Miten kehua miehen varustusta, joka ei ole suurimmasta päästä?
Miehille on tärkeää saada kehuja vehkeestään, mikä olisi paras sanavalinta tälläisessä tilanteessa?
Kommentit (19)
"Sä oot osaat kyllä käyttää vehjettäsi tosi hyvin."
Itse olen joskus sanonut noin.
No empä ole joutunu koskaan kertoilemaan. Ompa se kova, kivat suonet? Tai sitte kuvittelet että on iso ja valehtelet :)
Mä en vois millään kehua vehjettä joka on pieni/ruma. Onneks ei oo tollasia huolia.
T: naikkonen joka on jättänyt yhden miehen sen takia kun sen mulkku oli niin pieni.
oliko miehen nimi joku M:llä alkava?
teidänkin olematonta rintavarustusta pitää varmaan kehua? Loukkaannutte jos ei kommentoida ja ihailla niiden mahtavaa kokoa. Siinä ääliö toisensa valitsee.
Minua ei äijien vehkeet siinä mielessä kiinnosta vaan se itse asia ja miltä se tuntuu, hurjan kivaa varmaan jos ukolla on valtava mela ja se pökkii sillä kuin sonni. Miestänikään sen koko ei kiinnosta ja pitäisi typeränä jos sitä alkaisin tutkimaan ja vertailemaan :D Voi elämä näitä teidän juttuja..
"Ihanaa, sulla on aivan mahtava kalu ja osaat tosiaan käyttää sitä"
kun ei sano mitään. Kyllä se mies itse kuitenkin tietää minkäkokoinen se oma kalu on, jos tosiaan on pieni. Nähty on menneisyydes.
ole pienimunaiset miehet? Siitähän tässä oli kyse, vai?
Ettekö oikeasti kehu miehiänne???
Että nautit siitä mitä kaikkea se sulle tekee ja saa tuntumaan hyvältä.
Näin minäkin teen. Ja se on totta. Miehelläni ei ole mikään maailman suurin, mutta en sellaista kaipaakaan.
Ei se koko vaan se kuinka sitä käyttää!
Kehukaa miehiänne!
tai että sun kanssa on hyvää seksiä
vaikka mulla on tämmöinen hole....
ja tarvitsen keskivertoa isomman, mutta siitä huolimatta olen kanssasi. (kuten ap onkin)
vaan siksi kun olet niin kiva.