Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmentävimmät AV:lta oppimasi asiat

Vierailija
01.12.2009 |

Mulla ainakin seuraavat, etenkin hygieniaan liittyvät asiat:

- Naiset, joilla on roskis vessassa ovat laiskoja ja epähygieenisiä

- Ihmiset, jotka eivät silitä vaatteitaan, ovat siivottomia.

- Lapset, joiden vaatteita ei silitetä, eivät pääse syliin päiväkodissa, koska työntekijöitä oksettaa silittämättömät vaatteet.

- Emätin kuuluu kuurata sisäpuolelta.

- Tamponit ja kondomit kuuluu vetää pöntöstä. On epähygieenistä jemmailla niitä roskiksissa.

- Toisten ihmisten lapset ovat inhottavia, omat ainoita siedettäviä.

Mitä mielenkiintoista sinä olet oppinut AV:lla?

Kommentit (396)

Vierailija
221/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen täytyy pestä itsensä ja hiuksensa joka päivä, samoin vaatteet, ja koko koti tulee jynssätä jatkuvasti. Muuten olet epähygieninen ja haiset.

Vierailija
222/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy on aina huolimattomien vanhempien. Mikäli tapaturma on sattunut jonkun muun valvonnassa, syy on silti huolimattomien vanhempien.

mutta ei siksi että he olisivat huolimattomia, vaan siksi että he rokottivat/eivät rokottaneet lasta sikainfluenssaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai puurotetroja tai korvikemaitoa.

Vierailija
224/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteet voivat olla vääriä (vaikka puhuttaisiin ainoastaan siitä onko BB-Henna kaunis vai ei).

Teit mitä tahansa olet huono äiti.

Pottailu kuuluu aloitta viimeistään 7kk iässä tai olet laiska.

Suurin osa ihmisistä on elänyt tynnyrissä.

Suurin osa ihmisistä on sivistyneitä.

Kaupungin vuokra-asunnoissa asuu vain juntteja isojen koirien omistajia.

Jos sinulla ei ole vakuutusta olet tyhmä/juntti.

Jos et ole varakas ja sinulla on lapsia, olet tyhmä/juntti.

Lasten kasvatukseen tarvitaan elämänkokemusta ja koulutus (ihan sama miltä alalta).

Jos luet seiskaa olet juntti.

Tissuttelu ja ryypäys on sama asia.

Alkoholipitoisia juomia ei voi juoda maun takia edes puolta lasia.

Näitähän löytyy....

Vierailija
225/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko saada ruotuun ja saatava tekemään kattava tilitys mikä ihme siinä on niin vaikeeta!!! >:-(

Että marimekko on junttiutta pahimmillaan.

Että kaikki on tyhmiä.

Että H1N1-rokote on nanoihmiskokeilu.

Vierailija
226/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut leimataan heti epärehelliseksi sädekehä-äidiksi, jos kerrot, ettet koskaan suutuspäissäsi sano tai ajattele vihaavasi lastasi. AV-palstan mukaan kukaan äiti ei voi olla tällainen. Sen opin. Mutta siitä huolimatta minä en koskaan ajattele vihaavani lastani. Enkä näköjään ole oppinut olemaan sanomatta sitä täällä.

Vierailija
227/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on erilainen temperamentti, vaan on hyviä ja huonoja vanhempia. Jos on itkuinen vauva, on huono äiti.

Vierailija
228/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että maailma on mustavalkoinen ja kaikkeen löytyy absoluuttinen totuus.

on näppärä tapa yrittää asettua näennäisesti muiden yläpuolelle ja viedä huomiota pois siitä, miten totaalisesti on itse mokannut.

Vierailija
229/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet aina huono äiti vaikka tekisit mitä. Sama se, mitä teet, se on aina jokun mielestä väärin.

Jos käytät vastauksessasi sanaa imetys, korvike, tutti, kestovaippa, kertakäyttövaippa, pinnasänky tai perhepeti olet erityisen väärässä, fanaatikko ja syyllistät. Ihan sama sitten mitä ko. asiasta sitten lausutkaan.

Vierailija
230/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat huonoja vanhempia, koska ne adhd:t sun muut ovat VAIN keksittyjä diagnooseja joilla peitellään huonoa kasvatusta...

...Että edellämainitut lapset eivät kuulu normaaliluokalle eivätkä ainakaan missään tapauksessa erityisluokalle...

...Että koskaan ei saa sanoa MITÄÄN negaa lapsista, ei edes kieli poskessa, koska heti on murhaajapedofiiliäiti joka haluaa grillata lapsensa...

:D

Vierailija
231/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pleikkaa edes kerran vuodessa, niin hän on lapsellinen juntti joka ei välitä perheestään eikä voi olla hyvä isä.

Vierailija
232/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on junttia pitää paljon lemmikkejä.

Vierailija
233/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sektio ei ole synnytys.

- Joidenkin mielestä synnytykseen kuuluu laittautua eli meikata jne, samoin lapsivuodeosastolla.

- Joillekin on TODELLA vaikea asia kylässä kääriä terveyside tai tamponi paperiin, puristaa nyrkkiinsä ja kiikuttaa keittiön roskiin.

- Tämä taisi jo tullakin: lapsiaan pitkään (yli vuoden) imettävät ovat PEDOFILEJA :O

Vierailija
234/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Joillain on lapsilleen erikseen päiväkotiin meno- ja sieltä poistumisvaatteet. Söpöstelyhanskat jne erikseen. Pk:n tädeille räyhätään jos he vahingossa pukevat lapselle noita hienosteluvaatteita päivän aikana. Samat tyypit kokevat maailmanloppuna mennä päiväkodista lähi-Siwaan jos lapsella on Reimatecit päällä!

-Jotkut kuvittelee että THL yrittää myrkyttää koko kansan possupiikeillään, joissa mm. kauheaa adjutanttia! :O

Vierailija
235/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos saa ensimmäisen lapsensa yli 30-vuotiaana, on mummoäiti joka ei kykene luopumaan 'itsekkäistä elämäntavoistaan' ja että parhaita äitejä ovat teiniäidit.

Kuitenkin teiniäitejä kuuluu halveksia, ihan kuten niitä mummoäitejäkin.

Äidin kuuluu olla 20-29-vuotias.

Vierailija
236/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mun kirjoittama juttu. Mä olen oppinut, että lakanat kuuluu vaihtaa kerran viikossa ja että sperma valuu pinpasta ulos, kun noustaan seksin jälkeen ylös sängystä. Ja että suihkuun ei saa pissiä. Ai niin, ja se vielä, että uimahallissa pitää jo viisivuotiaan osata olla yksinään omalla puolellaan.

Ihana palsta:-D

Vierailija
237/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää lotrata jatkuvasti muulloinkin kuin tartuntatautiaikana, muuten ei ole Kunnon Ihminen (TM).

Vierailija
238/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ennen av-palstaan tutustumistani ollut kuullutkaan mistään "lähiönimistä", puhumattakaan siitä, että kyseisen kriteerin täyttää esim. niin, että nimi alkaa J:llä tai se sisältää d,f, c,w tai muita "hienostokirjaimia".

Vierailija
239/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina välillä käynyt koneella kurkkaamassa uusia vastauksia, ja te ootte kyllä todella onnistuneet piristämään mun päivää :)

-AP

Vierailija
240/396 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistin vielä, että oikeinkirjoitus on pyhä asia, ja siitä kuuluu huomauttaa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi