Järkyttävä tunne, muisti pätkii!
Olen kirjoitellut tänään työasioissa lukuisia sähköpostiviestejä ja saanutkin niitä. Yhtä miettiessä tuli yhtäkkiä sellainen olo, että en muista saaneeni tällaista viestiä. Selailin kirjoittamiani viestejä ja kaikki tuntuivat jonkun muun kirjottamilta. En kerta kaikkiaan muistanut kirjoittaneeni sellaisia. Kammottava tunne! Aivan vierasta tekstiä, en ihan ymmärtänytkään kaikkea, päiväykset tuntuivat vääriltä. Piti oikein todella keskittyä miettimään mikä päivä tänään on ja mitä olinkaan kirjoittanut ja kenelle. Tätä kummallista olotilaa ja "sekaisin oloa" kesti ehkä 5 minuuttia (max 10), mutta se tuntui todella pitkältä. Olin siis ihan pihalla omistakin tänään kirjoittamistani teksteistä.
Tällaista minulle ei ole koskaan tapahtunut. Se oli oikeasti kamala tunne! Mikä voi aiheuttaa tällaisen muistihäiriön? Joku verenkiertohäiriö aivoissa?
Kommentit (2)
Hidasta vähän. Omaa aikaa, unta tarpeeksi.
Burn out-tilaa lähellä olin itse tai jo sen keskellä kun aloin saada tuollaisia kohtauksia, joskus kesti puolikin tuntia sekaisin oloa.
Mm. luulin kerrankin että on heinäkuu, ja ihmettelin talvivaatetustani, aloin vähentää takista, ja ihmettelin, et onpa pirun kylmä heinäkuuksi, ja mihinkä se alkukesä hävisi.. olikin helmikuu. Ja päivämäärät kadoksissa, vuodet...
Jopa seuraava tekeminen "mitä mun piti tehdä" tai "missä minä olen" oli lopulta.
Saikkua siitä seurasi 3kk...
Stressi ja kiire saa moisen aikaiseksi. Ei muuta kun kymppi pois nopeudesta niin alkaa tuokin ongelma poistua.
Tsemppiä!