Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kummistusjuttuja! (Tositarinoita!)

27.11.2009 |

Onko jollekin tapahtunut kammottavia yliluonnolliisa asioita?

Oletteko lukeneet sellaisista lehdistä tai kuulleet outoja juttuja jotka ovat totta?

Olen tänään kammotustuulella ja haluaisin lukea sellaisia. Itse kammottavin muistamani juttu on se, minkä luin iltapäivälehdestä kesällä... Yksi perhe asui talossa joka kummitteli. He kuulivat ääniä huoneista, joiden piti olla juuri silloin tyhjinä. Huoneissa ei silti näkynyt mitään.

Perhe kesti tuota häirintää, mutta kun kummitukset alkoivat ottaa perheen lasten ulkomuodon, he muuttivat pois! Viimeinen tikki oli se, kun perheen lapset olivat nukkumassa yläkerrassa, vanhemmat oleskelivat alakerrassa olohuoneessa, ja sohvalle ilmestyivät perheen lapset istumaan, vaikka he olivatkin ylhäällä! Vanhemmat kävivät tarkistamassa yläkerrasta, ja lapset nukkuivat siellä. Mutta olohuoneessa istuivat täysin samannäköiset lapset sohvalla. Perhe muutti pois talosta.

Yksi av:n vakikäyttäjä vaan

Kommentit (241)

Vierailija
181/241 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui saatana, sain äsken melkein sydänkohtauksen kun luin näitä juttuja ja tiskipöydältä hanasta tai jostain kuului kopautus! Kuulosti siltä niinkuin joku ois siirtäny veistä tai lusikkaa. En varmasti nuku koko yönä!

Vierailija
182/241 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kirjoittaa, mut olen saanut puhelun tuonpuoleisesta.

Huh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/241 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:01"]En jaksa kirjoittaa, mut olen saanut puhelun tuonpuoleisesta.
[/quote]

KERRO KERRO KERRO!

Vierailija
184/241 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aawww miten mukava ketju löytää ennen nukkumaanmenoa :) Mulla on taas vaihteeksi ollut paniikkikohtaus-kausi, eli käytännössä illalla viimeiseksi ja aamulla ensimmäiseksi olen saanut paniikkikohtauksen johtuen kuolemanpelostani. Mutta ehkä nyt taas lohduttaa: kyllä minustakin voi tulla aave sitten :) Siihen panen kaiken uskoni ja toivoni.

Vierailija
185/241 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus pari vuotta sitten olin jossain tyttöjen kerhossa XD ja tää Nainen joka piti meille sitä kertoi että hänen koulumatkallaan (kun hän oli vielä ala aste ikänen) oli semmonen ränsistynyt ja hylätty talo. tää nainen ei tiennyt oliks siellä joskus tapahtunut jotain? mutta siinä talon "pihalla" oli aina ollut 3 ambulanssia (vanhoja sellasii) yks niistä ambulansseista oli mennyt siitä talosta kyllä puoliks läpi (siis seinän läpi ajanut). Ja siinä talossa oli 2 kerrosta ja ylemmässä kerroksessa oli semmonen kattolamppu joka oli päällä AINA!! vaikka koko kaupungista olis ollut sähköt poikki silti se vanha lamppu oli päällä.. D: ja sitten toinen jonka oon kuullu samalta henkilöltä,eli hän oli nuoruudesaan tehny spirirismiä (elkkkäs yrittäny saada yhteyttä henkimaailmaan) ja spiritismiiin tarvitaan siis 2 tai 8 kynttilää jotta se onnistuu. no hänellä ja hänen kaverillaan ei ollut kynttilöitä ja he ottivat sähköisiä kynttilöitä. ja kun he yrittivät tehä sitä niin ne Sähköiset kynttilät sammuivat (samaan aikaan molemmat joten syy ei voi olla pattereiden hyytyminen jne.) ei ehkä niin pelottavia juttuja mutta kyllä ne vähän outoja on..

Vierailija
186/241 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus vuosia sitten vedenkeitin alkoi keittämään itsestään vettä. Siis se virtanappi oli ihan itsekseen painunut pohjaan, vaikka minä ja exäni olimme molemmat kaukana keittiöstä. Ei kovin pelottavaa, lähinnä sellainen hölmistynyt olo. :D

Vierailija
187/241 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa tämä kyseinen asia
Asun talossa joka oli vanha sota koulu ja sieltä raunioista löytyy huume piikejä mutta kerran löysimme luita ja kasasimme ne ja niistä tuli melkein ihminen ilman päätä.

Vierailija
188/241 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni asui opiskeluaikanaan vanhustenrivarissa, pienessä yksiössä, olisko ollut -80 luvulla rakennettuja.

Yhtenä yönä hän heräsi ja näki tumman hahmon kävelevän eteisestä olohuoneen läpi terassin ovelle. Sänky siis oli siellä olohuoneessa. Hän ei (muka) säikähtänyt yhtään, vaan laittoi äkkiä takasin nukkumaan!

Hahmo oli varmaan joku entinen asukki.

Vierailija
189/241 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käyny tosi outo juttu!
Olin kerran kotona kaverin kanssa kun mun puhelin soi ja vastasin niin ei kuuöunit muuta kun laahun ääntä.. sit 15min päästä mun kaverin puhelin soi ja seki vastas ja ei kuulunu mitään.. sit kun menin saattamaan mun kaveria kutiin niin tiellä oli kuolleena 2oravaa ja paljon lintuja.. en tiiä miks nuin paljon kuolleita eläimii samas kohtaa.. huhuh oli pelottavaa!! :-

Vierailija
190/241 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on yks paranormaaleista ...
Olin eilen isosiskon kanssa kahdestaan kotona. Oli jotenkin raskas ilma. Meijän sisälle on kuollu yks kissa kissaruttoon ja musta tuntuu et kuulen sen tassuttelun ääniä ja huoneissa ym. tässä muutama)) huoneen ovia aukenee silloin ja tällöin. Olin menossa pesuhuoneeseen laitoin oven kiinni kunnes ovi aukeaa iteestään. Oon nukkumaan mennessä saanu erikoisia "kohtauksia" jos niin voi sanoa :D mä kuulen koputuksia joka ilta,ja mun kädet tekee omituisia liikkeitä. Joka on pelottavaa. # ja kuulen sen tassutteluja jne
Pelottavaa! ##Siirryn seuraavaan aiheeseen. Meijän pihalle talvella on ajanut pikimusta monsteti auto ;( se pelottelee lapsia ja menee ojiin piiloon. Se on pelottavaa. Yhen kerran ne oli koputtanu bestiksen ikkunaan ja juossu ojasn piiloon. Ne jahtaa lapsia muttei tee mitään HUOM! Ehkä..(( palaan eilliseen juttuun)) Katoin rauhallisena Tv kunnes kuulen loikkauksen sängyn päällä ja jatkuu lattialle. Sitten pari tassun ääntä kuuluukin jo meijän kisut nukku olo huonees ja yks keittiös. Ei muita lemmikkejä. O.o pelottaa! Sori kirjoitus virheet koska kännykkä. Kiva jod saat selvää. :) kaikki totta!

Vierailija
191/241 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nukun aina vintissä niin kuulen portaikoska askelen ääniä ja sellasta laahetaan jotain perässä.. hui että siks en nuku vintis vaan olohuoneessa.. kun asun vielä vanhempien kanssa :*

Vierailija
192/241 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotonani nuo virtapiikit ovat tuiki tavallisia, mutta pelottavia. Kerran meni telkkari yöllä päälle, mutta näytti pelkkää lumisadetta. Tuli ihan Ring mieleen, kun telkkari syttyi aina uudestaan vaikka sammutin sen. Sitten otin johdot irti seinästä ja virtapiikki siirtyi nähtävästi digiboksiin, joka meni päälle ja vaihtoi kanavaa aina eteenpäin hirveällä tempolla. Kissani nukkui sitten digiboksin päällä ja luotan siihen, ettei kummitukset tule läpi :D

Vierailija
193/241 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui.

Vierailija
194/241 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:08"]Mulla on käyny tosi outo juttu!
Olin kerran kotona kaverin kanssa kun mun puhelin soi ja vastasin niin ei kuuöunit muuta kun laahun ääntä.. sit 15min päästä mun kaverin puhelin soi ja seki vastas ja ei kuulunu mitään.. sit kun menin saattamaan mun kaveria kutiin niin tiellä oli kuolleena 2oravaa ja paljon lintuja.. en tiiä miks nuin paljon kuolleita eläimii samas kohtaa.. huhuh oli pelottavaa!! :-
[/quote] pelottavaa!

Vierailija
195/241 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
196/241 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lisää??

Vierailija
197/241 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kuullut kotona miehen ääntä joka huusi vaimeasti nimeäni. (Olin yksin kotona)

Vierailija
198/241 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa kertomaan juttujaa :D

Vierailija
199/241 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei juurikaan mitään imeellistä oo tapahtunu paitsi niitä että aattelee et joku on edessä ja väistää sitä vaikkei oikeesti mitään ees näkyis D:

Vierailija
200/241 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tämä on tapahtunut, mutta kun olin yksin kotona, niin valot syttyi tuulikaappiin, vaikka mun lisäksi muita ei olisi talossa pitänyt olla. Piti odottaa 10 min kauhun kankeana, ennen kuin pystyin menemään neulepuikon kanssa sammuttamaan valon, joka meni itsestään päälle. Asutaan omakoti talossa, ja aika suht lähellä rajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi