Mieheni itki eilen kuin pieni lapsi, että
ottaa minusta eron, jos ei pian saa seksiä. Olen pettynyt häneen ja vihainen. Seksi ei kiinnosta ja tuollainen painostus vaan saa ahdistumaan lisää.
Kommentit (103)
Kuinka pitkään miehesi on ollut puutostilassa?
Oletko sinä "MINUA ei kiinnosta, vähät puolisostani" ottanut huomioon miltä puolisostasi tuntuu? ..ihme että hän enää edes haluaa seksiä kanssasi. Parempi varmaan että eroatte niin miehesi saa mahdollisuuden löytää jotain parempaa, sen hän selvästi ansaitsee.
Ei vaan jaksa, kun pitää töissä päivisin käydä. Kun tuolle kelpaisikin vaan se pikapano illalla, mutta kun pitää pitkin yötä alkaa kähmimään ja repimään minulta vaatteita pois. Menee vielä nukkumaankin puolilta öin ja itse olen yleensä jo unessa tuolloin. Heti alkaa kähmimään, kun sänkyyn pääsee. Jos kiellän, yrittää myöhemmin yöllä uudestaan. Joskus olen mennyt sohvalle nukkumaan ja sanonut, että haluan nukkua yön yli. Niin tämä alkaa murjottamaan ja vääntämään itkua, kun en viereen tule. Lupaa, että nukutaan vaan ja lupaukseksi se aina jää. Onpa tuo minut joskus nukkuessani raiskannutkin ja kerran yritti sitoa käteni, kun nukuin. Heräsin siihen ja sellaisen metelin nostin, että nuo sitomisjutut on onneksi jääneet. Eikä sekään auta, että päivällä saa. Haluaa silti yölläkin, kun ei osaa vaan nukkua vieressäni. Muuten ihan mukava mies. Ymmärrän oikein hyvin jos joku ei miehensä kanssa seksiä halua. Joillekin kun ei riitä mikään.
puutteessa olevaa miestä voi hoidella muutenkin kuin antamalla pillua? Vai sitäkö se nimenomaan haluaa?
että ap:n pitäisi nyt ymmärtää tuosta pikkulapsimaisesta itkusta, että aikuisella miehellä on tosi kyseessä. Kyllä minäkin saattaisin itkeä, jos mieheltä ei heruisi syystä tai toisesta vuoteen kuin kaksi kertaa.
Eli ap, eiköhän sinun pitäisi nyt itse vain koittaa asennoitua siihen siten, että miehesi on ansainnut saada seksiä - hän ei kärsi haluttomuudesta - ja antaudu hommaan ja tarjoa miehellesi myös hellyyttä, vaikkei ajatus huvittaisikaan. Voit vaikka pitääkin siitä lopulta. Voi olla, että miehestäsi tuntuu, ettet rakasta häntä.
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Ei se tarkoita, että sun pitää vastoin tahtoasi alkaa rakastella joka päivä, mutta kyllä sun pitää ottaa myös puolison tarpeet huomioon.
Mä olen välillä ollut omassa parisuhteessa puutteessa, ja kyllä se on kamalaa, kun oma puoliso ei halua rakastella.
Ei vaan jaksa, kun pitää töissä päivisin käydä. Kun tuolle kelpaisikin vaan se pikapano illalla, mutta kun pitää pitkin yötä alkaa kähmimään ja repimään minulta vaatteita pois. Menee vielä nukkumaankin puolilta öin ja itse olen yleensä jo unessa tuolloin. Heti alkaa kähmimään, kun sänkyyn pääsee. Jos kiellän, yrittää myöhemmin yöllä uudestaan.
Joskus olen mennyt sohvalle nukkumaan ja sanonut, että haluan nukkua yön yli. Niin tämä alkaa murjottamaan ja vääntämään itkua, kun en viereen tule. Lupaa, että nukutaan vaan ja lupaukseksi se aina jää. Onpa tuo minut joskus nukkuessani raiskannutkin ja kerran yritti sitoa käteni, kun nukuin. Heräsin siihen ja sellaisen metelin nostin, että nuo sitomisjutut on onneksi jääneet.
Eikä sekään auta, että päivällä saa. Haluaa silti yölläkin, kun ei osaa vaan nukkua vieressäni.
Muuten ihan mukava mies.
Ymmärrän oikein hyvin jos joku ei miehensä kanssa seksiä halua. Joillekin kun ei riitä mikään.
pikkasen vois viettelemiseen käyttää jotain muuta taktiikkaa, kun säälipillun kerjäämistä ja kiristystaktiikkaa...
olla vaikeaa.
Aikuinen mies itkee sitä, kun ei saa pillua??? Ja teidän mielestä syy on aloittajassa, jonka pitäisi antaa ukolle "rauha" ja "päästää" vieraisiin??? :D
Haistakaa nyt jo paska, mammat! Runkkaaminen on keksitty eikä yksikään mies ole vielä seksinpuutteeseen kuollut. Jos mies välittäisi "rakastelusta", hän tahtoisi myös pitää huolen siitä että ap haluaa häntä- KUKAAN täysjärkinen ei halua mennä sänkyyn ukon kanssa, joka ITKEE puutettaan..!
Aikuinen mies itkee sitä, kun ei saa pillua??? Ja teidän mielestä syy on aloittajassa, jonka pitäisi antaa ukolle "rauha" ja "päästää" vieraisiin??? :D
Haistakaa nyt jo paska, mammat! Runkkaaminen on keksitty eikä yksikään mies ole vielä seksinpuutteeseen kuollut. Jos mies välittäisi "rakastelusta", hän tahtoisi myös pitää huolen siitä että ap haluaa häntä- KUKAAN täysjärkinen ei halua mennä sänkyyn ukon kanssa, joka ITKEE puutettaan..!
joillekin miehillekin seksi merkkaa muutakin kuin tyhjennysoperaatiota.
Kyllä sen vauvan jälkeisen kuivan kauden soisi joskus loppuvankin.
Ei vaan jaksa, kun pitää töissä päivisin käydä. Kun tuolle kelpaisikin vaan se pikapano illalla
koska se on helposti kuin säälipano. Usein sitä eivät vain kumpikaan oikein osaa kertoa, mitä haluavat. Jos toisen aito mielipide ja tunne on "itse asiassa haluaisin vain mahdollisimman nopean, koska sinä et haluta minua, enkä halua seksiä kanssasi", sen toinen kuitenkin vaistoaa.
Ja kumpikaan ei uskalla kuitenkaan kissaa nostaa pöydälle, koska avoin riita ja suhteen läpikäyminen voi viedä vaikka mihin (myös eroon) ja toisaalta hidas kärsimys ei, ainakaan niin nopsaan.
ja jos sitä ei ole , ei ole kyllä kunnon parisuhdettakaan. Ystävät on erikseen.
vaikka kinuaa. Hän ilmeisesti kuvittelee etten rakasta häntä. Ei puhu mitään. Tekee kotitöitä urakalla ja hoitaa vauvaa. Minä lueskelen kirjaa ja palstailen av:lla.
Odotan mieheltä nyt sellaista ystävyyttä. En halua seksiä nyt.
Kyllä mies voi parivuotta runkkailla. Ei se seksi ole mikään pakollinen toiminto kuten paskantaminen ja ruokailu. Ei siihen puutteeseen kuole.
Joten älkää sitte itkekö ku ne hyppää toiseen sänkyyn. Enkä ihmettele. Enkä pidä pettämisenä. Jokaisella on tarpeet, jos ne ei kohtaa on väärässä suhteessa.
Seksi kuuluu avioliittoon! Puhukaa hyvät ihmiset, ei täällä vaan puolison kanssa!
Tuskinpa se ap:n mies nyt itkemällä luuli seksiä saavansa. Varmaan on niin turhautunut olo kun vaimo ei halua. Samalla lailla se loukkaa miestä kuin naistakin!
Turha on sitten itkeä myöhemmin että mies petti kun itse ei anna. Kun tilaisuus tulee niin helmpompi miehen pettää kun tietää ettei kotona saa. Saa syyttää sitten pihtari itseään.
Tietysti avioliitto on muutakin kuin seksiä, mutta seksi on iso osa sitä. Pure hammasta ja anna säälistä, mutta ÄLÄ näytä sitä. Sano, että sun halut on kadonneet ja kärsit siitä itsekin (vaikka et kärsisi). Menkää terapiaan, vaihda pillerimerkkiä. TEE JOTAIN!
Kyllä mies voi parivuotta runkkailla. Ei se seksi ole mikään pakollinen toiminto kuten paskantaminen ja ruokailu. Ei siihen puutteeseen kuole.
siinä ajassa kasvaisi sellainen viha, ettei sitä millään oikein enää paikattaisi.
Ymmärrettävistä syistä......................
Entä jos se onkin ikuista!
[/quote]
[/quote]
Ei siihen tosiaan kuole, mutta se voi johtaa eroon. Epäilen sellaisen suhteen kestävyyttä, missä seksin tarpeet eivät kohtaa alkuunkaan. Joko toinen on puutteessa koko ajan tai sitten toinen joutuu antautumaan vaikkei haluttaisikaan. Huonosti on kummin päin vaan.
Pihdata tietysti saa, omahan on pillunsa/kullinsa, mutta sitten täytyy myös hyväksyä se että toinen ei sitä välttämättä kestä vaan haluaa eron.
ei vaan haluta. Luulin, että parisuhteemme perustuisi muuhunkin kuin seksiin, mutta nyt mies on näyttänyt todellisen luonteensa. Meillä on lisäksi alle vuoden ikäinen vauva. Pitäisikö antaa, vaikka ajatuskin seksistä ällöttää?
ap
pitäisi antaa. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja pitkä pihtaaminen varmasti syö miestä.
Mulla oli itsellä pitkä kausi lapsen syntymän jälkeen, ettei seksi kiinnostanut pätkääkään. Silti annoin joka kerta, kun mies halusi. Onneksi ei vongannutkaan kovin usein, mutta katsoin parhaaksi antaa silloin kun halusi.
En näe isää seksuaalisesti kiihottavana tapauksena. Katselen sinkkuja. Isyys kammoksuttaa minua. Tämä tuli yllätyksenä minullekkin. Mieheni on komea ja kaikkea mitä mieheltä haluan mutta isä. Hän on lapsemme isä.
En koe isyyttä sellaisena jonka kanssa haluaisin seksiä.