Mirella ja Teemu Laurell
Mirella maalitti Teemua oikein huolella MTV:n aamuohjelmassa.
Ei noin Mirtsu!
Kommentit (17)
Pitäisi tämä Mirella Laurell tietää jostain? Muusta kuin jonkun tusinakokin vaimona?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tämä Mirella Laurell tietää jostain? Muusta kuin jonkun tusinakokin vaimona?
Melkoista sekoilua.
Oho, saiskos jonkun tiivistelmän aiheesta, mitä se siis on tv:ssa sanonut? On kyllä jäänyt neidin somepostauksistakin vähän semmoinen kuva, että itseä nostaa jalustalle vuoden äitinä.
Vierailija kirjoitti:
Oho, saiskos jonkun tiivistelmän aiheesta, mitä se siis on tv:ssa sanonut? On kyllä jäänyt neidin somepostauksistakin vähän semmoinen kuva, että itseä nostaa jalustalle vuoden äitinä.
Juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan törkeä haastattelu, kylläpäs tämä nainen on k a t k e r a.
Ja jatkaa vaan Seiskassa.Kävi peiliinkin katsomassa mutta ei auttanut.Sama laulu jatkuu.Hävytöntä
Mitä mahtaa sexmane asiasta tuumata?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahtaa sexmane asiasta tuumata?
Nauttii
No onhan tuo aika ihmeellistä, että isä lähtee läiskimään, kun äiti on juuri synnyttänyt. En tiedä mitä tapahtunut, mutta varmasti ihan hirveä tilanne jäädä yksin noin pienen vauvan kanssa.
Ai tässä ei ollukaan kyse siitä laulaja mirellasta. Siis se nuori. Ihmettelinkin tosta kommentista et tietääkseni hän ei mikään äiti oo
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo aika ihmeellistä, että isä lähtee läiskimään, kun äiti on juuri synnyttänyt. En tiedä mitä tapahtunut, mutta varmasti ihan hirveä tilanne jäädä yksin noin pienen vauvan kanssa.
Kyllä kun ei tiedä mitä on tapahtunut niin siitä juuri syntyy väärä käsitys että isä on tähän kaikkeen syyllinen. Ei ole.
Typerää maalittamista joka onnistuu vain erikoiselta persoonalta.
Onkohan hän saanut jo terapiaa jota kertoi tarvitsevansa.
Tää on niin outo tapaus, kun mitään taustoja ei avata. Olivat seurustelleet vasta hetken ennen raskautumista. Aika varmasti vahinkoraskaus. Teemu ei ehkä halunnut lasta (toki pitäisi kantaa vastuu ja seksissä on aina riski raskaudelle), varsinkaan noin lyhyen tuntemisen jälkeen. Mirellalla hormonit myrskyää, Teemu epäilee tunteitaan? Olisiko suhde loppunut jo aiemmin, mikäli Mirella ei olisi ollut raskaana? Onko Mirella huono kumppani, joka syyttää Teemua kaikesta? Teemu ajatellut, että kyllä tästä jotain tulee, yrittänyt kantaa vastuunsa, mutta ei vain pysty?
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin outo tapaus, kun mitään taustoja ei avata. Olivat seurustelleet vasta hetken ennen raskautumista. Aika varmasti vahinkoraskaus. Teemu ei ehkä halunnut lasta (toki pitäisi kantaa vastuu ja seksissä on aina riski raskaudelle), varsinkaan noin lyhyen tuntemisen jälkeen. Mirellalla hormonit myrskyää, Teemu epäilee tunteitaan? Olisiko suhde loppunut jo aiemmin, mikäli Mirella ei olisi ollut raskaana? Onko Mirella huono kumppani, joka syyttää Teemua kaikesta? Teemu ajatellut, että kyllä tästä jotain tulee, yrittänyt kantaa vastuunsa, mutta ei vain pysty?
Psykiatrinen sairaanhoitaja•terapeutti•kirjailija Jenni Kiviniemen kertomukset saattavat paljastaa mistä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin outo tapaus, kun mitään taustoja ei avata. Olivat seurustelleet vasta hetken ennen raskautumista. Aika varmasti vahinkoraskaus. Teemu ei ehkä halunnut lasta (toki pitäisi kantaa vastuu ja seksissä on aina riski raskaudelle), varsinkaan noin lyhyen tuntemisen jälkeen. Mirellalla hormonit myrskyää, Teemu epäilee tunteitaan? Olisiko suhde loppunut jo aiemmin, mikäli Mirella ei olisi ollut raskaana? Onko Mirella huono kumppani, joka syyttää Teemua kaikesta? Teemu ajatellut, että kyllä tästä jotain tulee, yrittänyt kantaa vastuunsa, mutta ei vain pysty?
Psykiatrinen sairaanhoitaja•terapeutti•kirjailija Jenni Kiviniemen kertomukset saattavat paljastaa mistä on kysymys.
Googlaa Jenni Kiviniemi ja sieltä löydät vastaukset kaikkiin täällä esitettyihin kysymyksiin.
Aivan törkeä haastattelu, kylläpäs tämä nainen on k a t k e r a.