Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUURPERHEkuumeilijoiden alkuvuosi 2010

05.01.2010 |

Aloitanpa uuden pinon, kun vuosikin vaihtui. Jos vaikka saataisiin uusia suuresta perheestä haaveilijoita joukkoon.

Meriutulle ISOT onnittelut! Niin sitä pitää. Kunpa pääsisi itse perässä.

Pitäkää peukkuja kiertoni tasaantumiselle....... Täällä eletään toivossa ja asiat on junailtu normikiertoon sopien. Jos nyt ihme tapahtuisi niin syyskuulle vielä ehtisin minäkin.

Sinuvi, ihanaa. kun kävit moikkaamassa, tulehan jatkossakin kertomaan kuulumisia!

Tosiaan kaikki suurperheelliset tai isosta perheestä haaveilevat, tänne vain ettei minun tarvitse yksinäni haaveilla!

Katjalah kp15/??? + nelikko + haaveet

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon basilika5 !

Vierailija
42/169 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri poistattamassa kierukan. Mies on pari kuukautta vihjaillut omasta vauvahaaveestaan ja nyt sitten päädyimme että annetaan vielä tulla meille yksi. Meilläkin on kolmessa edellisessä raskaudessa ollut alussa toinenkin pussi joka on sitten poistunut alkuraskaudessa, joten vähän jännittää että käykö nyt niin vain voisiko olla tälläkertaa "hyvä tuuri" ja tulla suosiolla heti vain se 1. Aika hurjaa olisi jos tähän nyt tupsahtaisikin tuplat! :D

Suurperhe on kyllä vähän katsojan silmissä. Meillä on nyt siis lapset alkuvuodesta 1996, loppuvuodesta 1997, alkuvuodesta 2002, alkuvuodesta 2004, alkuvuodesta 2006 ja loppuvuodesta 2007. Ja nyt sais tulla jos on tullakseen.

Nyt vain jännittää vähän miten muu ympäristö ottaa jos/kun tulee vauva-uutisia. :D Kivaa shokeerata toisaalta! Se kun on ollut sitä joka kerta sen jälkeen kun kolmatta aloimme odottaa :D Mukavaa vuotta odotellen

seisk@-78

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänhän pino aktiivisena.

Sitten ON: Mikä ihme siinä on, että ihmisen pitää hamstrata kaappinsa täyteen raskaustestejä ja sitten ei millään osaa pitää näppejään erossa niistä. Täällä olen taas kerran kehitellyt muutaman päivän ajan "raskausoireita" ja joku pakko-oireyhtymä veti kaapille. Tein sitten yhden herkän testin ja varmaan kämmäsin koko liuskan. Kontrolliviiva tuli normaalisti, testialue värjäytyi kokonaan punaiseksi... Sitten jonkin ajan kuluttua siihen testialueelle ilmestyi viiva. Haamupa tietysti, pitikin mennä tekemään. Nyt nämä valeoireet eivät ainakaan häviä minnekään... piinaan itseäni taas muutaman päivän ennen uuden testin tekoa. (tilasin noita onestep testejä kotitestistä tai jostain muusta nettikaupasta aikanaan älyttömän pinon, noin 20 niitä on tehty ja koskaan vielä ei mokomaa osunut tielle)

Tulipa omanapainen viesti, anteeksi. Mutta kun niin risoo tämä oma malttamattomuus. Kun tuo kierto on ollut nelkun jälkeen ihan mitä sattuu niin tuskin olen raskaana. Ja tällasesta ei kannattaisi edes mainita sanaakaan, mutta kun kerran olen hölö niin olen sitten kunnolla!

Katjalah kp22/????

Vierailija
44/169 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitten siitä mun malttamisestani, tein toisen testin ja sekin näytti haamua... No, pitää koittaa nyt malttaa vähän aikaa ennen seuraavan tuhlaamista. Ja pitää hommata joku kunnollinen testi myös. Ei pitäisi aina sortua testailemaan vaan odotella kiltisti mitä tuleman pitää. Kun kyllähän tuon raskauden aina on sitten ajallaan huomannut.

Vierailija
45/169 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää palstailu on vaikeaa, kirjoitin pitkät pätkät, sitten lopetin kun sain kaverin kylään, ja nyt katson uudelleen, niin mitään omaa viestiä ei tullutkaan.

No, lyhyesti vaan että

SUPERONNITTELUT MERIUTULLE:) IHANAA, IHANAA, IHANAA!!!!

- ja pahoittelut kaikille km'n kokeneille :(

sinuvi rv22

Vierailija
46/169 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut täällä käytyä sitten aikoihin. Kirjottelin nimimerkillä äippäneljälle tai jotain sellaista. No nyt tilanne on se, että tänään olisi rv 18+3 eli la 16.6 :) Meillä sitten tärppäsi tosi nopeesti taas. Eli viides tulossa. Ja vauhtia riittänee kun nyt muksut 1v, 2v, 3v ja 5v. Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!

Vierailija
47/169 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, kun aina näille sivuille eksyn vaikka ajatus oli neljännen syntymän jälkeen että nyt riittää.... Tässä kuitenkin vielä vasta pohdinnassa tuo viides ehkä sitten kuitenkin. Mieskin puhui jo seuraavasta ja kysyin onko tosissaan?! Minä en siinä vaiheessa vielä ollut... enkä tiedä olenko vieläkään.

Saatan täällä käydä kirjoittelemassa. Yrityksen aloitus ehkä kuitenkin vasta kesän jälkeen jos niikseen on.

Minulla neljä pientä esikoinen aloittaa syksyllä koulun ja toinen lapsista eskarin. Eläväiset 03,-04,-06 ja -09 sekä kohdussa todennäköisesti kätkytkuoleman kokenut (lääkärin arvio) -08.

Mammariini ja nelikko

Vierailija
48/169 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumeilemaan kuudennesta vauvasta vaikka vähään aikaan sitä meille ei varmaankaan tuu mutta saahan sitä silti kuumeilla:)

Meillä lapset on syntyneet joulukuussa 2004 ja 2005,tammikuu 2007,maaliskuu 2008 ja marraskuu 2009.

Menkat ei ole synnytyksen jälkeen vielä ees alkaneet.

Vierailija
49/169 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottaudun. Viidettä "kuumeillaan" tai ehkä annettu mahdollisuus. Tylsästi ei olla jaksettu ovulaatiopäiviä tms.laskea =).Nyt meneillään kolmas yrityskk ja tädin pitäisi kurvailla tämän viikon aikana...taitaa olla virallinen päivä tänään elikkäs kp26/26,menikös oikein..;D

terveisin, pööh

Vierailija
50/169 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu kuvotuksen ja huippailujen jälkeen testasin tänä aamuna hädin tuskin silmin havaittavan plussan =). missähän vaiheessa vahvistuu? muut kun olen testannut vasta 1-2vkoa poisjääneistä menkoista.niin ja toivottavasti vahvistuu...

pööh kp 27/26

Vierailija
51/169 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kurkkimassa,ketkä vielä kuumeilee!Taitaa olla siirtyneet odottajiin jo....

Tsempit kaikille,gianni ja 7:n katras vatsassa lisäystä rv 14+

Vierailija
52/169 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin täti perkele tuli kuitenki vielä Kp 30/26,oiskohan ollu alkurask.km. =(

Ei muutakun uuteen kiertoon ja toivoon =)

terveisin, Pööh kp4/26

Vierailija
53/169 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten vauvakuumeen paikka taasen...

seitikko on vasta sen kolme viikkoa vanha, mutta jo päätetty yrittää sitä kahdeksikkoa heti, kun aika on sopiva.

Vauva on ihana ja suloinen ja se kuudes tyttö perheessä, joten eiköhän olisi jo pojan paikka.

Synnytys itsessään on parin tunnin homma minulle ja se on vaan niin mukavaa että. Kuulun niihin hulluihin, jotka sanovat ettei synnytys koske ja otan koko jutun sellaisena "harjoitustreeninä".

Korvikkeet otetaan varmaankin taas esille parin viikon päästä, joten kierto palautuu ennalleen suh pian. Maitoa riittää sen minkä riittää, yleensä aina se kuukauden tai kaksi.

Näin meillä. Ei se koira eroon karvoistaan pääse, se on tullut todettua useamman kerran. :-)Uutta vaavia tekee mieli. Homma on jo yhtä rutiinia.

Pusut kuonoon kaikille.

Täällä muuten on tuttuja nimiä listalla...

Riesa.

Vierailija
54/169 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli odotuspuolelle ei pääse sitten millään... Siispä hyppään takaisin pinoon. Kuukauden päästä tulee tällä erää jo vuosi täyteen tätä kuumeilua. Ja kai se sitten olisi vähitellen aikalisän paikka.

Harmittelut Pööh, mutta jospa ensi kuussa plussattaisiin yhdessä.

Tai kahteen kertaan on plussattu ja yhtä usein tiputtu korkealta ja kovaa.

Tervetuloa uusille kuumeilijoille... Ja Riesaa olen jo odotellutkin takaisin, arvasin ettei koira pääse karvoistaan eikä Riesa kuumeilustaan. Sama juttu varmasti täällä, JOS vielä joskus nyytin saan, vähän alkaa usko mennä. Niin varmasti olisin sitten taas vähän ajan päässä uutta haaveksimassa, mutta tosiaankin pitäisi ensin saada se vitonen. Ja Riesa: Vielä onnittelut uusimmasta perheenjäsenestä!

Täällä tänään huokaistu helpotuksesta, tasan kuukausi sitten koettu varhainen keskenmeno ja tänään tulivat kuukautiset, eli kesäisen jälkeinen maratonkierto (105päivää) ei onneksi nyt uusiutunut........ Nyt tässä kierrossa kun saisi uuden plussan, niin se olisi sitten synttärilahja ensi kuussa, se toivotuin. Toinen LIKI yhtä toivottu on koiratarha, jonka tulen saamaan joka tapauksessa, se plussa on epävarmempi, mutta jos nyt olisi paremmat ajat edessä viimein sen asian suhteen...

55/169 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa se on munki vuoro pinoutua tässäkin pinossa...edellisestä kerrasta onki jo useampi kk...pahoitteluni!

Kappas tänne onki tullu tuttuja =D heippa Mammariini, Aiha ja Jonn@!!

Pööhille pahoittelut ja halit..

Katjalah: Onnea tädin saapumisesta, kait..!? Tietty on hyvä että kierto on jo normaali km:n jälkeen tietää että kaikki on kondiksessa..Onnea uuteen yritykseen jos vaikka plussa tulis synttärilahjaksi!

voi että onko teillä jo tiedossa ne tyttöhuskyt että millon ne teille tulee? Mulla on ollu jo ööö..16v koirakuume ja nyt vihdoin ukkkokulta alkaa näyttämään vihreää valoa sen suhteen että josko vuoden päästä ku muutetaan niin koira sitte meillekki saadaan!! JEE! Meillä tosiaan on muutto eessä vuoden päästä kesällä viimeistään. Muutetaan takasin tuonne pohjanmaalle mistä aikoinaan otettiin ja lähettiin...ei siis viitti koiraa hommata enää tähän taloon ja muutenki turhaa stressiä hauvelillehan muutosta sitte tulee ku eihän se raasu sitte vielä kovin vanha ois...Mulle kyllä se kasvattaja jonka kans yhteydessä olen ollut laitto viestiä että heille ois pentuja tulossa...Mutta pitää nyt maltaa vielä...

Voi että Riesa! Onnea pikkuisesta prinsessasta!

ON: Plääh! Mulla on meneillään kp 65...lukemattomia negatestejä takana ja lopulta terot sain kiertoa hakemaan...vuotoa siis ootellessa, katotaan nyt millon suvaitsee alkaa..Tän vuoksi kävin gynellä joka tuumas että PCO-tyyppiset munasarjat mulla on eli en siis ovuloi enää ollenkaan??...hoidoksi mulle tulee clomit heti ku tuo vuoto alkaa niin alotan ne 3.pv. Seurantaultraa mulle ei ekaan kiertoon tuu ku munasarjat oli niin tukossa ettei sieltä taida ihan heti irrota mitään eli kaks clomisatsia vedetään ja sitte ultralla katotaan tapahtuuko siellä yhtään mitään. Clomit mulla on heti kaksinkertaisena annoksena, vähän hirvittää ku kaverilla oli yks tabl/pv ja oli kuulemma aika hirveetä :/

Lekuri on ollu tosi toiveikas aiemmin mun raskautumisen suhteen mutta jotenki ei sitä ollu enää ja samalla tietty itellä toiveet raskautumisen suhteen on lopahtanu...Tällä menolla se mun ikuinen haave suurperheestä kyllä karisee joka hetki enemmän ja enemmän... ;( ku ikääki tulee taas vuosi lisää mittariin ens kuussa..

Mutta hurjasti tärppionnea ja plussatuulia kaikille sitä haluaville!

nani

Vierailija
56/169 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos pahoitteluista!

nyt jo uudella innolla eteenpäin. Tässä jo jokunen kk ollaan "annettu vauvalle mahdollisuus", muutta tän haamun ja vuodon jälkeen päätettiin että todellakin halutaan vielä viides ja sitten jätetään hommat nuoremmille. Minä 34 ja mies 35. Katsotaan kuinka nyt sitten käy , aikanaan kax lapsista lähtenyt eka kierrolla, yksi vahinko (ja sitäkin rakkaampi) ja yksi miltei kahden vuoden aherruksen tulos,johon sisältyi myös 6kk clomit,en huomannu mitään käytön aikana ,niinkuin joku teistä murehti(pahoitteluni ,nimimuisti on surkea).

kaikkea löytyyy =), niinkuin myös yksi sectio ja yksi syöksy ja kaksi "normaalisti",todellakin jännittyneenä odotan mitä tämä viides tuopi tullessaan,kunhan vaan tärppäisi..

Tärppionnea kaikille =D!!

terveisin, Pööh kp5/26

Vierailija
57/169 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan! olen täällä joskus aikoja sitten muistaakseni kirjoitellutkin? Taustalla ainakin ollut ;) Olen 35-v 4 lapsen äiti Satakunnasta, haaveissa olisi viides (ja kuudes jne) lapsi. Mies on vihdoin näyttänyt vihreää valoa tuolle vitoshaaveelle, ja kierukka minulta poistetaan maaliskuun puolessa välissä, silloin sitten päästään tositoimiin :)

Perheessä on ennestään 16-, 14- ja 6- vuotiaat pojat sekä 11- vuotias tyttö.

Vierailija
58/169 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä ilmoittautuisin mukaan joukkoon:) Eli olen 4 ihanan prinsessan äiti Etelä-suomesta. Nyt alkaa sitten sen pienen vitosen yritys. Samoin meillä, Andrea, mies antoi kanssa luvan, ja aivan ihana fiilis:)) Olemme uusperhe, edellisestä liitosta on tyttäret syntyneet -97, -99, -01. Ja tästä uusesta liitosta meillä on tyttö -07. Pillerit siis jäi juuri pois, nyt mennään menkkojen loppua... jännää!! Lueskelen nyt enemmän teidän muiden juttuja, jotta pääsee tutustumaan kunnolla!

tänään siis kp 5/27-29 ja yk 1

Vierailija
59/169 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidettä kuumeillaan ja tarkoitus olisi yritys aloittaa kesä-heinäkuulla.

Vierailija
60/169 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken niin vanha täälä ole minäkään =). Taisin aikanani tota nelosta jossain ketjussa kuumeilla en järin ahkerasti mutta kuitenkin.. Kiva että muitakin useamman lapsen toivojia kuin minä,olen pitäny itseäni jonkin sortin friikkinä kun se kuume hiipii aina takaisin ;D.

Nyt kp16/26-30,jollen väärin itseäni lue,ovulaati tässä kierrossa ajoissa kp13... kp12 oli vällyjen viskontaa,joten aika näyttää...;D

terveisin, Pööh