Onko täällä jo puitu: 19v romutti isänsä Ferrarin?
Kommentit (7)
golfin 4 lapsen pienipalkkaiselle yh:lle varmasti paskempi juttu.
Peltiä se on ferrarikin.
Mä romutin mun miehen corveten. Lähdin omalla autolla rivakasti pihalta, peruutin ja käänsin rattia ja vauhdilla. Harmi vaan että mun mies oli jättänyt corvettensa paikkaan missä se ei yleensä ole. Mä en huomannut sitä kuin vasta sitten kun oli jo kolahtanut. No, ei se lunastukseen mennyt, mutta korjaamolle kyllä.
Mä romutin mun miehen corveten. Lähdin omalla autolla rivakasti pihalta, peruutin ja käänsin rattia ja vauhdilla. Harmi vaan että mun mies oli jättänyt corvettensa paikkaan missä se ei yleensä ole. Mä en huomannut sitä kuin vasta sitten kun oli jo kolahtanut. No, ei se lunastukseen mennyt, mutta korjaamolle kyllä.
Mutta pointti olikin se että kaikenlaista sattuu. Pääasia että on itse kunnossa, peltiä saa aina lisää vaikka olis kuinka "rakas ja ihana" auto.
S**tanan kakara!
Onneksi ei ehtinyt ajaa kenenkään päälle.
Toivottavasti kundi ottaa opikseen!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1792810
Pysäköityjen autojen ja talon seinän maksumieheksi poika ainakin pääsee kun ratista kärysi. Eikä tule faijallekaan ferrarista korvauksia. Niin se menee että kun alkoholi tai törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen on kuvioissa mukana niin vakuutusyhtiöt perivät jälkikäteen syyttömien vahingot tekijältä itseltään.