Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmentävimmät AV:lta oppimasi asiat

Vierailija
01.12.2009 |

Mulla ainakin seuraavat, etenkin hygieniaan liittyvät asiat:

- Naiset, joilla on roskis vessassa ovat laiskoja ja epähygieenisiä

- Ihmiset, jotka eivät silitä vaatteitaan, ovat siivottomia.

- Lapset, joiden vaatteita ei silitetä, eivät pääse syliin päiväkodissa, koska työntekijöitä oksettaa silittämättömät vaatteet.

- Emätin kuuluu kuurata sisäpuolelta.

- Tamponit ja kondomit kuuluu vetää pöntöstä. On epähygieenistä jemmailla niitä roskiksissa.

- Toisten ihmisten lapset ovat inhottavia, omat ainoita siedettäviä.

Mitä mielenkiintoista sinä olet oppinut AV:lla?

Kommentit (396)

Vierailija
261/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhemmat lähestulkoon poikkeuksetta vihaavat lastensa opettajia. Ennen en tätä tiennyt ja pidin yhteistyöstä vanhempien kanssa. Tätä palstaa kun lukee, niin tuntuu tosi pahalta ajatella, että noinko vähän työtäni arvostetaan ja näinkö vanhemmat puhuvat lapsilleen opettajasta ja koulusta. Pitäisi varmaan lopettaa tämän palstan lukeminen

Vierailija
262/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot tienaavasi yli suomalaisten keskivertopalkan, niin valehtelet, koska eihän kukaan rikas vietä aikaansa av:lla.

Britax two way elite on hyvä turvaistuin huolimatta siitä, että se on saanut huonot arvostelut turvatesteissä.

Lapset eivät saa nähdä vanhempien juovan alkoholia, mutta siitä huolimatta heidän pitäisi oppia sivistynyt alkoholinkäyttö.

Veronpalautukset ovat ilmaista rahaa valtiolta.

Maustetut jugurtit ovat saatanasta ja lapsen elämä menee pilalle jos niitä erehtyy antamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä, saa makeat naurut! =o)

Vierailija
264/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut koskaa aikaisemmin kuullut sellaista väitettä. Taitaa kuitenkin pitää paikkansa aika monen naisen kohdalla, mitä nyt olen täällä asiasta lukenut. Itse en kuulunut siihen joukkoon joka olisi ehdottomasti halunnut tytön ja haaveillut siitä.

t: onnellinen tytön ja pojan äiti

Vierailija
265/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies haluaa pojan eli jos teillä ei ole poikaa on miehesi lopun elämää onneton.

Vierailija
266/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet juo "lasillista viiniä" kaikissa juhlissa, mukaanlukien lasten syntymäpäivät, ristiäiset ja joulu.

Että päivittäin tissuttelu on tilanne, johon jokaisen kannattaa pyrkiä.

Vierailija
267/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut sairaanhoitajien kuuluvan samaan kastiin.

Lisäksi olen oppinut, että palkkamme ovat tosi hyvät vaikka minun tilinauhani lisineen ei yllä kuin nipin napin yli kahden tuhannen ;-)

että vanhemmat lähestulkoon poikkeuksetta vihaavat lastensa opettajia. Ennen en tätä tiennyt ja pidin yhteistyöstä vanhempien kanssa. Tätä palstaa kun lukee, niin tuntuu tosi pahalta ajatella, että noinko vähän työtäni arvostetaan ja näinkö vanhemmat puhuvat lapsilleen opettajasta ja koulusta. Pitäisi varmaan lopettaa tämän palstan lukeminen

Vierailija
268/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain kotiäidit ovat jotain. Muut eivät ole. Kotiäidit ovat arjen sankareita joita muut työtä tekevät ihmiset eivät ole. Lisäksi jokainen av:lla tienaa ainakin 5 tonnia kuussa ja on koulutukseltaan vähintään ktm. Lisäksi se tuli selväksi, että jokainen mies pettää koko ajan naapurin tai parhaan ystävän kanssa ja, että kolmekymppisenä ja yli lapsensa hankkivat naiset ovat mummoäitejä ja oikea ikä tulla äidiksi on joskus teini-ikäisenä tai viimeistään kaksvitosena. Huoh, surullista)=

Vierailija
269/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olisi koskaan voinut kuvitella.

Vierailija
270/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aika tottakin, että opettajat ovat herkkähipiäisiä ja tulkkaavat viestejä väärin.

Opettajia on kritisoitu siitä, kun heitä ei voi lomauttaa opetuksettomana aikana ja siitä, että viranhaltija "palaa töihin" hoitovapaalta kesän ajaksi

olen huomannut sairaanhoitajien kuuluvan samaan kastiin.

Lisäksi olen oppinut, että palkkamme ovat tosi hyvät vaikka minun tilinauhani lisineen ei yllä kuin nipin napin yli kahden tuhannen ;-)

Vierailija
271/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis öö, mitä?

Vierailija
272/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee kauniista, ahkerasta, älykkäästä ja sivistyneestä työssäkäyvästä naisesta The Kotiäidin, joka on:

- ruma

- lihava

- käyttää crockseja

- työtä vieroksuva ja siksi hoitaa lapset kotona

- ammatiltaan lähihoitaja

ja ennen kaikkea

- Tyhmä.

ja nautinnollinen sylkykuppi toisin elämässään valinneelle av-mammalle.

Vierailija
273/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Masentunut tai mt-ongelmainen ei vaan voi olla hyvä äiti, edes silloin kun käy hoidossa ja syö lääkkeensä

* Omaa elämää pitäisi pystyä ennustamaan 99% tarkkuudella kymmenen vuotta eteenpäin, niin paljon täällä on jälkiviisaita huutelijoita

* Vain yksi äitityyppi kelpaa, se ei ole äiti eikä mikään joka ei itse edes pullaa leivo neljäntenä päivänä sektiosta, kun talo tulee täyteen sukulaisia!

* Nuori äiti on "tyhmä", jos kysyy jotain. Vanhempi äiti on "unohtanut" kysymänsä asian.

* Oikea ikä lasten saamiselle on palstalaisesta riippuen 28-35 vuotta. Kaikki sitä nuoremmat ovat teiniäitejä, jotka elävät yhteiskunnan tuella ja vanhemmat taas mummoäitejä, jotka eivät jaksa lapsiaan.

Vierailija
274/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikkia ihmisiä vaivaa jatkuva kateus.

Että anopit ja miehen siskot ovat maailman ärsyttävimpiä ihmisiä.

Että lapsettomia tulee ymmärtää aina ja kaikkialla, eikä omista lapsistaan saa puhua mitään. Parempi, että on kuin niitä ei olisikaan.

Vierailija
275/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiennyt naisella olevan the piNppiä, ennenkuin valistuin ja valaistuin aaveetä lukiessani :)

Vierailija
276/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan liioittelua, sillä jonkun toisen lapsi on kuollut. Vain siitä saa kärsiä ja vain sitä saa surra.

Vierailija
277/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiennyt naisella olevan the piNppiä, ennenkuin valistuin ja valaistuin aaveetä lukiessani :)

Pinpin kanssa samalla logiikalla menee myös kanpela, kanpa, konpakysymys, kanpurajalka... ;)

Vierailija
278/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksistä ei voi nauttia pimeässä peiton alla ja varsinkaan, jos seksikumppaneita on ollut vain yksi!!

Vierailija
279/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonauru, wt ja reps.

Vierailija
280/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jos joltain lähtee mies kävelemään: "oma vikasi kun et pystynyt pitämään äijää" tai "ihan oikein sulle, olisit valinnut paremmin". Tai jos lapsi on erityislapsi: "oisko kannattanu miettiä mitä pistää suuhunsa raskausaikana?" tai "huonosti kasvatit kun ADHD:n sai."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi