Hämmentävimmät AV:lta oppimasi asiat
Mulla ainakin seuraavat, etenkin hygieniaan liittyvät asiat:
- Naiset, joilla on roskis vessassa ovat laiskoja ja epähygieenisiä
- Ihmiset, jotka eivät silitä vaatteitaan, ovat siivottomia.
- Lapset, joiden vaatteita ei silitetä, eivät pääse syliin päiväkodissa, koska työntekijöitä oksettaa silittämättömät vaatteet.
- Emätin kuuluu kuurata sisäpuolelta.
- Tamponit ja kondomit kuuluu vetää pöntöstä. On epähygieenistä jemmailla niitä roskiksissa.
- Toisten ihmisten lapset ovat inhottavia, omat ainoita siedettäviä.
Mitä mielenkiintoista sinä olet oppinut AV:lla?
Kommentit (396)
tilanteessa laittaa hyppykiikkuun, lelukaaren alle tai sitteriin, vaan pitää kantaa kokoajan sylissä. Mutta ei kantoliinassa, koska se on curling-vanhemmuutta.
positiiviset ominaisuudet ovat vain ja ainoastaan äidin omaa ansiota, kun on omasta lapsesta kyse. Jos lapsi on tyytyväinen, nukkuu hyvin synnäriltä saakka, syö hyvin, ei ole sihtikurkku. Mikään näistä ei johdu sattumasta ja ole synnynnäistä tai sairaudesta johtuvaa.
Sen sijaan lapsen negatiiviset ominaisuudet ovat aina vain ja ainoastaan äidin omaa syytä, kun on jonkun muun lapsesta kyse.
Ei ole erilaisia lapsia. Jos sinun lapsesi on hankalampi kuin minun, et vain osaa tai olet laiska, kun et jaksa. Todennäköisesti molempia.
puetaan hienosteluvaatteisiin kun lähdetään kauppaan.
- perhepetiläisillä on kiihkein seksielämä
- alatiesynnytys tiukentaa alapäätä, sektio turmelee sen
- imetys ei rupsautua rintoja, vaan pulloruokinta
Naidaan kuin kanit taljalla takan edessä, ruokapöydällä, naapurin terassikalusteilla, jne :D Välillä käydään sitten imettämässä siellä perhepedissä suklaat suussa.
Mikä on AV?? En ole tätä palstaa lukenut, enkä tätä ketjuakaan jaksa lukea, mut en tiedä mikä on AV..
Mikä on AV?? En ole tätä palstaa lukenut, enkä tätä ketjuakaan jaksa lukea, mut en tiedä mikä on AV..
* kestoja ei ole järkeä käyttää koska sairaaloissa mummot käyttävät kertsejä
* olet masentunut ja miehesi on narsisti
* mies kannattaa ekaksi jättää
* lapsen kanssa on kaikki hankalaa
täältä sain idean vauvauinti toimintaan, geishakuulien käyttöön, karvojen lopulliseen poistoon
-naisen tulee kuurata jatkuvasti alapäätänsä
-vessassa ei saa olla roskista, mutta sen sijaan erilaisia pyyhkeitä saa olla kahmalokaupalla
-joka päivä pitää imuroida, muuten on laiska paska
-seksiä pitää harrastaa heti synnytyksen jälkeen, vaikka olisi jälkivuotoa, eppari tehty ym.
-jos olet lihava, miehesi pettää sinua 100% varmuudella
- seksielämä kärsii imetyksestä
- on olemassa jokin normaali määrä seksiä per viikko tai kuukausi, jos tämä alittuu, niin mies on homo tai nainen pihtaa
- pitkän imetyksen motiivi on äidin seksuaalinen nautinto, lasta pidetään väkisin rinnalla
- vauvasta asti pitää herätä aamuisin seitsemältä, että on sitten koululaisena oikeassa rytmissä
- normaaliin seksielämään kuuluu anaaliseksi
- kaikki miehet haluavat anaaliseksiä
- kaikki perhe-elämään ja parisuhteeseen liittyvät ongelmat ovat av-raadin mielestä pohjimmiltaan naisen syytä
että päiväkodin tädeille ja kummilapsille tulee ostaa vain laatua. Kultakeramiikka sucks.
erimielisyyttä sulhon kanssa mistään, on avioliitto tuomittu tuhoon...
juu että on huono äiti jos haluaa käydä ulkona vähän bilettämässä kun ei enää imetä(pitää olla ainakin 4 v lapsen kanssa kotona!), koska siis isä ei voi, tai siis ei lasta saa jättää isin kanssa kahdestaan!!
mies ei saa ostaa lastensa äidille lahjaa äitienpäivänä...
Mutta jos jättää ostamatta niin on paska ukko kun ei huomioi mitenkään.
olemassa ihmisiä, jotka tuijottavat uimahallissa toisten alapäitä arvostelevasti.
Tää oli mulle ihan uusi asia. Mä kun olen vielä likinäköinen niin aika lähelle saisin pääni työntää että jotain näkisin;)
Kierukka asetetaan kohdunsuulle.
On olemassa ns varmoja päiviä, jolloin ei raskaudu.
Kaikki kromosomimuutokset tutkitaan lv- tai i-punktiossa.
Kaikki kehitysvammaiset ovat downeja.
Downit ovat laitoksissa asuvia vihanneksia.
Kaikki mamut ovat pakolaisia.
Kaikki romanit ovat rikollisia.
Yli 30-vuotiaat ovat vanhoja.
Lisääkin löytyisi vaikka kuinka paljon, mutta palsta ei riittäisi kaikkia luetteloimaan.
argumentointikykyisiä ihmisiä kuin mitä tapaa tosielämässä. Se on ollut yllättävää, kaikesta huolimatta.
esim, että KAIKKI mamut on muslimeja.
palstalaisena olen oppinut jo paljon tästä ketjusta, mut sen tiesin jo etukäteen, että yleisissä vessoissa todellllllakin kökkäreen molskahdusta pehmennetään vessapaperilla jota pidetään persuksen lähellä. Teen kyllä silti kotonakin niin, en siedä et joku joutuu kuunteleen mun molskahduksia ja ei mee muutenkaan paskat pitkin seinämiä. oon siis tosissani. eli kai musta vois tulla ihan oikee av-mamma?
- perhepetiläisillä on kiihkein seksielämä
- alatiesynnytys tiukentaa alapäätä, sektio turmelee sen
- imetys ei rupsautua rintoja, vaan pulloruokinta