Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli miehen lahjojen puolesta

Vierailija
11.12.2009 |

Mulla on kamala stressi miehen lahjoista.

Hän ei omilta vanhemmiltaan tai suvultaan saa mitään kovin ihmeellisiä lahjoja. Joskus on esim. äidiltään saanut vaan suklaarasian. Ja nyt hänen isoäitinsä ajatteli ostaa hänelle kerraston, jollaisia mies ei edes käytä (sanoin kyllä isoäidilleen siitä). Usein ostavat jotain astioita tms. kyllä tarpeellista, mutta vähän tylsää.

Mun ostamaan lahjaan kasaantuu siis kaikki paineet. Sen pitäisi jotenkin sitten olla se lahja, joka on yllätys ja se joulun paras juttu. Ja en enää keksi, mitä se voisi olla.

Ongelmana on se, että mies on tosi vaativa. Esim. kun yhtenä vuonna ostin hänelle 150 euroa maksaneen Suunto-rannetietokonekellon, niin siitä tuli sitten sellainen rupukello. Hän osti pian joulun jälkeen itselleen 300 euron arvoisen vastaavan laitteen ja nyt ihastelee kaupan ikkunassa 600 euron hintaista Suuntoa.

Eli mitään pyjamaa tms. ei voi ajatellakaan. Olen tähän mennessä hankkinut mm. autoradan, kauko-ohjattavan auton, linkkuveitsen, monitoimityökalun, cocktailvälineet (sis. soodasifonin), viinitarvikkeita kuten vacuvin-tyhjiöpumpun ja viinin ilmaamiseen tarkoitetun vehkeen.

Nyt tänä jouluna en yhtään tiedä, mitä voisi ostaa. Paitsi sen sikakalliin Suunto-kellon, jonka ominaisuuksia hän ei kuitenkaan todellisuudessa käytä. 1000 euron viinikaappi ilahduttaisi varmasti myös, vaikka hänellä jo sellainen onkin. Navigointilaitteen ja uuden puhelimen hän osti 2 viikkoa sitten.

Maksimissaan olisin valmis käyttämään lahjaan 200 euroa.

Tilannetta hankaloittaa se, että itse saan vanhemmiltani paljon kivoja (joskaan ei aina kalliita) lahjoja. Miehellä varmaan paha mieli, kun katselee sitä vierestä. Ostavathan vanhempani hänellekin jotkin lahjat, mutta hänelle vaikea keksiä kohtuuhinnalla mieleistä.

Olen yrittänyt kysyä lahjatoivieta. Hän ei kuulemma halua mitään toivomaansa lahjaa vaan yllätyksen.

Huoh.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvä filmi tai lelu

Vierailija
62/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne on muutenkin varmaan seuraavanlainen:

* ostat aina vääränlaisia muroja (miehesi syö aamiaiseksi vain muroja, koska on muronsyöjän tasolla)

* Miehesi inhoaa tapaasi lukea lehteä etukannesta takakanteen päin, koska hänen mielestään se pitää lukea toisin päin. Olet siis lakannut lukemasta lehtiä.

* Seksiä miehesi harrastaa vain kalliit (87€) maksavat urheilusukat jalassa ja tonttulakki päässä.

* Sinä et saa ajaa lainkaan miehesi autoa, vaikka olettekin yhdessä sen ostaneet

* Teillä on ikiomat pankkitilit, etkä tiedä paljonko miehesi tienaa.

* Sinä ostat kaikki ruuat, pesuaineet ja sisutustuotteet. asumiskulut laitatte täsmälleen puoliksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että pukki tuo lahjoja vain kilteille...

Vierailija
64/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kuulostaa kunnon mul*ulta, anteeksi nyt vaan. Itse (ehkä naiivisti) uskon, että ajatus on tärkein. Ollaan tunnettu mieheni kanssa sen verran nuoresta, että vaatimattomia lahjoja on annettu paljon. Ne ovat kuitenkin aina tehneet saajansa iloikseksi. Ihan naurettavaa tuollainen ökyily, en ostaisi sinun tilanteessasi varmaan yhtään mitään.

Vierailija
65/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan jaksaa vaivautua tuollaisen miehen takia? Sukulaiset on ainakin tajunneet, että ei maksa vaivaa, ihan sama mitä sille antaa.

Annat sille rahat kouraan ja käyköön itse ostamassa mitä haluaa.

Vierailija
66/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta ne kaikki erilaiset, kaikki pienet pojat tykkää niistä, mm mun 11 v kummipoika oli ihan innoissaan. Maksaa alkaen 7,90.

Tai sitten se lelu-uutuus auto kauko-ohjattava mikä kulkee seinällä ja katossa jotain 35-48 eur riippuu ostopaikasta.

Vierailija
67/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että annat lahjaksi tavallisia, lämmöllä valittuja lahjoja, kuten kirjoja, lehtitilauksen, vaatteita ym. mutta et lähde mukaan kilpavarusteluun.

Jos miehesi on noin kiinnostunut tekniikan hienouksista, sinun on ihan turha yrittää selvittää, mikä on juuri se oikea ja toivotuin - eihän siinä onnistu kuitenkaan. Toinen kysymys on, kelpaisiko lahja kuitenkaan, vai vieläkö miehesi keksisi jotain moitittavaa.

Tee linjanveto nyt ja säästä itseltäsi monta monituista tulevaa joulustressiä.

Vierailija
68/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jostain isommasta jutusta/vallanhalusta/narsismista/parisuhdeongelmista.

Vierailija
69/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien eteen maalautui tosi elävä kuva aikuisesta nirppanokasta -ihan kuin perinteinen satu prinsessasta, mille mikään ei riitä. Eikös ne aina sadun lopussa tupsahda johonkin sikolättiin...

Mainiota:)

Vierailija
70/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ehkä hiljalleen kertoa, ettei joulupukkia ole olemassa, ja opettaa, että pitää olla kiitollinen siitä mitä saa. On myös tärkeää oppia kohtaamaan pettymyksiä.

Vanhat lelut voi välillä nostaa säilöön komeron ylähyllylle, jonkin ajan kuluttua ne tuntuvat taas kuin uusilta. Tietyt lelut eivät kiinnosta jonain ikäkautena, mutta miehen kasvettua hiukan, hän ehkä oppii arvostamaan niitä.

Kerro että tietyssä iässä aletaan suosimaan ns. käytännöllisiä lahjoja, kuten pehmeitä paketteja. Se kuuluu elämään.

Vierailija
71/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi sillä erotuksella ettei kummankaan vanhemmilla ole tapana antaa meille mitään kovin kummallista (jos mitään). Mutta siis mies on sanonut että sille lahjat (joulu-, synttäri-) ovat edelleen tärkeitä, ja sitten sille on kuitenkin ihan mahdotonta ostaa mitään mistä se todella tykkäisi.

Ne asiat joista se on kiinnostunut ovat sellaisia että mä en ymmärrä niistä mitään, ja sillä on lisäksi tosi kallis maku. Ei se tietenkään ääneen valita että mun lahjani olisivat huonoja, mutta kyllä mä huomaan sen siitä ettei se lopulta koskaan käytä niitä.

Mä olen tehnyt (vuosien turhan ja kalliin yrittämisen jälkeen) sen valinnan että ostan sille jotain halpaa, koska epäonnistun kuitenkin. Parempi epäonnistua parinkympin krakalla kuin viidensadan elektroniikalla...

Vierailija
72/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien eteen maalautui tosi elävä kuva aikuisesta nirppanokasta -ihan kuin perinteinen satu prinsessasta, mille mikään ei riitä. Eikös ne aina sadun lopussa tupsahda johonkin sikolättiin...

Mainiota:)

ja pettynyt.

Tää on vissiin ihan pilipalipalsta jota jotkut käyttää oman itsen kohottamiseen ja toisille naureskeluun.

Ilmeisesti joillekin ainoa asia mikä tuo iloisen mielen on toisille valehtelu.

Vierailija
73/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydään noita teknisiä vempaimia tai mistä nyt on kiinnostunut. Ehkä tykkäisi myös pöljäilykaupoista kuten mulletoi.com tai pulju.net, jolla on vähän korkeampi (=kalliimpi :D) profiili. Lahjakortti voi olla juuri niin iso kuin itse haluat, saahan se äijä sitten lisättyä siihen jotain omaa rahaa. Jos tämäkään ei kelpaa, niin on mahdoton tapaus.

Vierailija
74/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mulletoi.com/shop/ajanvietto_kotona/fitness_spa/prod__3140_p…

En tiedä mitä sillä tehdään, mutta hienolta näyttää!

Vierailija
75/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, mikä mies ap.. Minä sain kerran mieheltä lahjaksi eurokaupan euron maksavan pipon:) Kertoi vielä mistä oli ja paljonko maksoi.

En oikeasti voi samaistua tuohon ongelmaasi, toihan on jo ihan naurettavaa. No meillä on 5 lasta ja mun puolesta voisi jättää aikuisten lahjat kokonaan ostamatta, mutta mies haluaa minulle ostaa aina välttämättä jotain. Usein kirjoja, vaatteita myös. Viimeksi lentoliput Lontooseen maaliskuulle, synttärieni aikoihin. Pitäähän minun sitten miehelle ostaa jotain, mutta epäonnistun aina. Viimeksi ostin tosi tarpeeseen navigaattorin, mutta kävi vaan tupakansytyttimeen jota autossamme ei ollut, eikä mies muistanut ladata sitä ikinä valmiiksi kotona, se oli aina lataamatta kun olisi tarvinnut. Lopulta jäi lojumaan johonkin ja meni rikki. Toinen kallis lahja oli päälle 400e puhelin jonka ostin osamaksulla, parin kk:n käytön jälkeen tipahti taksiin miehen "nukahdettua" sinne ravintolaillan päätteeksi.

Aina noille lahjoille käynyt noin, nyt tulee varmaan jotain alushousuja tms. en ole kyllä yhtään miettinyt vielä.

Vierailija
76/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehellesi pentikistä kuppi ja kahvia. Toivota hyvää joulua ja. Miten hitossa 35v voi olla noin lapsellinen????? Oma mieheni on 33v ja ei ikimaailmassa käyttäytyisi noin. Mitä tuon ikäinen tekee radio-ohjattavalla autolla? Entä mihin hittoon hän tarvitsee 3 suuntokelloa?

Omalle miehelleni ostin viime vuonna 25eur maksavan Hukka-saunalämpömittarin ja oli erittäin tyytyväinen lahjaansa :)

Kyllä joulu rakentuu jostain muusta kuin monta sataa maksavista lahjoista. Käsittämättömän kakaran olet mieheksi ottanut.

Vierailija
77/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riedelin viinilaseja 2 kpl kahdenkeskiseen viininsiemailuun. Esim burgundin tai bordeauxin viineille sopivat lasit maksaa pikkuisen päälle 100 e/kpl. Minun mies on tykännhyt kovasti kun hälle joskus ostin synttärilahjaksi.

Vierailija
78/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihka oikean lahjan.

Hyvin ap on provoillut kaikki hienot lahjaehdotukset huonoiksi.

Joku lahjakortti johonkin kauppaan, missä myydään noita teknisiä vempaimia tai mistä nyt on kiinnostunut.

Vierailija
79/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riedelin viinilaseja 2 kpl kahdenkeskiseen viininsiemailuun. Esim burgundin tai bordeauxin viineille sopivat lasit maksaa pikkuisen päälle 100 e/kpl. Minun mies on tykännhyt kovasti kun hälle joskus ostin synttärilahjaksi.

Vierailija
80/103 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni mies, Finnairin lentäjä 170 000 euron tuloillaan, käyttäytyy juuri kuin ap:n tarinan mies.

Muistan kerran kun olin juuri kutsunut heidät meille syömään ja sitten ystävättäreni kertoi, kuinka hänen miehensä oli mennyt ostamaan kahvinkeittimen. Hinta oli ollut 1 200 euroa. Kun kahvin kuulemma pitää maistua kahvilta ei miltään paskalta. Katselin omaa moccamasteriani, enkä takuulla tarjonnut heille ruoan päälle kahveja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän