Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni itki eilen kuin pieni lapsi, että

Vierailija
02.01.2010 |

ottaa minusta eron, jos ei pian saa seksiä. Olen pettynyt häneen ja vihainen. Seksi ei kiinnosta ja tuollainen painostus vaan saa ahdistumaan lisää.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteesta tulee sellainen kenttä, jossa mietitään koko ajan omaa napaa. Itse olen elänyt 15 vuotta onnellisessa parisuhteessa ja tässä suhteessa toisen eteen tehdään asioita, vaikkei niistä juuri sillä hetkellä välttämättä saakaan omaa mielihyvää paitsi sen toisen ilahduttimisesta tulevan.

Sama kuin joskus lähden keittiöön väkertmään miehelle jotain herkkunaposteltavaa illalla tai kysyn keittiössä käydessä, haluaako tuliaisina jotain syömistä tai juomista. Saan mielihyvän siitä, kun näkee miehen ilahtuvan. Samoin joku päivä palatessani kauppareissulta, mies oli siivonnut mun puoliskon vaatehuoneesta ihan vaan aiheuttaakseen mulle mielihyvää, kun olin pari viikkoa taivastellut sitä oman puolen sotkua.

Seksiäkin voi joskus harrastaa toista miellyttääkseen tai hieroa vaikka hartioita, vaikkei siitä nyt saa virallisesti kuin väsyneet sormet.

Vierailija
82/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole siis yksin ajatusteni ja elämäni kanssa, niinkuin tosi usein täällä tuntuu. Vähän alkoi hymyilyttää, kun tekstisi on kuin meidän elämästämme - mies juuri tänään tiskata hutaisi ja nyt ovat pyykit pyörimässä, kun minä surffailen koneella - sitten taas minä puolestani hemmottelen miestäni, kun tuo uppoutuu länkkäreihinsä - ja seksiä saa niin paljon kuin haluaa - ja me sentään ollaan oltu yhdessä jo yli 20 vuotta.

Ai niin - viime yönä jaksoi niin hieroa kuin öljytä ja silittää ja nuuskia minua niin kauan, että lopuksi vain nukahdimme sylikkäin - aamulla oli sitten miehen vuoro...

parisuhteesta tulee sellainen kenttä, jossa mietitään koko ajan omaa napaa. Itse olen elänyt 15 vuotta onnellisessa parisuhteessa ja tässä suhteessa toisen eteen tehdään asioita, vaikkei niistä juuri sillä hetkellä välttämättä saakaan omaa mielihyvää paitsi sen toisen ilahduttimisesta tulevan. Sama kuin joskus lähden keittiöön väkertmään miehelle jotain herkkunaposteltavaa illalla tai kysyn keittiössä käydessä, haluaako tuliaisina jotain syömistä tai juomista. Saan mielihyvän siitä, kun näkee miehen ilahtuvan. Samoin joku päivä palatessani kauppareissulta, mies oli siivonnut mun puoliskon vaatehuoneesta ihan vaan aiheuttaakseen mulle mielihyvää, kun olin pari viikkoa taivastellut sitä oman puolen sotkua. Seksiäkin voi joskus harrastaa toista miellyttääkseen tai hieroa vaikka hartioita, vaikkei siitä nyt saa virallisesti kuin väsyneet sormet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa häiriintyneeltä ja ap. kylmältä. Olisi aika surullista jos olisi totta.

Vierailija
84/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja seksi ovat tahdon asioita.

Mieti, miksi sinua seksi ällöttää. Minua ällötti edellisessä liitossa seksi, koska en kunnioittanut ja rakastanut ko. henkilöä.

Vain sinä tiedät vastauksen haluttomuuteesi. Minulla on vuoden ikäinen lapsi, enkä ole ollut haluton kertaakaan ennen enkä jälkeen lapsen syntymää. Rakastan, kunnioitan ja haluan miestäni.

Minä sen sijaan olen joutunut itkemään seksin perään ja se on kyllä aika he...n nöyryyttävää.

Summa summarum. Haluttomuuteen on AINA jokin syy. Selvittäkää hyvät naiset haluttomuutenne syy - älkää pihdatko!

Vierailija
85/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet normaalisti itke tai ruikuta tuollalailla. Onkohan hänellä kaikki tiput kotona?

Lähtisin ja vähän äkkiä tuollaisen sekopään luolta vaikka vanhemmille kunnes ukko on rauhottunut.

Pelottavaa..

Vierailija
86/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sikiää alla olevan sairaaloisen kylmän oloisia ihmisiä?

Ei miehet normaalisti itke tai ruikuta tuollalailla. Onkohan hänellä kaikki tiput kotona? Lähtisin ja vähän äkkiä tuollaisen sekopään luolta vaikka vanhemmille kunnes ukko on rauhottunut. Pelottavaa..

Vierailija
87/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nainen. Tuo itku kertoo kyllä siitä, että on oikeasti ihan rikki ja neuvoton.

Olet kamala akka.

Vierailija
88/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies itkee tai käyttäytyy häiriintyneesti kun ei saa pimpsaa niin tulisi mieleen että aikooko tuo hullu tappaa minut vai mitä?

Outoa käytöstä. Jos ei paneta niin ei paneta, sopii yrittää uudestaan viikon tai kuukauden päästä paremmalla onnella.

Vierailija
89/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa joskus lähteä mukaan kun mies tekee aloitteen, vaikka itseä ei juuri sillä hetkellä haluttaisi. (Ei välttämättä viikko synnytyksen jälkeen tai keskellä yötä, kun aamulla on aikainen herätys...) Voit itsekin innostua alettuanne hommiin. Tai joskus voi tehdä miehen nopeasti onnelliseksi, ei ole suuri vaiva. Minusta ainakin vielä 10 vuoden jälkeenkin on ihanaa nähdä mieheni nauttivan.

En todellakaan tarkoita, että naisen tehtävä olisi olla panopuu vasten tahtoaan, mutta oma halukkuus lähtee paljolti korvien välistä. Pitkäaikainen haluttomuus kertoo ongelmista suhteessa. Tai ainakin se johtaa ongelmiin, elleivät molemmat ole tyytyväisiä seksittömään suhteeseen. Mieti, miksi olet parisuhteessa jos et halua miestäsi myös fyysisesti. Ja ennen kaikkea puhukaa. Kerro mitä mieheltä toivot, mutta ole myös valmis toteuttamaan hänen toiveitaan.

Joku sanoi jotain siihen tyyliin, että seksi on mekaanista ja läheisyys eri asia. En ole samaa mieltä, kun puhutaan parisuhdeseksistä eikä mistään irtosuhteista. Seksi parisuhteessa lisää läheisyyden ja rakkauden tunnetta. Myös silloin, kun ei ole itse 100% halukas, vaan tekee sitä rakkaudenosoituksena.

Vierailija
90/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"20 vuotta naimisissa ja mies saa aina kun haluaa"

Me emme ole olleet naimisissa kuin 14 vuotta. Mutta koko ajan on periaatteena ollut, että seksi on yhteinen juttu, mistä nautimme.

Käsittämätön juttu vieläkin, että parisuhteissa jyllää ajatus, että mies saa ja nainen antaa. Mies panee tosiaan vastentahtoista lahnaa ja nainen on tyytyväinen, että nyt ei mies ainakaan käy vieraissa.

Meillä on ollut taukoja ihan lääkärin määräyksestä. Mutta silti olemme YHTEISESTÄ halusta pitäneet toisiamme hyvänä. Mies ei ole koskaan vaatinut itkemättä tai säälittävästi parkuen, että mun pitää hänet tyydyttää. On onneksi sen verran mies, että haluaa minunkin nauttivan.

Jos naisen pitää vain antaa niin silloin on miehessäkin jotain vikaa, miksi nainen on menettänyt seksihalunsa.

Vierailija
91/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on. Kokemusta on. Ei ole normaalia, että seksi ällöttää. Seksi on myös se asia, joka erottaa parisuhteen ystävyyssuhteista.

Nämä tosiasiat olisi hyvä omaksua.

Vierailija
92/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"20 vuotta naimisissa ja mies saa aina kun haluaa"

Me emme ole olleet naimisissa kuin 14 vuotta. Mutta koko ajan on periaatteena ollut, että seksi on yhteinen juttu, mistä nautimme.

Käsittämätön juttu vieläkin, että parisuhteissa jyllää ajatus, että mies saa ja nainen antaa. Mies panee tosiaan vastentahtoista lahnaa ja nainen on tyytyväinen, että nyt ei mies ainakaan käy vieraissa.

Meillä on ollut taukoja ihan lääkärin määräyksestä. Mutta silti olemme YHTEISESTÄ halusta pitäneet toisiamme hyvänä. Mies ei ole koskaan vaatinut itkemättä tai säälittävästi parkuen, että mun pitää hänet tyydyttää. On onneksi sen verran mies, että haluaa minunkin nauttivan.

Jos naisen pitää vain antaa niin silloin on miehessäkin jotain vikaa, miksi nainen on menettänyt seksihalunsa.

taisit lukea vähän huolimattomasti

Vierailija
93/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla "minä saan" silloin kun minä haluan. Ja niin saa mieskin, kun hän haluaa.

Hän saa haluta minua ja minä saan haluta häntä. Ja jos emme yhtä aikaa ole juuri keksimässä "HEUREKA - nyt kutisee", niin so what? Joskus minua haluttaa enemmän, joskus miestäni - mutta rakkaus on sitä, että uskaltaa ja osaa heittäytyä mukaan rakastamansa miehen tunnemaailmaan.

Niin yksinkertaista tuo on.

Sanoo tämä yli 20 v naimisissa ollut

"20 vuotta naimisissa ja mies saa aina kun haluaa" Me emme ole olleet naimisissa kuin 14 vuotta. Mutta koko ajan on periaatteena ollut, että seksi on yhteinen juttu, mistä nautimme. Käsittämätön juttu vieläkin, että parisuhteissa jyllää ajatus, että mies saa ja nainen antaa. Mies panee tosiaan vastentahtoista lahnaa ja nainen on tyytyväinen, että nyt ei mies ainakaan käy vieraissa. Meillä on ollut taukoja ihan lääkärin määräyksestä. Mutta silti olemme YHTEISESTÄ halusta pitäneet toisiamme hyvänä. Mies ei ole koskaan vaatinut itkemättä tai säälittävästi parkuen, että mun pitää hänet tyydyttää. On onneksi sen verran mies, että haluaa minunkin nauttivan. Jos naisen pitää vain antaa niin silloin on miehessäkin jotain vikaa, miksi nainen on menettänyt seksihalunsa.

Vierailija
94/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo yhä vielä samainen yli 20 v naimisissa ollut...

Yhtä lailla "minä saan" silloin kun minä haluan. Ja niin saa mieskin, kun hän haluaa. Hän saa haluta minua ja minä saan haluta häntä. Ja jos emme yhtä aikaa ole juuri keksimässä "HEUREKA - nyt kutisee", niin so what? Joskus minua haluttaa enemmän, joskus miestäni - mutta rakkaus on sitä, että uskaltaa ja osaa heittäytyä mukaan rakastamansa miehen tunnemaailmaan. Niin yksinkertaista tuo on. Sanoo tämä yli 20 v naimisissa ollut

"20 vuotta naimisissa ja mies saa aina kun haluaa" Me emme ole olleet naimisissa kuin 14 vuotta. Mutta koko ajan on periaatteena ollut, että seksi on yhteinen juttu, mistä nautimme. Käsittämätön juttu vieläkin, että parisuhteissa jyllää ajatus, että mies saa ja nainen antaa. Mies panee tosiaan vastentahtoista lahnaa ja nainen on tyytyväinen, että nyt ei mies ainakaan käy vieraissa. Meillä on ollut taukoja ihan lääkärin määräyksestä. Mutta silti olemme YHTEISESTÄ halusta pitäneet toisiamme hyvänä. Mies ei ole koskaan vaatinut itkemättä tai säälittävästi parkuen, että mun pitää hänet tyydyttää. On onneksi sen verran mies, että haluaa minunkin nauttivan. Jos naisen pitää vain antaa niin silloin on miehessäkin jotain vikaa, miksi nainen on menettänyt seksihalunsa.

Vierailija
95/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä huvittaa toista, välillä toista, ja aina pannaan.

Ei meillä odotella mitään tähtien konjuktioita ja sitä viittä minuuttia kun kaikki on molemmilla kohdallaan.

Vierailija
96/103 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei tiedä koskaan milloinka omalle kohdalle sattuu tuo haluttomuus

Vierailija
97/103 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todennäköisesti loppunut jo jonkun aikaa sitten, ap. Mies on epätoivonen, ehkä nöyryytettykin, ja sinä vaikutat aika kylmäkiskoiselta. Ei vaikuta olevan kauheasti haluja jutella tai tuottaa toiselle iloa.

Lopettakaa suhdeparan kärsimykset ja erotkaa.

Vierailija
98/103 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverien kanssa ei olla naimisissa tai asuta yhdessä

Vierailija
99/103 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset elää yhdessä jos ei seksi pelaa?Å+

Vierailija
100/103 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä syyttää VAIMOA?? mikä ihme teitä ihmiset vaivaa?? Jos mies uhkaa erolla jossei saa pillua niin huhhuh! Vaimo on varmasti väsynyt pienestä lapsesta ja mies vieressä ruinaamassa ! Ei mikään ihme että halut menee jos mies vaan ruinaa! On helvetti tosi rakkautta uhkailla erolla ellei sitä pillua tule!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän