Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**HUHTIKUUN HANIT tammikuu**

Kommentit (174)

Vierailija
61/174 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuhuu, tänään oli vihdoin se eka neuvolalääkäri. Olin kärttänyt siihen alkuun myös th:n tarkastuksen, täti olikin jotenkin kypsän oloinen. Taidan jättää sit muutaman käynnin väliin loppuvaihees ni ei tuu ekstrakäyntejä mulle :-/ (on huomauttanut mulle, että olen ollut kahdesti liikaa... eli jo yhteensä 4 neuvolakäyntiä takana ku ois "saanu" olla vaan 2).

No juu, kaikki oli ihan ok, paitsi painonlisäys 690 g/vko. Jepujee. Joulukiloja??!! Toivottavasti mun karkkilakko alkaa kohta tepsiä. Toisaalta olin siin vaa'alla paksuissa farkuissa (enkä bikineissä), lienee vaikutusta asiaan.

Verenpaine oli jees, 108/78, hemoglobiini 130 (tämä kiinnosti, koska en oo kuukauteen syöny rautatabuja!) ja pissa ok. Lekurilla olin peräti 10 minsaa, kaikki kondiksessa sisäpuolella. Lekuri mittasi jopa sf-mitan (eli nyt se vihdoin mitattu myös multa!), oli hätkähdyttävän pieni vain 25 cm. Eli tää muu tässä on sit läskiä. Voi pers... tätä mun mässäilyä!!

Olen muuten tulossa pe, anoppi pääsee lapsenvahdiksi!! Mulla pitkät ruskeet hiukset, järkky pötsi ja vaaleanpunainen takki (näytän kuulemma barbapapalta, hmm...).

Vointeja kaikille!!

Miukkis ja nyt tarkka tieto 27+2

Vierailija
62/174 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpas tänne kertynyt luettavaa, ihan hengästyy niitä läpi kahlatessa =) Kiva, että porukka on aktiivista edelleen!

Olikos se Tytsä90 joka kyseli esimaidosta... Kuten monet jo kommentoivatkin, on se ihan normaalia. Itselläni on aiemmissa raskauksissa tullut välillä ihan suihkuna, liivinsuojat olivat kova sana etenkin viimeiset pari kuukautta. Tässä raskaudessa maitoa myös tulee, mutta ei ainakaan vielä niin että vaatteet kastuisivat. Muistan ekasta raskaudesta, ettei kukaan ollut kertonut, että maitoa voi edes tulla. Kun menin sitten neuvolaan "tissit suihkuten", katsoi täti minua kuin vähäjärkistä ja totesi vaan , että ei toi nyt kauhean yleistä ole... (hänen mielestään tosin ensisynnyttäjä ei voinut tietää mitään suistuksistakaan). Yritä siinä sitten miettiä, että kaikki on ok...

Imetysasiaa... Fantasy mainitsi rintakumit. Ne tosiaan ovat superhyvät siihen, jos nänni ei nouse tarpeeksi sekä siihen, jos nännit ovat täynnä haavoja. Sattuu huomattavasti vähemmän kumin kanssa...

Omaa napaa: Viime viikolla oli toinen sokerirasitus, kaikki onneksi ok. Tänään oli toinen lääkärineuvola. Sielläkin kaikki ok, lepoa lepoa ja vielä kerran lepoa "määrättiin". Oksentelua sentään ei ole nyt peräti 5 päivään ollut!!! Mutta kipeitä kramppeja senkin edestä. Mutta tosiaan, kaikki ok tutkimuksen perusteella, joten vältettävä vaan rasitusta ja kestettävä (eihän tässä enää kauaa ole, totesi lääkäri...). Ja painokin on noussut viidessä viikossa 100g.... Eli miinuksella vielä ollaan kuitenkin jonkun verran...

Niin ja viime viikolla sain lääkekuurin poskiontelotulehdusepäilyyn (ei näkynyt ultralla, mutta flunssa yms oli jatkunut silloin jo yli 5 vkoa). Tänään onneksi kuuri loppuu! Kauhea yskä on myös vaivannut, mutta lääkäreiden mukaan se johtuu oksentelusta ja närästyksestä, ei flunssasta.

Äitiyspakkaus tuli perjantaina. Olipa ihana päästä hiplaamaan pieniä vaatteita! Ihan kivoja vaatteita oli joukossa ja koot olivat selvästi pienempiä kuin muutama vuosi sitten. Silloin jäivät potkarit yms pitämättä, kun olivat 70cm+.

Tällaista siis täällä. Vointeja kaikille!

Mindis ja maha 27+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/174 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa kaikille,

mulla tuohon alkuun voi päivittää, että ikä on 32, paikkakunta Oulu, esikoinen tulossa ja ultrassa veikkasivat tyttöä.

Lueskelin noita aiempia tekstejä ja pisti tuo poikaviiva silmään... Itsellä siis ennustettiin ultrassa tyttöä, mutta poikaviiva löytyy alhaalta rintoihin asti pitkänä... =)

Just samanlainen kaverillani oli kahden pojan kohdalla eli se joko ei aina oo poikaviiva taikka ennustus on mennyt pieleen ja itsellekin tulossa poika... =D

Sokerirasituksesta myös lueskelin.... Itsellä toinen arvo oli koholla, joten nyt kotiseurannassa laitan arvoja ylös kahtena päivänä viikossa ja viidesti päivässä. Parina päivänä toinen arvo ollut kotonakin hieman koholla, mutta muuten ihan hyvät. Olen aina ollut kauhea karkki- ja suklaahullu joten niiden syöntiä olen alkanut rajoittaa, ei siis ihan joka päivä mässäillä niitä... Ainakaan niin paljon...=( (just vedin litran jäätelöä...=/) Hiljaa hyvä tulee...

On muuten tehnyt paljon tiukempaa vähentää karkkia ja makeaa, kun mitä lopetin alkuraskaudessa 19 vuotta kestäneen tupakan kärryyttelyn...=)

Muuten on mennyt raskausaika todella loistavasti, pahoja oloja ei ole ollut ollenkaan eikä muitakaan vaivoja. Kiloja on tullut ensimmäisestä neuvolakäynnistä 6,6kg.

Nii ja synnytyshän se on alkanut pelottaa ihan hulluna... Iltaisin pyörii mielessä kaikenmaailman kauhukuvat kivuista ja muista asioista sairaalassa... (Pelottaa jo se, kun sinne joutuu jäämään yöksi) Toivottavasti mies pääsee sinne mukaan hankalan työn takia, niin olisi varmasti paaaaljon helpompaa.

Onko muuten kenelläkään ollut synnytysvalmennuksessa esim ystävä mukana? Mies ei sinne pääse ja ne alkaisi ensi viikolla. Parissa ensimmäisessä olisi ainakin mukava käydä, mutta olisi se tuki ja turva mukana kiva, kun suurin osa pariskuntina on siellä.

Tässäpä vähän päivityksiä minunkin puolesta ja kauheasti hyviä tuntemuksia ja jatkoja kaikille!

Minä ja maha 29+5

Vierailija
64/174 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerrasta taitaa olla ikä ja terveys. Kaikille stressin ja supistusten kanssa ponnisteleville jaksamisia ja hyviä uutisia saaneille onnea.

Esimaidosta on ollut juttua, minulla on ihan rv20 saakka rintoja näprätessä tullut vaihtelevasti kirkasta ja kellertävää nestettä. Eipä ole tullut mieleenikään etteikö kuuluisi asiaan.

Meille on tullut hieman mutkia matkaan, ette ikinä arvaa mistä kirjoittelen? Makaan tällä hetkellä Tyksin äitipolilla, vuodelevossa ja aamulla laitettiin kortisonipiikki vauvan keuhkoja kypsyttelemään.

Minulla on nyt muutamana päivänä ollut kipuja alaselässä ja summittaisesti alavatsalla ja nivusissa. Plus jonkinverran vatsan kovuteluja. Soitin tänne tyksin synnärille eilen illalla ja pyysivät näytille heti aamusta. Kävi ilmi että paikat ovat hieman pehmenneet ja kohdunkaula 33mm lyhentynyt. Ei kuulemma mitään kammottavan hälyttävää, mutta vaatii kuitenkin enemmän tutkimuksia ja varotoimenpiteitä, nyt olen sitten täällä tarkkailussa. Hoitajat eivät osanneet lainkaan sanoa miten kauan joudun täällä olemaan, pahimmassa tapauksessa viikolle 34 kunhab Rauli vaan saadaan pysymään matkassa mukana. Täällä on ikävästi siis tuo ennenaikaisuuden uhka ilmassa :/ . Mikäli supistukset eivät nyt levossa lakkaa (nyt ei ole supistellut kuin pari kertaa moneen tuntiin) niin antavat minulle estolääkityksen. Saattaa olla että saan kotiinkin, mikäli sinne pääsen, myös estolääkekuurin jonka tarkoituksena on ennaltaehkäistä niitä.

LUOJAN KIITOS että tulin tänne ja kiitos myös aivan ihanasta miehestä. Olen itkua tuhertaen koko päivän miettinyt että minulla on käynyt harvinaisen hyvä tuuri :). Sain mokkulan, voiteet(kaikki oikeat) ja muut kauneudenhoitotarvikkeet , kuulokkeet, kasan romanttisia komedioita ja vaikkas mitä tänne osastolle. Unohtamatta suklaata ;P. Hän myös istuu täällä kanssani tuntikausia ettei minun täydy käydä tätä läpi yksin. Snif. Olen kaiketi aika herkässä tilassa :D.

Olen pahoillani hurjan itsekeskeisestä viestistä, omat murheet vain painavat kovin.

Kaikille niille ihanille masuille ja leideille, suosittelen lämpimästi kuuntelemaan omia tuntemuksia ja ottamaan vakavasti supistelut ja kivut. Roivon myös että kaikki me saamme omat nyytit kainaloihimme turvallisin viikoin ja tervein paperein :).

Suloisia vointeja toivottelee Matilda ja Rauli27+4

Vierailija
65/174 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilda-Aleksandra: Voimia sinne osastolle! Sait ajattelemaan omia kovetuksia ja nivuskipuja hieman uudesta näkökulmasta...Taidan ottaa ne nyt ihan vakavasti. Eilenkin oli ihan mahdoton supisteluilta ja nivuset paukkuu. Perjantaina neuvola, joten täytynee asiasta mainita. Sinulla on kyllä aivan ihana mies! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääset yhtenä kappaleena kotiin vielä vähäksi aikaa ennen kuin lähdet sitten kahtena palana. =)

Ihanhan tässä meni sanattomaksi. Taidan hiljentää tahtia...

Vierailija
66/174 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matilda-aleksandra: Voimia täältäkin sinne osastolle. Toivotaan, että pääset kotiin lepäilemään. Ei ole kiva maata montaa viikkoa sairaalassa. Juuri tuollaisten supisteluiden ja kipujen takia minäkin oon sairaslomalla. Onneksi itsellä ei ole paikat muuttunu (vielä). Kyllä sulla on ihana mies, kun huomioi sua noin! =) Kirjoittelehan kuulumisia.

caretta ja masukaveri 28+0

Vierailija
67/174 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalasti tsemppiä Matilda-Aleksandralle!! Koitahan lepäillä ja tietty syödä suklaata! =)

Nyt lähti tämä tyttö kohti Helsinkiä laukkuineen (Siis käsittämätöntä miten paljon tavaraa tarvitaan yhden yön reissulle!! =)

Kaikki kynnelle kykenevät siis perjantaina paikalle puolen päivvän aikaan. Mut tosiaan tunnistaa hiuksissa olevasta hiuskoristeesta, ruususta ja melko lyhyestä tukasta. Jos siis kukkapäinen, eksyneeltä näyttävä, iso mahainen täti pyörii kummissaan niin huikatkaa pöytään! =)

Aurinko ja potkuttelija 29+3 (Kohta poksahtaa 30)

Vierailija
68/174 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paikalla 11.30 maissa!! :)Taidan olla jo reissusta sekaisin, kun pääsee kerrankin yksin matkaan!!

Aurinko

Vierailija
69/174 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro!

Matilda-aleksandra: huh mikä onni onnettomuudessa että tajusit ottaa sairaalaan yhteyttä!! Nyt sit vaan huilaat!! Mun pomo just eilen kertoi mulle, että joutui kans vkolla 27 makaamaan. Oli tullut ihan "puun takaa", vähän oli supistellut ja tuntunut sellaista painetta. Oli menny varmuuden vuoksi gynelle ja olivat passittaneet sieltä suoraan sairaalaan. Niin, ja vaavi syntyi sit vkolla 41 :-D

Kelasta: laitoin Kelaan meiliä, että onko raskaustodistus tullut perille. Vastasi että joo, mutta nyt Hgissä käsitellään joulukuun alussa laitettuja hakemuksia. Eli kaikki me jotka laitettu jouluviikolla, niin kärsivällisyyttä :-D

Tapaaminen: siis huomenna Sanomatalon Wayne's klo about 11->. Tein "laskelmia" ja mukana ois itseni lisäksi kaiketikin Tytsä90, Aurinko77, Omppulin äiti, mimmuli2010, Pola, Pomppu ja Emilia82.

Kaikki muutkin kynnelle kykenevät mukaan!!

Voikaa hyvin,

Miukkis rv 27+4

Vierailija
70/174 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia Matilda-aleksandralle! Toivottavasti et joudu makamaan pitkään ja pääset pian kotiin.

Äitiyspakkaksista: muutama on kertonut päätöksen viipyvän jossain byrokratian rattaistossa? Ihmeellistä, sillä itse tein tasan viikko sitten hakemuksen netissä ja sain eilen postista saapumis-ilmoituksen. Miten ihmeessä niitä hakemuksia käsitellään!

Vierailija
71/174 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matilda-aleksandra: paljon tsemppiä ja voimia sinne sairaalaan. Ymmärrän hyvin, että tuollaisesta pelästyy ja huolestuu. Oliko sinulla supistellut paljonkin? Toivotaan että kaikki menee hyvin ja pääset kohta kotiin.

tapaamisesta: minun oli tarkoitus tulla, mutta tajusinkin sitten että neuvola on samaan aikaan. Sitä ei oikein viitsi siirtää, kun ei tiedä milloin saa sitten ajan... Äh! Tulen todella mielelläni seuraavalla kerralla mukaan, kun vaan saadaan uusi tapaaminen järjestettyä.

Täällä kaikki on aika lailla ennallaan. Supistuksista en ole vieläkään oikein saanut selvää. Tiedän että niitä on välillä, kun maha tuntuu kovalta, mutten osaa sanoa yhtään milloin supistus alkaa ja loppuu tai paljonko niitä on. Joidenkin kirjoituksista saa sellaisen käsityksen että heillä supistukset erottuvat ihan selvästi. Ehkä ne ovat alussa vähän epämääräisempiä... Eka raskaus kun on niin tuntuu että on kaikesta pihalla.

Selkä on vähän kipeytynyt, mutta enemmän yläselkä ja kyljet kuin ristiselkä. Alan tuntea oloni jotenkin vanhaksi kun on jos jonkinlaista pientä vaivaa :).

Mukavaa tapaamista huomiselle, ja hyvää viikonloppua kaikille!

Emilia82

Vierailija
72/174 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilda-aleksandra, paljon jaksamista sinne. Toivottavasti vielä pääset kotiin masun kanssa =)

En muista kuka sanoi tuosta Kelasta, että Helsingissä vasta käsittelevät joulukuun alussa lähetettyjä hakemuksia. Hyvä tietää!

Tosi kivaa, että ollaan sit huomenna näkemässä. Jännittää, älkää sit syökö mua :-D Mulla tosissaan tollanen monivärinen pipo, ruskea toppatakki, mustat housut...

Ollut jotain ihmeellistä vihlontaa jossain tuolla alakerrassa.. Kai sattuukin, mut silti varmasti jotain ihan normaalia.

Onneksi pieni potkiskelee tosi paljon =) Istuminen alkaa jo ajoittain olemaan vähän ikävää, kun tuntuu siltä, et vauva tunkee jonnekin tosi ylös itsensä.

Jeps nyt aamupalalle, kauhea nälkä! Ja joo, eilen olisi taas ollut sellainen päivä, et olisin vaan voinut syödä ja syödä..

Me ja murmeli rv 27+2

Vierailija
73/174 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinne osastolle, matilda-aleksandra! Hyvä, että olit aktiivinen ja lähdit selvittämään tilannetta saman tien. Mulla on ollut runsaasti noita harkkasuppareita tässä jo aika aikaisesta vaiheesta lähtien, ja reilu viikko sitten jäinkin sitten sairaslomalle, joka jatkuu äitiysloman alkuun asti. Kohdun suu on jo pehmennyt.

Nyt otan sitten mahdollisimman rauhallisesti, ja supistelu onkin rauhoittunut, kun ei tarvitse juosta ympyrää arjen kiireissä. Pesänrakennusvietti iskee kyllä täällä kotosalla päälle, mies parka saa joka päivä kuulla uusia remontointointi-ideoita!

KELA:sta; oi ja voi noita Helsingin käsittelyaikoja! Mun hakemus jumiutui jo pelkästään työnantajan pöydälle kuukaudeksi, ja on vasta siis lähtenyt KELA:an. Ei muuten, mutta jos tämä vauvelu tosiaan päättäisi tulla ennakkoon, niin olisihan se kiva saada se pakkaus myös ajoissa! No, ei ole kuitenkaan perheen ensimmäinen vauva, joten kyllä täällä pärjäillään.

Listalle voi päivittää, että kolmatta odotetaan, ja tyttöä veikkasivat ultrassa. Perheessä on jo kaksi poikaa, joten olisihan se mukavaa vaihtelua.

iiris-74

Vierailija
74/174 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Matilda-aleksandra ja paljon hyviä vointeja sulle ja vauvalle. Toivottavasti kaikki menis hyvin ja pääsisit vielä kotiinkin ennen vauvan syntymää.

Mulla tosiaan viime viikolla oli se sokerirasitus jossa keskimmäinen arvo oli inasen liian korkea ja jouduin kotona nyt 6 päivää mittaileen sokereita 4krt/päivässä. Arvot oli hyvät paitsi yhtenä kertana. Tänään neuvolassa täti sit totesi että se oli siinä, ei tarvi enää mittailla kotona kun arvot noin hyvät eikä muutenkaan mitään lisäseurantaa tai lääkkeitä, jippii!! Tosin mulle papereihin jää tieto raskausdiabeteksestä sen sokerirasitustestin yhden poikkeavan arvon takia, eli vauvan syntymän jälkeen jossakin vaiheessa pääsen taas sokerirasitustestiin ja sit tietty tulevien raskauksien kanssa seuranta tiiviimpää. Että näin täällä. Muutoin kaikki oli hyvin ja pitää varmasti tuota suklaan syöntiä jatkossakin seurailla ettei ihan överiks mene =)

Hanna 29+1

Vierailija
75/174 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Matilda-aleksandra...toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääse vielä kotiin. Saas nähdä, tiedä vaikka oltaisiin jossain vaiheessa siellä samaan aikaan. En huomannut katsoa milloin sulla oli l.a.

Eipä tänne kummempia...hienoa,että teitä on tapaamiseen tulossa monta. Itse en pääse koska olen töissä ja asun täällä Turun lähellä, niin tuo matkakin on aika pitkä. Kertokaahan sitten tapaamisesta.

kolmasunelma 26+3

Vierailija
76/174 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä säikähdin, kun luin supistuksistasi, matilda-alexandra. Toivottavasti Rauli rauhoittuu masuasukiksi vielä pitkäksi aikaa! Eikös selviytymismahdollisuudet kuitenkin ole jo noilla viikoilla ja paranevat joka päivä? Onnea matkaan.

Hyvä muistutus kuitenkin, olen nimittäin kävellyt ja kuntoillut huolehtimatta vatsan kiristelyistä. Toki ne vaativat hetkeksi pysähtymään, jotta menevät ohi, mutta nyt muistan yrittää pitää päiväannoksen hääräämistä kohtuullisena enkä ota turhia riskejä.

Jennu1:llekin vielä kovasti onnea syöpäkontrollin puhtaista papereista! Mietin, että tässäkin ketjussa on kerrottu jo monia selviytymistarinoita ja tiukkoja tilanteita. Ihanaa, kun ollaan kaikki vielä mukana ja toivottavasti kaikki menee hyvin synnytykseen asti!

Tsemppiä KissaNasuselle tupakkalakkoon! Äitini aloitti vuodenvaihteessa lakon ja valittelee sokerihimoa ja outoa oloa, mutta kaipa ne helpottavat ajan myötä. Sitkeyttä!

Äitiyspakkauksen antia täällä on ihailtu jo moneen kertaan ja vaatteet melkein pestykin. Tuohon hihaan vauvan kätösen pujotan ja tuohon tulee vaippapeppu... Oloasu koti-iltoihin ja "vapaa-aikaan" - hih!

No huomenna tavataan!

Pomppu rv 28+6

Vierailija
77/174 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi tsemppiä matilda-alexandra!

Olin myös eilen lääkärineuvolassa ja kaikki oli hyvin. Paitsi että oon lihonnu ihan liikaa(alusta tullut 10kg:/)mutta yritän nyt vähän tarkkailla mitä syön mutta en liian suurta stressiä ota. sf-mitta oli 26cm eli meni yläkäyrillä mutta sanoi jotain että tarjoava osa ylhäällä ettei ilmiesesti haittaa vaikka olikin vähän suuri..Mutta pääasia että muuten kaikki hyvin ja ultrallakin tsekkasi ja poikaa näytti edelleen:)

Tapaaminen olis ollu kiva mut tosiaan vähän kaukana:/ mutta ehkä joku toinen kerta..

have 26+3

Vierailija
78/174 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

have, mulla on paino noussut plussaamisesta jo myös 12kg :/! On nyt ollut hetken tossa samassa.. Mulla nousee ihmeellisesti paino, että on aina monta viikkoa sama paino (käyn siis joka aamu vaa-alla) ja sitten yhtäkkiä tulee parissa päivässä kilo tai kaksi :D! Toivon ettei kohta enää nouse paljoa, kun yleensä rv35 jälkeen ei enää nouse - ainakaan paljoa.. Esikoisen kanssa mulla viimesillä viikoilla laski paino vähän..

Matilda-aleksandra, Voi kamala ja tosiaan onneksi menit lääkäriin! Zemppiä osastolle :D

Miukkis, hmmm äitiysjooga - kuulostaapa kivalta! Voi kun olisi aikaa itelläkin tollaseen tai edes johonkin muuhun kuin työhön ja kotiin :D

Tytsä90, Juu mun kelan hakemus ei löytänyt ensin palkanlaskijaa vaan seikkaili hetken, mutta kelaan se on saapunut jo reilusti ennen joulua... Eikä siis päätöstä vielä!

Orkidea, kai se kohdunsuun tilanne voi muuttua nopeastikin- oon miettinyt nimittäin ihan samaa...

Omaa napaa, että itsekin nyt varasin ensi tiistaiksi yksityisen lääkärin! Just kun on ollut alaselkä kipeä ja supistellut... Ja töissä tänäänkin oli tosi rankka päivä, 9 tuntia "juoksua" ja paljon nostelua :// - huoh! Haluun myös tietää, että minkä kokoinen poitsu on tällähetkellä... Vieläkö viikon "isompi"??

Ostettiin myös uusi auto, farmarihan se pakko oli hankkia... Mahtuu sitten hela perhe reissailee :D! Ja vaunut tosiaan hankittiin myös, rintareppukin löytyi sekä pinnasänky tulossa... Hoitopöytäkin mahdollisesti... Ja kuivausrumpu on vielä pakko saada! Meillä on NIIN pieni asunto vielä n. puolitoista vuotta, että säästyy tilaa kun saa jotain pyykkiä edes suoraan kaappiin... Voisko joku suositella jotin hyvää merkkiä??

Niin ja mites teidän tapaaminen sujui?? Mä olin silloin töissä, suht lähellä tietenkin teitä, mutta tuskin shoppaa kävitte :D

fantasy rv30+1/31+1 = ??

Vierailija
79/174 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava tavata teitä tänään, vaikka itse tulin niin myöhässä paikalle. Piti lääkäriajan olla klo 11, mutta lääkäripä oli myöhässä tai jotain muuta sellaista :/ Kyllä harmitti.

Oli puhetta siitä KELAsta. Kun itse katson tuolta netistä heidän palvelustaan omia tietojani, niin vasemmalla olevassa valikossa lukee vain "vanhempainpäiväraha" ja siitä kun klikkaan, niin aukeaa vaan nuo kohdat: maksut, päätökset, kirjeet, ilmoitus Kelalle. Joku kun sanoi, että siellä kuuluisi lukea se äitiysavustus jossain? Muutenkin kuulostaa aika omituiselta, että tuolla lukee vanhempainpäiväraha eikä äitiyspäiväraha.. Mutta samalla hakemuksellahan niitä haettiin. Hmm eli mitä mitä mitä? :E Voisi varmaan soittaa Kelaan maanantaina..

Tulin mummolaan. :-) Täällä huomiseen ja sit kultsin luokse kotiin. ?

Ensi viikolla seuraava neuvola, kivaa. :)

No, eipä mitään erikoisia tänne.

Me ja Murmeli rv 27+3

Vierailija
80/174 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä olikin siellä ihan mukava joukko, oisko ollu 9? Masut oli kyllä aika erikokoisia :-D

Tosi kivaa oli nähdä livenä ja aika kului nopsaan!!

Fantasy: se jooga on lauantaisin, joten pääsen sinne. Viikolla ei onnistuis millään. Tosin tuntui että siihen meni koko lauantaipäivä, treeni kesti 1,5 h ja matkoihin meni melkein 2 h (järkyttävää!)...

Jaahas, nyt tuo alaikäinen häiriköi niin pahasti, ettei tule tästä mitään (miksköhän kirjoittelen tänne yleensä töistä!!??)....

Vointeja kaikille!!

Miukkis rv 27 ja oisko nyt sit 5