Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä 50 vuotiaalle äidille lahjaksi?

Vierailija
08.12.2009 |

ideat loppu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai aitoa kristallia kynttilänjalan- stockmannilta saa

Vierailija
2/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten botoxia ryppyihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin myös ensi vuonna, kun täytän 50. Esim. Billy Talentin keikka osuu lähelle mun synttäriä. En mä mitään millään maljakoilla tee enkä vielä botoxillakaan.

Vierailija
4/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietty kahdelle, eli sulle ja hänelle.

Vierailija
5/10 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana lahja oli Day Span kokovartalohoito, arvo oli noin 80 euroa. Eli ehkä kallis joululahjaksi, mutta halvemmallakin saa esim. jalka- tai kasvohoitoja.

Jonkun ehdottomat teatteriliput olisivat minullekin mieluisat.

Body Shopin tuotteet, esim. vartalovoi olisi vähemmällä rahalla hyvä lahja.

Kirja, jos tiedät äitisi maun. Itse voisin ottaa vaikkapa Katja Kallion uusimman, nimeltään Syntikirja.

Meitä viisikymppisiäkin on niin erilaisia, mutta jos tästä oli apua niin hyvä juttu.

Juu ja mäkään en missään nimessä haluaisi mitään sellaista, mitä pitäisi pitää esillä (maljakoita tms.) ;)

Vierailija
6/10 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle ei sitten mitään hoitoja, kiitos! Lahjalistallani ovat mm. silkkitäkit (yhteislahjavinkki sukulaislle annettu), aito samppanja, kirjat ja liikuntavarusteet: vaellussukkia, juoksupaitoja ja urheilualusasuja ei ole koskaan liikaa. Toivon myös sitä alkuperäistä Gymstick-keppiä. Jos lahjakortti niin se saisi olla kirjakauppaan, urheilukauppaan tai vaatekauppaan. Vaatepuolelta kasmirhuivi kelpaisi melkein minkä värisenä vain, lisäksi tarvitsisi hyvän punotun vyön. Minulle kävisi myös paketti ylellisiä ihonhoitotuotteita kun en raaski osta niitä itse. Meikinpohjustustuote esimerkiksi tai joku tuhkimotippa, niissä ei ole ihotyypillä niin väliä.

Vierailija
7/10 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsille sitä piikkimattoa.. en vaan oikeen tiiä vielä et oisko se käytännöllinen :)

Vierailija
8/10 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen avatulle säästötilille. Äiti täyttää parin vuoden päästä 60 ja sitten viedään yllärinä äiti Roomaan, Firenzeen tai jonnekin muualle matkalle. Lähdetään siis ihan akkaporukassa sitten. Uskoisin, että äiti tykkää. :)

Vierailija
9/10 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim Alice Munron novelleja, mielimusiikkia, huivi/ shaali, elämys, eli teatteri- tai konserttiliput ...

Vierailija
10/10 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivi tai shaali on lähinnä yli kahdeksankymppisen lahja, ne ei liiku niin paljon, ja istuessa tulee kylmä. Jos sitä rahaa on ni tehkää joku matka yhdessä, tai osta sille 5 pulloa laadukkaita punaviinejä, viinikurssi, tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä