on tehty jo kolme kertaa, kolmen ensimmäisen ipanan jälkeen oli kierukka. Nelosen jälkeenhän alettiin heti tähän vitosen yritykseen, joka ei niin mutkattomasti käykään.... Toivon sydämestäni, että te kaikki muut siirrytte nopeasti odottajiin. Riittää, että minä roikun täällä vuosikausia! Hyvää lomaa ja Lapinreissua (tuohan mulle pari poroa, niin ei tarvitse sukulaisten kuittailla meidän rotuvalinnasta! Seuraavalle joka kysyy, miksi otetaan porokoira, vaikkei meillä ole poroja sanon ettei kaikki kultsujen omistajatkaan ole metsästäjiä eivätkä kaikki mäykyt pääse luoliin supeja ja mäyriä etsimään.)
Nani, kiitos synttärionnitteluista, se päivä on tosiaan tänään. 35 jo mittariin ja minä kun niin petasin viime kierron sille, että tänään plussataan!! Kaikki ovulaatiotestit ja greippimehut...... mutta kuten tässä jo tämän yrityksen kestäessä on saanut nähdä, asiat eivät aina mene omien halujen ja toiveiden mukaan. Vaan sitten lätkäisi tuon superlyhyen kierron ja superpitkät kuukautiset päälle. Nyt olisi sentään onneksi vuoto ohi - kai, siltä vaikuttaa. Tämä saa kyllä nyt olla täysin välikierto... Tenavat kipeinä, joten tuskin edes keritään peittoja heiluttelemaan muutamaan aikaan. JA minä aion nyt ihan tosissani seuraavat viikot miettiä ja jännätä vain ja ainoastaan sen koiramamman tilannetta... Ensi viikko on se kolmas viikko astutuksesta, jolloin saattaa jo ilmetä jotain käytösoireita ja kiinnittymisvuotoja.... tosin koirilla valeraskaus on niin yleinen ja oireet niin samoja kuin oikeassa tilanteessa, että pakko se on jännätä sinne ultraan asti - ja sitä tuleeko pentuja meille asti riittävästi onkin jännättävä synnytykseen!
Tervetuloa BABY-A! Itsekkin olen aika uusi täällä suurperhekuumeilijoissa, mutta viihtynyt olen, uskon että sinäkin viihdyt!
Andrealle onnea poistoon- kohta on koko homma ohi, hienosti se menee!
Katjalah: PALJON ONNEAA VAAN PALJON ONNEEAA VAAN....
Oma napa: Kyllä jännittää. Nyt se on myönnettävä... täti oireet puuttuu aivan täysin, lämmöt pysyy koko ajan 37 ja päälle, ihosta on tullut hirveen herkkä, vähän niinku kuumeessa, että tuntee heti kylmän kun nousee peiton alta, pakko laittaa pusero päälle välittömästi... kihelmöi oudosti...? alaselkä oirehtii, ja arkuus tonne alas vasemmalle on tullut takasin... ovis oli joko su 7.3, ma 8.3 tai ti 9.3 joten testiä teen vasta kun tuosta 9.3 on kulunut 14 vrk. Jos ei täti rynni!
mami 25/26-29
Terveppä terve!
Taitaa kaikilla olla näin lauantaina muuta tekemistä ku palstailla:) Täällä ukko on päiväunilla ja isommat lähti ton kuopuksen kanssa vähän happea haistelee, vaikka kovin kiva ilma siellä ei ole! Mutta pieni pyrähdys tekee terää itse kullekkin.
Meillä muutto lähestyy, aivan ihanaa:)) ei enää jaksas odottaa, pääsee vihdoinki laittaa omaa kotia.
Tänään olis kp 26/26-29. Lämmöt edelleen päälle 37. (37.3) napakka napukka, eikä tätioireita ollenkaan!! Testi polttelee kaapissa... nuhaa pukkaa päälle, se ei varmaan ole kyllä varsinainen raskausoire:D ukkoon menee hermot kyllä totaalisesti koko ajan, tätioire:( kauheeta ja jännää, ei tähän tosiaan ikinä totu!!
Ihanaa viikonloppua:)
Mami ja tehotytöt
jatkan yksinpuhelua....
napukka jossain korkeuksissa, lämmöt edelleen 37 ja päälle, alaselkää painaa ja vatsaa repii... jännittää.
mami 27/26-29
Ehtisköhän tässä hetken kirjoitella tännekin...
Andrea: Kiitos onnitteluista! Onnea sulle härvelin poistosta ja onnea myös nyt ku yritys todella alkaa, toivotaan pikaista tärppiä! Niin ja mukavaa lomaa, toivottavasti niagara ei pilaa lomaa kokonaan!
Katjalah: Voi surku sentään ku et saanukkaan sitä ihanaa synttärilahjaa! Oishan se ollu aika hienoa olla samaa aikaan o-puolella! Mutta kyllähän sää vielä ehdit :)
Mutta teillä jännämistä riittää siellä toisella osiolla :) Määhän aikoinaan plussasin tuon kolmosen kans ku meille oltiin jo katottuna pentuekki valmiina...olin siis jo luovuttanu että kahteen lapseen meillä jää ku 3,5v oltiin tuota häärätty..Eli voipi olla kuule että sieltäki voi se plussa tulla ku kaikkein vähiten sitä oottaa :)
Mami: Sulla alkaa olemaan kyllä jännät paikat siellä, miten ihmeessä sää maltat olla testaamatta?! =D Mää tein virallisen testin kp28, mutta myönnän kyllä että olin jo koklannu ovistestillä miltä näyttää ja se näytti jo tosi vahvaa plussaa ma eli kp26..
Toivotaan siis että se kaks viivaa tulee testiin, millon sitte teetki sen ja tuut sitte heti tänne kertomaan meille uteliaille miten kävi! bd bd
Baby-a: Täällä kans yks joka on aina halunnut suurperhettä! Meidän sukuun ja kaveriporukkaan kuuluu niin monenlaista porukkaan kans että vaikea ois aina kaikkia miellyttää. Eli meette vaan niinku itestä tuntuu, oon huomannu että se toisten miellyttäminen ku ei koskaan oikeesti onnistu! Eipä sitte harmita itteään myöhemmin ku ei kuunnellukkaan omaa sydäntään vaan jonku toisen..
Meillä siis suvusta ja kavereista löytyy sellasia just että "mitä te nyt enää lapsia haluatte" ja sitte toisaalta taas on niitä tosi suurperheitä, yhdellä perheellä on jopa 18 lasta!!
Eli mun puolesta ootte tänne sydämellisesti tervetulleet, suurperhekuumeilijat tarkoittaa mun mielestä sitä että siitä suurperheestä nimenomaa kuumeilee :)
ON: Voi järkky näitä menkkakipuja! Ja arvatkaa vaan pitääkö koko ajan ravata vessassa ku pelottaa niin kamalasti että oliko tää nyt normaalia että näin kovat menkkakivut on...? Voi että ku uskaltas vähän ees hengähtää! Oon monesti jo miettiny että meniskö jo käymään siellä omalla gynellä ja sitte järki tulee mukaan että hei, ei siellä vielä mitään voi näkyäkään!! Eli miten sitä vois nää muutaman viikon yli hypätä?!?
Mutta plussaisia kevättuulahduksia kaikille!
nani (uskaltaistko?) rv 4+3
pööh:(( miksi sitä AINA tekee tän itselleen?? aikuinen ihminen ja näin tyhmä. Olipahan taas raskausoireita:(( PERKELE.
pyyhkiessä punasta eli huomenna täti tulee:(( menen itkemään.
mami
Voi, mami, myötätuntohalaus, jos se nyt mitään auttaa!!!
ON: menkkamikälievuoto loppui to, joskohan tässä nyt mitään normi-ovista uskaltaakaan oottaa, kuitenkaan härvelin poistosta vain se 2 viikkoa.. Jonkin sortin nippailuja mahassa taas, kammottaa, et alkaa taas vuotaa. En oo tänä vuonna tainnut muuta kuin vuotaa!
Meilläkin muutto pian, ensi kuussa siis. Onneksi tekemistä piisaa, niin ei koko ajan itseään kyttää. Eipä :D
Aurinkoista alkuviikkoa, kaikille kaikinpuolin, lämpöisiä plussatuulia ?
Kiitos ananasmehu, kyllä auttoi:)
Olen itsestäni hirvittävän ylpeä:)) kävin nähkääs hampilääkärillä, nyt on hyvä mieli:)) Olen siis TODELLA hml kammoinen, joten on minulle kova pala...
Uutta kiertoa kohti, ovis olisi laskurin mukaan sama kuin tuota kuopusta tehtäessä, joten LA:kin olisi sitten sama 24.12 :)) taidan siis tästä kierrosta ottaa meille vauvan!!! Greippimehut on jo otettu käyttöön, samalla lailla mennään kuin viime kierto, kyllä se sieltä sitten joskus nappaa? hope so... Mulla kyllä onneks kanssa tulee tosi paljon muuta ajateltavaa nyt. Muutto sinne unelmakotiin, ja kaikkea kivaa....
mami kp 2/26 yk 2
Onpahan pino taas hiljainen...?
Täällä alkukiertoa mennään, avasin oman aiheen mun todella oudoista menkoista, mutta viimeyönä sitten hanat aukes, eli kaikki kunnossa kai...? oli kyllä toi outoa...
Mä tein itselleni sellasen lupauksen etten stressaa tällä vauva jutulla päätäni. En aio hukata elämästä enää yhtään kuukautta siihen että kyttään oireita, päiviä, tilaan testejä ja ajatukset pelkkää kuumeilua... en halua että tää liikaa taas vie mut mennessään. Tuota nelosta kun tehtiin 6 kk niin se oli yhtä tuskaa, mulla ei ollu mitään muuta sisältöä, enkä osannu hetkeksikään laittaa ajatuksiani johonkin muuhun, se oli kamalaa:( seksistäkin tuli pelkkää vauvan tekemistä. Eli en enää laske päiviä enkä kyttää itseäni vaan nautin elämästä, kaikesta uudesta ja kivasta ( aloitan erikoistumisen syksyllä) ja sain juuri uudesta paikkakunnasta johon muutetaan kuulla että pääsen ohjaamaan jumppia:)) Pysyn kyllä palstalla, ja toivon todella paljon plussia meille kaikille, mutta itse otan hiukan etäisyyttä asioihin ja priorisoin asiat uudella tavalla:)
Kaunista kevättä kaikille:) Rakastakaa toisianne.
Halauksin, mami jolla 4 upeaa lasta jo:)
päiviä vaan! Onnea Katjalah koirasta:) koirat on ihania, meillä on 2- vuotias bichon havanais poika:)
Täällä meneillään 21/26-29 eikä mitään oireita, mistään... tai no lapsille räjähdin viikonloppuna niin että heitin sipsikipon seinään, joten taitaa pms- oireet sieltä tulla:((
mami