~~Ensikot marraskuuhun 1.11.2006~~
Kommentit (26)
" Tarraliimaa ja vauvasukkia" ..meinasin kirjoittaa, mut jospa kuitenkin Vauvaliimaa ja tarrasukkia maha-asukille matkaan!!! :D
Tervetuloa uusille, Fiiu ja Carita (?) Meniköhän oikein?!
Piinailijoille plussatuulia ja tätiä kestitsiville kohtalotovereille jaksamista!
ON: kp4/30-37 meneillään.. ei siis mitään.. täti on toivottavasti jo pakannut jo laukkunsa ja suunnittelee lähtöään.. taidan potkasta niin kovat vauhdit sille, ettei varpilla löydä yhtäkään enskaa enää ainakaan vuoteen!!!! menköön kiusaamaan viattomia teinejä.. niistä varmaan joku tälläkin hetkellä toivoo kovasti, että täti tulisi heille kylään..
Onko joku testaillu niitä greippimehuja, mikä merkki on hieman parempaa, jotta sitä pystyis edes juomaan? ostin ekassa kierrossa jotain ja se oli tosi pahaa... mites sit lämmöt? millon niitä kantsis mittailla? Suunnittelin, et oisin mittaillu aina ennen sängystä nousua aamulla, mut enpä oo vielä muistanu.. Pitääkö siis olla aina samaan kellon aikaan?
Ajattelin jo aikaa sitten, että itku varmaan tulee, kun plussan testaan, mutta mites kävikään? Nauroin vaan ihan hysteerisesti ja hihittelin koko illan. Mutta nyt, kun luin tiedän onnitteluviestejä niin nyt sitten piti jo vetistellä. Ootte ollut aivan ihania koko yrityksen ajan ja tää tsemppi on täälä ihan uskomaton!!! Ootte tosi tärkeitä! Kiitos onnitteluista Maitikka, Sikuri, Pingu, Marge, Aqua, Nuutti, Hannnah, Aurora, Hermione ja Live!
Ei todellakaan ole vielä tajuntaan mennyt tuo haamu ja hyvä niin, koska odotan ne aconit ensin. Onneksi mies myös mielsi tuon plussaksi ja miehen siskolle lähetin koneelle siitä kuvan ja se sanoi, että hänellä ei plussaviiva ole ollut tuon vahvempi. Apteekin oma ei ole niin herkkä kuin moni muu testi, joten kaipa tuola kropassa jotain tapahtuu. ;) MUTTA ei vielä aivan lopullisesti innostuta! Eihän?!
Voisin silti oirelistaa hieman valottaa, vaikka ahkerasti niistä olenkin tainnut raportoida. Mullahan oli siitä outo tilanne, että sain kp18-21 joka pvä vahvan ovisplussan. Ajattelin sen johtuvan pco:sta ja ajattelin, että en silti ovuloi. Kuitenkin limoja tuli ja heti kp20 maissa limat loppu kokonaan ja siitä asti on ollut ihan kuivaa eli ei tosiaan mitään valkkarin lorahteluita ole ollut! Myös lämmöt nousi 36,8-37 tasolle. Kohdunnapukka pysyi myös helposti sormen päässä, ei kadonnut tuonne syövereihin. Tasan vko eka ovisplussasta mahassa nipisteli. Vasta 1vko ja 4pvää oviksen jälkeen alkoi tää hirveä tissikipu. Olin jo vähän epätoivoinen, kun heti oviksen jälkeen ei tuntunut missään, mutta harvoinpa ne oireet heti alkaa. Myös viime vkon lopulla alkoi selkäkipu ala- ja keskiselässä, väsytti, nälkä, ajottaista huimauksen tunnetta ja vilun/kuumantuntemukset. Eli siis aika kattava on oirelista, mutta tosiaan kaikki oireet on olleet ihan selviä ja vahvoja. Ja outoa on se, että olen nyt nukkunut koko ajan selällään, mitä en ikinä ennen ole tehnyt. Siskokin on joskus kertonut, että hänellä oli sama tapa alkuraskaudessa. :)
Tästä tuli nyt omaa selostusta vaan, mutta kommentoin lisää, kunhan saamme isomman pinon aikaiseksi. Haluankin jo tässä vaiheessa kysellä onko joku valmis harkitsemaan palstaemoksi ryhtymistä, jos plussani osoittautuu oikeaksi. Tosi helppoa on ja ei tosiaan vie aikaa kuin ehkä 10min/vko, jos vaan perusjutut tekee. Haluan vielä itse tätä jatkaa, kunnes asia selviää, mutta voitte laittaa asian " korvan taakse" . Ja täytyyhän tässä joku taika olla, kun vanhakin enska vaan haamuja pissailee palstaemon roolin otettuaan!
Hoyt kp33 tai rv 4+4
ps. Jos tää nyt on totta niin la ois 7.7.07! Aika mieletön la! ;)
Hoyt sun puolesta! Tämä uutinen oli erityisen mahtava, koska muistan sut kun liityttiin suunnilleen samaan aikaan viime helmikuussa. Mähän kirjoittelin vain pari kuukautta silloin kunnes lähdin pitkälle reppumatkalle ja nyt vasta oon palaillut. juuri tuota mäkin olen miettinyt, että millainen oli sitten tulle, kun näkee sen plussan! Kerran mulla kävi testatessa niin, että se väri levisi ensin siihen tärkeän viivan paikalle ja kontrolliin samaan aikaan, ja luulin silloin plussanneeni. Väri oli kuitenkin vasta matkalla kontrolliin ja hetken päästä paikka oli täysin valkoinen. Silloin sain vähän esimakua, miltä plussaus tuntuu, mulla kulki mielettömät väreet selkäpiitä pitkin ja innostus kohosi pilviin -kunnes laskeuduin taas maan pinnalle. Nyt on taas tässä kierrossa pitkästä aikaa sellainen olo, että ehkä olis mahdollisuus plussaukseen. Jos mulla ei nyt tärppää, yritys siirtyy kahdella kuukaudella miehen matkojen takia :( Sitten kyllä koitan pitää palstataukoakin.
Kiitos saikku onnitteluista!
Mä join muutamassa kierrossa Valion greippimehua, koska en tykännyt R&D:n mehusta, koska siinä on sitä hedelmälihaa. Ja sekoitin joukkoon myös hieman appelsiinituoremehua, kun oli muuten niin kipakkaa. Ja lämpöjä kannattaa tosiaan mittailla ennen sängystä nousua ja samaan aikaan, jos vaan mahdollista. Itse mittailen suusta ja ainoastaan silloin, kun mulla on vapaata tai iltavuoroon meno, koska käyn 3vuorotyössä ja mulla näyttää paljon alhaisempia lämpöjä, jos olen nukkunut lyhyen ja katkonaisen yön tai joudun heräämään kellon soittoon eli kroppa ei sa itse rauhassa hereillä. Jos aina herää joka päivä samaan aikaan niin silloin on helpompi seurailla lämpöjen kehitystä. Mulla saattoi mennä useampi päivä just esim. oviksen aikaan etten päässyt mittaileen. Nyt sitten olen mittaillut myös iltalämpöjä ja samaa tasoa ovat olleet kuin aamulla tai jopa hieman korkeammalla.
Itse en muuten ole muutamaan kiertoon juonut tuota g-mehua enkä ole syönyt vitamiineja, koska turhauduin siihen ja se mehu oli niiin pahaa. Nyt aloitin uudestaan Multitabs2+:t, ihan jos tärppi ois käynyt niin ois pienellä kaikki tarvittavat vitamiinit saatavilla.
Hoyt
Hienon hienoja uutisia täällä olikin:
Hoyt: +++++++++ Tuhannet Plussaonnittelut!++++++++++++++ Ihan innoissani täällä sun puolesta! Huonosti alkanut aamu sai totisesti piristystä tästä uutisesta. Pitäisköhän sitten niitä Multitabs 2+ hakea minunkin, kun tuossa juuri pähkäilin, että mikä vitamiini olis hyvä?
Fiiu: Tervetuloa palstailemaan! Semmoisia ne miehet vähän tuppaa olemaan : ) Meilläkin oli tilanne, että asiaa aikani kyselin, ja vastaus oli aina, että ei hän vielä tiedä ja jätetään harkintaan. Sitten yhtäkkiä itse kyseli, että miltäs tuntuis, jos jätettäis pillerit pois? No, arvaa vaan, hyppäsinkö kattoon! Siellähän sinulla onkin heti jännät paikat, peukkuja.
Buuffa: Hihii, arvasinhan minä, että ne testit siellä polttelee ; )
Carita: Tervetuloa sinullekin! Toivottavasti saisitte vähän selvyyttä noihin kiertoihisi.
Hermione: tätipahoittelut...
MaryRose: negapahoittelut... ja kannattaahan se käydä lääkärissä tarkistuttamassa, että kaikki on kunnossa: sittenpähän sen tietää! Toivotaan, että kaikki on ok.
Nuutti: tiedätkö onko sitä foolihappoa missä ¿muodossa¿? siis lähinnä tarkoitan, että onkohan sitä monivitamiineissa?
Marge: niin, eihän sitä toki aina tarvitsekaan kommentoida, täällä on mukava ihan lueskellakin välillä. Toivottavasti mielialasi on tänään jo vähän kohentunut!
Hannnah: oletpas sinä cool, kun jaksat odotella testaamista : ) jännää...
Aqua: o/ Täällä yksi Gilmoren tyttöjen fani ilmoittautuu! Se on jotenkin niin lämminhenkinen ja nokkela sarja.
Saikku: minä olen varmaan noissa greippimehuasioissa vähän huono neuvomaan, kun tykkään välillä syödä greippejä ihan sellaisenaankin, joskus on oikein himo. : )
).( Aamu alkoi jotenkin väärällä jalalla, väsytti ja unenpöpperössä mm. heitin kahvinpurut keittimeen ilman suodatinta. : ( Sitten kaasuttelin pihatiellä melkein ojaan, kun olikin pikkusen liukkaampaa kun luulin... Joo, mitähän tänään vielä ehtiikään sattua! Luulin eilen, että nyt se täti löytää tiensä tänne, kun tuli ihan himpun verran pientä punertavaa tuhrua, mutta se sitten jäi siihen.
Dajm
Kylläpäs on ihanaa, että tänne tärähtelee plussia!:)
Omaa napaa hiukan: Eli auttakaa hyvät ihmiset. Minun alavatsani on ihan TÖRKEÄN kipeä. En siis pysty oikein makaamaan, en istumaan enkä seisomaan. Mahaa kipristelee kokoajan ja turvottaa. Olo on sellainen, niin kun pissatulehduksessa, muttei kuitenkaan pissatessa tunnu mitään " supistelua" tai kirvelyä. Mitähän tämä on? Ja rinnat on kans todella hellinä. Jos paidan kangas osuu niihin, tuntuu inhottavalta. Rintsikat helpottavat asiaa. Ovis pitäis tosiaan olla jo takanapäin, mutta voiko olla olemassa jotain kiinnityskipuja??? Yritin soittaa gynelle aamulla - yllättäin ei saanut kiinni. Mua vähän toisaalta huolestuttaakin kun olen niin kipeä, että haittaa jo toimintaa ja ei mm. ole yhtään nälkä....
Ihmetelleen siis tähän keskiviikkoon.
*greetas*
Mitkä sun kp:t oli? Ja milloin se ovis nyt oli? Kyllähän niitä kiinnittymiskipuja jotkut voivat tuntea, mutta tuntuis aika hurjalta, jos on noin kovat kivut. Tuskin mikään umppari kuitenkaan on, jos tissitkin kerran kipuilee. Mulla kans on ollut tissit niin kipeät, että pakko olla yötkin rintsikat päällä, on vain jotenkin helpottanut kipuja.
Ei sulla sitten muita oireita ole, jotka vois viitata johonkin muuhun tautiin yms? Jos nuo kivut jatkuu niin kyllähän sun täytyy päästä jollekin lääkärille. En tosiaan halua pelotella, mutta kaikkeahan voi sattua, kuten esim. kohdunulkoinen raskaus. Oliko sulla nyt käytössä jotain clomeja ym? Voiskohan ne jotain kipuja aiheuttaa? Onpas hankala juttu. Kertoile miten tilanne etenee.
Tulen iloiseen joukkoonne aivan uutena! Olen täällä palstoilla muutamaan otteeseen käynyt utelemassa tietoa ja vastauksiakin on aina tullut! Onnea vain kaikille plussanneille! Täällä itse pidän vielä sairaslomaa... Alkaa olemaan kotikin niin puhdas että! Kun ei ole kuumetta niin tuntuu niin turhauttavalta vaan olla. " Onneksi" perjantaina pääsee takaisin töihin...! Olenkin täällä jo tarpeeksi sairastellut. Mutta tosiaan olemme aivan alkuvaiheessa vauveli asioissa mieheni kanssa, mutta toivotaan, että nopeasti saisi alkaa testailemaan! :) No täytyy vain malttaa ja mennä päiväkerralla ja tietysti pupuilla! :) Mutta kaikille oikein hyvää alkanutta marraskuuta!!!!!
Lunta tulee kyllä oikein urakalla!
Hoyt: Nyt on menossa kp 21. Umpisuoli tämä ei varmastikkaan ole, koska kipu tuntuu sen verran alhaalla. Rinnat on tosiaan herkät, erityisesti tuosta nännin alueelta. Mietin itse sitä, että periaatteessa tämä ei kyllä vielä pystyis olemaan kiinnittymiskipua, koska eikös se munasolu kiinnity vasta viikon päästä hedelmöittymisestä..? En tiedä, huomiseksi sain soittoajan lääkärille. Voihan se olla, että tämä tosiaan johtuu nyt niistä clomeista ja ihan vain siitä, että on toimintaa tuolla munasarjoissa. Huomenna olen viisaampi.
Mukavaa päivää kaikille!
*greetas*
Meitä elämä heittelee ja päätti ettei tämän raskauden kuulua jatkua. Joten palailen tänne kuumeilupuolelle pikkuhiljaa kunhan tästä saa tämän suurimman oman pahan olon poistumaan.
Täällä mentiin jo rv 10+ kun eilisten pienten vuotojen takia tänään sitten pääsin ultraan. Ultrassa kävi ilmi, ettei siellä pieni sydän lyökkään ja huomiselle suunnitteilla sitten on kaavinta. Tosin luonto puuttui taas asiaan ja hoiti asiain itse, mutta silti huomenissa varmistamaan ettei mitään ole jäänyt ja jos on niin sitten loppujenkin poisto.
Hoyt: Onnittelut plussasta :) Toivottavasti se nyt vahvistuu siitä. Mä voin vaikka jatkaa listaemon hommia, ellei kukaan muu sitä hommaa halua. onhan se mulle kuitenkin jo tuttua puuhaa :)
Taidan kuitenkin ensin pitää parin päivän palstailu tauon, mutta tosiaan ens viikosta lähtien voin kyllä tarpeen mukaan hoitaa listaa ja rupean aktiivisesti osallistumaan keskuteluihin. Hetken tässä kaipaa kuitenkin aikaa selvittää omat ajatukset.
Lumisin terkuin,
-Sara-Maria-
Olipas ikäviä uutisia sinulla =(
Ihan sydäntä kylmäsi kun luin sinun viestin. En oikein tiedä mitä sanoisin..
Paljon voimia ja lohtuhalauksia!!
hermione
Miksi se on aina niin, että jos jotain hyvää tapahtuu niin sitten jotain huonoakin! Kävin jo lukemassa Sara-Maria sun viestin tuolta toiselta puolelta ja syvästi olen pahoillani sun puolesta!
Äläkä huolehdi tuosta päivittämisjutusta! Mä voin päivitellä niin kauan kunhan joku sen ottaa hoitaakseen, jos itse siirryn pois. Ei siis mitään kiirettä. Kyllä täältä varmasti muitakin vapaaehtoisia löytyy. Selvitä ensin omat ajatuksesi ja paljon voimia huomista varten!
Tosi kurjia uutisia, tsemppiä Sara-Maria, ja virtuaalihalauksia myös!!!
Voi että hyviä ja huonoja uutisia! Pikaisesti vain käväisen ja palailen paremmalla ajalla¿
Onnittelut ensin eli HOYT oikein kovasti onnea ja vauvaliimaa ym. tarpeellista matkaan. Kyllä se viiva siitä vahvistuu voi hitsi miten onnellinen olenkaan puolestasi =)
Sitten ne huonot uutiset Sara-Maria todella suuret pahoittelut km:stä (((halaa))). On se niin väärin voimia ja palailehan palstailemaan taas kun jaksat.
Uusia on tullut, joten tervetuloa Fiiu, Carita ja mewe86 mukaan mahtavaan joukoon!
++++++++++ pöllytystä kaikille!
-hapö-
Marraskuu alkoi, tällä menolla kohta on jo joulu, miten ihmeessä tää aika nykyään menee näin nopeesti. Tai kai se on hiukan kiinni siitä, mistä vinkkelistä katsoo. Töissä tuntuu aika kulkevan siivillä, kun tietää että vuodenvaihteessa on taas kiirettä ja moni rutiinihomma pitäis ehtiä tehdä pois alta ennen sitä. Mutta sit taas nää kiertopäivät tuntuu etenevän niin hitaasti, kun jännittää ja toivoo parasta. Dajmille tiedoksi että tänäänkin olen pysynyt tiukkana, enkä käynyt ostamassa testiä (vaikka vielähän tässä ehtii muuttaa mielensä ja sännätä kauppaan).
Sara-Marialle haleja ja jaksamista. Koita uskoa (vaikka se varmasti vaikeaa onkin) että tällä kaikella on joku merkitys.
hannnah 36/28-40(?)
Virtuaali halaukset Sara-Marialle...tosi kurjia uutisia!
Ei kai teidam pieni ollut viela valmis tulemaan tahan maailmaan. Vaikea loytaa lohdutuksen sanoja, mutta koita jaksaa.
Greetakselle jaksuja kipujen kanssa...toivottavasti ei ole mitaan ikavaa.
Kaikille muille ihkuille enskoille myos paljon haleja!
Nuuttis
Eli kiitoksen sanat vielä Dajm, Greetas, Sara-Maria ja Hapö! Ne Aconit sitten tuli tänään ja iltapisusta tein yhden ja kyllä siihen selvä plussa tuli, ei tarvitse nyt arvailla kuten eilen. Ei se nyt yhtä vahva ole kuin testiviiva, mutta selvä kuitenkin. Jotenkin sitä on jumiutunut niihin " yhtä vahvoihin" viivoihin, joita ovistesteihin pitää saada niin ei oikein nuo hailakemmat viivat tyydytä! Mutta kylläpä tässä nyt siis pieniin päin ollaan! Toivottavasti sintti pysyy mukana ja jos ei, niin sitten se olikin niin tarkoitettu.
Dajmille vielä vastaan, vaikka multa et tätä kysynytkään, mutta noissa Multitabseissa on sitä foolihappoa myös ja paljon muita vitamiineja. Ovat vaan aika hinnakkaita, mutta varmasti luotettavia.
Voih, en halua lähteä täältä pois, vaikka kaikkihan me täältä jossakin vaiheessa matkaa jatketaan! Ootte kuitenkin jo niin tuttuja. Kiitos vaan Auroralle, tulen o-puolelle kunhan uskallan! ;)
Ja kunhan uskallan, voin päivitellä itseni tuonne listalle.
Hoyt
Jaksamista Sara-Marialle! Ikäviä uutisia... Toivottavasti surutyön jälkeen voitte jatkaa iloisin mielin uutta yritystä. *jaksuhalit*
Piti tulla sanomaan, etten mäkään uskonu kunnolla ennen kuin sain kunnolliset viivat testiin. Testasin pari kertaa aconilla jolla sain hailakan viivan, mutta tuli testiajan sisällä. uskoin vasta sitten kun tein n. viikon päästä uuden testin ja kunnollisest viivat sain.. Kyllä se plussa nyt on. Ja kerrohan toki kun haluut pois listaemon hommista, kyllä mä ne voin hoiteille ottaa, mikäli kukaan muu ei sitä halua.
Kiitos kaikille lohdutuksesta, eiköhän tämä tästä paremmaks muutu. Mitään lopullista ei kuitenkaan oo tapahtunu, kun vielä lapsia voi kuitenkin saada. Pitää vaan huomenna jutella miten tästä eteenpäin sitten pitää jatkaa.
Yritän päästä kärryille teidän jutuista ja uusista ensikoista, kun teitä on tänne tullut sinä aikana ku ite kerkes tuolla o-puolella olemaan.
-Sara-Maria-
Oih! Hoyt oli napannut plussan, jee :D Onnea kovasti matkaan. Kyllä se viiva siitä vahvistuu! Tulehan raportoimaan oireiluista ja muista tärkeistä seikoista!
Peipposkalla on häät ihan justiinsa! Toivotaan, että hääpäiväsi on ihana, eikä pahoinvointi vaivaa silloin. Minuakin alkaa kohta jännittämään omani, vaikka niihin onkin aikaa vielä kolme ja puoli kuukautta...
Tervetuloa uusille enskoille! Carita, hurjan pitkät kierrot sulla. Toivottavasti pääset selvittelemään niitä asioita piakkoin. Fiiulle piinailuiloa :D Toivotaan, että plussa pamahtaa heti ensimmäisestä!
Hermionelle tätipahoittelut... Onnea uuteen yritykseen!
MaryRoselle jaksamista!
).( kp 14/27-33 Eli ovis on jo ihan ovella, jollei se sitten ole ollut jo... Huomenna vasta kotiin, joten taitaa aika hyvänä ehkäisykeinona toimia tämä opiskelu ;) Toisaalta melkein toivon, ettei nyt nappaisi, niin mahtuisin siihen hääpukuun ilman suurempia korjauksia :)
Outoja kramppeja oli muutama toissapäivänä. Päätin eilen myös varata itselleni lääkäriajan ihan perussisätutkimukseen - kiitos YTHS:n pääsinkin samantien! Vau, joskus jotain hyvääkin :) Kaikki kuulemma ihan kunnossa. Lääkäri sanoi, että hormoonit saa niin ihme tuntemuksia aikaan, ettei syytä huoleen. Jos vielä parin kuukauden päästä ihmettelen näitä juttuja, niin sitten kuulemma voidaan varata ihan gynekologille aika. Eli katsellaan.
Täytyy taas kiiruhtaa tonne lumipyryyn tarpomaan! Täytyy jännäillä tuleeko mitään bussia edes tähän aikaa...
*vilk, vilk*
Live