Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoishaaveilijoiden alkuvuosi 2010

Kommentit (391)

Vierailija
181/391 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se pitänyt arvata että heti kun päättää siirtää vauvahaaveet taka-alalle niin pärähtää plussa testiin! Älyttömän sekavat fiilikset, mutta niin onnelliset eikä vieläkään meinaa sisäistää tätä. Omituista kun ei ole oikeastaan mitään poikkeavia oireita ollut, niin en osannut yhtään tätä odottaa.

Pitää vielä testailla huomenna aamusta uudelleen josko viiva olisi vähän vahvempi. Nyt iltatestinä tuotti tuollaisen selkeän vaaleanpunaisen viivan. Kai se on soiteltava alkavalla viikolla sitten neuvolaankin ja kaikkea. Hurjaa! :)

Suuret onnittelut myös Pärrille ja toivotaan kovasti, että muut tulevat pian mukaan :)

Vierailija
182/391 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, Onneksi olkoon! ihanaa Emyne! Ehkäpä tässä hyvä esimerkki,että kun ei mieti eikä murehdi asioita niin ne kyllä tapahtuvat omalla painollaan. Huippu Hurjaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/391 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä näemmä taas kävi, että kun plussastressin lopettaa, niin sieltä niitä tulee :) Ihanaa!

Emyne, miten teidän häät nytten muuten?

-Annukkainen, kp 6/24-38, yk7

Vierailija
184/391 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustakin tuntuu että tällä stressaamattomuudella oli nyt suuri vaikutus onnistumiseen :) Kunpa se plussan odottelu olisikin niin helppoa laittaa taka-alalle.

Annukkainen: Soiteltiin heti aamulla matkatoimistoon ja ilmeisesti päästään naimisiin kesäkuussa tai myöhemmin kesällä. Asiat onneksi järjestyy :)

Stressinlievitystä ja plussatuulia!

Vierailija
185/391 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonpaljon onnea Emynelle :) Ihania uutisia!

Vierailija
186/391 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille.

Mä oon pitäny muutaman päivän matalaa profiilia ja iski vielä kauhee flunssaki päälle tossa viime viikolla.

Tätiä ei oo tullu kylään..nyt siis jo kp 86 vissiinki menossa. Masutuntemuksia on kestäny nyt jo reilusti yli kaks viikkoa..väsyttää kokoajan ja massu on sellanen kauheen turvonnu.Rinnat on ehkä aavistuksen kipeet nänneistä..ei mitenkää merkittävän paljoo.

Sais alkaa ne menkat kyl jo nii tietäis että toimiiko sitä ollenkaan..ja lisäksi vois aloittaa ihan puhtaalta pöydältä uuden kierron.

Ärsyttävää tällänen ku ei toimi :(

Vierailija
187/391 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneet! Tosin nyt iski vielä kovempi raskauskateus... helmikuu on puolessa välissä ja minulla ei edes ole ehtinyt olemaan sitä laskennallista ovulaatioaikaa. :/ Lyhytkiertoisilla sellainen on ollut varmaan jo kolmesti tänä vuonna...

Minä olen miettinyt sentään aina välillä, että niin kauan kuin ei ole lapsia, pitää nauttia tästä parhaasta mahdollisesta parisuhde-elämästä kahdestaan. Tämä yleensä vähän lievittää raskausmietteitä ja hermoilua. :)

Loppukuun aikana minullakin toivottavasti ovulointia tapahtuu - tai sitten ei, jos on näin pitkä kierto niin ehkä en edes ovuloi? Mutta eiköhän tämän sitten huomaa...

Vierailija
188/391 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea Emynelle raskautumisesta! Mahtavaa mahtavaa..

Täytyy nyt jotenkin saada omakin mieli pois noista vauva-asioista, kun se kerta tuottaa noin hyvin tulosta :D Tosin se taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty..

Vierailija
189/391 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi onnea plussanneille ja hyvää vointia!=)

Ja jaksamista omaa plussaa vielä odottaville!

Olen viimeksi viime vuonna kirjoittanut ja pinoutunut esikoishaaveilijoiden loppuvuosi-pinoon. Tähän pinoonkin on ollut tarkoitus "ilmoittautua" koko tammikuu, mutta jokseenki otan raskautumisesta heti kamalan stressin, jos itse kirjoittelen aktiivisesti, joten olen tyytynyt vain ahkerasti teidän mietteiden lukemiseen.

Ja täytyy minunkin yhtyä näihin kahteen edelliseen plussaajaan, että stressi ja "yritys" vähemmälle niin johan plussa pärähtää tikkuun...Viikonloppuna testasin ja voi sitä riemua kun se plussa tuli ihan puskista..:D

Aloinkin loppuvuonna olla aika rikki oman stressaamiseni kanssa ja olin jo lähes heittänyt toiveet kaivoon. Ehkäisyhän me jätettiin pois kesäkuussa. Sen jälkeen kiertoni on ollut epäsäännöllinen ja olen saanut tikutettua tasan yhden ovulaation(eikä edes ollut tämä, mistä tärppäsi).

Testaillut olen monen monta testiä ja rahaa on palanut, mutta kun tuntuu aika uskomattomalta vielä. Oireita ei juurikaan ole, eilen vähän vatsaa nippaili kummallisesti ja hajut tulee ehkä hieman terävämpinä nenään kuin ennen.

Haluankin nyt kannustaa teitä hyvät kanssasisaret heittämään stressin nurkkaan(joo tiedän kyllä, että helpommin sanottu kuin tehty), mutta tässä on aikaansaatu jo kolme plussaa stressittömyydellä.:) Ja yleensä se plussa pääsee yllättämään silloin, kun sitä vähiten odottaa!

Nyt täytyy mennä muihin hommiin=)

dano

Vierailija
190/391 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut danolle plussasta!

Kyllä se on nyt niin, että tämä tyttö lopettaa sit kanssa stressaamisen.. :)

Vierailija
191/391 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin itse tässä viikolla isonkin eron tunne-elämässä kun lopetin pillerit. Olen huomattavasti iloisempi ja sänkypuuhatkin kiinnostaa niiiin paljon enemmän, eikä vaan sen takia että jätimme pillerit pois vaan muutenkin.

Tuntuu että olen jo valmistautunut siihen että menkat alkaa. Melkein jo mieli sanoo, että eihän se nyt voi olla plussa kun vasta jättänyt pillerit pois ja se odottaminen ressaa..

Nyt kaikille rauhallista plussa-aikoja, ja plussanneille samoin!

192/391 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eivät ihanat vauvauutiset suinkaan aiheuta kateutta, vaan toivoa, että plussa voisi seuraavaksi osua omalle kohdalle. Nyt olen hyvällä halulla kitannut greippimehua (on se sitten huuhaata tai ei) ja tilasin verkkoapteekista vielä ison purkin foolihappopillereitä. Asenne on kova. Nyt, kun täti taas tekee lähtöä, suunnittelen jo vauhdikasta viikonloppua vällyjen välissä, jolla saadaan ensi viikon yritys oikein kunnolla käyntiin. ;)

Mies osallistuu hömpöttelyyn hieman huvittuneena, mutta tuntuu kuitenkin olevan innolla mukana. Ainoa hetki, kun miehen pinna meinasi pettää oli tänään kaupassa, kun raahasin kolme purkkia greippimehua ostoskoriin, minkä jälkeen kauppakassin pohja repesi kotipihassa...

Nyt kp 5/28, aika menee hirveän hitaasti. Olisipa jo maaliskuu, niin tietäisi tärppäsikö.

193/391 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kohta kestä näitä mun itkupotkuraivareita :D Meillä on tässä muutto just käynnistynyt ja mä oon ihan kaamee :D Voi ukko parkaa...

Mä en kyl vieläkää varmaa oo ihan tajunnu kokonaan tätä tilannetta :D Mut kerrasta loppu tupakointi! Olen niin ylpeä itestäni. Huomenna aamulla teen vielä "varmistustestin" vaikka kyllä tämä jo kai ihan raskautta on ;D Mut varalta kumminki jos vaikka ihan tummatumma viiva tulis, eka testi sillon viime pe oli kyl selkee mut ei se ihan testiviivan tumma ollut. Sit ois tarkotus soitella neuvolaan nii saa sit sen ajanki hyvissä ajoin. Pelottaa kyl tietenki vielä että entä jos se pikkunen ei pysykkää mukana :(

Dano ja Emyne onko oireita? Vois vaikka joskus sähköpostilla vaihella kuulumisia(?) kun ei vielä tuonne odotuspuolellekkaan viitsi mennä...

Toivottavasti tässä kuussa saadaan vielä monta monta monta plussaa :)

Vierailija
194/391 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täälä on plussattu! Ihanaa!! Oikein paljon onnea teille!! :D

Mä taas vaihteeksi pyörin tuola netissä erilaisilla hedelmällisyys-sivustoilla.. Kaikkensa yritetään, että raskausuutisia saataisiin.. Tälläsellekin eksyin:

http://metku.net/~pesu/hedelmallisyydenmaksimointi.php

Tuola oli yks aika huvittava kommentti, että siitä saattaa olla apua jos nainen on kiihottunut. Voi jestas sentään!

Täälä odotellaan ja pidetään peukkuja ja varpaita pystyssä!! Maanantaina pitäis menkkojen alkaa.. tai siis toivottavasti ei ala! ;)

Vierailija
195/391 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa babybooming joukkoomme.

Pärrille, Emynelle ja danolle onnittelut plussista.

Ihanaa, kun hetkessä tulikin jo kolme plussaa... antaa uutta toivoa meille kuumeilijoille.

Olen nyt taustaillut ja yrittänyt jättää nämä vauvahaveet elämään omaa elämää. Lähinnä siis keskittynyt vain omaan elämään ja välttänyt ylimääräistä stressiä. Olen aina silloin tällöin käynyt kirjoituksianne lukemassa ja tarkistamassa mitkä ovat kuulumiset täällä.

Taidan vielä jatkaa taustailua :)

++++++++ Plussatuulia +++++++++++

Vierailija
196/391 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi paljon onnea Pärri, Emyne ja dano. :) Sekä tarrasukkia pienille kyytiläisille. Hienoa kuulla plussauutisia.

Ei oo tullu vähään aikaan kirjoteltua, kun ei oo ollu mitään kerrottavaa. Mut nyt sitten siitä edestä. :) Ti käytiin lapsettomuuslääkärillä tutkimuksissa, jossa saatiin alustava tulos miehen näytteestä ja mun sisuksiin kurkattiin ultralla. Miehen simpat pitäis olla ok, viimesiä tuloksia toki viel odotetaan, mut määrä, laatu ja liikkuvuus kunnossa. Ja mulla oli just ovis tuloillaan! :) Aivan uskomaton tuuri. :D 17mm kokonen follikkeli, sain kuitenkin lisäksi reseptin Pregnyl-piikkiin jonka pistin tiistaina. Nyt toivotaan kovasti, et tärppäis. Jos ei, niin jatkossa sitten Clomifenia, et ovis varmasti tapahtuu, kun diagnoosina oli kuitenkin PCO. Kovin pahalta munasarjat ei kuitenkaan näyttäny, mut selvästi olivat rakkulaiset.

-ray

Vierailija
197/391 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkn onnittelut plussaneille! Ihana saada näin iloisia uutisia ja triplana vielä :)

ON: kp 35 ja aamulle testattu nega :/ kierronpituudesta ei siis ole mitään tietoa, kun vasta lopettanut pillerit, ekoja luomumenkkoja siis odotellaan edelleen. Jotenkin tiesin, että ei se nyt voi vielä tärpätä kun ei ole edes luomumenkkoja ollut, mutta oli tuntevinaan niin kummiaoloja masun seudulla, että kyllä sitä jo toivo heräsi raskaudesta.

Jatkan siis menkkojen odottelua (saisivat pikkuhiljaa tulla). Tää on outoa, ekaa kertaa elämässä oikein toivois että menkat tulis :) mutta asenteena edelleen TJOT, kuitenkin hyvin vähän takanapäin pillerittömyyttä. Ja niinkuin täälläkin palstalla todettu, kun ei stressaa niin voi ylättyäkin positiivisesti. Ite kanssa varmaan enemmä pyörin lukemassa täällä teidän juttusia ja kirjoittelen sit jos on jotain kirjoitettavaa...

Plussatuulia kaikkiin ilmansuuntiin tasapuolisesti!

Vierailija
198/391 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ollaan sekä varpaat että peukut pystyssä, että kaikki menisi hyvin loppuun asti ja kyytiläinen pysyisi menossa mukana aina tuonne lokakuulle asti;D Huih, kun sinnekin on vielä pitkä aika, moni teistä ehtii plussatakin ennen sitä!:)

Tänään tein vielä yhden testin(ja se on nyt viimeinen) eikä se kyllä jättänyt oikein arpomisen varaa...Tasapaksu tuplarivi siihen piirtyi nopsasti.

Pärri kyseli oireista. Enpä ole mitään kovin merkittävää huomannut, hajut ehkä tarttuu nenään herkemmin ja aiheuttaa etomista, mutta suoranaista pahoinvointia ei ole(eikä toivottavasti tule!). Parina yönä ennen plussaamista heräsin närästykseen, joka minulla vaivaa tosi harvoin(vai oliko vain sattumaa, että nyt sitten justiinsa närästi?!). Muuta en ole havainnut ja toivottavasti pysyykin näissä pienissä ja inhimillisissä oireissa.. Mites on Pärri sun oireiden kanssa?

+++Plussahenkosia täältä lumisateen keskeltä puhaltelen+++

dano

Vierailija
199/391 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ray: Kestikö kauan saada aika lapsettomuuslääkärille ja kävittekö julkisella vai yksityisellä puolella? Kyselen tässä kun itsellä alkaa olla kohta sama edessä. Huomasin tuossa viimevuoden kalenteria selatessa, että me ollaan jätetty pillerit pois viime maaliskuussa.. Eli se vuosi tulee ihan justiinsa täyteen. Mä luulin et se aika olis koittanu vasta huhti-toukokuussa, mut lahopää kun on niin ei muista näköjään x)

Täällä odotellaan edelleen ovista.. ei hyvältä näytä. Nyt jo kp 17 menossa (tiedän, ei vielä mitään hätää), eikä tikkuun oo tullu vahvaa viivaa ja ihan ku limatkin olis vähän karkuteillä?!

Ja sit kävi tänään töissä aika friikki juttu. Yksi asiakas sanoi, että hän näkee ihmistä katsomalla hänen "tulevaisuuteen".. no mulle se sitten tokasi että sulla on hormoonihäikkää, et sinä et ovuloi joka kuukausi! Jaahas, että silleen. Kysyinpä siltä muorilta sit piruuttani, että montakos lasta meille tulee. Se vastasi, että kunhan nyt sen yhden saatte, mutta toisen kohdalla kannattaa alkaa miettimään adoptiota. Juu, selvä! Kiva työpäivä siis tänään. Oliko sattumaa et muori kiskas hatusta just ton kortin, vai näkeekö se oikeesti tulevaan.. uskoo ken haluaa. Mä en ainakaan halua uskoo :)

Eli ahkerasti täällä vaan peittoja heilutellaan, jos se ovis hyvinkin tulis!

Plussia plussia kaikille! ++++++

Pupuliini

Vierailija
200/391 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!! Plussia tullut tänne..Onnittelut Pärri, Dano ja Emyne!! :) Toivotaan että pienet pysyy matkassa, tarrasukkia teille :)

Nämä uutiset luo itsellekin toivoa paremmasta huomisesta ja että eiköhän se joskus itsellekiin plussa pärähdä niikuin meille kaikille haaveilijoille! :)

ray: Hyvä että kävitte tutkimuksissa ja saitte selvyyttä tilanteeseen. nyt toivotaan kovasti että Pregnyl piikki auttaisi..Ai sullakin todettiin PCO :( no mutta kyllä moni on plussannu siitä huolimatta vaikka se kestää..mä oon jotenkin jo vähän osannut asennoitua mun PCO:ohon vaikka se ärsyttääkin mutta tietää ainakin että mistä kiikastaa..Tsemppiä teille ja pupuiluintoa :)

Mä muuten taidan mennä nyt tonne pitkään tuhtaaviin, tuuksä?

ON: kp 35 ja oviksesta tai menkoista ei hajuakaan..mä tikutin alkukierrosta mut sit tuli se tulehdus jonka takia pupuilu jäi viikoksi eikä huvittanu tikuttaa..nyt taas muutamana päivänä oon tikuttanu mut ei edes hailakkaa viivaa vaikka alkukierrosta oli haalee mut ei plussa että ota nyt sitten selvää onko se ollut silloin tauolla se ovis vai tuloillaan..hohoijaa..rinnat on ollut tosi turpeet viimesen viikon ajan ja muutaman negatestin oon tehny..myös hormoninäppyjä decolteella ja kasvoissa..jännää :)

No jos ei nyt tärppää ni ens kierrossa clomit sitten..

minä taidan siirtyä tuonne pitkään tuhtaaviin kirjottelemaan..

Toivotan kaikille Plussatuulia ja mukavaa keväänodotusta :)

manta