Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä jo puitu: 19v romutti isänsä Ferrarin?

Vierailija
30.11.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäköityjen autojen ja talon seinän maksumieheksi poika ainakin pääsee kun ratista kärysi. Eikä tule faijallekaan ferrarista korvauksia. Niin se menee että kun alkoholi tai törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen on kuvioissa mukana niin vakuutusyhtiöt perivät jälkikäteen syyttömien vahingot tekijältä itseltään.

Vierailija
2/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

golfin 4 lapsen pienipalkkaiselle yh:lle varmasti paskempi juttu.

Peltiä se on ferrarikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä romutin mun miehen corveten. Lähdin omalla autolla rivakasti pihalta, peruutin ja käänsin rattia ja vauhdilla. Harmi vaan että mun mies oli jättänyt corvettensa paikkaan missä se ei yleensä ole. Mä en huomannut sitä kuin vasta sitten kun oli jo kolahtanut. No, ei se lunastukseen mennyt, mutta korjaamolle kyllä.

Vierailija
4/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä romutin mun miehen corveten. Lähdin omalla autolla rivakasti pihalta, peruutin ja käänsin rattia ja vauhdilla. Harmi vaan että mun mies oli jättänyt corvettensa paikkaan missä se ei yleensä ole. Mä en huomannut sitä kuin vasta sitten kun oli jo kolahtanut. No, ei se lunastukseen mennyt, mutta korjaamolle kyllä.

Vierailija
5/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pointti olikin se että kaikenlaista sattuu. Pääasia että on itse kunnossa, peltiä saa aina lisää vaikka olis kuinka "rakas ja ihana" auto.

Vierailija
6/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

S**tanan kakara!

Onneksi ei ehtinyt ajaa kenenkään päälle.

Vierailija
7/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän