Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli miehen lahjojen puolesta

Vierailija
11.12.2009 |

Mulla on kamala stressi miehen lahjoista.

Hän ei omilta vanhemmiltaan tai suvultaan saa mitään kovin ihmeellisiä lahjoja. Joskus on esim. äidiltään saanut vaan suklaarasian. Ja nyt hänen isoäitinsä ajatteli ostaa hänelle kerraston, jollaisia mies ei edes käytä (sanoin kyllä isoäidilleen siitä). Usein ostavat jotain astioita tms. kyllä tarpeellista, mutta vähän tylsää.

Mun ostamaan lahjaan kasaantuu siis kaikki paineet. Sen pitäisi jotenkin sitten olla se lahja, joka on yllätys ja se joulun paras juttu. Ja en enää keksi, mitä se voisi olla.

Ongelmana on se, että mies on tosi vaativa. Esim. kun yhtenä vuonna ostin hänelle 150 euroa maksaneen Suunto-rannetietokonekellon, niin siitä tuli sitten sellainen rupukello. Hän osti pian joulun jälkeen itselleen 300 euron arvoisen vastaavan laitteen ja nyt ihastelee kaupan ikkunassa 600 euron hintaista Suuntoa.

Eli mitään pyjamaa tms. ei voi ajatellakaan. Olen tähän mennessä hankkinut mm. autoradan, kauko-ohjattavan auton, linkkuveitsen, monitoimityökalun, cocktailvälineet (sis. soodasifonin), viinitarvikkeita kuten vacuvin-tyhjiöpumpun ja viinin ilmaamiseen tarkoitetun vehkeen.

Nyt tänä jouluna en yhtään tiedä, mitä voisi ostaa. Paitsi sen sikakalliin Suunto-kellon, jonka ominaisuuksia hän ei kuitenkaan todellisuudessa käytä. 1000 euron viinikaappi ilahduttaisi varmasti myös, vaikka hänellä jo sellainen onkin. Navigointilaitteen ja uuden puhelimen hän osti 2 viikkoa sitten.

Maksimissaan olisin valmis käyttämään lahjaan 200 euroa.

Tilannetta hankaloittaa se, että itse saan vanhemmiltani paljon kivoja (joskaan ei aina kalliita) lahjoja. Miehellä varmaan paha mieli, kun katselee sitä vierestä. Ostavathan vanhempani hänellekin jotkin lahjat, mutta hänelle vaikea keksiä kohtuuhinnalla mieleistä.

Olen yrittänyt kysyä lahjatoivieta. Hän ei kuulemma halua mitään toivomaansa lahjaa vaan yllätyksen.

Huoh.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottamani lasit ovat. Toki muunmallisia Riedelin laseja saa vaikka hullareilta 39e/6 kpl

Vierailija
82/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesikin ehtii vielä. Sitten poimit sieltä listalta. So simple!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli miehen lahjojen puolesta

Vierailija
84/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä hyvin ansaitsevat miehet, joilla on vaativa maku ja jotka haluavat parasta mahdollista, eivät jää odottelemaan lahjoja vaan he kyllä ostavat lelunsa itse!

Ei kukaan rahoissa oleva, vaativa (edes lapsellinen) mies odota saavansa VAIMOLTA jotain sellaista jonka osto vaatii teknologista tai muuta erikoistietämystä, vaan he ostavat hyvissä ajoin omat lahjansa, jotta saavat juuri sitä mitä haluavat, juuri oikeat ominaisuudet yms.

Vierailija
85/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma mieheni on suoraan sanonut, etten saa ostaa hänelle esim. tietokonetta tms., koska hänen pitää itse valita tuote tarkkaan ja vertailla eri vaihtoehtoja. Hän kuitenkin tietää teknisistä asioista huomattavasti enemmän kuin minä. Muuten hänelle "käy" mikä lahja vaan.

Ei kukaan rahoissa oleva, vaativa (edes lapsellinen) mies odota saavansa VAIMOLTA jotain sellaista jonka osto vaatii teknologista tai muuta erikoistietämystä, vaan he ostavat hyvissä ajoin omat lahjansa, jotta saavat juuri sitä mitä haluavat, juuri oikeat ominaisuudet yms.

Vierailija
86/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänen aika suostu tuollaiseen. Ostat mitä ostat, ja jos AIKUINEN miehesi pahastuu siitä, niin anna pahastua. Ethän sä saa millään lahjalla miestäsi tyytyväiseksi, miksi siis edes yrittää. Vaikka hakisit kuun taivaalta, sekään ei riittäisi. Jos toinen ei osaa olla kiitollinen, niin ei se kyllä enää taida oppiakaan. Nauti omasta joulustasi, ja tee siitä mahdollisimman hyvä, anna miehesi ihan rauhassa myrkyttää oma mielensä. Ei tuossa taida olla kyse edes lahjoista.

Anteeksi vaan, mutta kyllä kuulostaa ihan kamalalta sun viestisi. Mulla ei todellakaan tullut paha mieli miehesi lahjojen puolesta, vaan sinun.

Vierailija
87/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä hyvin ansaitsevat miehet, joilla on vaativa maku ja jotka haluavat parasta mahdollista, eivät jää odottelemaan lahjoja vaan he kyllä ostavat lelunsa itse!

Juuri näin. Osa kyllä saattaa jäädä odottamaan, mutta se on kyllä jo tyhmyyttä.

Käytämme vaimoni kanssa toistemme lahjoihin 0-50 euroa. Sen verran kerron että tulomme ovat n. 3 ja 5 tuhatta euroa / kk. Lahjassa on tärkeää ajatus ja antaja.

Leluni ostan itse.

Vierailija
88/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen miehen kanssa elämä voi olla aika raskasta...

Toivottavasti oma elämäsi on kunnossa ja osaat pitää itsestäsi ja hyvinvoinnistasi huolta. Oikeasti, ei joululahjojen pitäisi aiheuttaan noin suurta huolta ja stressiä.

Vierailija
89/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " en osta sulle mitään, kun mikään ei kuitenkaan kelpaa". Ikävän kiittämätön tapaus.

Vierailija
90/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lateksia tmv päälle, ja raippa käteen. Laita nuolemaan saappaat ja mitä nyt sitten keksitkin. Seksikauppaan ideoita saamaan.

Kiinnostaisi kyllä tietää mitä hän ostaa sinulle.

Vierailija
91/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tulotasomme opiskelijoina ei ole suuren suuri. Ymmärrän itsekin hyvin sen, että jos jotain ostaa, sen pitää olla kerralla hyvä ja juuri sitä, mitä pitääkin. Tai rahat menevät hukkaan.

Vierailija
92/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " en osta sulle mitään, kun mikään ei kuitenkaan kelpaa". Ikävän kiittämätön tapaus.

Kyllä nyt sentään aikuisen miehen pitää osata käyttäytyä. Meidän 6-vuotiaskin älyää jo!

Vierailija
93/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ideaakin siinä mukana...

Vierailija
94/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

appivanhempani ovat samanlaisia kammotuksia.

Anoppi on ilmoittanut kuinka hän ei voi sietää mitään itse tehtyä krääsää. Ei siis mitään lasten askartelemia (ostoskassi/tyynyliina/muki/tmv. sinne).

Makeita herkkuja suorastaan halveksivat, ja varsinkin ihmisiä jotka sellaisia kehtaavat syödä. Muutenkin ovat kovia halveksumaan ja paheksumaan ihmisiä ja asioita.

No, tumman suklaan uskalsin heille ostaa. Mutta ei se heille riitä.

Yhtenä vuonna ostettiin sauanpakkaus, jossa oli tuoksuja, (laadukkaita, iholleen sopivia) pesuaineita- ja lappuja ja joku kiukaaseen laitettava systeemi. Tykkäävät saunoa usein, joten luultiin että pitäisivät lahjasta. Vaan ei, valittivat että 'lahjan pitäisi olla jotain käytännöllistä'.

Osta niille sitten jotakin.

Pari kertaa on käynyt mielessä ostaa joku alkomittari. Appi kun on kärähtänyt pari kertaa rattijuopumuksesta. Ja sama ihminen todellakin paheksuu mm. karkkia syöviä ihmisiä =o

Vierailija
95/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten kyseessä syntymäpäivä tai joulu, hän vastaa, että mun pitää ostaa itselleni seksikkäitä alusvaatteita. Niitä kyllä on jo ennestäänkin, mutta hänen mielestään ne ovat lahja hänelle, kun saa katsella minua niissä :) En ole kuitenkaan tätä lahjatoivetta toteuttanut, vaan olen aina ostanut jotain muuta.

Vierailija
96/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin täältä av:ltä kysymään jos sattuisin oleman rikas!?

Vierailija
97/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enivei provo tai ei. musta toi lahjalista on hyvä idea. kaikki muutkin lapset laittaa semmosen. siitä sit poimit jonkun mitä mies haluaa ja ostat sen.

Vierailija
98/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enivei provo tai ei. musta toi lahjalista on hyvä idea. kaikki muutkin lapset laittaa semmosen. siitä sit poimit jonkun mitä mies haluaa ja ostat sen.

Vierailija
99/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi samalla lahja anopillekin...

Vierailija
100/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhiljaa aika oppia sietämään pettymyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä