SUURPERHEkuumeilijoiden alkuvuosi 2010
Aloitanpa uuden pinon, kun vuosikin vaihtui. Jos vaikka saataisiin uusia suuresta perheestä haaveilijoita joukkoon.
Meriutulle ISOT onnittelut! Niin sitä pitää. Kunpa pääsisi itse perässä.
Pitäkää peukkuja kiertoni tasaantumiselle....... Täällä eletään toivossa ja asiat on junailtu normikiertoon sopien. Jos nyt ihme tapahtuisi niin syyskuulle vielä ehtisin minäkin.
Sinuvi, ihanaa. kun kävit moikkaamassa, tulehan jatkossakin kertomaan kuulumisia!
Tosiaan kaikki suurperheelliset tai isosta perheestä haaveilevat, tänne vain ettei minun tarvitse yksinäni haaveilla!
Katjalah kp15/??? + nelikko + haaveet
Kommentit (169)
Eikös me sanottu, että tuonne sinäkin meitä seuraat!!! Tervetuloa vain odotuspuolelle!
Hophop Andrea meihin odottaviin, onnea :)
Täällä olis uusi suurperhekuumeilija!
Viidettä kuumeillaan ja yrityskin aloitetaan ihan pian.
Mahdankohan vaan olla ainoo täälä, kun niin moni on plussanut, isosti onnea vaan teille!!!
täällä kuuden lapsen ja tosi monen keskenmenneen äiti.kuopus on jo yli 2vee,ja 10 4+4-10+4 keskenmenoa mahtuu tohon 2 vuoteen.
kova kuume on,haluttaisiin iso perhe,2-4 vielä..ainakin..
kierto on sekaisin kaikkien hornoonihäikkien kera,taitaa olla lekurireisu,ellei nyt jo tärppää pysyvämin..
Mun oli aivan pakko tulla naputteleen tänne, ko pitkästäpitkästä aikaa tulin tälle sivustolle ja silmiin iski pari tuttua nikkiä =) Katjalah ja Maalaisomppu, moi! Onnea plussasta teille ja kaikille muillekkin. Muu muistaa kuka muistaa...Enivei, meillä kans iski ankara kuume päälle ja seuraavalle (mulla vitoselle) on annettu lupa tulla, kun vähän aikaa ollut kierukka lähti nevadaan tossa viime kuun loppupuolella. Meän uusioperheen ipanat on 13, 10, kohta 3, kohta 2 ja 8 kk. Mutta ompa mahtista olla taas täällä ;)
Tulihan tänne pari uutta lisää :)
Tosi monta keskenmenoa oot heppis joutunu kokemaan :( mulla on niitä kans muutama, viimesin ennen tuota nuorimpaa, joka on nyt 2v.
AmaliaJoelkin kuumeilee vitosta, aika monta viidennen kuumeilijaa on täältä tuonne odotuspuolelle jo siirtynytkin.
Meillä on lapset pian 10, pian 5, 3,5v ja 2v
Sitte löytyy noita karvaisia lapsia liuta myös.
Ihana ilma tuolla, täytynee painua ulos!
Täällä sitä oltiin myös tuossa reilu vuos taakseppäin ja siitä tuloksena nyt n.0,5v pikkupoika. Ja nyt nostaa taas pikkuhiljaa uusi vauvakuume päätään. Lapsia ennestään 6 eli seittosta kuumeillaan-ei kuumeilla-kuumeillaan eli vaihtelee välillä lähes päivittäin. Lupa on kuitenkin tulla jos on tullakseen. :)
Monta tuttua nikkiä täällä jo näkyikin :) Taitaa olla lähes aina ne samat jotka tänne palailee ja uusiakin onneksi välillä tulee :) Terkut tutuille nimille ja onnittelut raskautumisista. Ja Katjalahin raskausuutinen olikin erityisen kiva :)Onnittelut siitä!
Mä täällä jännäilen et mitenkähän käy. Ilmaantuuko ne menkat tässä jossain vaiheessa vai pääsenkö taas vatsaa kasvattamaan :) Imettelen kyllä edelleen reippaasti pikkumiestä mut eipä se ole ennenkään mulla vaikuttanut raskaaksitulemiseen.
tämän puolene odottajat on siirtyneet omaan pinoonsa odotuspalstalle. Ja mullakin tuli testiin ne maagiset kaksi viivaa tänäaamuna, joten hiljenen minäkin tällä puolella :)