Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni itki eilen kuin pieni lapsi, että

Vierailija
02.01.2010 |

ottaa minusta eron, jos ei pian saa seksiä. Olen pettynyt häneen ja vihainen. Seksi ei kiinnosta ja tuollainen painostus vaan saa ahdistumaan lisää.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä syyttää VAIMOA?? mikä ihme teitä ihmiset vaivaa?? Jos mies uhkaa erolla jossei saa pillua niin huhhuh! Vaimo on varmasti väsynyt pienestä lapsesta ja mies vieressä ruinaamassa ! Ei mikään ihme että halut menee jos mies vaan ruinaa! On helvetti tosi rakkautta uhkailla erolla ellei sitä pillua tule!!!

Kiva huomata, etten ole ainoa. Mutta voiko tosiaan olla suurin osa ihmisistä oikeasti tuota mieltä, vai onko se vain täällä av:lla?

Vierailija
102/103 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksi kuuluu parisuhteeseen. Ilman sitä puuttuu olennainen osa. JOs ei haluta on jotain vikaa korvien välissä tai hormonaalisesti. Hakeutukaa hoitoon sellaiset. MIes tarvitsee naisen läheisyyttä ja seksiä samoin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli sama, synnytyksen jälkeen ja pienen vauvan kanssa ei huvittanut. Annoin kerran ja huomasin nauttivani seksistä enemmän kuin ennen. edelleen minulla on kausia kun ei haluta, mutta sitten on kausia kun pitäisi koko ajan saada.

Mielestäni kovin yksilöllistä. Suosittelen kokeilemaan, mutta jos senkään jälkeen ei huvita niin toivottavasti ajan kanssa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi