Mieheni itki eilen kuin pieni lapsi, että
ottaa minusta eron, jos ei pian saa seksiä. Olen pettynyt häneen ja vihainen. Seksi ei kiinnosta ja tuollainen painostus vaan saa ahdistumaan lisää.
Kommentit (103)
on ihan omaa taitamattomuutta, jos et saa. Kun olet päättänyt vietellä vaimosi, ei ensimmäinen keino ole itku! Haloo, miten säälittävää! Säälin siis naista(AP) enkä suinkaan itkupilliä. Mies vois todellakin päättää, että tekee kaikkensa ja varmasti onnistuu vähemmälläkin. Hyvä alku on saada nainen nauramaan se rentouttaa. Piilottakoon vaikka timanttisormuksen housuihinsa ja käskeköön etsiä ;o
Ei se miehen velvollisuus ole nuolla varpaanvälejä, jotta rouva suostuu sängyssä johonkin. Eikö mies voisi ajatella niin, että suostuu sitten nuolemaan ne varpaiden välit, kun nainen ensin suostuu petipuuhiin? Mä ainakin olen huomannut, että pitkä tauko saa haluamaan seksiä entistä vähemmän. Kun useammin touhuilee, sitä halukkaampi on.
Parisuhteessa on lupauduttu harrastamaan seksiä ja se on lupauksen pettämistä vetää hanat kiinni. Ei tietenkään aina tarvi suostua ja voi olla jotain hetkellisiä esteitäkin, mutta kokonaan homman lopettaminen on samanlainen petos kuin käydä vaikka vieraissa.
"miehen pitää saada" "älä muija pihtaa" jne..
Mitä aikaa te oikein elätte?
Seksihän toimii ja tuntuu mukavalta jos muutkin asiat ovat kunnossa parisuhteessa. Harvoin se seksi ihan noin vaan lakkaa olemasta kivaa.
Mua henk.koht. ärsyttää toisessa vonkaaminen ja se, että esileikit pitäis olla jotain mieltä hipovia ylipitkitettyjä hyväilyjä tms. Ja kyllä olen nainen, en vaan JOKA kertaa välitä semmosista, varsinkaan jos oon väsyksissä.
Joku mainitsi sen ärsyttävän lässytyksen, se vissiin tulee noille ukoille jossain kohtaa elämänvaihetta.
Oikeasti seurustelumme alkuvuosina ukko ei suvainnut minkäänlaista kosketusta eikä antanut minkäänlaista kosketusta, jos ei lopputuloksena ollut seksiä. Kyllä niissä vuosissa kouliintui ja karaistua muutamien itsensä uneen itkettyjen öiden jälkeen, että hellyyttä ei vaan ole eikä tule, on vaan seksiä.
Miksi nyt mun pitäisi vuosien jälkeen aina vaan antaa ja haluta seksiä? Parempi, että torjun heti halailut yms yritykset, ettei tuu väärinkäsitystä, että haluan seksiä ja tällä tavalla petän mieheni odotuksia? Nyt on kaikki niin selkeää, että! Sanon jos haluttaa, muussa tapauksessa on turha vongata. Tähän miehet haluavat? Selkeitä naisia, jotka osaavat sanoa mitä haluavat ja sen myös selkeästi ilmaisevat? ei tarvitse arvailla, että haluaisko se kuitenkin..
ei vaan haluta. Luulin, että parisuhteemme perustuisi muuhunkin kuin seksiin, mutta nyt mies on näyttänyt todellisen luonteensa. Meillä on lisäksi alle vuoden ikäinen vauva. Pitäisikö antaa, vaikka ajatuskin seksistä ällöttää? ap
Jos ei osaa runkkailla paria vuotta. Kyllä parivuotta ilman seksiä kestää. Muuten ei ole mies vaan hiiri.
että jos mies ei suostu runkkaamaan niin sitten itkee. Avioliitto on pyhä eikä avioliitossa petetä ketään.
Jos haluaa pettää tai käydä huorissa niin silloin erotaan ensiksi siistissä sovussa.
Silloin molemmat ovat omillaan.
Sääli että miesten lihanhimo ja perversiot tuhoavat usein perheen. Miesten pitäisi välillä ajatella myös lapsia eikä omia eläimellisiä himojaan.
Ihminen kaipaa läheisyyttä, kosketusta, hellyyttä. Miksiköhän heterovangitkin saattavat harrastaa homoseksuaalisia suhteita vankilassa, vaikka kyllähän siihen itse tyydytykseen riittäisi runkkauskin?
Rakas vaimoni ilmoitti ettei halua seksiä, ja tahtoisi toistaiseksi olla vain ystävä. Ystävinä hoidamme lastamme.
Olen nyt runkannut jo 7kk ja alan jo tottua tähän.
Runkkailuun ei harmittavasti tahdo löytää aikaa ja sopivaa paikkaa. Monesti teen sen yöllä kun muut nukkuvat.
Olisin toivonut edes jouluksi seksiä tai uudeksivuodeksi. No aina ei saa mitä haluaa. :(
ei vaan haluta. Luulin, että parisuhteemme perustuisi muuhunkin kuin seksiin, mutta nyt mies on näyttänyt todellisen luonteensa. Meillä on lisäksi alle vuoden ikäinen vauva. Pitäisikö antaa, vaikka ajatuskin seksistä ällöttää? ap
samassa tilanteessa kun ap. Seksi huvittaa huomattavasti vähemmän kuin miestä ja meillä on alle 1v. lapsi ja toinen isompi lapsi. Harrastan ainakin kerran viikossa seksiä, vaikkei huvittaisi, sillä muuten miehelläni alkaa kiristyä vanne pään ympärillä ja kellään ei oo mukavaa.
Oon oppinut sen että elämässä joutuu tekeen kompromisseja ja aina ei voi voittaa.....
koko elämä aikaa harrastaa seksiä. miksi mies haluaa heti? eikö hän voi odottaa muutamaa vuotta?
Itsetyydytys ei ole KOSKAAN sama asia. Ap voi tyydyttää miestään muutenkin kun vain pimpillä, jos ei kerran seksi maistu.
Huomaa että täällä taas puhuu naiset jotka ei ymmärrä seksin päälle yhtään mitään tai sille että kipu voi olla jopa fyysistä jos ei "saa".
se on aika paljon vaadittu. Ei ehkä sellaisen ihmisen mielestä kellä ei himoja juurikaan seksiin ole, mutta kyllä se on yhtä helvettiä olla ilman jos halua riittää. Mä en odottais muutamaa vuotta todellakaan. Ja ihan nainen olen.
Rakas vaimoni ilmoitti ettei halua seksiä, ja tahtoisi toistaiseksi olla vain ystävä. Ystävinä hoidamme lastamme.
Olen nyt runkannut jo 7kk ja alan jo tottua tähän.
Runkkailuun ei harmittavasti tahdo löytää aikaa ja sopivaa paikkaa. Monesti teen sen yöllä kun muut nukkuvat.Olisin toivonut edes jouluksi seksiä tai uudeksivuodeksi. No aina ei saa mitä haluaa. :(
Eihän hän edes rakasta sinua jos et saa seksiä. Sinuna hakisin eron. Pidä varasi et pian ole enää mies vaan kapinen runkkari. Tiedätkö mitä runkkareista sanotaan? Eivät saa naisia.
onko sinulle tullut mieleen, miten nöyryyttävältä saattaa mieheltäsi tuntua, että hän joutuu jopa anomaan itkien sinulta läheisyyttä? Sillä läheisyyttähän seksi on myös.
Mitä pahaa miehesi on tehnyt sinulle, ettet halua antaa hänelle tuota läheisyyden ja kumppanuuden tunnetta? Kerro se hänelle.
Onhan ihmeen hieno merkki, että mies osaa itkien kertoa, mitä hän kaipaa suhteeltanne! Eikä vain mene ja hae tyydytystä muualta. Minusta tämä piirre on todella hieno miehessäsi! Hän rakastaa sinua. Ja haluaa sinua. Eikä ketään tilapäistä viihdykettä.
Ojenna hänelle kätesi ja yrittäkää puhua asiasta ja antaa toisillenne kummankin kaipaamaa läheisyyttä. Ehkä sinäkin voisit yrittää kertoa miehellesi, millä tavalla toivot hänen lähestyvän sinua - jos vaikka kaihdat liian nopeasti etenevää seksiä - tai väsyneenä päinvastoin liian hitaasti etenevää.
Ihan totta - tuo, että miehesi avautuu jopa itkien asiasta, on pikemminkin syy kunnioittaa häntä entistä enemmän, eikä pettyä.
niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa!
Seksi on seksiä, toiminto ja akti.
Läheisyys on ihan jotain muuta.
Ei miehet mitään läheisyyttä kaipaa vaan panoa silloin tällöin ja mielellään usein.
Miksi naisten pitäisi siihen alistua, jos ei halua?
Kumppanuus on sitä, että tekee toiselle hyvää ja antaa hyvän olon tunnetta molemminpuolisesti. Jos näen, että mieheni on onnellinen ja tyydytetty, niin minäkin saan siitä tyydytystä.
On se ihme juttu, että niin moni ajattelee vain omaa napaansa eikä lainkaan sitä läheisintä ihmistä vierellään.
Minulle, naiselle, seksi on ennen kaikkea myös läheisyyttä - mutta ehkä sinä, joka toisin väität, oletkin niitä, joka levittää reitensä vain ja ainoastaan täyskännissä tai kun luulet saavuttavasi aktilla jotain muuta hyvää.
niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa! Seksi on seksiä, toiminto ja akti. Läheisyys on ihan jotain muuta. Ei miehet mitään läheisyyttä kaipaa vaan panoa silloin tällöin ja mielellään usein. Miksi naisten pitäisi siihen alistua, jos ei halua?
et kyl maar mää mieluummin runkkahan kun vetelen lahnaa. Hyväksikäyttö ei o mun juttu.
jos en saisi mieheltäni seksiä, koska rakastan häntä täydestä sydämestäni ja seksi kuuluu hyvään parisuhteeseen. Ja jos hän huomioisi vain vauvan eikä uhraisi mulle ajatustakaan ja pahimmassa tapauksessa vielä v*ttuilisi minulle päin naamaa (kuten ap selkeästi tekee miehelleen)... vähemmästäkin alkaisi itkettää.
parisuhde ei ole mikään äiti-lapsi-suhde .
eikä se ,jos haluaa seksiä ,tarkoita sitä että suhde on VAIN seksisuhde.
miehesi itkee,koska luultavasti rakastaa sinua niin,ettei halua erota,mutta kokee ettei muuta vaihtoehtoa enää ole.
Kyllä minä pettäisin. Outo itkupilli sinulla sielä kotonasi. Jätä mokoma!
Mutta meillä on ollut samanlaisia ongelmia, ei joka yö mutta ajoittain.. Mieheni väitti että tämä tapahtui unissa, eikä myöntänyt/ymmärtänyt asiaa hereillä ollessaan.
avauduin sitten tästä terapiassa, sa sanoin että se on mielestäni pahoinpitelyä, enkä sen vuoksi voi sietää miestäni. Suosittelen menemään terapiaan! BTW. minulle neuvottiin täällä AV:lla olemaan kunnon vaimo ja antamaan miehelleni keskellä yötä.. kiitti siitä "siskot" ette tiedä miten pahalta sekin tuntui..