Hämmentävimmät AV:lta oppimasi asiat
Mulla ainakin seuraavat, etenkin hygieniaan liittyvät asiat:
- Naiset, joilla on roskis vessassa ovat laiskoja ja epähygieenisiä
- Ihmiset, jotka eivät silitä vaatteitaan, ovat siivottomia.
- Lapset, joiden vaatteita ei silitetä, eivät pääse syliin päiväkodissa, koska työntekijöitä oksettaa silittämättömät vaatteet.
- Emätin kuuluu kuurata sisäpuolelta.
- Tamponit ja kondomit kuuluu vetää pöntöstä. On epähygieenistä jemmailla niitä roskiksissa.
- Toisten ihmisten lapset ovat inhottavia, omat ainoita siedettäviä.
Mitä mielenkiintoista sinä olet oppinut AV:lla?
Kommentit (396)
että harva lukee viestiketjun kokonaan ja ymmärtää lukemansa :D
- kunnon äiti ostaa lapselle tec kengät eikä käytä välikaudessa kumisaappaita.. herran jestas..
- kunnon äiti ei katsokkaan tuttipulloon vaikka lapsi huutaisi yötä päivää nälkäänsä.. Vaan istutaan silmät ristissä 24h rinta lapsen suussa
Jos asuu ns. hyvällä alueella ja on vielä suht varakaskin niin ei välitä lapsistaan. Lapset ovat ilkeitä, saavat tehdä mitä vain ja vanhemmat ajattelevat vain itseään ja rahaa. Läheisyyttä ei ole.
Ja jos on kaunis ja viihtyisä koti, niin se tarkoittaa että kulisseissa on jotain pahasti vialla. Perhe on tunnekylmä ja rikkinäinen. Vain rumassa, sotkuisessa kodissa voi elää onnellinen perhe.
laihat äidit ovat huonoja äitejä, ja vastenmielisiä luukasoja, jotka eivät anna lapsilleen tarpeeksi ruokaa, ja pukevat heidät liian seksikkäisiin vaatteisiin. Laihat naiset myös haukkuvat lihavia "läskeiksi" koska heillä ei ole elämää, ja joku muodokkaampi on vienyt heiltä miehet.
Olen myös oppinut sen, että lihavat äidit ovat huonoja äitejä, ja ällöttäviä läskejä, jotka syöttävät lapsilleen hampurilaisia ja karkkia...
Totta kai mä ymmärrän, että (todennäköisesti) missään kielessä ei ole np-konsonanttiyhtymää,
että Suomen terveydenhuoltojärjestelmä tähtää rokotuksillaan ja julkisella terveydenhoidollaan kaikkien suomalaisten massasurmaamiseen mitä ovelimmilla tavoilla.
Tässä ovat mukana kaikki lääkärit, jotka miettivät kammioissaan päivät pitkät, miten pahiten voisi nöyryyttää, kiduttaa ja vahingoittaa potilaitaan.
Pahimpia kaikista ovat synnytyssairaalat ja niiden työntekijät, jotka uutterasti pyrkivät pilaamaan jokaisen synnytyksen ja ovat perustaneet sektioiden vastaisen salaliiton, koska se leikkaaminen nyt vaan on niin kallista ja vaikeeta ja siten voidaan kiusata mammoja.
Totta kai mä ymmärrän, että (todennäköisesti) missään kielessä ei ole np-konsonanttiyhtymää,
Enpä vannois
Mutta en silti usko, että sellaista on. On vaikea lausua. Samoin kuin yhtymä nk (siis siten, ettei tuota n:ää lausuta äng-äänteenä).
oppinut että naisella on etupylly ja pinppi.
tapaoppaiden ja etikettien sun muiden mukaan. Omat makumieltymykset ovat vääriä, jos ne poikkeavat viinitietäjien mieltymyksistä. Viinin kanssa pitää tarjota vain ko. viinille sopivia ruokia, vaikka itse tykkäisi enemmän muusta.
niihin ketkä on tyhmiä on kaikki av-mammat, (onkohan jonkun av-papan mielipide?)tätä ihmettelen usein.
Ja Harreilla on salarakkaita tai sitten ei.
Suihkussa pissiminen on luonnollista uimahalleissakin aikuisillekin, joka ei sitä tee on tyhmä.
Ja ylipäätään kaikki on tyhmiä. Ja suurin osa aloituksista on provoja asialla teini-ikäiset.
seikka, vaan yleinen asenneilmasto ja ihmisten suhtautumistyyli ja kiinnostuksen kohteet.
Vaikka osa onkin trolleja, niin siitäkin huolimatta miun on vaikea ymmärtää tätä ilkeyden ja tyhmyyden tiivistymää, joka täällä vallitsee.
Samalla tavalla kuin en ymmärrä, miten nuoret haukkuvat toisiaan esim. Galtsussa, niin en ymmärrä, miten _aikuiset_ ihmiset ilkeilevät täällä toisilleen.
Miun mielestä nimemerkittömyys ja internetfoorumien keskustelukulttuurin toisenlaisuus vs. irl, ei riitä syyksi.
Kaapo
Kaikilla av-kävijöillä on mies, joka tienaa vähintään 10 000 e/kk.
Kaikilla, jotka ovat käyneet VAIN peruskoulun, menee TOSI HYVIN ja ovat rikkaita. Siitä kerrotaan aina näin: "omakotitalon pihassa seisoo kaksi velatonta uudehkoa autoa"
Yliopistosta valmistuu työttömäksi ja kaikki akateemiset katuvat jopa ylioppilastutkintoaan ja toivovat, että olisivat silloin 16-vuotiaana valinneet amiksen (tai vielä parempaa: eivät olisi menneet mihinkään kouluun).
jos on lapsia hankittu, niin keneltäkään ei saa ottaa, eikä olettaa saavansa, apua. Varsinkaan isovanhemmilta.
Lapsien kanssa pitää elää täydessä symbioosissa vähintään kolme vuotta, kotoa puistoa pidemmälle poistumatta.
koska olen 21-vuotias 2-vuotiaan lapsen äiti, joka ei osaa huolehtia ehkäisystä. Lykkään myös lasta hoitoon omille ja mieheni vanhemmille, että voin ravata kaiken vapaa-aikani baareissa, tai ainakin mökötän jos en pääse sinne. Olen myös tyhmä teiniäiti jos pyydän neuvoa eikä minun olisi pitäny hankkia lasta. En myöskään voi missään nimessä opiskella, tai ainakin se on ylitsepääsemättömän vaikeaa.
Kiitos av-mammat.
Samoin sokeri.
Kuinka naisella ei ole ihmisarvoa jos painoindeksi on yli 18
Jos töissä on kiire ja työt stressaa on kirjoittaja vain organisointikyvytön laiskuri.
Seksin jälkeen joka kunnon palstalaisen paikat on niin tiukat että voi kävellä alasti vessaan pesulle ilman että pisaraakaan mitään valuu minnekään
vaarallinen/huono äiti/pahoinpitelijä/kriminaali ja kaikin puolin ällöttävä ihminen :D
on muut oppineet ja itsekin sain uutta tietoa xD
Nämä ovat hämmentäneet itseäni osan edellämainittujen kanssa:
- yllättävän moni ei osaa itse päättää lapselleen nimeä, tai sen täytyy sointua tarkoin ison sisaruksen nimen kanssa (enkä väitä ettei saa sointua, mutta mut varmaan nirhittäis nimien keskenäänsopimattomuuden takia)
- av on luotettavampi paikka kysyä terveyteen liittyviä kysymyksiä kuin esimerkiksi neuvola tai terveyskeskus
- Huuto.net ( en ollut ikinä kuullutkaan)
- Olen huono äiti ja kuvottava ihminen, koska vein lapseni päiväkotiin vuoden ikäisenä
- Kaikki ihmiset eivät käy suihkussa päivittäin
- Normaalia on, että mieskin jää hoitovapaalle
Paljon olen täältä oppinut uusia asioita ja nyt 3kk kuluttua siitä, kun ensimmäisen kerran tutustuin palstaan, niin olen melkein koukussa.
T. Akateeminen uraäiti
koska ne ovat köyhäinavustusta ja on moraalitonta myydä jotain mitä on ilmaiseksi saanut.
tarvitse alkaa opettaa pois vaipoista neljä vuotiaanakaan,koska hän ei ole vielä tarpeeksi kypsä = saa kauheat raivarit potalle menosta.
Ja sen, että on todella moraalitonta käyttää alle kaksi vuotiasta potalla:D
että olin liian ahdasmielinen
- nyt olen avarakatseisempi
Olin liian tiukka rahan suhteen
- nyt osaan laittaa rahaa mitämättomyyksiin ja välttämättomiin
- ja nyt on velkaa