Nyt minäkin näin pikkujouluissa, mitä ns. kunnollinen mies puuhaa
Meillä oli firman pikkujoulut. Kaksi ns. kunnollista perheenisää - siis ulkoisesti - oli kyllä niin naisten perään, että. Ei mitään kähmintää, mutta haku ja tarrautuminen oli päällä.
Toista en oikein tunne, mutta toisen tunnen erittäin hyvin. En olisi ikinä uskonut hänestä...vaikka ei siinä mitään ihastumista kummempaa tainnut tapahtua. Hän on mennyt naimisiin vain saadakseen lapsilleen hyvän äidin. Muu elämä taitaa olla erikseen.
Olihan siellä juhlissa sata muuta miestä, ja moni muukin, joilla ei ollut mitään vispilänkauppaa. Pienestä prosentistahan tässä oli kyse. Mutta silti ihmiskuvani heitti kuperkeikkaa... Että ihminen, jonka tunnen hyvin, ei olekaan sitä, mitä olen aina luullut!
Kommentit (156)
Mun mies saa lähteä töihin jos haluaa viettää loppuelämänsä työn ja työmatkojensa kanssa.
Työmatkat ovat pahimpia. Miltei jokainen työmatkalainen pettää kumppaniaan.
Mun mies saa lähteä töihin jos haluaa viettää loppuelämänsä työn ja työmatkojensa kanssa.
uskot sen auttavan pitämään parisuhteen kasassa?
jotta ei petä sinua? Muahahhaa
pikkujouluihin, työmatkoille, yms.. epämääräiseen toimintaan. Ettekö halua suojella miehiänne ja liittoanne?
pikkujouluihin, työmatkoille, yms.. epämääräiseen toimintaan. Ettekö halua suojella miehiänne ja liittoanne?
Omasta tahdostaan tekee töitä. Minä en haluaisi hänen työskentelevän. Tarkistan tietokoneenkin ettei vaan chattaile samalla tipujen kanssa, hänellä on nimittäin taipumusta sellaiseen.
jotta ei petä sinua? Muahahhaa
Se mikä toimii heillä ei toimi teillä ja toisinpäin. Minusta tuollainen muiden tuomitseminen ja oman ajattelutavan ylistys on yksinkertaisten ihmisten ajattelua.
Tällainen ajattelutapa on sairasta. pikkujouluihin, työmatkoille, yms.. epämääräiseen toimintaan. Ettekö halua suojella miehiänne ja liittoanne?
minun mieheni käy työmatkoilla. Iltaisin juttelemme aina puhelimessa. Kun soitan, niin hän aina vastaa puhelimeen. Kertoo, mitä katselee hotellin telkkarista. Jos vain voi, niin lähtee aamukoneella ja tulee iltakoneella. Ei töiden takia, vaan sen takia, että yksin on tylsä olla. Ja joka kerta kysyy, voinko lähteä mukaan - jos voin, niin lähden.
Pitääkö minun päätellä, että mieheni pettää minua työmatkallani? Toki ymmärrän, ettei toista ihmistä voi koskaan täysin, täysin tuntea, mutta pitääkö minun tehdä miehestäni tämän perusteella jotain johtopäätöksiä?
Se mikä toimii heillä ei toimi teillä ja toisinpäin. Minusta tuollainen muiden tuomitseminen ja oman ajattelutavan ylistys on yksinkertaisten ihmisten ajattelua.Tällainen ajattelutapa on sairasta. pikkujouluihin, työmatkoille, yms.. epämääräiseen toimintaan. Ettekö halua suojella miehiänne ja liittoanne?
ja vainoharhaisuudeksi.
useasti huomannut sen, että ne miehet, joilla on hääkuva/perhekuva työpöydällä ovat niitä kaikkein pahimpia pettureita!
Ja nämä miehet myös yleensä puhuvat paljon lapsistaan ja vaimostaan. Olen myös huomannut, että vaimosta käytetään AINA termiä "vaimo", ei siis koskaan "Liisan kanssa ... vaan AINA Vaimo"
Ja olen ollut pitkään miesvaltaisella alalla ja nähnyt pikkujoulut, työmatkat sekä työpaikkaromanssit!!
Miesvaltaisissa työpaikoissani. Eli sinun näkemyksesi mukaan miehet, jotka eivät pidä vaimon kuvaa työpaikalla eivät petä. Okei, mahtava empiirinen tutkimus.
Se mikä toimii heillä ei toimi teillä ja toisinpäin. Minusta tuollainen muiden tuomitseminen ja oman ajattelutavan ylistys on yksinkertaisten ihmisten ajattelua.Tällainen ajattelutapa on sairasta. pikkujouluihin, työmatkoille, yms.. epämääräiseen toimintaan. Ettekö halua suojella miehiänne ja liittoanne?
Sitä kutsutaan sairaanloiseksi mustasukkaisuudeksi ja vainoharhaisuudeksi.
minun mieheni käy työmatkoilla. Iltaisin juttelemme aina puhelimessa. Kun soitan, niin hän aina vastaa puhelimeen. Kertoo, mitä katselee hotellin telkkarista. Jos vain voi, niin lähtee aamukoneella ja tulee iltakoneella. Ei töiden takia, vaan sen takia, että yksin on tylsä olla. Ja joka kerta kysyy, voinko lähteä mukaan - jos voin, niin lähden.
Pitääkö minun päätellä, että mieheni pettää minua työmatkallani? Toki ymmärrän, ettei toista ihmistä voi koskaan täysin, täysin tuntea, mutta pitääkö minun tehdä miehestäni tämän perusteella jotain johtopäätöksiä?
"kaikki työmatkoja tekevät pettää" -laukojia.
Ilmeisesti ovat itse niitä, jotka pettävät työmatkoillaan ja saavat näillä hokemillaan paremman mielen itselleen.
Aika moni ihminen kuitenkin elää jatkuvasti elämää, jossa puolisot matkustelevat, eivätkä ole koko aikaa toisen silmien alla vahdittavana, eivätkä silti petä. Valitettavasti, täytyy näin joidenkin harmiksi todeta. Jos ajattelen itseäni, vaikuttaisiko mieheni jatkuva vahtiminen siihen petänkö häntä: ei tietenkään. Paremminkin tiukka sitominen ja kyttäys saattaisi alkaa rassaamaan niin paljon, että vaihtaisin hänet toiseen.
Kyllähän tuollainen kaksistaan oleilu olisi ihanteellisinta perhe-elämää. Kun toinen on aivan silmien alla. Ei toimisi meillä, ei ainakaan tässä elämäntilanteessa. Ehkä myöhemmin. Taidatte olla jo vanha pari jutuista päätellen?
Harva vaimo päästää miestään vapaaehtoisille työmatkoille joista saa vähän extra liksaa. Eriasia jos on lentäjä joka työkseen matkustaa. Mutta nämä työpaikan extraliksa hommat tiedetään ne on sairasta pettämistä ja ne duunit tulisi tarjota vain sinkuille!
siis oletko ihan täysjärkinen?
Harva vaimo päästää miestään vapaaehtoisille työmatkoille joista saa vähän extra liksaa. Eriasia jos on lentäjä joka työkseen matkustaa. Mutta nämä työpaikan extraliksa hommat tiedetään ne on sairasta pettämistä ja ne duunit tulisi tarjota vain sinkuille!
ihminen oiekasti ajatella näin? mitäs jos se työ edellyttää matkustamista ja mitään extra-liksaa ei edes saa, pelkästää päivärahat? Pitäisikö vaihtaa alaa ihan sen vuoksi ettei sairas vaimo kotona saa hepulia? Oikeasti, kannattaisiko kasvaa aikuiseksi ennen kuin alkaa leikkimään avioliittoa. Minä en suostuisi kenenkään komenneltavaksi työelämäni osalta, enkä mieheltäni vaadi työpaikan vaihtoa.
Miten voi olla isä jos ei harrasta seksiä?
Miten se, että on `analyyttinen` liittyy seksielämään?
Vai onko seksi niitten juttu, jotka ei analisoi ja kritisoi?
PS. jokkut kokee jumalattoman seksikkääksi että mies ei ole semmonen miehinen, vaan ehkä miehen ja naisen sekotus, ettei heti hoksaa kumpi toinen on.
Ja mistä sinä oikeasti tiedät miten helposti sitä miestä oikeasti voikaan viedä?
Toi työkaverisi saattaa olla todellinen seksipeto!!
Sinä et elä pumpulissa, sinä vaan lokeroit ihmiset ja järkytyt kun se ei sitten pidäkään paikkaansa.
ihminen oiekasti ajatella näin? mitäs jos se työ edellyttää matkustamista ja mitään extra-liksaa ei edes saa, pelkästää päivärahat? Pitäisikö vaihtaa alaa ihan sen vuoksi ettei sairas vaimo kotona saa hepulia? Oikeasti, kannattaisiko kasvaa aikuiseksi ennen kuin alkaa leikkimään avioliittoa. Minä en suostuisi kenenkään komenneltavaksi työelämäni osalta, enkä mieheltäni vaadi työpaikan vaihtoa.
Itse olen myös teknis-tieteellisellä alalla ja tätä se todellisuus juurikin on.
Uran alkuaikoina, mm. harjoittelijana, järkytyin kovastikin, kun työkaverit kävivät kiinni tai puhuivat lässyä. Nyt olen kovettunut ja tottunut.