Nigerialainen mies isänä
Hei, onko kellään kokemuksia miten arki sujuu tuolta seudulta olevan miehen kanssa? En halua mitään rasismikeskustelua, vaan ihan asiallista kommenttia asioista, jotka johtuvat toisesta kulttuurista. Nyt on ainakin jo hieman oireita sellaisesta ettei osallistu rahallisiin kustannuksiin, vaan maksattaa muilla olemisensa. Tiedä sitten kuuluuko tuo afrikkalaiseen kulttuuriin, vai henk.koht. ominaisuus. Vauva on tulossa, mietityttää vain perheen tulevaisuus...
Kommentit (129)
korvien välissä vialla, jos lankeaa noiden lipevien miesten lupauksiin, väristä ja kansallisuudesta välittämättä. Väitän edelleen, että olette lukeneet liikaa romanttisia romaaneja. Elämä ei ole ruusuilla tanssimista, ja senpä takia kannattaa etsiä ehkä vähän särmikäs, mutta aito ja rehellinen mies, eikä mitään Mr. Olympia-Rhett Butler-Tiger Woods-yhdistelmää ja avata ne siniset pikku silmänsä ja riisua ne vaaleanpunaiset silmälasit, jotta voisi nähdä maailman. Minusta suomalainen nainen valittaa nykyään ihan liikaa ja vaatii ihan liikaa, ja senpä takia olette sitten helppoa saalista noille Auervaara-huijareille, kun esittävät sitä mitä haluatte nähdä.
Kiitän luojaani omasta verkkapukujuntistani, joka kantaa mäyräkoiransa lisäksi painavat kauppakassit, (vaikka polvet on kipeinä) ja tunkee mulle kevyen vessapaperipussin. Vatsa sillä röllöttää ja tukkakin on lähtenyt, ja hiukan ovat karkeita nuo kosiomenotkin, mutta hyvä isä, rehellinen ihminen ja reiluus riittää mulle. Ei ole jatkuvaan "I love you" mutta kun se hääpäivälahjaksi rustaa hiki hatussa rakkausrunon, se tarkoittaa sitä kanssa!
jopa muiden afrikkalaisten keskuudessa. Yhteiskunnallisista oloista on paljon vaikutuksia yksilön elämäntapaan.
Esim. olen huomannut, että gambialaiset haluavat kaiken heti, ilman suuria ponnisteluita. Ov.at aika hyvin edustettuna huumejuttujen takia Suomen vankiloissa. Vrt esim. monet ghanalaiset opiskelevat ahkerasti Suomessa, ja jaksavat tehdä siivousta ym. paskaduunia samalla.
Rahan lähettäminen kotiin on joskus rasittavaa, mutta afrikkalainen mieheni on sanonut, että heillä päin sillä henkilöllä on velvollisuus auttaa, joka siihen pystyy.
Itselläni on kokemusta afrikkalaisista ja oon nähnyt niiden jutut jo niin maan kuin taivaan väliltä!
Kaikki samanlaisia, vaan me heikot suomalaiset ihmiset langetaan niiden juttuihin ja uskotaan sisällä sydämmen, että kuinka meiän rakkaus voi muuttaa heidät. Vieraillessani afrikassa, näin kuinka ihmiset elää huonosti ja ilman rahaa. Ei oo sosiaaliturvaa ja siellä pääsee nainen naimisiin, vasta kun miehellä on varaa elättää nainen!
Miks asian pitäis olla Suomessa erilainen?
Miks suomalaisen naisen pitäisi elättää afrikkalainen mies?
Joo tuleehan siitä ihania lapsia, mutta hei haloo!!!!! Ne miehet on läpimätiä, koska ne on siihen kasvatettu!! Afrikassa elämä on rankkaa ja sen ymmärtää vasta kun siellä käy itse ja näkee miten ne elää!
Älkää antako itsenne alentuu paskakohteluun, ei kukaan heidän omanmaalainen nainenkaan siihen alentuisi.
Yhdessä me selvitään, jos vaan jaksetaan tukea toisiamme ja valaistaa suomalaisia naisia afrikkalaisten hyväksikäytöstä!
Onneks on poliisit ja ulkomaalaisvirastot!!!!! :)
Edes joku palauttaa todellisuuteen!!! :D
korvien välissä vialla, jos lankeaa noiden lipevien miesten lupauksiin, väristä ja kansallisuudesta välittämättä. Väitän edelleen, että olette lukeneet liikaa romanttisia romaaneja. Elämä ei ole ruusuilla tanssimista, ja senpä takia kannattaa etsiä ehkä vähän särmikäs, mutta aito ja rehellinen mies, eikä mitään Mr. Olympia-Rhett Butler-Tiger Woods-yhdistelmää ja avata ne siniset pikku silmänsä ja riisua ne vaaleanpunaiset silmälasit, jotta voisi nähdä maailman. Minusta suomalainen nainen valittaa nykyään ihan liikaa ja vaatii ihan liikaa, ja senpä takia olette sitten helppoa saalista noille Auervaara-huijareille, kun esittävät sitä mitä haluatte nähdä. Kiitän luojaani omasta verkkapukujuntistani, joka kantaa mäyräkoiransa lisäksi painavat kauppakassit, (vaikka polvet on kipeinä) ja tunkee mulle kevyen vessapaperipussin. Vatsa sillä röllöttää ja tukkakin on lähtenyt, ja hiukan ovat karkeita nuo kosiomenotkin, mutta hyvä isä, rehellinen ihminen ja reiluus riittää mulle. Ei ole jatkuvaan "I love you" mutta kun se hääpäivälahjaksi rustaa hiki hatussa rakkausrunon, se tarkoittaa sitä kanssa!
niih tai sitten koolla vaan on kuiteskin väliä...suomalaiset mihet kun sattuvat oleen aika hukkapätkiä...ja todella suppeita ja sisäänpäin kääntyneitä ja luuseri miehiähän nyt löytyy ihan joka kulttuurista se on vaan se laki et sikoja pitää mahtuu joukkoon mukaan...
ja mikä olikaan jokunen vuosi sitten näiden nigerialaisten "opiskelijoiden" huijaus..sieltähän tuli "opiskelijoita" useampi sata väärennetyillä papereilla ja nyt niiden on koitettava saada oleskelulupaa eurooppaan ja mitä parhain on laittaa suomi-tyttö paksuksi :D
Nigeria tunnetaan maailman persereikänä ja sitähän se on!! Maantieteellisestikin se sijaitsee juurikin maailman persereiän kohdalla ja sieltä se paska vaan tulee! Ei sitä voi kukaan puolustella, kyllä itse afrikkalaisetkin sen tunnustaa ja tietää mistä se paska tulee, en tiedä yhtään afrikkalaistakaan joka kieltäisi nigerialaisten maineen ja sen että se niiden huijari- ja kusetusmaine pitää täysin paikkansa koska somalien jälkeen nigerialaiset ovat pahimpia kusettajia maailmassa!!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2009 klo 15:06"]
että tutustuin yhteen Nigerialaiseen mieheen ja eniten sitä tuntui kiinnostavan mitä teen työkseni sekä palkkani.....hmm aika epäilyttävää.
Ajatteliko kenties saavansa mut samanlaiseen koukkuun missä sinäkin olet ja maksattavansa mulla sitten kaiken.
Muutenkin mun kokemusten mukaan myös nämä arabit,somalit ym suomessa oleskelevat lähettävät säännöllisesti rahaa kotomaahansa ja jostainhan se on silloin pois eli tottakai siihen pitää saada joku tyhmä nainen ettei oma elintaso laske.
[/quote]
Sehän on sitten ihan kuin suomalainen nainen!
Se mikä tietysti on ihan ehdottoman hyvä asia on se suuri peniksen koko. Sitä saadakseen on helppo katsoa läpi sormien muita heikkouksia. Suomalaiset pikkupippelit ovat vertailussa niin masentavia että ihan itku tulee.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 01:26"]
Se mikä tietysti on ihan ehdottoman hyvä asia on se suuri peniksen koko. Sitä saadakseen on helppo katsoa läpi sormien muita heikkouksia. Suomalaiset pikkupippelit ovat vertailussa niin masentavia että ihan itku tulee.
[/quote]
Taitaa olla senteissä sama kun sun äo?
Toi oli niin totta;) Muakin harmittaa, että tuli oltua tyhmä, mutta oma lapsi on niin ihana. Olen varoittanut muutamaa tuttua noista "kuvioista", mutta ei ne rakastuneet mitään usko. Se oma kun on se "kunnollinen";) Ja ne miehet on taitavia puhumaan päät pyörryksiin. Se oma mies kun ei edes käy ravintoloissa jne.
Tutustuin 17 v. ikäisenä erääseen yli parikymppiseen nigerialaiseen opiskelijamieheen. Aika nopeasti tutustumisen jälkeen mies yritti vikitellä minua sänkyyn, kun menin hänen kämpällään käymään. (En onneksi mennyt!) Lopulta mies alkoi (ehkä puoliksi leikillään?) vitsailemaan, että haluaisi minun kanssani naimisiin, kun täytän 18 v. Mies osasi puhua minulle monesta asiasta todella ihanasti, osasi hurmata oikeasti!
Miehen opiskelijakämpällä asui hänen nigerialainen opiskelijakaverinsa. Näin kämpällä valokuvia tämän kaverin vaaleasta suomalaisnaisesta ja heidän kahdesta lapsestaan, jotka asuivat toisella puolella Suomea (etelä-Suomessa). En tiedä oliko mies eronnut suomalaisnaisestaan vai ei, mutta tämä tuttavani vain totesi tyynesti, että hänen kaverillaan käy paljon naisystäviä täällä kämpällä. Mietin vaan, että jaha..?
Muuten tämä nigerialaistuttavani oli ihan kiva ja mukava, kehui äitinsä olevan Nigeriassa "kunnon kristitty".
Ei onneksi enää enempää tapailtu, asuin toisella paikkakunnalla. Mutta jälkeen päin olen miettinyt, mihinkä liemeen olisinkaan itseni laittanut, jos olisin päätä pahkaa tuohon mieheen rakastunut..? Sillä olin 17-veenä todella sinisilmäinen ja hyväuskoinen luonne.
ihmeen asiallisia vastauksia. tälläisille keskusteluille, kun on omat palstansa. yleensä tulee rasistisia juttuja tai sitten näiden kunnollisten niksujen vaimot alkaa vouhkaamaan, että yleistetään;)
Olivat naimisissa. Liitto kesti tasan niin kauan, että oleskelulupa oli selvä. Sitten mies haki eroa - ja nyt hänen vaimonsa ja lapsensa Nigeriasta ovat muuttaneet Suomeen. Oli ystävälle aika järkytys havaita, että miehellä olikin jo kolme lasta ennestään, joista vanhin jo 10-vuotias.
Mies muutti eron jälkeen toiselle paikkakunnalle. Lastaan näkee jos ja kun näkee, äiti saa jahdata ja jahdata, että tulisi lasta katsomaan. Ja lapsella tietysti kamala ikävä isää. Mies ei kuulemma osallistu mitenkään lapsen elatukseen.
Ongelmana on myös se, että miehellä on hyvin vanhanaikaiset kasvatusmenetelmät. Eli saattaa piiskata, lyösä ja tukistaa lasta. Siksi ystäväni ei anna lasta miehelle kahdenkesken.
Minusta ystäväni tuli täysin huijatuksi tuossa suhteessa. Hän on ihan täysin yksinhuoltaja. Mutta lapsi kyllä suloinen ja eloisa.
Ikävintä se, että ihmiset huutelevat rasistisia kommentteja ihan lapsen kuullenkin. Ja todella härskejäkin sellaisia. :(
...ja mulle tuli sellainen olo, että suuri osa niistä siellä pyörivistä pakolaismiehistä etsii sieltä vaan suomalaista naista itselleen. Kristityissä piireissä kun on selkeä ylitarjonta nuorista naisista, nuoria miehiä vähemmän ja nekin usein varattuja.
Kun joihinkin näistä miehistä tutustui, niin aika äkkiä selkisi, miksi he täällä ovat. Suku on heidät valinnut suvun terveimpänä ja vahvimpana edustajana lähtemään länsimaihin tienaamaan suvulle parempaa elintasoa ja mahdollisesti auttamaan muitakin sukulaisia länteen.
Suku on saattanut keskuudestaan jopa kerätä rahaa, että ovat saaneet maksettua miehen salakuljetuksen Eurooppaan. Eli tarkoitus on todellakin vaan saada Suomesta oleskelulupa ja sitten päästä lähettämään rahaa mummeille ja kummeille sinne Afrikkaan.
......................... salakuljetuksen
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jossa eksät voi sitten lasten kanssa kokoontua parjaamaan entistä miestään;-)
mie olin lihava ennen exää.. ja olen edelleen. joten tiedän ett mustat ottaa mielummin lihavan. vientiä on lihavalla näitten keskuudessa. vaikka ite en olekaan koskennut pitkällä tikullakaan näihin typeriin miehiin kahteen ja puoleen vuoteen. sen verran opin viimeisestä.
mä voin sanoa ett mulla on varmaan enemmän koulutusta kuin sulla. mulla on kolme ammattitutkintoa jo takana. valitettavasti jäi kesken korkeakoulu mutta en kadu. jäin mielummin mun mulaattilapsen kanssa kotia taas.
mutta mie säälin näitä laihoja ruipeloita mitä nää miehet käyttää rahallisena apuna ja nää kukkakepit luulevat että mies rakastaa sua mutta he haluavat hyödyn.
eräs asia mikä mietityttää. miten nämä suomalaiset naiset jotka on suomalaisten miesten kanssa - hekin kävelevät yksin kauppakassien kaa. mies kantaa korkeintaan omat kaljansa.
ja sulle tiedoksi. EN AIO LAIHDUTTAA, vaikka se sua häiritsee saatanasti kun kuljen mulaattilasten kanssa lihavana pitkin katuja.