Kyllä hävetti tänään Prisman hiljaisessa hetkessä!
Oltiin siis Prismassa klo 12 aikoihin, kun alkoi kahden minuutin hiljainen hetki. Ei oltu Sellon Prismassa vaan ihan toisessa. Mutta kuitenkin siellä osa ihmisistä jatkoi ostosten tekoa, penkoi vaaterekkejä ym. Oli varmaan liian vaikeaa olla se 2 minuuttia paikallaan.
Kommentit (144)
Olin sillon töissä kun tsunamin uhreille oli hiljanen hetki. Siel jotkut vaan pokkana jatko shoppailua.Sivistymätöntä käytöstä aikuiselta ihmiseltä!!
että tulee etukäteistiedon mukaiseen kutsuvierastilaisuuteen kuten hautajaisiin ja alkaa sitten kesken arkun laskun lähetellä tekstaria, koska ei halua osallistua moisiin hiljaisiin hetkiin.
Jos tapaus ei sua hetkattanu niin pidä se omana tietonasi.luulen että suurin osa tuntevista ja sydämellä varustetuista ihmisistä tunsi jotain.Mä ainakin olin hiljaa ja mietin kaikkia rakkaitani.Ja kyllä mä olen miettiny sitäkin että se olisi voinut sattua myös omalle tai jonkun rakkaan kohdalle.
kun hiljainen hetki on päällä. Voisi vaikka laittaa youtubeen kaikkien nähtäväksi millaisia juntteja kaupoissa käy.