Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

++POINTSAAJIEN PUNNITUSPINO++

30.01.2006 |

no joo, alkuviikko meni ihan ruodussa, mutta loppuviikko plörinäksi..

noh, tuloksia tässä

aloitus 79,2

viime viikko 68,4

tänä aamuna 67,6

eli -800g

ihan jees fiilis, vaikka satikutia minulle saisi antaa viikonlopun löysäilystä!

tsemiä naiset, auringonvalo koko ajan lisääntyy joten ammentakaamme siitä energiaa..

sanoo äiti joka on herännyt jo viiden jälkeen kuopuksen kanssa=(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille. Tämmöinen tilanne täällä:

Alkupaino: 90.4

Nyt: 83.5

Pudotus: 6.9

Edellisestä viikosta oli mennyt muistaakseni 100g. En kuollaksenikaan löydä lappua, johon laitoin viime vkon painon. Mutta tässä on junnattu nyt pidemmän aikaa 83-84kg paikkeilla. Nyt olisi jo aika saada tulosta aikaan. Ei nyt kuitenkaan plussaa tullut, mutta ei juuri miinustakaan.

Reipasta, niukkapisteistä viikkoa vaan kaikille.

Pulleamahainen Mohno.

Vierailija
2/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin loppuviikosta arvelinkin tiukkapipoisen pisteiden laskennan pitäisi näkyä tämän päivän tuloksessa. Ja ihan mukavalta näyttää - 1,1 kg. Jospa tästä sais virtaa seuraaville viikoillekin, kun pudotettavaa on vielä reilu 6 kg.

aloitus 14.11 70,9

viime viikko 67,7

tänä aamuna 66,6

eli -1100g

Nyt vielä pitäis saada hyvät jumppaohjeet, jotta sais vatsa, reisi, ja peppumakkaroille kyytiä! Olisko jollakin suosituksia???

Nyt innolla jälleen uutta viikkoa aloittelemaan!

Tsemppiä kaikille toivottelee Maikku ja 4 pikkuystävää (jotka pitävät huolen ettei äiti ehdi sohvan nurkkaan lösähtämään ja herkuttelemaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus 13.8 97,8

viime viikko 87,4

tänä aamuna 86,2

eli -1,2

Jippiaieiiii :D !!!

Aika hyvin vai mitä??? Mä olen todella ihmeissäni, sillä en ole laskenut pisteitä enää...Mä päätin tehdä totaalisen ruokaremontin tässä :). Tai no, oikeastaan olen kyllä laskenut, mutta siis merkannut ylös pisteet ja kattonut vähän mitä tulee saldoksi. Joskus menee yli ja joskus jää vajaaksi...

Mutta näin tällä kertaa :))

santtis

Vierailija
4/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips

Ihan hyvin kai loppujenlopuksi kävi nyt tällä viikolla.

Aloitus 12.8.: 76 kg

paino nyt: 65,8 kg

paino viikko sitten: 68,1kg

viikkopudotus: 2,3 kg (joo, ne nesteethän sieltä taas menkkojen jälkeen katos, nyt ollaan varmaankin ns. " normitilanteessa)

kokonaispudotus: -10,2 kg

Jeps jeps. Lähtihän se turvottelu, mutta painoa on kyllä enemmän kuin ennen joulua, ei kivaa :(. Viimeviikko meni kyllä ihan suht hyvin, luulen että olen oikeasti pääsemässä irti tosta syömiskierteestä kanssa... Liikuin enemmän ja katsoin hieman tarkemmin mitä söin. Nautin niin paljon enemmän tästä hoikemmasta minästäni, en halua päästää kiloja takas! Keittoja ja salaatteja siis vaan syömään... Taas mä jaksan hehkuttaa kesästä... Ai kun sais taas tuoreita mansikoita ja herneitä... Tilasin postimyynnistä kesävaatteitakin.. uih.

Miten muilla menee?

Vierailija
5/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä tunnustaa, että oikeesti aloittelin nää pisteilyt jo vuoden alusta, mut oli täs välis pari löysää viikkoa ja pääsi vähän paino nousemaan. Siis tämä johdanto selittää tämän kertaista erinomaista tulosta.

Aloitus eli viime viikko 81,3kg

Nyt 78,8kg

Pudotus 2,5kg

Olen kyllä päässyt viime viikolla taas liikkumaankin oikein kunnolla. Lauantaina ostin uudet luistimet, ja ensimmäisellä kerralla 10min oli jo ihan tarpeeksi. Eilen meni jo puoli tuntia helposti. Ja mäkun olin viimeset 15 vuotta tiukasti inhonnut luistelua...

Vierailija
6/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aloitus 1.1.06 68kg

viimeviikolla 23.1. 66,3

nyt 30.1. 65,8 (turvotusta uskon olevan kuukautisita)

eli -500g ja pisteitä olen laskenut nyt reilun viikon. Vielä vähintään 6kg pudotusta. Toivotaan, että ens viikon lukemat on vähän paremmat :)

Tsemppiä!

Vierailija
7/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukkapikkasen miinusta olikin yllättäen tullut, vaikka pisteiden lasku unhottui taasen loppuviikkoa kohti mentäessä. Olen löytänyt taas vanhan lempiharrastukseni leipomisen (tai siis lähinnä leipomusten syömisen), viikonloppuna tein ihania pitsapuusteja joiden pisteitä en viitsinyt edes käydä laskeskelemaan. Luultavasti meni useamman päivän pointsit niihin... Tässäpä kuitenkin uusimmat lukemat:

Lähtö (pvm, kg): 78,7 kg (14.11.05)

Viime vkolla: 74,2 kg

Paino nyt: 73,6 kg

(Väli)tavoite pääsiäiseksi: 70 kg

Tätä vauhtia tuo pääsiäisen tulos taitaa jäädä haaveeksi vain, mutta vielähän tässä on aikaa :)

Stsemppiä kaikille!

Vierailija
8/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(" Epävirallinen" aloitus 29.12.05 73,9 kg)

" Viralliset" tiedot eli pointsaamalla:

Aloitus (18.1.06) 71,8 kg

Viime viikko 71,6 kg

Nyt 70,4 kg

Viikon saldo -1,2 kg

Kokonaispudotus -1,4 kg

Tavoite 65 kg

Mittasin painon eilen illalla ja vaaka näytti 71,5 kg ja nyt tänä aamuna tuon 70,4 kg... Onkohan vaaka rikki...? Illalla harmitti! Mieluummin tietenkin uskon tuohon aamuiseen painooni. Täytyy jatkossa muistaa punnita itsensä aamuisin.

Lauantaina pisteet meni yli roimasti, mutta sunnuntaina tsempattiin kasvissosekeitolla. Yllättävän hyvää tuo porkkanasosekeitto! Varsinkin kaalikeiton jälkeen.

Vierailija
9/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että jos esim. hölkkään bussille 15 min tai imuroin 15 min, niin saako sen merkata liikuntapisteiksi? Tuo kun ei tunnu varsinaisesti liikunnalta ja on aika lyhytkestoista.

Entä ovatko kaikki kirjekurssilaiset/romppulaiset käyneet jo kokouksessa? Itse en ole käynyt ja mietin, uskaltautuisiko/vaivautuisiko menemään. Onko siitä jotain hyötyä? Hyviä syitä mennä pari kertaa tapaamiseen? Entä saitteko kirjekurssin/rompun mukana jonkinlaisen " pääsylipun" tapaamiseen? Itse en muista nähneeni sellaista. Eli menenkö vain kokeukseen ja sanon olevani rompulla pointsaaja?

Vierailija
10/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Viime viikolla etsiskelin itselleni ryhmää ja Satsumassi vinkkasi tänne suuntaan, joten tässä sitä ollaan. Olen 35-vuotias kolmen lapsen äiti (7v, 5v ja 9kk) ja laihdutan toista kertaa pisteillä. Viimeksi kaksi vuotta sitten meni tosi hyvin, pudotin n. 10 kiloa ja olin tosi tyytyväinen tulokseen. Tulin kuitenkin samantien raskaaksi ja kun vauva sitten syntyi keskosena, söin stressiini kaiken takaisin niiden kuuluisien korkojen kanssa. Nyt kuitenkin päätin käyttää osaimetyksestä saatavat inhimillisemmät pisteet hyväksi ja kaiken kaikkiaan on hyvä fiilis tämän jutun suhteen. Aloitin jo ennen joulua, mutta sitten otin poikien joululoman " pistelomaa" ja melkein nollasin saavutukseni. 16.1. palasin ruotuun ja nyt on hönkä päällä:) Eli enemmittä löpinöittä:

lähtöpaino (n. 25.11.2005):77,6

viime viikko: 74,6

nyt: 74,0

viikkopudotus: -0,6kg

pudotus yht: -3,6

tavoite: 62kg

Aikarajaa en ole asettanut, mutta olisihan se mukavaa jos saisi ostaa uusia työvaatteita kun elokuussa palaan opettajaksi...

Vierailija
11/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis, olisiko kotona olo mahdollisesti " pääosin seisoma-,osittain istumatyötä" ja näin olle kahden pisteen arvoista? Omat peruspisteeni olisivat 25 pistettä ilman näitä kahta ylim. pistettä ja olen laskenut, että saan syödä 25-27 pistettä, mutta säästöpisteet lasken niistä, jotka jäävät alle 25:n pojon. En kuitenkaan tiedä onko tämä fiksu vaihtoehto. Ryhmään en toistaiseksi millään ehtisi, vaikka kyllä siitä varmaan hyötyä olisi.

Vierailija
12/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken pisteet juuri sen vanhan mukaan, että nyt kun kotona niin 25p osaimetyksellä, eli sama ku sulla. Samaan painoluokkaan kuuluun. Eihän se ihan istumatyötä kyllä ole se kotiäitiys...

No anaway, mulla ne pojot nut kolmen viikon aikana menny yli joka päivä n. 3p. Ja nyt sitten se plussaviikko päjähti + 400g. Mutta tänään kävin shoppaa ja kivat, pienemmät housut ostin. Johon vielä ku kolmisen kiloa pudottaa niin istuu hyvin. Isä toi mulle luistelusukset alan hiihtää taas (entinen kilpahiihtäjä) se kuluttaa hyvin. Plussaa olisi varmaan tullut enemmän, mutta liikuin viitenä päivänä viime vkolla kunnolla. Kyllä tää tästä, tätä plussaa tarvittiin, että tsemppaan taas..

lähtö 88.6

nyt 80.2

viimeksi 79.8

+400g

Vierailija
13/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen viikko takana,

lähtöpaino 16.1.06 76,9kg

maanantaina 30.1.06 74,9kg

viikkopudotus -900g

kokonaispudotus -2,0kg

kolmas viikko alkaa, ja pizzaa tekee mieli, täytynee tehdä itse sellaista laihisversiota..

sipsitkin maistuisi, mutta tyydyn popcorneihin.

light colaa kuluu, ja sokeritonta mehukeittoa.

pisteet on edelleen riittäneet hyvin, olo on ihan ok.

liikkunut en juurikaan ole, viikon liikuntapisteet taas ainoastaan siivoamisesta, ja joogasta.

tän viikon punnitustuloksesta en ole ihan varma, kun vaakasta oli aamulla patterit aika loppu, ja se näytti mitä sun sattuu, mutta tuon tuloksen sain useimmin.

tarkistan painon vielä huomenna aamulla, ja jos se vaaka-mokoma näyttääkin ihan jotain muuta kuin mitä tuossa kirjoitin, tulen antamaan uudet lukemat.

-ennis-

Vierailija
14/18 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka viime viikko, taikka oikeestaan kaikki viikot joulun jälkeen on mennyt läskiksi. Tein kaalidiettisoppaa ja tänään korvasin yhden ruokailun sillä ja toisena lämpinäruokana söin kanasalaattia ja muutenkin on pisteet riittänyt ja jäljellä vielä 4, mitähän niilläkin tekis? Paino oli aamulla 62kg ja viikon päästä toivon että se on vähempi :) Nyt on motivaatiota niin paljon!!!

Tsemppiä kaikille!!

TErhe

Vierailija
15/18 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 hlöä ilmoitti miikasta ja yhteensä 11.8KILOA!!!! jees.

Nyt allekirjoittanutta nolottaa..tsempannut muita ja itse ainoana plussasi tällä vkolla. Ei saa toistua ensi vkolla....

Vierailija
16/18 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin " hiljaa hyvä tulee" ....

Pitäskö mun alkaa syödä liikuntapisteet,kun ei meinaa millään saada ees puolta kiloo viikos pois!!??!! Lenkkeilen joka päivä ja joskus harvoin kotijumppaan,ettei niitä liikuntapointseja rutkasti tule....

Vierailija
17/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille, sori etta olen hieman myohassa, mutta ollut ihan kamalaa hulinaa koko viikko niin en ole koneelle kerinnyt. Vaa' alla kavin kuitenkin maanantaina ja iloinen yllatys, vihdoinkin selvasti miinusta!! Jee, tama viimeisen kahden kilon viilaaminen kun tuntuu niin tuskaisalta.

Eli Paino nyt 61,7

paino viime viikolla 62,1

viikkopudotus 400 g

Aloitus paino 66 kg

tavoite 60 kg

Tsemppia kaikille,

terkuin Olgamaria

Vierailija
18/18 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloitus: 73,0kg(24.10.)

jouluaatto aamu: 68,4kg

nyt: 69,0kg!

viikko muutos: ++++200g

En siis vielä edes joulun alus painossa, vaikka ei paino noussutkaan tämän korkeammalle, kuin nyt on. En saa itseäni niskasta kiinni millään. AUTTAKAA SISKOT!!! en kuitenkaan vielä luovuta, ehkä ennen kesää olisin tavoitteessa, eli 60kg. Toivotaan, eikä se siis pelkästään auta ;O)