Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kummistusjuttuja! (Tositarinoita!)

27.11.2009 |

Onko jollekin tapahtunut kammottavia yliluonnolliisa asioita?

Oletteko lukeneet sellaisista lehdistä tai kuulleet outoja juttuja jotka ovat totta?

Olen tänään kammotustuulella ja haluaisin lukea sellaisia. Itse kammottavin muistamani juttu on se, minkä luin iltapäivälehdestä kesällä... Yksi perhe asui talossa joka kummitteli. He kuulivat ääniä huoneista, joiden piti olla juuri silloin tyhjinä. Huoneissa ei silti näkynyt mitään.

Perhe kesti tuota häirintää, mutta kun kummitukset alkoivat ottaa perheen lasten ulkomuodon, he muuttivat pois! Viimeinen tikki oli se, kun perheen lapset olivat nukkumassa yläkerrassa, vanhemmat oleskelivat alakerrassa olohuoneessa, ja sohvalle ilmestyivät perheen lapset istumaan, vaikka he olivatkin ylhäällä! Vanhemmat kävivät tarkistamassa yläkerrasta, ja lapset nukkuivat siellä. Mutta olohuoneessa istuivat täysin samannäköiset lapset sohvalla. Perhe muutti pois talosta.

Yksi av:n vakikäyttäjä vaan

Kommentit (241)

Vierailija
221/241 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksissä sukujuhlissa. Kadotin puhelimeni ja aloin tuntemaan outoa puhalluksia lähelläni . Jonkin ajan päästä rupesin kyselemään vierailta, kummitteleeko talossa. Vieraat katsoivat minua huvittuneena. Myöhemmin iltaa sain halveksivia katseita ja naurun tirskahduksia. Vieläkään ei ole puhelinta löytynyt. Miksi he nauroivat minulle? Kaikkihan tietävät, että kummitus teki sen tahallaan, kun otti kalliin puhelimeni.

Vierailija
222/241 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuttiin melkein parikymmentä vuotta sitten äitini kanssa rivitalossa, jossa tapahtui vaikka ja mitä. Itse talo ei ollut kovin vanha, rakennettu 90-luvun alussa. Kuulin monesti raskasta hengitystä korvani juuresta, vaikka olin yksin. Valot syttyivät ja sammuivat itsekseen, cd-soitin meni jatkuvasti päälle itsestään. Ja kerran vaatekaapista lensi henkari kauniissa kaaressa keskelle lattiaa ilman, että kukaan edes oli kaapin lähellä. Vieläkin saan kylmiä väreitä, kun edes muistelen näitä..

Meilläkin kummitus tiputti henkarin! Eihän tälle mitään muuta selitystä löydy. TV meni päälle , kun kummitus laittoi sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/241 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoinen oli muutaman kuukauden ikäinen ja nukkui perhepedissä mieheni ja minun kanssani. Heräsin yöllä ja sängyn päässä seisoo mies: lyhyet hiukset, tosi vanhanaikaiset vaatteet ja sellainen ulkohommissa parkkiintunut iho. Niin ja ei kovin pitkä, 165cm max. No minähän säikähdin ihan hevetisti! Kun ukko huomasi pelästykseni, hänkin säikähti ja samantien katosi. Katsoin vieressä tuhisevaa vauvaa ja miestäni ja mietin että tais mennä unet ja valvetila sekaisin tai jotain. Hetken päästä yritin alkaa nukkumaan uudestaan ja ennen kuin nukahdin vilkaisin sängynpäätyyn: se ukko seisoo siellä taas! Olin jo repiä ukonkin ylös mut ukko katosi taas samantien.

Myöhemmin tapasin ns.näkijän jonka kanssa otin asian puheeksi. Hän sanoi että mies on metsätyöntekijä (joskus toooosi kauan aikaa sitten) ja hän on kuollut tapaturmaisesti niillä main missä rivitalomme on nyt. :-/

Mistä mies ilmestyi siihen :D väsyneenä voi nähdä kaikenlaista.

Vierailija
224/241 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
225/241 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen opettaja kertoi, että hänen isoisänsä vanha kaappikello ei koskaan lyönyt, edellisen kerran oli lyönyt kun vuosisata vaihtui eli ei siis koskaan vuoden 1900 jälkeen. Kello oli muuten toimiva, ainoa vika oli vain se että se ei lyönyt, joten se oli kuitenkin heillä olohuoneessa. Kun vuosi 1999 vaihtui vuoteen 2000 se löi taas tasan silloin, kun vuosi vaihtui. Tasan sadan vuoden päästä, vaikka siinä välillä ei muuten koskaan yhden yhtä lyöntiä.

Vierailija
226/241 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta sitten olin ex-miehen luona viemässä lapsia, seison eteisessä ja pojan huone on siinä lähellä, poika oli mennyt omaan huoneeseen ja ovi oli auki. Näin kun joku meni huoneeseen ja luulin että se oli exäni mutta hän olikin keittiössä ja poikakin istui pöydän äärellä. En tiedä oliko vain jokin silmien näköhäiriö mutta yllätyin kun tajusin ettei exä ollut sinne huoneeseen mennyt.

Talo on 70vuotta vanha, mutta tietääkseni kukaan ei ole kuollut siellä. Vuosi sitten talon isäntä menehtyi ja olivat asuneet 60vuotta talossa, ehkä tuli hyvästelemään talon kun exä oli juuri ostanut sen pois leskeltä.

Vierailija
227/241 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eron jälkeen muuttanut omaan asuntoon lasten kanssa, yhtenä päivänä tulin kotiin ja näin miten joku meni lastenhuoneeseen vaikka lapset olivat koulussa. Koska oli päivä en osannut ajatella kummituksia vaan mietin, että silmät temppuilee. Myöhemmin painava pahvilaatikko siirtyi keittiön lattialta keittön pöydälle enkä muistanut sitä siihen nostaneeni, ajattelin  stressavan avioeron pistäneen pääni sekaisin.  Sitten ex tuli käymään ja alkoi äkkiä raivota että arvasin että sulla on uus mies jo täällä, kiistin asian mutta ex väitti  että "tonne se meni piiloon vessaan" ja paineli vielä perästä, oli kovin hölmistynyt kun siellä ei ollutkaan ketään. Seisoimme siis eteisessä ja vessan ovi oli takanani, en nähnyt samaa kuin ex.  Tässä vaiheessa aloin epäillä, että asunnossa on kummitus sillä eihän kaksi ihmistä voi nähdä samanlaisia harhoja!  Viimeinen niitti oli poika alkoi kysellä miksi käyn yöllä nykimässä häntä varpaista,  aloin etsiä uutta asuntoa . 

Vierailija
228/241 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulu on varsinainen kummituspaikka...tässä on pari juttua niistä...ei ehkä niin hirveetä mutta oleppa sitte päivät pitkät siellä :-!

1. Koulu on lähellä paikkaa jossa venäläiset hyökkäsi, ja oon vaa kuullu sen että muka se ois ollu sotasairaala muttei se oo...tiiän sen. Mut kaikki on mahollista...no kuitenkin, oltiin koulussa oli syksy ja ulkona oli kahdeksalta aamulla pimeää. Mentiin liikkasaliin hakeen palloja koska me tarvittiin niitä. Sitte monet katto ikkunasta ulos ja siellä oli valkoisia ja punaisia hohtavia hahmoja....itekki menin sitte välitunnilla metsään jossa ne oli, ja meidän luokan kaksi poikaa käveli syvemmälle metsään ja sitten niiden luona oli valkoinen hahmo joka veti niitä takeista ja housuista...koko luokka sitte siinä katteli ja kenelläkään ei kuitenkaan ole valkoisia vaatteita....=-O

2. Mun siskolle kävi näin että se oli käsityöluokassa joka oli ullakon vieressä ja ovi avautui äkillisesti, muut vaan juoksi kiljuen alas mutta mun sisko vaan laittoi oven kiinni ja lähti muiden perään......:-[

Ja muutenkin ollaan katottu ullakolle yms ja siellä ullakolla on jokin karvainen liikkuva möykky....mun siskot on myös nähnyt sen ja se on tosi kamalaa ja meidän luokka on ullakon oven vieressä........aika paha............

Vierailija
229/241 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui minulle pari vuotta sitten. Olimme ostaneet ok talon, jonka oli itselleen rakentanut vanha poikamies. Oli kuollut, en tiedä miten.

Yhtenä iltana tein keittiössä ruokaa ja katsoin kohti käytävää, jossa mh olivat. Näin vanhan miehen kävelevän yhdestä mh lasten mh. Noin 60-70v, harmaat verkkarit, vanha paita päällä, lyhyet hiukset. Pelästyin helkkaristi.

Lapset oli nukkunu tosi huonosti monena yönä ja sovittiin että nukun lasten kanssa heidän makuuhuoneessa. Eivät osanneet selittää miksi eivät pystyneet nukkumaan.

Kävin nukkumaan. Yöllä heräsin jostain syystä. En tiedä miksi. Yhtäkkiä peitto siirtyi jaloiltani pois ja tunsin kylmän viiman jaloissa ihan kuin joku koskisi kylmillä käsillä. Pelästyin aivan sairaasti. Yövalo oli päällä, minä hereillä. Ei ollut mitään mikä olisi voinut siirtää peittoa, ei lemmikkejä yms.

Seuraavana päivänä siirsin lapset pois sieltä.

Vierailija
230/241 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuttiin melkein parikymmentä vuotta sitten äitini kanssa rivitalossa, jossa tapahtui vaikka ja mitä. Itse talo ei ollut kovin vanha, rakennettu 90-luvun alussa. Kuulin monesti raskasta hengitystä korvani juuresta, vaikka olin yksin. Valot syttyivät ja sammuivat itsekseen, cd-soitin meni jatkuvasti päälle itsestään. Ja kerran vaatekaapista lensi henkari kauniissa kaaressa keskelle lattiaa ilman, että kukaan edes oli kaapin lähellä. Vieläkin saan kylmiä väreitä, kun edes muistelen näitä..

Meilläkin kummitus tiputti henkarin! Eihän tälle mitään muuta selitystä löydy. TV meni päälle , kun kummitus laittoi sen.

Meilläkin meni telkkari kolme kertaa itsekseen päälle. Kerran keskellä päivää ja kaksi kertaa yöllä.

Heräsin yöllä kolmelta ja ihmettelin mikä valo kajastaa oven alta. Telkkarihan se siellä.

Laitoin kiinni ja jatkoin unia. Tv oli ollut päällä kun mies heräsi.

Laitoin automaattiset päivitykset pois päältä eikä töllö ole enää aukeillut.

Vierailija
231/241 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tapahtui minulle ja on täysin totta. olin silloin 13-vuotta ja asuin perheeni kanssa. (isä, äiti ja veli) meillä oli myös koira. Tämä tapaus on jäänyt lapsuudestani mieleen eniten.

äiti sanoi minulle lähtevänsä ostoksille veljeni kanssa. isä oli vielä töissä, vaikka kello oli jo yli kymmenen. äitini pyysi minua lenkittämään koiran ja muistan tokaisseeni jotain tämmöistä: -mutta äiti, siellä on pimeää!😓 äitini vain antoi talutushihnan ja valjaat koiralle. no, lähdin sitten, mutta ajattelin kiertää vain korttelin.

siinä matkalla oli semmonen talo, jonka asukkaista emme tienneet tai tunteneet ketään. en ollut varma miksi, sillä melkein kaikki muut naapurit tunsimme. muistin vaan, että äiti oli joskus puhunut isälleni sen talon asukkaasta/asukkaista jotain: -ihme porukkaa, ei kyllä mennä läheltäkään sitä taloa. oli äitikin joskus sanonut, että älä missään nimessä puhu sen asukkaille.

no, kävelin sitä taloa kohti. se talo oli siis edessä päin ja sen kohdalta haarautui kaksi tietä, molempiin suuntiin. olin noin kymmenen metrin päässä talosta kun näin sivusilmällä sen verhojen avautuvan hieman. käännyin heti katsomaan ja näin ihmisen silhuetin. siinä vaiheessa koirani alkoi vetää toiseen suuntaan melkein väkisin. lähdin kävelemään reippaasti eteenpäin, kohti taloa. talon kohdalla käännyin vasemmalle ja vilkaisin vielä olkani yli. talon toisessa reunassa näin hahmon ikkunassa. se selvästi vilkutti minulle. järkytyin ja aloin juosta. kotini risteykseen oli enään ehkä 30 metriä ja siitä kääntyessä noin saman verran kotiin. kuulin kuinka ovi pamahti kiinni ja jatkoin juoksemista samalla vilkuillen olan yli. en nähnyt ketään.

olin jo melkein kotona, kun näin tien päässä seisovan ihmisen ja juoksin niin lujaa kun ikinä pääsin, samaan aikaan avaimia kaivaen ja koiraani vetäen. pääsin kotiin ja paiskasin oven kiinni. vilkuilin vielä hetken ikkunasta mutta en onneksi nähnyt ketään. en ole kertonut tästä vanhemmilleni.

Vierailija
232/241 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme vanhan talon jonka remontti oli jäänyt kesken, talossa oli asunut yksin vanha mies joka ei sitten ollutkaan jaksanut remonttirumbaa ja ok-talon arkea muutenkin joten oli muuttanut ja talo pistetty myyntiin.

Alakerrassa on  olohuone, makuuhuone, vessa ja keittiö, yläkerrassa 2 makuuhuonetta ja vessa,  ja kellarissa sauna + suihku. Yläkerta on poikiemme valtakuntaa, me miehen kanssa nukutaan alakerran ainoassa makkarissa.

Pian muuton jälkeen oltiin käymässä nukkumaan kun  kuulimme äänen  kuin joku  olisi avannut hetkeksi vesihanan keittiössä, karmeinta oli että makkarista oli avoin oviaukko keittiöön ( nyt siihen on asennettu ovi) ja näin selvästi että keittiö oli ihan pimeänä.  Mies sitten meni katsomaan ja eihän siellä ristinsielua ollut, selitteli että  joku pojista varmaan vaan käynyt vessassa ylhäällä ja ääni kantaa hassusti. Ei muuten kanna!

Toivottavasti haamu sai janonsa sammutettua ja jatkoi matkaa. 

Vierailija
233/241 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummilani ympäristoon liittyi synkkiä tarinoita isovihan ajoilta, mummin  ja papan talon paikalla oli ollut palanut torppa ja metsässä oli  laho hautaristi johon oli sidottu haalistunut risa punainen vaate, ehkä hame? Moni näki ja kuuli talossa sekä sen ympäristössä  asioita, minäkin.

Kuulin  laiturilla  kuivatellessa jonkun olevan myös uimassa ja tämä uimari lähestyi,  mutta  ketään tai mitään vedessä ei  näkynyt. Uimishalut lopahti ja juoksin sisälle.

Ulkohuussin oven takaa  kuului miehen limainen röhisevä yskä ja vihainen  "per""le,  luulin vuoroaan odottavaksi papaksi ja ihmettelin mitä se noin tapojensa vastaisesti kiroilee, onko sillä maha kipeä mutta oven takana ei ollutkaan ketään ja  pappa oli kuulemma koko ajan ollut sisällä mummin kanssa.

Metsästä  kuului leikkivien lasten iloista ääntä, muuten kiva mutta synkkä metsä eikä taloja lähimailla ja kello jotain keskiyön paikkeilla,

Näin mummini kahdessa paikassa samaan aikaan,  ulkona vilkuttamassa minulle ja selkäni takana laittamassa ruokaa. Kun ihmettelin että miten sua voi olla kaksi? katosi ulkona ollut mummo

Tuskainen naisen ääni huusi kuin maan alta "elä tapa elä tapa!",  oli vaikea määritellä mistä ääni kuului paitsi että se tuli sisältä talosta.

Talo on nyt myyty, tuntuu ettei kukaan tahtonut sen jäävän sukuun. Mummi ja pappa olivat ihania ihmisiä ja paikkaan liittyy lämpimä muistoja, mutta myös ahdistavia. 

Vierailija
234/241 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo mun tarina mut mun mummu kerto tän mulle.

Joskus kauan sitten mun mummi ja mun serkut oli pihalla tekemäs jotain mummi kerto et kukaan ei ollut sisällä, yhes vaihees mummu katto ikkunaan niin siellä oli mies se kirjotti sellaselle liitutaululle jotain mut hetiku mummu tajus niin mies kirjotti mummun lapsen syntymäaikaa, heti sen jälkeen mummu juoki yläkertaan katsomaan onko mies siellä mutta mies ei ollut siellä, sen lälkeen mummu katto liitutaulua ja siinä vieläkin luki sen lapsen syntymäaika. Tää siis tapahtu ruotsissa kun mua ei vielä ollut.

Vierailija
235/241 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin vauvaa viimeisilläni ja mies lähti hakemaan meille mäkkiruokaa, kanavasurffailin siinä kun kuulin miehen tulevan takaisin ja mietin että äkkiäpäs palasi! Kuulin miehen kävelevän olohuoneen ohi ja näin hahmon välähdykseltä, huusin että missäs mun ruoka mutta vastausta ei kuulunut. Kiukkuisena könysin ylös eikä asunnossa ollutkaan ketään. Kun mies tuli oikeasti, vastassa oli kalmanvalkoinen   hermostunut vaimo.

Vierailija
236/241 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
237/241 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kapakasta naisen luokse.

Aamulla heräsin kaamean kummituksen vierestä.

Vierailija
238/241 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä hoitamaan viljankuivaamoa.

Kuivaamon alaosassa puolipimeässä näin liikkuvan tumman ihmishahmon.

Hahmo osoittautui naulassa roikkuvaksi sähköroikkavyyhdeksi, liike oli oman liikkeen ja välissä olevien tukirakenteiden luoma illuusio ja oma osansa oli varmasti väsymyksellä ja heikolla valaistuksella.

Jos olisin ensireaktion seurauksena juossut pakoon ja ollut yliluonnolliseen uskovaa sorttia, olisi tässä taas yksi aito kummitustarina.

Vierailija
239/241 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkunut mies

Serkkuni omisti semmosen vuokra mökki alueen keskellä metsiä peltoja ja synkkiä vanhoja taloja😁. Yleensä siellä olisi asuntovaunuja jne silloin siellä ei ketään ollut oli kesä ilta semmonen pelottava hämärä. Oltiin katselemassa auringonlaskua serkun vanhempien ja serkun puoli veljen kanssa myös mun vanhemmat oltiin saatu makkarat ja vaahto karkit paistettua ja siinä sitten alettiin lähteä mutta mä mun serkku ja mun serkun puolivälissä jäätiin kertoo kauhutarinoita se puolivälissä kertos : 50 vuotta sitten tämä tontti oli kalastajan oma mökkeily alue 20 vuotta siitä ajasta hän kuoli kun se hukkus ja se kuulemma kunnostaa niitä mökkejä siellä no olipa pelottavaa NO MITEN SITTEN NÄÄ SELITETÄÄN: olin mun serkun kaa saunassa mentiin siitä sitten uimaan ja kuultiin pukkareissta outoa suhinaa kun mentiin sinne niin kaikki ovet oli kiinni ja mikään ikkuna ei ollut auki silti saunaan tarkoitetut pefletit heilu siellä silloin criippas ja paljon no osaatte kuvitella 12v tyttö minä 9v ja samme tiedon ullakolle voi sitten mennä nukkumaan tietty me sinne mennään ja joo saatiin se yö nukuttua ja mentiin joskus puol 8 lenkille jättäen oven kiinni kellarista ja myös valot kun tultiin ovi apposen auki ja valot päällä 😁 eikä sekään vielä riitä isoista hän otetaan mallia puoli veljen kannustamana seuraavana iltana päärakennuksen vintilllä 🤪 siellä oli jotain tavaraa ja ne pikku itestään muistakaa älkää olko noin tyhmiä

Vierailija
240/241 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghosts of Flight 401

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi