Playstation 2 ongelma!!
Tytön 6v kanssa pelattu Curious George (Utelias Vili) PS2 peliä, mutta kun haluamme lopettaa ja haluaisimme sen hetkiset saavutukset tallentaa ja jatkaa siitä seuravalla kerralla, niin ei onnistu millään. Muistikortti on ja Dora pelissä tuli aina välillä kysymys että halutaanko tallentaa, ja tallensimme, mutta tästä ei selvitä nyt millään. Onko se tallentaminen pelikohtaista, eli valitaanko tallennus siitä pelistä vai onko joku nappi konsolissa vai missä vai kuinka tuo tallentaminen tapahtuu? Olen yrittänyt pikaoppaasta sitä selvittää, mutta sieltä en ole löytänyt. Osaisiko joku auttaa avutonta äitiä? Kiitos!
Kommentit (3)
Kiitos, hieman apua tästäkin tiedosta, eli pelistä pitäisi löytyä tallennus. Luulen, että on tallentanut pelin, mutta emme osaa ottaa profilia uudelleen käyttöön kun jatkamme...Aina vaan alkaa alusta ja sekös alkaa tympia mamia ja tyttöä kovasti..Olen kyllä valinnut sen profiilin, millä olemme pelanneet aiemmin, mutta aina vaan keltahattuinen mies tulee siihen pällistelemään...voi jumitus!
Lisää vinkkejä otetaan vastaan, jos jollain vaikka olisi tämä peli kotona Eli Curious George PS2 peli. Utelias Vili suomeksi. :)
google varmaan auttaisi hyvin.
Yleensä tallentaminen tapahtuu pelin kautta ja sitten pelin uudelleen avattaessa pitisi pystyä valitsemaan se edellinen profiili
Ollaan pelattu nyt 3vk.peliä se tallennus on mahd.ainoastaan kun on pelannut tietyn kentän loppuun eli siiloin kun näyttöön tule ilmoitus montako banaania on löytynyt ynm.sllainen musta loota missä on tekstiä.sen tultua kun sammuttelee konetta se kysele tallenntko ja korvaatko edellisen niin yes.yes vaan ,aivan liian harvoin siinä voi tallentaa.alusa on kolme eri profiilia millä voi aloittaa pelaamisen niin siihen ule teksti mihin asti on kyseisellä prof. pelannut.